Bofkont !quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als man kan je alles doen zonder zwanger te worden
Tegenwoordig kan alles, was er niet een Zwitserse vorige week van 65 of zo bevallen van een tweeling?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:43 schreef sorcees het volgende:
Meeste 40+ kunnen zowiezo niet (meer) zwanger worden.
Hallo allemaal,quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:32 schreef Watchingyou het volgende:
[ afbeelding ]
edit: T-shirt is 99% wol.
Alles, lijkt me sterk, dan heb ik een hoop gemist.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles, was er niet een Zwitserse vorige week van 65 of zo bevallen van een tweeling?
Veel danquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:14 schreef sorcees het volgende:
[..]
Alles, lijkt me sterk, dan heb ik een hoop gemist.
ik denk dat bijna alles mogelijk is, alleen hangt er een prijskaartje aan.quote:
Hé ! Je Ava veranderd én je onderschrift ?quote:
Ik heb gisteren en vandaag een paar uurtjes gewerkt, maar ik ben nog niet helemaal fit merk ik. Thuis op de bank zitten is toch een stuk minder vermoeiend dan op je werk zitten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:58 schreef Maes het volgende:
Alweer een nieuw topique?? Wat gaan we snel![]()
Karina, hoe is het, ben je alweer aan het werk??
Da's niet helemaal waar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als man kan je alles doen zonder zwanger te worden
Moet je ook nog mijn CUP-maat weten ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hé ! Je Ava veranderd én je onderschrift ?
Waarom ???Ik vond dat onderschrift van een ezel stoot zich over het algemeen niet twee maal
aan de zelfde steen wel mooi![]()
en veni vidi vici ? ik kwam, ik zag, ik overwon ?
da's ook wel weer mysterieus enzo ...
Je was mij nèt voor. Daar dacht ik ook meteen aan. Rare film overigens en Schwarzenegger vind ik een bijzondere geen goede acteurquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:25 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar.
Vraag maar aan Arnold Schwarzenegger.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:46 schreef Watchingyou het volgende:
[..]
Moet je ook nog mijn CUP-maat weten ?
En waarom mysterieus enzo...?
Maar ik seg maar so ik seg van niks, want ja, ik respecteer andermans privé he.
Bovendien loop ik het risico een pak notes te krijgen, of erger gepest te worden, of op z'n ergst weggewerkt te worden.
Zal dus maar goed oppassen waar ik m'n voet zet hoor, jááá', het leven is één groot feest !!!
...eigenlijk vind ik er geen "flikker" aan, ga dus maar koppie koffie maken en misschien een tosti erbij of sal ik een koppie thee kiezen, ben er nog niet helemaal uit, denk dat ik iets lekker makkelijks maak wat snel klaar is, ken ik weer gauw verder affakkelen...
![]()
Dat was het wel voor even. Wens je verder nog een fijne dag![]()
Nah, doei !![]()
/burp..
Sterkte, klinkt niet lekker...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gisteren en vandaag een paar uurtjes gewerkt, maar ik ben nog niet helemaal fit merk ik. Thuis op de bank zitten is toch een stuk minder vermoeiend dan op je werk zitten.
Vooral erg veel hoofdpijn en snel moe. Morgen ben ik vrij, dan rustig aan doen, maandag een hele dag proberen te werken.
Dinsdag moet ik terugkomen voor de uitslag, ik heb die dag ook vrij genomen (ik moet ook nog mijn belastingformulier invullen, dat doe ik ook dan maar op die dag).
hmmmm niet grappig en je begint stalkgedrag te vertonen, ook niet grappig...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:31 schreef Watchingyou het volgende:
Karina is "busy".
http://thebusypeople.nl/h(...)HA2a4CFYeGDgodhw_Geg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |