Als je nu geld inzet, kan je nog cashen!quote:
Waarom zou hij weg gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef TLC het volgende:
Zou Messi nu heel zijn voetbalcarriere bij Barca blijven ? ik kan me niet voorstellen dat hij ooit voor Manchester City gaat spelen of zo
Natuurlijk blijft ie de rest van zn carriere bij Barca. Net als Xavi & Iniesta. Die vertrekken daar ook nooit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef TLC het volgende:
Zou Messi nu heel zijn voetbalcarriere bij Barca blijven ? ik kan me niet voorstellen dat hij ooit voor Manchester City gaat spelen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, messi verdient liever 10 miljoen per jaar minder en spelen met de beste club ter wereld dan een man. city, anzi of psg. top gozerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef TLC het volgende:
Hij heeft hem credits gegevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef tralalala het volgende:
Loopt Emile nou teksten van Sierd te jatten?
Dat is echt not dun
Neuh, maar dat was al langer bekend :p Ibby moet gewoon wegwezen daar. Niveau is té hoog. En de concurrentie te moordend. Hij trekt het daar niet.quote:
Wat denk je dat Messi verdiend dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja, messi verdient liever 10 miljoen per jaar minder en spelen met de beste club ter wereld dan een man. city, anzi of psg. top gozer![]()
Nu speelt BL ook wel zeer zwak.quote:
Dat Barcelona is niet veel inderdaad, matig ploegje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Moet toch eerst naar een andere club
Whhhrfahhahaha garpjequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Tello wtf.
Ik ben de Tello kwijt hiiiiihihihihihiihighihi
Nee maar als je dat dan zo ziet hé... ik zit dan zo te kijken weet je niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef TLC het volgende:
Piet de Visser en Rene van der Gijp komen spontaan klaar vanavond
Ik keek laatst ook en die wedstrijd die ik keek, meen Liverpool-Arsenal stond gewoon 1-1 * In progress bij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol ik zit op wikipedia te kijken
En het aantal doelpunten van Messi is nu al bijgewerkt___!
Op die fiets?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Tello wtf.
Ik ben de Tello kwijt hiiiiihihihihihiihighihi
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik keek laatst ook en die wedstrijd die ik keek, meen Liverpool-Arsenal stond gewoon 1-1 * In progress bij.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 07-03-2012 om 21:58:23Vroemvroem! Tello op z'n brommert. Dit gaat wel héél makkelijk. Lijkt Twente-PSV wel. #barlev #meslev reageer retweet
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 07-03-2012 om 21:58:23Vroemvroem! Tello op z'n brommert. Dit gaat wel héél makkelijk. Lijkt Twente-PSV wel. #barlev #meslev reageer retweet
Moet Leverkursen nog 2x scoren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
Eerst een Mexicano met satesaus!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet Leverkursen nog 2x scoren.
Curry, mijn beste.quote:
Fc Barcelona betaald van alle clubs de hoogste salarissen niet Anzi, City of PSG... die volgen op ruime afstand.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja, messi verdient liever 10 miljoen per jaar minder en spelen met de beste club ter wereld dan een man. city, anzi of psg. top gozer![]()
Waar haal je die ratio vandaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ruud van Nistelrooy is de enige speler in de top 10 van meest goals in de CL die een hoger goal ratio heeft dan MEssi (0,76 vs 0,75)
Messi scoort op deze manier wel 8 doelpunten in 10 wedstrijden zodat ze gelijk staan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ruud van Nistelrooy is de enige speler in de top 10 van meest goals in de CL die een hoger goal ratio heeft dan MEssi (0,76 vs 0,75)
Dat verbaast je nog?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol ik zit op wikipedia te kijken
En het aantal doelpunten van Messi is nu al bijgewerkt___!
Waar haal je deze info vandaan ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Fc Barcelona betaald van alle clubs de hoogste salarissen niet Anzi, City of PSG... die volgen op ruime afstand.
twitter:WayneRooney twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:09:29Messi is a joke. For me the best ever. reageer retweet
http://en.wikipedia.org/w(...)time_top_goalscorersquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
goal / wedstrijd = ratio
wiki voor stats
de precieze bedragen weet ik niet nee maar ik weet wel dat eto'o weg ging voor tien miljoen extra per jaar, toen iemand vroeg wat messi daar van vond haalde hij zijn er voor schouders opquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Fc Barcelona betaald van alle clubs de hoogste salarissen niet Anzi, City of PSG... die volgen op ruime afstand.
Rooney!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
twitter:WayneRooney twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:09:29Messi is a joke. For me the best ever. reageer retweet
8xquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoeveel moet Leverkusen nog scoren om te winnen? Weet de uitslag van de heenwedstrijd niet.
Het schijnt dat Messi 30 miljoen per jaar verdiend dat is inclusief allerlei sponsorzooi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
de precieze bedragen weet ik niet nee maar ik weet wel dat eto'o weg ging voor tien miljoen extra per jaar, toen iemand vroeg wat messi daar van vond haalde hij zijn er voor schouders op
Zoveel scheelt het niet per ratio. Verder heeft Messi mogelijk meer finales gespeeld en dus minder group stage wedstrijden maar dat weet ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)time_top_goalscorers
Maar Messi heeft nog een hoop wedstrijden te gaan dus die ratio zal wellicht nog wel zakken, is ook al eens gelijk geweest met Ruud.
8 x dan redden ze het welquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoeveel moet Leverkusen nog scoren om te winnen? Weet de uitslag van de heenwedstrijd niet.
Haalde Lyon zelfs nietquote:
Hij zal flink aan de sponsoren verdienen, mogelijk zelfs meer dan zijn salaris van Barcaquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Het schijnt dat Messi 30 miljoen per jaar verdiend dat is inclusief allerlei sponsorzooi.
PSV - Twente...bondscoachje...quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
quote:Marco van Basten (Milan), 4-0 against IFK Göteborg, group stage 199293
Simone Inzaghi (Lazio), 5-1 against Olympique de Marseille, second group stage 19992000
Dado Pr¨o (Monaco), 8-3 against Deportivo La Coruña, group stage 200304
Ruud van Nistelrooy (Manchester United), 4-1 against Sparta Prague, group stage 200405
Andriy Shevchenko (Milan), 4-0 away against Fenerbahçe, group stage 200506
Lionel Messi (Barcelona), 4-1 against Arsenal, quarter-final 200910
Bafétimbi Gomis (Lyon), 7-1 against Dinamo Zagreb, group stage 201112
Lionel Messi (Barcelona), against Bayer Leverkusen, round of 16 201112
Dat kun je uitzoeken eventueel, maar als Messi zo doorgaat dan staat hij met nog eens 8 doelpunten in de komende 10 wedstrijden precies gelijk met Ruud.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het niet per ratio. Verder heeft Messi mogelijk meer finales gespeeld en dus minder group stage wedstrijden maar dat weet ik niet
Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Meer mensen last van digitale storingen, strepen e.d.?
Nopequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Sat.1 zei het in de eerste helft al: ''Sensationeel'' dus het gaat zelfs over de grens dat gefap... zou het dan toch enigzins waar kunnen zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zegt het ook gewoon hardop: "Ik hou alleen nog maar Messi in de gaten".
Vandaag welquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Sat.1 zei het in de eerste helft al: ''Sensationeel'' dus het gaat zelfs over de grens dat gefap... zou het dan toch enigzins waar kunnen zijn?
Wel objectief blijven héquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Sat.1 zei het in de eerste helft al: ''Sensationeel'' dus het gaat zelfs over de grens dat gefap... zou het dan toch enigzins waar kunnen zijn?
Ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gelukkig ben ik APOEL Nicosia - Lyon aan het kijken![]()
Hoeveel doelpunten heeft Messi in die wedstrijd gescoord??quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gelukkig ben ik APOEL Nicosia - Lyon aan het kijken![]()
Pas 3.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel doelpunten heeft Messi in die wedstrijd gescoord??
Net zoveel als Strootman.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen, maar Afellay speelt goed.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Op 2 fronten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Raul zijn record binnenkort zal sneuvelen.
Moet je maar leren verdedigenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef NLGooner het volgende:
Ik vind dit echt lullig voor Leverkusen
Pssst....het zijn Duitsers...quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef NLGooner het volgende:
Ik niet die vochten na de 1-3 om het shirtje van Messi en vonden dat enkel boeiend na de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef NLGooner het volgende:
Precies, die 5 of 6 doelpunten die Messi maakt krijg je toch nog wel 50 x te zien deze week...quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijk sowieso liever een wedstrijd die ergens om gaat dan een veredeld trainingspartijtje.
Het ging meer om nr 3 en daaronderquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef Serko het volgende:
spaanse competitie zwak, daarom schittert barca, blah blah blah spaanse competitie geen niveau blah blah.
Bayern nog afgemaakt door leverkusen 5 dagen geleden, leverkusen anaal uitmekaar gereten door Barca wat niet eens op zijn best speelt.
tenminste zag je dit seizoen weinig dat Spaanse tegenstanders zo geslacht worden.
het ligt echt niet alleen aan de competitie, Barca en Madrid zijn gewoon 2 van de sterkste teams ooit.
En Barcelona staat in de eigen competitie ook 10 punten achter. Wat wil je nou precies zeggen met de winst op Munchen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef Serko het volgende:
spaanse competitie zwak, daarom schittert barca, blah blah blah spaanse competitie geen niveau blah blah.
Bayern nog afgemaakt door leverkusen 5 dagen geleden, leverkusen anaal uitmekaar gereten door Barca wat niet eens op zijn best speelt.
tenminste zag je dit seizoen weinig dat Spaanse tegenstanders zo geslacht worden.
het ligt echt niet alleen aan de competitie, Barca en Madrid zijn gewoon 2 van de sterkste teams ooit.
United verloor met 5-1 van city, die ook maar als slecht opschrijven?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef Serko het volgende:
Exact.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het ging meer om nr 3 en daaronder
APOEL - Lyon interesseert toch niemand!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Precies, die 5 of 6 doelpunten die Messi maakt krijg je toch nog wel 50 x te zien deze week...
Niet dat het geen wereldprestatie van hem is hoor!
6-1quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
United verloor met 5-1 van city, die ook maar als slecht opschrijven?
Mij wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
APOEL - Lyon interesseert toch niemand!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij wel.
Toch een aardige zwak gekregen voor Lyon na hun geweldige prestaties in de poulefase.
Net zo'n lamlul commentaar van iemand die thuis op de bank zit...quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Emiel moet ook normaal doen. Gast spoort echt niet.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rijkaard Rijkaard, komt ie tot een schot nee, één twee? Kluivert, Kluivert
JAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ
Ik verlang terug naar die tijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die daar net onder spelen tenminste nog een beetje mee tegen barca en madrid.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het ging meer om nr 3 en daaronder
Aha, het schijnt.... Blijkt het ook nog ergens uit?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Het schijnt dat Messi 30 miljoen per jaar verdiend dat is inclusief allerlei sponsorzooi.
Allemaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:37 schreef Zwansen het volgende:
Welke Duitser heeft het shirtje van Messi gekregen?
Zal vast wel in de rust afgesproken zijn!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:37 schreef Zwansen het volgende:
Welke Duitser heeft het shirtje van Messi gekregen?
Gat tussen 1 en 3 is 24(!) punten man, waar heb je het over?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:37 schreef Serko het volgende:
[..]
Die daar net onder spelen tenminste nog een beetje mee tegen barca en madrid.
Zelf United werd in de CL finale weggespeeld alsof het racing santander was ofzo.
Ik heb geen inzicht in zijn financiën maar las dat via google vind je wel eens wat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, het schijnt.... Blijkt het ook nog ergens uit?
in onderlinge wedstrijden. gat is groot ja, maar ik blijf erbij dat dat niet betekent dat Valencia veel slechter is dan Tottenham ofzo. of Atletico veel slechter dan liverpoolquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gat tussen 1 en 3 is 24(!) punten man, waar heb je het over?
Dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:42 schreef Quisho het volgende:
Nou ja dan maar het eind van APOEL kijken
Aan de andere kant is het verschil tussen het gat tussen nummers 1 en 2 en nummers 2 en 3 niet zoveel. Scheelt 'maar' vier puntjes ofzo. Tot voor kort was het verschil tussen Real en Barcelona volgens mij zelfs groter dan het verschil tussen Barcelona en Valencia.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, hoeveel maandan zijn we nou verder? En dan nog steeds niet over je verlies heenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:42 schreef Quisho het volgende:
Nou ja dan maar het eind van APOEL kijken, hopelijk verslaan ze die corrupte idioten.
Maar de subtop van Spanje doet echt niet onder voor die van Italie of Duitsland. Ik vind ze zelfs sterker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de man die aan 10 punten vasthoud en niets wil weten van de onderlinge resultaten met Barcelona.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tering, hoeveel maandan zijn we nou verder? En dan nog steeds niet over je verlies heen
Sub top van Spanje is niet sterker dan een Schalke 04 of Napoli of Liverpool.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar de subtop van Spanje doet echt niet onder voor die van Italie of Duitsland. Ik vind ze zelfs sterker.
zullen zien donderdag, Los Ches tegen psv.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar de subtop van Spanje doet echt niet onder voor die van Italie of Duitsland. Ik vind ze zelfs sterker.
Vind ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sub top van Spanje is niet sterker dan een Schalke 04 of Napoli of Liverpool.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldus de man die aan 10 punten vasthoud en niets wil weten van de onderlinge resultaten met Barcelona.
Zou ie dan gaan scoren? Misschien zelfs 5 keer?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi al maanden niet meer gescoord in de CL!!!!!!
Maar bij de ploegen daaronder neemt het verschil in niveau schrikbarend toe. Om maar wat te zeggen een 10tal ploegen in de Engelse 2de divisie heeft voldoende begroting om in de primera division mee te kunnen overleven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:39 schreef Serko het volgende:
[..]
in onderlinge wedstrijden. gat is groot ja, maar ik blijf erbij dat dat niet betekent dat Valencia veel slechter is dan Tottenham ofzo. of Atletico veel slechter dan liverpool
Wie wel dan als het om Barcelona gaat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:48 schreef Quisho het volgende:
Haha Grueter doet niet het commentaar, hebben ze bij de NOS door dat die gozer niet neutraal is als Barca speelt?
Jack van Gelder.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie wel dan als het om Barcelona gaat?
Dit zijn gewoon hele mooie goals..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie wel dan als het om Barcelona gaat?
Huh? Heeft dat er nou weer mee te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon hele mooie goals..
Ik ben geen Barca rukker, sterker, ik ben voor Real, maar bij de eerste 3 goals mag je best zeggen dat het mooie goals zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Heeft dat er nou weer mee te maken.Maar zou best kunnen, geen idee. Heb ze niet gezien.
Bij Señor Sierd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Philip Kookke moet echt op Spaanse les.
Nogmaals ik heb geen idee. Ik heb m na de 2-0 op Lyon gezet. Dat stiftje was wel een mooie die andere kan ik al niet meer voor me halen. Maar wat heeft het er mee te maken dat objectieve commentatoren in Nederland niet bestaan als het op Barcelona aankomt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen Barca rukker, sterker, ik ben voor Real, maar bij de eerste 3 goals mag je best zeggen dat het mooie goals zijn.
Bij de 5e en 6e is ie minder uitgesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |