Als je nu geld inzet, kan je nog cashen!quote:
Waarom zou hij weg gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef TLC het volgende:
Zou Messi nu heel zijn voetbalcarriere bij Barca blijven ? ik kan me niet voorstellen dat hij ooit voor Manchester City gaat spelen of zo
Natuurlijk blijft ie de rest van zn carriere bij Barca. Net als Xavi & Iniesta. Die vertrekken daar ook nooit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef TLC het volgende:
Zou Messi nu heel zijn voetbalcarriere bij Barca blijven ? ik kan me niet voorstellen dat hij ooit voor Manchester City gaat spelen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, messi verdient liever 10 miljoen per jaar minder en spelen met de beste club ter wereld dan een man. city, anzi of psg. top gozerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef TLC het volgende:
Hij heeft hem credits gegevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef tralalala het volgende:
Loopt Emile nou teksten van Sierd te jatten?
Dat is echt not dun
Neuh, maar dat was al langer bekend :p Ibby moet gewoon wegwezen daar. Niveau is té hoog. En de concurrentie te moordend. Hij trekt het daar niet.quote:
Wat denk je dat Messi verdiend dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja, messi verdient liever 10 miljoen per jaar minder en spelen met de beste club ter wereld dan een man. city, anzi of psg. top gozer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |