Yep. Wat ik me ook afvraag: wat is het eigenlijk voor omgeving? Veel open vlaktes waardoor de wind een rol kan spelen, of rijden ze vooral door bosrijk gebied?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Box Hill is 2,5 km. aan dik 5%. Zeker niet extreem zwaar nee, maar het feit dat de koers niet te controleren is en de opeenvolging van hellingen maakt het wel lastig.
Als ze echt hard gaan koersen lijkt me dat in ieder geval een kopgroep met een aardige voorsprong aan die laatste 40 km naar Londen begint. Het is dan bekijken of de groep met sprinters terug kan komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Box Hill is 2,5 km. aan dik 5%. Zeker niet extreem zwaar nee, maar het feit dat de koers niet te controleren is en de opeenvolging van hellingen maakt het wel lastig.
Waar zie je de nieuwe staan?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:05 schreef TLC het volgende:
Medaillespiegel ;
1. (toch nog) de VS
2. China
3. Groot-Britannie
4. Duitsland
5. Rusland
Waarschijnlijk alleen in het blad, niet op internet. Maar had in een ander topic er al wel wat over gepost:quote:Op maandag 23 juli 2012 17:53 schreef Felagund het volgende:
Waar wordt de voorspelling van Sports Illustrated gepubliceerd?
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:07 schreef TheArt het volgende:
Sports Illustrated heeft de voorspelling voor de OS uit en één conclusie is gerechtvaardigd. Ze zijn daar echt totaal niet meer serieus te nemenZe hebben zo lang mogelijk gewacht met hun voorspellingen uitbrengen en dan alsnog deze wanvoorspellingen afleveren.
Voorbeeldje: Cornelissen zetten ze op 1 in de individuele dressuur. Niet meer dan logisch, maar dan nummer 2: Werth. Die doet dus niet eens meeDaar wacht je dan zo lang op om zo'n voorspelling uit te brengen.
Nog zoiets. In de 4x100 vrij dames hebben ze NL op 3 staan achter Australië en de VSNederland is al 4 jaar op rij ongeslagen, maar alsnog weten die Amerikanen het te presteren om ze op 3 te zetten in de prognose.
Kortom, niet serieus te nemen.
Bij Infostrada zie ik er echter ook al genoeg die niet meedoen. Alleen al bij de Nederlandse turners staan Van Gelder en Wammes ertussen en dus ook Van Emden in het judo. Verder wel een realistischer verwachting dan SI, voor zover ik dat kan overzien.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen in het blad, niet op internet. Maar had in een ander topic er al wel wat over gepost:
[..]
Die van Infostrada is gewoon een maand oud en nog niet geupdate wat dat betreft, volgens mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij Infostrada zie ik er echter ook al genoeg die niet meedoen. Alleen al bij de Nederlandse turners staan Van Gelder en Wammes ertussen en dus ook Van Emden in het judo. Verder wel een realistischer verwachting dan SI, voor zover ik dat kan overzien.
De tabel suggereert wel dat het een update is tov 11 juni.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die van Infostrada is gewoon een maand oud en nog niet geupdate wat dat betreft, volgens mij.
Nee hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 18:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
De tabel suggereert wel dat het een update is tov 11 juni.
Maar daaronder staat:quote:Op maandag 23 juli 2012 18:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor
Tenminste, ik zie dit staan:
*Previous ranking as of June 11, 2012
Ik interpreteerde die zin als dat dat dus de vorige ranking moest zijn. Maar het wordt dus tijd dat ze hem gaan updaten.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor
Tenminste, ik zie dit staan:
*Previous ranking as of June 11, 2012
Nu 6-5-6, ze hebben het eindelijk geupdate. Martina staat nu op brons op de 200 meter, ik moet nog even kijken wat er voor de rest veranderd is.quote:
Tijdens Beijing 2008 maakte de NOS de dag voor de 4x100 m zwemmen bij de vrouwen een voorbeschouwingsitempje, met ook reacties uit kamp Amerika. Die gaven toen als favorieten (uiteraard) zichzelf, Australie en Duitsland. De NOS-verslaggever vroeg toen: en de wereldrecordhouder dan? (dat was op dat moment Nederland) Die Amerikaan wist toen niet eens dat hij NL bedoeldequote:Op maandag 23 juli 2012 17:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen in het blad, niet op internet. Maar had in een ander topic er al wel wat over gepost:
[..]
ja kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Tijdens Beijing 2008 maakte de NOS de dag voor de 4x100 m zwemmen bij de vrouwen een voorbeschouwingsitempje, met ook reacties uit kamp Amerika. Die gaven toen als favorieten (uiteraard) zichzelf, Australie en Duitsland. De NOS-verslaggever vroeg toen: en de wereldrecordhouder dan? (dat was op dat moment Nederland) Die Amerikaan wist toen niet eens dat hij NL bedoelde![]()
Gewoon nog ff een voorbeeldje dat die Amerikanen soms echt volledig in hun eigen wereld leven.
Klopt en die vraag beantwoordde de Amerikaanse coach Jack Bauerly met: "Let me say this: Australia is very good at relays."quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Tijdens Beijing 2008 maakte de NOS de dag voor de 4x100 m zwemmen bij de vrouwen een voorbeschouwingsitempje, met ook reacties uit kamp Amerika. Die gaven toen als favorieten (uiteraard) zichzelf, Australie en Duitsland. De NOS-verslaggever vroeg toen: en de wereldrecordhouder dan? (dat was op dat moment Nederland) Die Amerikaan wist toen niet eens dat hij NL bedoelde![]()
Gewoon nog ff een voorbeeldje dat die Amerikanen soms echt volledig in hun eigen wereld leven.
In het beachvolleybal kan werkelijk waar alles. Veel duo's kunnen een medaille winnen mits ze in vorm zijn. Maar de Nederlanders duo's, zowel de twee vrouwenduo's als Nummerdor/Schuil, horen daar zeker bij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:28 schreef Fok-it het volgende:
En de beach-volleybalsters? daar mogen we ook wel wat van verwachten toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |