nee paar maandjes terug 2 laten trekken.... ook weleens een wortelkanaalbehandeling gehad.... ik ben dus geen maagd wat tandartsen betreftquote:
Oh, dat zou ook nog wel kunnen, maar dat heb ik nog niet door gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, daar moet je voor oppassen. Ik beet steeds op mijn wang.
Was ik maar een Ginger.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nee paar maandjes terug 2 laten trekken.... ook weleens een wortelkanaalbehandeling gehad.... ik ben dus geen maagd wat tandartsen betreft
ik vond het best eng omdat veel mensen mij er echt bang voor hadden gemaakt... was weer eens een klusje van niks... vond het alleen vervelend dat het lang bleef bloeden..
Maar had van de week al gelezen dat Gingers beter tegen pijn kunnen dan anderen, dat zal het zijn
Ik geloof er niks van. Ik was een ginger als kind en liep de hele tijd te janken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nee paar maandjes terug 2 laten trekken.... ook weleens een wortelkanaalbehandeling gehad.... ik ben dus geen maagd wat tandartsen betreft
ik vond het best eng omdat veel mensen mij er echt bang voor hadden gemaakt... was weer eens een klusje van niks... vond het alleen vervelend dat het lang bleef bloeden..
Maar had van de week al gelezen dat Gingers beter tegen pijn kunnen dan anderen, dat zal het zijn
De 'operatie' was ook geen kont aan, niks aan het handje (behalve dat ik er vrij lang lag voor ze begonnen, moest een zuster in opleiding nog van alles uitgelegd worden). Goed, de verdoving was kut, maar ook zo gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent een meisje. En die hebben sowieso een lagere pijngrens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik was een ginger als kind en liep de hele tijd te janken.
Dat is lompquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Het is nu alleen dat ik keihard op tong/wang zit te bijten zonder het door te hebben. Dat is kut
Ik heb helemaal geen pijngrensquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent een meisje. En die hebben sowieso een lagere pijngrens.
nepgingerquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik was een ginger als kind en liep de hele tijd te janken.
doe toch niet altijd zo negatief over jezelfquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n haarkleur heeft zich aangepast aan m'n intelligentie
De eerste kiezen die toen getrokken moesten worden, daar waren de spuiten mild en was het trekken zelf nogal heftig. De 2e keer was het precies andersom. Spuiten deden ontzettend pijn! Bastards!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben enorm bang voor die spuiten.. niet voor de spuit ansich, maar gewoon auwie van de naald (ooit tig kindertanden moeten trekken en was geen pretje).
En dat de verdoving is uitgewerkt voordat ze uberhaupt beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |