quote:
quote:
Thanks, ik kan weer rustig door met m'n leven! Had het nog niet zo bekeken!quote:
Maar jij bent dan ook heel speciaal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dat zag ik toen ik 3 jaar was al
Nou idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dat zag ik toen ik 3 jaar was al
Stelletje rand debielen hier zeg...quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef Flurry het volgende:
Wat ik niet snap is de tekst... "buit eruit"... buit is iets dat al gestolen is. "Spullen mee" was duidelijker geweest imo.
Dat jij jouw bezittingen als "buit" aanduidt is veelzeggend.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Stelletje rand debielen hier zeg...
Auto opslot, buit er uit. Is dat nou zo moeilijk?
Of hadden ze "Potentiële buit" moeten schrijven op dat bord? Op de achterkant of zo?
Ja heur.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:17 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat jij jouw bezittingen als "buit" aanduidt is veelzeggend.
ja of zooi i.p.v. buit of spullen. Kan elke klapjosti hier het begrijpenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:18 schreef Dagonet het volgende:
Op slot, spullen eruit.
Ja, dat bekt inderdaad verdomd lekker.
Dat bord is van midden jaren 80 toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:31 schreef RaymondK het volgende:
't is wel een jaren 60 ontwerp, en zo ook de tekst, maar het is kort en alles zeggend.
Buit eruit dat blijft tenminste hangen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:31 schreef RaymondK het volgende:
ja of zooi i.p.v. buit of spullen. Kan elke klapjosti hier het begrijpen
En dat verbaast jouquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:44 schreef Flurry het volgende:
Je hoeft geen genie te zijn om te snappen dat "Op slot > buit eruit" suggereert dat je auto wordt leeggeroofd als je 'm op slot doet. Blijkbaar is het voor sommigen hier toch te moelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |