Als je nu geld inzet, kan je nog cashen!quote:
Waarom zou hij weg gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef TLC het volgende:
Zou Messi nu heel zijn voetbalcarriere bij Barca blijven ? ik kan me niet voorstellen dat hij ooit voor Manchester City gaat spelen of zo
Natuurlijk blijft ie de rest van zn carriere bij Barca. Net als Xavi & Iniesta. Die vertrekken daar ook nooit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef TLC het volgende:
Zou Messi nu heel zijn voetbalcarriere bij Barca blijven ? ik kan me niet voorstellen dat hij ooit voor Manchester City gaat spelen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, messi verdient liever 10 miljoen per jaar minder en spelen met de beste club ter wereld dan een man. city, anzi of psg. top gozerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef TLC het volgende:
Hij heeft hem credits gegevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef tralalala het volgende:
Loopt Emile nou teksten van Sierd te jatten?
Dat is echt not dun
Neuh, maar dat was al langer bekend :p Ibby moet gewoon wegwezen daar. Niveau is té hoog. En de concurrentie te moordend. Hij trekt het daar niet.quote:
Wat denk je dat Messi verdiend dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja, messi verdient liever 10 miljoen per jaar minder en spelen met de beste club ter wereld dan een man. city, anzi of psg. top gozer![]()
Nu speelt BL ook wel zeer zwak.quote:
Dat Barcelona is niet veel inderdaad, matig ploegje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Moet toch eerst naar een andere club
Whhhrfahhahaha garpjequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Tello wtf.
Ik ben de Tello kwijt hiiiiihihihihihiihighihi
Nee maar als je dat dan zo ziet hé... ik zit dan zo te kijken weet je niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef TLC het volgende:
Piet de Visser en Rene van der Gijp komen spontaan klaar vanavond
Ik keek laatst ook en die wedstrijd die ik keek, meen Liverpool-Arsenal stond gewoon 1-1 * In progress bij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol ik zit op wikipedia te kijken
En het aantal doelpunten van Messi is nu al bijgewerkt___!
Op die fiets?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Tello wtf.
Ik ben de Tello kwijt hiiiiihihihihihiihighihi
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik keek laatst ook en die wedstrijd die ik keek, meen Liverpool-Arsenal stond gewoon 1-1 * In progress bij.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 07-03-2012 om 21:58:23Vroemvroem! Tello op z'n brommert. Dit gaat wel héél makkelijk. Lijkt Twente-PSV wel. #barlev #meslev reageer retweet
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 07-03-2012 om 21:58:23Vroemvroem! Tello op z'n brommert. Dit gaat wel héél makkelijk. Lijkt Twente-PSV wel. #barlev #meslev reageer retweet
Moet Leverkursen nog 2x scoren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
Eerst een Mexicano met satesaus!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet Leverkursen nog 2x scoren.
Curry, mijn beste.quote:
Fc Barcelona betaald van alle clubs de hoogste salarissen niet Anzi, City of PSG... die volgen op ruime afstand.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja, messi verdient liever 10 miljoen per jaar minder en spelen met de beste club ter wereld dan een man. city, anzi of psg. top gozer![]()
Waar haal je die ratio vandaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ruud van Nistelrooy is de enige speler in de top 10 van meest goals in de CL die een hoger goal ratio heeft dan MEssi (0,76 vs 0,75)
Messi scoort op deze manier wel 8 doelpunten in 10 wedstrijden zodat ze gelijk staan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ruud van Nistelrooy is de enige speler in de top 10 van meest goals in de CL die een hoger goal ratio heeft dan MEssi (0,76 vs 0,75)
Dat verbaast je nog?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol ik zit op wikipedia te kijken
En het aantal doelpunten van Messi is nu al bijgewerkt___!
Waar haal je deze info vandaan ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Fc Barcelona betaald van alle clubs de hoogste salarissen niet Anzi, City of PSG... die volgen op ruime afstand.
twitter:WayneRooney twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:09:29Messi is a joke. For me the best ever. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |