wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?quote:
vervang hand door "jandino" en ik ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
Hihiquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?
[..]
boefje! voor straf haal ik straks alle electronica van je kamer af en ook je telefoon mag je 's nachts niet houden. je krijgt zo'n ouderwetse rinkelwekker. en dat voor 2 maanden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hihi, ik werd wakker toen, had de radio weer eens aan laten staan
Echt ver-schrik-ke-lijk....quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
Ik heb vanmorgen in de auto gedeeltelijk naar Q geluisterd, die Jandino is zóóóóóóó irritant...quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Ja maar geen enkel radiostation deed het hier (538, fresh FM, sky.fm, kickin' country)quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probleem lag dan ook niet bij jou op kantoor, maar aan de serverkant bij NPO.
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Wat een draaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaa idd...quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.
Geen idee, ik ken die hele gast niet eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
quote:
Toch maar niet kroegquizzen op woensdagavondquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de koffie helpt me vanochtend niet echt om wakker te blijven
Neuh. Wat een ongein ook, is er ook een internationale mannnendag?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:47 schreef borisz het volgende:
Hebben de dames de internationale al gezongen op deze internationale vrouwendag?![]()
ja maar het is zo leukquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch maar niet kroegquizzen op woensdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |