quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar wordt volgens mij steeds meer overgeklaagd dat dat tegenvalt
Het nachtprogramma is daar volgens mij een oorzaak van.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar wordt volgens mij steeds meer overgeklaagd dat dat tegenvalt
Het nachtprogramma is daar volgens mij een oorzaak van.
misschien dat je het ooit begrijpt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:44 schreef LatonOne het volgende:
nacht/dagprogramma.
er is alleen lowlands. 4 dagen chaos en feest, bands dj's theather comedy SNACKS OMG ZOVEEL SNACKS.
"ze gebruiken mijn zuurverdiende geld voor dingen die ik niet wil"![]()
zo'n vermoeiende houding.
quote:
Ze moeten gewoon hun hele eerste album gaan spelenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Had laatst het hele optreden al geplaatst. Maar dit nummer is echt wel vetals het even uitkomt ga ik toch even kijken
Er is een boeker van Lowlands op het SXSW festival/muziekconferentie. 3000 bands daar geloof ik, dus genoeg materiaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]Ik las het vanmiddag al. De boekers van de artiesten?? staan dan op een of andere beurs.
Waar kun je zo'n baan krijgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Er is een boeker van Lowlands op het SXSW festival/muziekconferentie. 3000 bands daar geloof ik, dus genoeg materiaal.
bron?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:40 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, Black Keys staan op de 17de op Lowlands en schijnen headliner te zijn.
beter nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:40 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, Black Keys staan op de 17de op Lowlands en schijnen headliner te zijn.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
http://www.lowlove.nl/nie(...)ys-sluiten-alpha-af/
Ik wacht het blokkenschema wel af. Het is snel gegaan met de black keys en ze zijn ongekend populair maar hoop dat lowlands er met het 20jaar bestaan toch wat meer van maakt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
http://www.lowlove.nl/nie(...)ys-sluiten-alpha-af/
Kijk de mentaliteit is er nog wel maar doe dat dan een keer in een grotere tentquote:Wordt de tent (titty twister) dit jaar groter?
“Nee, ik denk het niet. Maar het concept wordt wel iets aangescherpt. Het mag nog wel iets obscuurder. Dan loopt de tent maar een keer leeg.”
Dat is wel de doelgroep. En een zwetend paradiso dat was ook de premise van de bands die in de jaren 90 geboekt werden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef Strychnos het volgende:
Dus Skrillex sluit de Alpha af omdat zijn zoon er helemaal idolaat van is???
Ja en dan verwoord je het heel goed "Bands" en niet iemand die met zijn Mac Book en Mengpaneel op een knopje drukt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is wel de doelgroep. En een zwetend paradiso dat was ook de premise van de bands die in de jaren 90 geboekt werden.
Niet echt interessante vragen die gesteld worden.. ik had bv. graag willen weten waarom je nu opeens een omschenkloket heb in plaats van twee medewerkers die gewoon een stapeltje bekers bij zich hebben en die uitdelen. Duurt 10x zo lang nuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:34 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/int(...)k-vinden-met-elkaar/
Nou die vraag kan ik wel beantwoorden. Ze zijn het gewoon aan het afbouwen zodat je niet meer zoveel drank mee het terrein mee op neemt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niet echt interessante vragen die gesteld worden.. ik had bv. graag willen weten waarom je nu opeens een omschenkloket heb in plaats van twee medewerkers die gewoon een stapeltje bekers bij zich hebben en die uitdelen. Duurt 10x zo lang nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |