Was elders op W, staan foto's van op LN.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit op W, maar heb alles gemist? Zit op W1, was het iets in de rust? Toen miste ik volgens mij wel wat?
Wat een triest gedoequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was elders op W, staan foto's van op LN.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
Huppie Huppie Huppie Feyenoord is mn cluppie
wat kijk jij vies hommoquote:
Beter dan je denkbeeldige vriendin. Sukkel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had je zusje in mijn gedachten.
Sorry ben melig
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter dan je denkbeeldige vriendin. Sukkel.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter dan je denkbeeldige vriendin. Sukkel.
Ik vind hem nogsteeds goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee die fase zijn we dankzij de kromme al n tijdje voorbij
Huppie, huppie, huppie, huppie. Feyenoord 1 wordt kampioen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
Huppie Huppie Huppie Feyenoord is mn cluppie
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Huppie, huppie, huppie, huppie. Feyenoord 1 wordt kampioen.
Oh, dat gedeelte van het liedje ken je opeens weer wel?quote:
*gemompel van Willy Batenburgquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Huppie, huppie, huppie, huppie. Feyenoord 1 wordt kampioen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, dat gedeelte van het liedje ken je opeens weer wel?
Met vijf punten achterstand op de nr. 1 die nog thuis bij ons komt is alles mogelijk hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef inZanity het volgende:
Die weddenschap over een tattoo bij een kampioenschap durf ik ook nog wel aan
Gast jij met je fantasie altijd .quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met vijf punten achterstand op de nr. 1 die nog thuis bij ons komt is alles mogelijk hoor.
Tuurlijk is alles mogelijk. Maar zie jij het serieus gebeuren dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met vijf punten achterstand op de nr. 1 die nog thuis bij ons komt is alles mogelijk hoor.
Nee Tuurlijk niet, oneerlijke LDD.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast jij met je fantasie altijd .
Ik zet er 5 flessen whisky op dat we het niet worden. Durf je het aan?
Acht t niet onmogelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk is alles mogelijk. Maar zie jij het serieus gebeuren dan?
Ook overdreven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee Tuurlijk niet, oneerlijke LDD.
Ik twaalf jacks als ze t worden, jij 1 als niet. Ligt meer in de verhoudingen.
Gewoon de odd die Unibet geeft. 1 op 12.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook overdreven.
Ik geef jou 6 flessen JD, jij mij 1 goeie als ze het niet worden?
hahaha pussyquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon de odd die Unibet geeft. 1 op 12.
Truste.
Staat genoteerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef inZanity het volgende:
Die weddenschap over een tattoo bij een kampioenschap durf ik ook nog wel aan
Ik doe ook mee, als Feyenoord dit seizoen kampioen wordt neem ik ook een kleine tatoeage.quote:Op donderdag 8 maart 2012 06:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Bij blijven Guidetti:
Dekatria (kaal)
Helpmefok (tattoo Guidetti) **
Bij kampioenschap Feyenoord:
Dekatria (kaal)
DonRaja (tattoo Feyenoord)
Gert (tattoo Feyenoord)
inZanity (tattoo Feyenoord)
Niles-Crane (tattoo Feyenoord)
Helpmefok (tattoo Feyenoord + kaal)
**alleen als Feyenoord ook kampioen wordt.
Alleen als Feijenoord ook kampioen wordtquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:01 schreef AartBakkebaard het volgende:
Ik doe ook wel een FR tattoo als ze kampioen worden.
Dat wordt nog gezellig als het onwaarschijnlijke gebeurt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 06:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Bij blijven Guidetti:
Dekatria (kaal)
Helpmefok (tattoo Guidetti) **
Bij kampioenschap Feyenoord:
Dekatria (kaal)
DonRaja (tattoo Feyenoord)
Gert (tattoo Feyenoord)
inZanity (tattoo Feyenoord)
Niles-Crane (tattoo Feyenoord)
Helpmefok (tattoo Feyenoord + kaal)
Happel (tattoo Feyenoord)
**alleen als Feyenoord ook kampioen wordt.
Ik post wel eens in het VBL forum, maar het is niet veel. Ik lees wel altijd aandachtig mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alleen als Feijenoord ook kampioen wordt. Hoeveel Feijenoord-tattoos heb jij?
[..]. Heb jou nog nooit gezien in VBL. Fan op afstand, of die-hard SCC-supporter?
Hoe weet jij nou wie er wel of geen Feyenoord tattoo heeft?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:50 schreef De_kromme het volgende:
Het niveau is er nog niet op vooruit gegaan hier zo te zien. En wel raar dat jullie hier nog geen tattoos hebben van Feijenoord, toch geen ekte ektes zo te horen. Happel, don't let me down. Jij wel toch?
Zondag Utrecht thuis, Cedric van der Gun is ziek gelukkig voor jullie. Dat moet wel een nulletje of 5 worden toch?
Ga nou eens niet op 'm in, zitten we hier straks weer met een topicslange zaaddiscussiequote:Op donderdag 8 maart 2012 11:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie er wel of geen Feyenoord tattoo heeft
Support your local.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik post wel eens in het VBL forum, maar het is niet veel. Ik lees wel altijd aandachtig mee.![]()
Dus fan op afstand.
Ik heb wel jaren een seizoenskaart van FR gehad, maar heb hem 2 jaar geleden opgezegd (weinig tijd helaas om om de 2 weken van Helmond op en neer naar Rotterdam te rijden + op dit moment wat andere prioriteiten). Ben wel van plan om er in de toekomst weer 1 aan te schaffen. Heb nog wel een clubkaart zodat ik eventueel losse wedstrijden kan gaan.
Heb altijd al een FR tattoo gewild, en een eventueel kampioenschap is een goede reden om hem eindelijk eens te zetten. Kan die mooi in de buurt van m'n Helmond tattoo.
quote:KNVB waarschuwt Helmond Sport
HELMOND - De licentiecommissie van de KNVB heeft Helmond Sport maandag een publieke waarschuwing gegeven. De Brabantse eerstedivisieclub is de afspraak over de gemaakte personeelskosten voor dit seizoen, zoals was vastgesteld in een plan van aanpak, niet nagekomen.
Geen idee. Ik ga ervan uit dat mensen die die weddenschap aangaan, nog geen Feijenoord-tattoo hebben. Heb jij er wel een?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie er wel of geen Feyenoord tattoo heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Support your local.
[..]
[..]
Geen idee. Ik ga ervan uit dat mensen die die weddenschap aangaan, nog geen Feijenoord-tattoo hebben. Heb jij er wel een?
Zoiets als deze, alleen dan van Feijenoord? :Ik heb er meerdere, de eerste al sinds m'n zestiende ofzo.. Maar wanneer Feyenoord kampioen dit seizoen word is dat het wel waard om er een bij te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik het zie gebeuren, maar goed..
![]()
En nee niet zo een. Ik vind die tribal achtige dingen lelijk.. Al vind ik dit wel wat hebben met dat groen en geel![]()
Keep the faith alive. Mijn imago van jou draait nu wel bij, stoere boi eigenlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, de eerste al sinds m'n zestiende ofzo.. Maar wanneer Feyenoord kampioen dit seizoen word is dat het wel waard om er een bij te nemen.Niet dat ik het zie gebeuren, maar goed..
Niks stoers aan. Vind het gewoon mooi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Keep the faith alive. Mijn imago van jou draait nu wel bij, stoere boi eigenlijk.
Neem dan een sleeve. Dat is mooi, clubtattoos vind ik niks. Of heb je er zo eenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niks stoers aan. Vind het gewoon mooi.
Zeg knorren vriend meld jij je wel op het dispuut vanavond. De presses wil je spreken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neem dan een sleeve. Dat is mooi, clubtattoos vind ik niks. Of heb je er zo een![]()
:
[ afbeelding ]
Wat moet 'ie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg knorren vriend meld jij je wel op het dispuut vanavond. De presses wil je spreken.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Support your local.
[..]
[..]
Geen idee. Ik ga ervan uit dat mensen die die weddenschap aangaan, nog geen Feijenoord-tattoo hebben. Heb jij er wel een?
Zoiets als deze, alleen dan van Feijenoord? :Is dit jouw tattoo Kromme? anders begint het eng te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb wel eens van die Rick K., dat neefje van jou, gehoord.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit jouw tattoo Kromme? anders begint het eng te worden.
Dat mag niet online.. 14:30 vandaagquote:
Zet mij er ook maar bij. Kampioenschap is een tattoo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt nog gezellig als het onwaarschijnlijke gebeurt.
-edit- Happel erbij gezet
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel eens van die Rick K., dat neefje van jou, gehoord.
Ik weet alles van je jongen, pas maar op.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?maar die tattoo kwam me inderdaad bekend voor.
Oh maakt mij niks uit hoor al had je mijn facebook, maar ben wel oprecht benieuwd hoe je dat weet. Ik heb mijn voornaam zelfs nog nooit op Fok laten vallenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet alles van je jongen, pas maar op.
Al die tattoo-boys hier, het resultaat van de Fok!-druk op de schouders. Als een schaap over de dam is... Nemen jullie wel allemaal dezelfde, Fok!kers moeten wel te herkennen zijn natuuurlijk.
Volgens mij had je laatst iets gepost over een vroegere Feijenoorder die nu ineens die-hard ADO-fan was geworden met tattoos en al. Heb wel eens een paar maten over zo'n gast horen ouwehoeren, ging even verifieren wie het was. Geen idee wie jij bent hoor, zou ik wel zo op kunnen zoeken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh maakt mij niks uit hoor al had je mijn facebook, maar ben wel oprecht benieuwd hoe je dat weet ik heb mijn voornaam zelfs nog nooit op Fok laten vallen
Gezien mijn werk is het gewoon niet buitengewoon handig op je onderarmen "Feijenoord Rotterdam" te tattooëren. En áls ik het doe, dan ENKEL op mijn onderarmen. Als je het doet, dan wel gelijk goed.quote:
Want de rest doet het überhaupt dit jaar van de jongens die 'gewed' hebben, ongeacht een kampioenschap?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alleen als Feijenoord ook kampioen wordt. Hoeveel Feijenoord-tattoos heb jij?
Je verantwoorden waarom je een tattoo wel of niet zou nemen aan een forum.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gezien mijn werk is het gewoon niet buitengewoon handig op je onderarmen "Feijenoord Rotterdam" te tattooëren. En áls ik het doe, dan ENKEL op mijn onderarmen. Als je het doet, dan wel gelijk goed.
Ik loop trouwens (sinds kort) al met "Rotterdam" rond op mijn lijf, als ook een nette tattoo van mijn broers' namen en mijn achternaam, waarbij de letters "SCF" groter zijn 'afgedrukt'. SCF dus 'dikgedrukt' in onze namen.(Achternaam beginletter is "S", beginletters van mijn broers' namen zijn "C" en "F". Hoeveel mazzel ken je hebben
)
En nee, die staan niet op mijn lijf omdat ik bang ben hun namen ooit te vergetenMaar omdat ik mijn leven zou geven voor mijn broers en vice versa. Heeft een hele geschiedenis die ik verder niet ga delen hier
.
[..]
Want de rest doet het überhaupt dit jaar van de jongens die 'gewed' hebben, ongeacht een kampioenschap?
Ik verantwoord helemaal niets?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je verantwoorden waarom je een tattoo wel of niet zou nemen aan een forum.
Alsof ook maar iemand hier die weddenschap nagaat komen trouwens.
Wlodi Smolarek (54) overledenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:00 schreef RedAlert het volgende:
Titels van nieuwssubmits (***) Datum Status
oud-Feyenoord-aanvaller Wlodi Smolarek (54) overleden 8 mrt 2012 06:37 Niet geplaatst
Niet geplaatst vanochtend, erg jammer !.
Rip aan zijn familie & de clubs waar hij jarenlang voor heeft gespeeld.
quote:Sekou Cissé blij met volgende stap in revalidatie
Het gaat de goede kant op met Sekou Cissé. De Ivoriaanse aanvaller heeft donderdagochtend de volgende stap in de revalidatie van zijn enkelblessure gezet. Cissé meldde zich samen met zijn ploeggenoten op Varkenoord en maakte daar een deel van de groepstraining mee. ‘Het is altijd fijn om met de andere jongens op het veld te staan’, zei hij na afloop. ‘Zeker als je terugkomt van een blessure.’
Cissé nam onder meer deel aan een positiespel, maar liet de afsluitende partijvorm met vier kleine doeltjes nog aan zich voorbijgaan. In plaats daarvan hield hij samen met hersteltrainer Marcel Cas, Otman Bakkal en Gill Swerts een bal hoog op het naastgelegen trainingsveld. De aanvaller hield een goed gevoel over aan zijn rentree. ‘Het ging lekker’, zei hij. ‘Het ziet er goed uit wat betreft mijn enkel.’
Na de groepstraining van donderdagochtend staan er nog twee oefensessies op het programma voor de ploeg van hoofdtrainer Ronald Koeman voordat FC Utrecht zondag in De Kuip de tegenstander is. De groepstraining van vrijdag is besloten, de afsluitende training op zaterdagochtend om 10.30 uur is wel vrij toegankelijk voor supporters.
Ik wist niet eens dat die gast wéér geblesseerd was. Wat een gigantische miskoop is dat toch geweest eigenlijk.quote:
Mij was daar ook niks over bekend inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die gast wéér geblesseerd was. Wat een gigantische miskoop is dat toch geweest eigenlijk.
Ben je ooit op een pm van Esperanza ingegaan ? De kromme verzamelt profielen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh maakt mij niks uit hoor al had je mijn facebook, maar ben wel oprecht benieuwd hoe je dat weet. Ik heb mijn voornaam zelfs nog nooit op Fok laten vallen![]()
Het is zo dat als je twijfelt of het niet weet je er vanuit kan gaan dattie wel geblesseerd is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die gast wéér geblesseerd was. Wat een gigantische miskoop is dat toch geweest eigenlijk.
idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:57 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Het is zo dat als je twijfelt of het niet weet je er vanuit kan gaan dattie wel geblesseerd is.
Ik moet altijd zo lachen als Clasie kwaad wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:23 schreef Muto het volgende:
Ik was bij de training en wat mij opviel was dat bij de rondo's bijna alle basisspelers in groep 1 zaten en de rest in groep 2, maar dat Cisse als enige mee mocht doen met de eerste groep. Van de basisspelers zaten alleen Bakkal en Nelom in groep 2. Ergens zegt me dit dat Koeman totaal niet tevreden is over Cabral en wellicht binnenkort met Cisse zal spelen. Overigens deed Cabral ook mee aan de rondo.
Voor de rest een leuke training, afsluitende partijvorm met vier kleine doeltjes was leuk om te zien. Aantal zeer fanatieke spelers (Vooral BMI die kwaad werd op Guidetti omdat Guidetti hem een pass gaf terwijl hij volgens BMI zelf had moeten scoren, een chagrijnige El Ahmadi na de partijvorm en Clasie die kwaad werd op Koeman omdat een bal uit zou zijn geweest) en de rest had er tijdens het partijtje ook wel zin in. Blijft toch bizar om te zien hoeveel verschil er zit in fanatisme tussen dit seizoen en vorig seizoen.
quote:Geachte heer/mevrouw,
U heeft op www.rotterdam.nl een bod gedaan of een reactie geplaatst op het verzilverde bord met de inscriptie “UEFA-CUP finale 2002 Rotterdam - Fayenoord Rotterdam – Borussia Dortmund 8. Mai 2002”.
Het gemeentebestuur van Rotterdam heeft vandaag besloten het bord niet langer ter veiling aan te bieden, maar over te dragen aan het Feyenoord museum.
Meer informatie kunt u lezen op http://www.rotterdam.nl/Bord_UEFA_CUP_naar_Feyenoord_museum
Met vriendelijke groet,
Webteam gemeente Rotterdam
Nee, een reactie geplaatst. Volgens mij zijn ze een beetje geschrokken bij de gemeente.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Wijnaldem waarschijnlijk bankie vanavond. Hij rendeert niet op het middenveld.
No shit, roepen wij al jaren.
Ja idd mijn fout, had het niet gezien op Fok, waarschijnlijk overheen gekeken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wlodi Smolarek (54) overleden
Gisteren al geplaatst, je was te laat dus.
Nog niet maar dat komt wel goed met hem. Tottenham ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe gaat het met onze grote vriend Drenthe? Heeft ie al ergens anders een contact getekend, of wil hij nog steeds terug keren?
Ach, 5 miljoenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Ik vind hem anders wel een betere speler geworden bij die boeren. Al blijft het idd geen nummer 10.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Dat zal best zijn, maar 5 miljoen en dan bankzittert zijn zegt mij al afdoendequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind hem anders wel een betere speler geworden bij die boeren.
Cissé en El Ahmadi hebben ook zoiets gekost en zitten toch ook regelmatig op de bank bij ons?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zal best zijn, maar 5 miljoen en dan bankzittert zijn zegt mij al afdoende
Bij Cisse heeft het een andere reden, met z'n teenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cissé en El Ahmadi hebben ook zoiets gekost en zitten toch ook regelmatig op de bank bij ons?
Je kunt het ook als een luxeprobleem zien trouwens...
Gini speelde als een krant tegen de Tukkerts, dat was meer het probleemquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt het ook als een luxeprobleem zien trouwens...
Zoals de rest van die subsidieclub. Als ze hem goed inzetten is hij die 5 miljoen echt wel waard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gini speelde als een krant tegen de Tukkerts, dat was meer het probleem
Een dravertje, is nooit beslissend, matig schot. Speelt nooit beter dan de rest van het elftal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind hem anders wel een betere speler geworden bij die boeren. Al blijft het idd geen nummer 10.
Hij scoort amper, speelt zelden z'n man uit, heeft geen beslissende pass in huis, het is niks.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals de rest van die subsidieclub. Als ze hem goed inzetten is hij die 5 miljoen echt wel waard.
Het zijn kwallen, maar voetbalkwaliteiten hebben zowel Wijnaldem en Fer zeker. Ik denk dat je hem met het bovenstaande tekort doet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij scoort amper, speelt zelden z'n man uit, heeft geen beslissende pass in huis, het is niks.
Talent heeft hij zeker maar hij boekt weinig tot geen progressie lijkt wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn kwallen, maar voetbalkwaliteiten hebben zowel Wijnaldem en Fer zeker. Ik denk dat je hem met het bovenstaande tekort doet.
Neeeeee, je hebt zijn naam genoemd! Nu is het wachten op de dark lord HMF om hem te verdedigen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:43 schreef Paul-89 het volgende:
Luigi definitief niet naar VVV, oftewel rest van het seizoen clubloos. Ben benieuwd of we die ooit nog op niveau zien.
Oeps.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neeeeee, je hebt zijn naam genoemd! Nu is het wachten op de dark lord HMF om hem te verdedigen...
Geef hem een vol seizoen met een fatsoenlijke trainer en je zal de progressie zien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Talent heeft hij zeker maar hij boekt weinig tot geen progressie lijkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |