Ja, dat heb ik dus gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat voor jouw gevoel ontbreekt kun je twee dingen doen 1) het daarover hebben met de ander 2) de ander negeren. Om maar eens een klassieker uit de kast te halen, 6 miljard wereldbewoners, je kan het niet met iedereen goed hebben.
ik heb niet alles goed terug gelezen.... maar in die quote zie ik twee opties........... heb je beiden gedaan?quote:
in de wat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Sinds wanneer hebben ze internet in de dubbeldekintercity's?
Op de dag, maand, jaar of eeuw precies?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Sinds wanneer hebben ze internet in de dubbeldekintercity's?
Unix timestamp graag.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op de dag, maand, jaar of eeuw precies?
Ik las Unox.quote:
ik: "dan kunt u nu even kijken of uw internet weer werkt door naar unox.nl te gaan"quote:
"Nog 16 jaar tot je legaal mag drinken!"quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
wat zet je op een verjaardagskaartje aan een 2-jarige?
Gefeli-ci-flap-staart! natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ga dan maar eens snel wat online zoeken en bladeren en alles!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
Belachelijk, 10 grote handdoeken gevouwen en mijn armen willen niet meer.![]()
Nee, nog lang niet. Weten wel waar de "plechtigheid" wordt gehouden. De datum.
Verder nog niets eigenlijk.Bijna ringen (hoop ik). Geen kaartjes, geen plek voor "het" feestje, geen vervoer, geen kleding...
Ja zoiets had ik erop gezet. En 'remmen is de middelste', maar ik weet nooit of anderen dat waarderenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Nog 16 jaar tot je legaal mag drinken!"
Gefeliciteerd dat je er al 2 jaar bij je ouders hebt op zitten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
O dat heb ik eigenlijk wel al genoeg gedaan vind ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga dan maar eens snel wat online zoeken en bladeren en alles!
Werkt lit weer eens niet mee?!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat heb ik eigenlijk wel al genoeg gedaan vind ik.
Beetje. Als ik er naar vraag vooral.quote:
Hoelang heb je nog om alles te regelen dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
Beetje. Als ik er naar vraag vooral.Het is echt wel een vent, niet geïnteresseerd in kleding, bekleding lokatie, bloemen.. Tot ik erover begin, dan denkt hij wel lief mee.
Opzich tijd zat. September, ben wel blij met die tijd aangezien mijn lijf nog steeds niet meewerkt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoelang heb je nog om alles te regelen dan?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik erop gezet. En 'remmen is de middelste', maar ik weet nooit of anderen dat waarderenVooral de vader is nogal serieus.
Dat niet, al heb ik er wel even aan gedacht om een post-it met 'LICHTEN AAN' op het stuur te plakkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]briljant
die tekst "remmen is de middelste" heb je zelf ook op een post-it op je stuur zitten?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat niet, al heb ik er wel even aan gedacht om een post-it met 'LICHTEN AAN' op het stuur te plakken
Of als je een ongeluk hebt gehad in het donker.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ach als mensen naar je gaan knipperen met hun lichten weet je dat je ze nog aan moet doen
Bekend.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ach als mensen naar je gaan knipperen met hun lichten weet je dat je ze nog aan moet doen
Ik ben ook blij dat er iets gaat piepen als de lampen nog aan staan als ik uitstapquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:37 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat er iets gaat piepen als de lampen nog aan staan als ik uitstap
Dat is ook verrekte handig. Ze aan te doen vergeet ik zelden, rijd eigenlijk altijd met licht aan dus is een standaard handeling. Ze uit doen daarentegen schijnt niet in mijn standaard-handelingen-pakket te passenquote:
Wie noem jij een 'ho'?quote:
Waarom?quote:
Ik heb toevallig vandaag te horen gekregen dat mijn salaris met 350 euro per maand omhoog gaat, met terugwerkende kracht per 1 september 2011. I'm rich! I'M RICH!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:26 schreef Tegan het volgende:
Meer uitgeven. Saldo zien groeien ipv dalen
.
Hai.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag te horen gekregen dat mijn salaris met 350 euro per maand omhoog gaat, met terugwerkende kracht per 1 september 2011. I'm rich! I'M RICH!!!
Wat heb ik daar nu aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag te horen gekregen dat mijn salaris met 350 euro per maand omhoog gaat, met terugwerkende kracht per 1 september 2011. I'm rich! I'M RICH!!!
Wat nou crisis!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij snapt tennis hoe het werkt.quote:
Jou voor de seks, hem voor het geld? Iemand moet de bruiloft betalen?quote:
Ahum.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jou voor de seks, hem voor het geld? Iemand moet de bruiloft betalen?
Hebben we geld voor een lange huwelijksreis.
Je kan het allicht proberen in plaats van bij voorbaat op te geven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt Miss voor de seks, daar kan ik niet tegenop.Eerlijk delen,
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wanneer ik geen kans maak.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het allicht proberen in plaats van bij voorbaat op te geven.
Als je ervoor open staat om veel te leren, dan maak je gewoon kans hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wanneer ik geen kans maak.
Moet ik veel leren?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je ervoor open staat om veel te leren, dan maak je gewoon kans hoor.
Geen idee, hoe schat je je eigen talenten in?quote:
Moet je Lit vragen, ik pronk zelden met mezelf.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, hoe schat je je eigen talenten in?
Foto's? Dacht het niet he.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Lit, of je even foto's van Bengeltje d'r "talenten" wilt posten! [ afbeelding ].
FF webcammen dan?quote:
was je naar de fillum?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:41 schreef KomtTijd... het volgende:
WTF moet die ster bij mijn naam?
Huu.
maar daarom heb je wel n sterquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:44 schreef TijdKomt... het volgende:
[..]
Nee op het allerlaatste moment toch niet
Of gewoon een maandje niet!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef TijdKomt... het volgende:
Ik post wel een maandje hiermee dan.
Dat past niet bij zijn 'imago'.quote:
Kan je het niet doorgeven? Ik wil wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef TijdKomt... het volgende:
Ik post wel een maandje hiermee dan.
Daar is R&P SC sowieso wel goed inquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
Vandaag is slaapdag, dat hielp goed met boycotten uh niet posten.
Het is hier doorgaans rennen of stilstaan, iets er tussenin lijkt moeilijk te zijn.quote:
dat zal dan wel liggen aan de mensen die hier postenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is hier doorgaans rennen of stilstaan, iets er tussenin lijkt moeilijk te zijn.
Ik boycot jouw voorstel.quote:
Ik heb ooit zo'n rel van dichtbij gezienquote:
Als ik FOK boycot, boycot ik mijn contactmogelijkheden met jou. Ik ga mijzelf toch niet in de vingers snijden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:43 schreef Tegan het volgende:
Hm. Ik weet niet wat het zegt over mij dat alleen Grrrrrrrr naar me luistert.
Vergeet niet dat wij alleen maar vermaak zijn voor Tegan, heh.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik FOK boycot, boycot ik mijn contactmogelijkheden met jou. Ik ga mijzelf toch niet in de vingers snijden?
Bij haar is het geen straf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Vergeet niet dat wij alleen maar vermaak zijn voor Tegan, heh.
Pionnen zonder waarde in haar wrede spel!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij alleen maar vermaak zijn voor Tegan, heh.
Goed punt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik FOK boycot, boycot ik mijn contactmogelijkheden met jou. Ik ga mijzelf toch niet in de vingers snijden?
Hoe'st met jouw goede punten eigenlijk?quote:
Bijzonder goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe'st met jouw goede punten eigenlijk?
Yup, door een combinatie van mazzel en een goede strategie twee staanplaatsen kunnen bemachtigen. *blij*quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef Tegan het volgende:
Heb je trouwens nog kaartjes voor Radiohead kunnen krijgen? Las dat het heel snel uitverkocht was.
Do tell!quote:
Ik hoor liever iets over de punten zelf.quote:
Ik wil het droombeeld dat je hebt niet verpesten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor liever iets over de punten zelf.
Ik wil dat je niet voor mij nadenkt, maar gewoon doet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:40 schreef Tegan het volgende:
Ik wil het droombeeld dat je hebt niet verpesten.
Ha! Q heeft zitplaatsen, las ik ergens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, door een combinatie van mazzel en een goede strategie twee staanplaatsen kunnen bemachtigen. *blij*
Ik las 't ook ja. Verschil moet er wezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ha! Q heeft zitplaatsen, las ik ergens.
Je stalkt Q.!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ha! Q heeft zitplaatsen, las ik ergens.
Over exact dit vallen wij wel vaker heh.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil dat je niet voor mij nadenkt, maar gewoon doet wat ik zeg.
Nee hoor. Ik vind dat per definitie, jij alleen als het jou uitkomt.quote:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind dat per definitie, jij alleen als het jou uitkomt.
Ik hanteer andere normen.quote:
Ach, ik ben toch te oud om te staan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las 't ook ja. Verschil moet er wezen.
Wat doe je uberhaupt bij zo'n concert dan?quote:
De hele tijd tegen de mensen om hem heen zeggen "Och.... vroeger......"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je uberhaupt bij zo'n concert dan?
... toen Radiohead nog Creep speelde...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:06 schreef rubbereend het volgende:
De hele tijd tegen de mensen om hem heen zeggen "Och.... vroeger......"
Toen ze ook al een kutband warenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... toen Radiohead nog Creep speelde...
Zo zie je maar, vroeger was niet altijd beter.quote:
Kinderen smaken lekkerder als ze gestoofd worden opgediend, is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
Grmbl, geklaag van fam dat ik niet even persoonlijk had verteld dat ik ga trouwen.
Uit frustratie een sms naar iedereen gestuurd, omdat ik geen zin heb iedereen te bellen.
Staat er een grove fout in. Of de kinderen meekoken, ipv meekomen.
Datte.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen smaken lekkerder als ze gestoofd worden opgediend, is mijn ervaring.
Maar het is heel simpel, jouw trouwdag, jouw mooiste dag van je leven tot nu toe, jij bepaalt hoe je anderen informeert. En als zij dat niet prettig vinden, is dat niet jouw probleem.
Dat je het je aantrekt is een gegeven. Zolang je je ook maar realiseert dat het een probleem is dat bij de ander ligt. Aan jou de uitdaging om niet naar hun pijpen te dansen en vooral te bedenken hoe het best met je gevoel om te gaan. Ik neem aan dat inspelen op hun eisen niet gaat maken dat jij je beter gaat voelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, zo zou ik moeten denken... maar .. nou het voelt flink *piep*. Ze weten hoe ik ben en dat ik me dit aantrek. Ik weet dat ik dit langs me heen zou moeten kunnen laten gaan... nu heb ik eerder het idee van "bevalt het je niet, kom je niet" .
En ook dat is weer niet goed.
Doe je even een belletje naar je moeder omdat ze een paar dagen niet online is geweest en zij het wel leuk zou vinden als je iets laat horen...krijg je dit.... waarom heb ik ook alweer een hekel aan bellen???
Nee, dat laat me ook niet beter voelen. En zij denken niet na bij wat ze zeggen, of het boeit ze gewoon niet. Je moet kunnen zeggen wat je denkt..zit wel in de familie.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je het je aantrekt is een gegeven. Zolang je je ook maar realiseert dat het een probleem is dat bij de ander ligt. Aan jou de uitdaging om niet naar hun pijpen te dansen en vooral te bedenken hoe het best met je gevoel om te gaan. Ik neem aan dat inspelen op hun eisen niet gaat maken dat jij je beter gaat voelen.
Waar is die knuffel van je husband-to-be als je 'm nodig hebt? *knuf*quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, dat laat me ook niet beter voelen. En zij denken niet na bij wat ze zeggen, of het boeit ze gewoon niet. Je moet kunnen zeggen wat je denkt..zit wel in de familie.
Mja, even flink slikken en weer door, al is mijn dag nu wel een beetje *piep*. Werkt niet echt mee al je al niet lekker in je vel zit.
Boodschappen doen en naar de kapper.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is die knuffel van je husband-to-be als je 'm nodig hebt? *knuf*
Nou, hop.... Stort je in zijn armen en,vergeet de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Boodschappen doen en naar de kapper.Hij heeft wel al gebeld, niet dat dat beter is voor hem als hij mijn bibberend stemmetje dan hoort.
O daar komt hij net. (L)
makkelijk gezegd als iemand zo niet is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen smaken lekkerder als ze gestoofd worden opgediend, is mijn ervaring.
Maar het is heel simpel, jouw trouwdag, jouw mooiste dag van je leven tot nu toe, jij bepaalt hoe je anderen informeert. En als zij dat niet prettig vinden, is dat niet jouw probleem.
Dat iemand niet zo is, zegt iets over het gevoel van die persoon. Dat gevoel heb ik alle begrip voor. Dat maakt de feiten echter niet anders.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:54 schreef dawg het volgende:
[..]
makkelijk gezegd als iemand zo niet is.
Ik begrijp ook wel wat je bedoelt, wou echt graag dat ik dat kon.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat iemand niet zo is, zegt iets over het gevoel van die persoon. Dat gevoel heb ik alle begrip voor. Dat maakt de feiten echter niet anders.
quote:
Ik ga vanaf nu juist weer heel veel in dit topic posten.quote:
Waar hebben we dat aan te danken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ga vanaf nu juist weer heel veel in dit topic posten.
Omdat ik jullie heb gemist en da's natuurlijk wederzijds.quote:
Absoluut!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Omdat ik jullie heb gemist en da's natuurlijk wederzijds.
Hoi AirwiN, alles goed? Thuis ook alles goed? Prettige dag verder hè!
Ik moest vandaag nog aan je denken toen ik een '500 recepten met chocola' boek tegen kwam. Je krijgt 'm cadeau zodra je je housewarming in Den Haag hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zielig en ik heb geen chocola in huis
Ik wil de komende tijd geen chocolade meer eten. Dus je bent welkom om hier alles op te eten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Dankje, in september.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben weer slecht op de hoogte zie ik, Lit en Bengel gaan trouwen?! Wanneer?
Gefeliciteerd iig.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou het bijna doen op dit momentquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nog aan je denken toen ik een '500 recepten met chocola' boek tegen kwam. Je krijgt 'm cadeau zodra je je housewarming in Den Haag hebt.
quote:
Scheer jij meteen een hele stad over één kam.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Beetje van de regen in de drup alleen, ben ik bang
Dat komt makkelijk voor Utrechters natuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheer jij meteen een hele stad over één kam.
We doen niet anders.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheer jij meteen een hele stad over één kam.
Gek genoeg gaat het daar wel op ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:54 schreef Litpho het volgende:
Dat komt makkelijk voor Utrechters natuurlijk.
Aleid Wolfsen staat wel bekend om het lik-op-stuk beleid dat hij hanteert voor zulke figuren.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben de daders waarschijnlijkdus dat scheelt. Mag nu het glas opruimen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben de daders waarschijnlijkdus dat scheelt. Mag nu het glas opruimen.
Even picknicken en met geld toe weer laten gaan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aleid Wolfsen staat wel bekend om het lik-op-stuk beleid dat hij hanteert voor zulke figuren.
En roepen dat hij er al-les aan heeft gedaan om jou te helpen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Even picknicken en met geld toe weer laten gaan?
quote:
Jij veronderstelt dat meningen worden gevormd op basis van gelijkheid in genen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:43 schreef Tegan het volgende:
Hi.
Was heel even aan de telefoon. Kan het nog steeds niet begrijpen hoe mijn familie en ik zo enorm van meningen verschillen. Zou haast denken dat ik niet echt erbij hoor ofzo, biologisch gezien.
Alles wel. Met jou?quote:
Welke gedachten nog meer?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef Tegan het volgende:
Ja, in beginsel is alles eigenlijk erg goed. Maar ik laat mezelf weer helemaal gekmaken door mijn gedachten
. En niet eens alleen door onderstaand.
Wil je gelijkenissen hebben met je moeder dan, of verwacht je gewoon dat die er zijn gezien de bloedband?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef Tegan het volgende:
En ik denk niet dat genen meningen bepalen. Maar ik zie 0% gelijkenissen met mijn moeder in alles. Dat is toch wel enigszins ongewoon. Dat je gewoon compleet geen band hebt. Geen overeenkomsten. Dat ik niets van haar heb meegekregen/overgenomen. Dat we daarover botsen qua meningen/opvattingen is enkel het gevolg.
Mja, paar collega's hebben me helemaal gekgemaakt over hoe slecht ik bunny wel niet opvoed tot op het punt dat ik aan het einde van de werkdag ging twijfelen of ze nog wel zou leven als ik thuiskwam. Want bunny's vrij rond laten lopen terwijl je weg bent is een no go?! Plus, nog iets met mijn zus en bunny. Dat ze niet welkom is bij haar thuis en hond van schoonzus welquote:
En dat laatste.quote:[..]
Wil je gelijkenissen hebben met je moeder dan, of verwacht je gewoon dat die er zijn gezien de bloedband?
Fijne collega's.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef Tegan het volgende:
Mja, paar collega's hebben me helemaal gekgemaakt over hoe slecht ik bunny we niet opvoed tot op het punt dat ik aan het einde van de werkdag ging twijfelen of ze nog wel zou leven als ik thuiskwam. Want bunny's vrij rond laten lopen terwijl je weg bent is een no go?! Plus, nog iets met mijn zus en bunny. Dat ze niet welkom is bij haar thuis en hond van schoonzus wel. En nog iets wat beter niet op Fok kan komen!
Da's in elk geval de makkelijkste oplossing, of het de beste oplossing is...quote:Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef Tegan het volgende:
En natuurlijk dat stomme voorval met mama waarna ik haar belde en het alleen maar slechter werd. Soms he, dan denk ik dat ik beter af ben als ik niet meer met haar omga.
Wat fijn dat jij dat meteen voor mij invult.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:22 schreef Tegan het volgende:
En vertrouw me, hetgeen niet op Fok komt kan je alleen maar een slechte ontwikkeling vinden, sorry.
Misschien is ze wel gewoon bang dat 'ie de boel onderpist of de kabels doorknaagt. Vraag het (nog) eens...quote:Op zondag 11 maart 2012 00:22 schreef Tegan het volgende:
En dat van zus begrijp ik dus ook echt niet. Misschien omdat hond (wat een chihuahua is overigens, die overal bang voor is) ook komt en die voorrang heeft ofzo, wat ik ook niet begrijp. Ik vond het juist het moment dat ik bunny eens mee kon nemen ipv achterlaten (wat altijd minder is). Zelfs is het nog de zus die me een bunny aanpraatte itt een kat.
Either way ga ik het toch niet vertellen, dusquote:Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij dat meteen voor mij invult.
Mja, ze was vrij vastbesloten dus ik weet niet of ik daar zin in heb. Neig meer naar even een half uurtje mijn gezicht laten zien en dan weer naar bunny die ik niet alleen wil laten voor iets waar ik een keus hebquote:[..]
Misschien is ze wel gewoon bang dat 'ie de boel onderpist of de kabels doorknaagt. Vraag het (nog) eens...
Zeg dat dan gewoon in plaats van voor mij na te denken. Dat kan ik zelf prima namelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:30 schreef Tegan het volgende:
Either way ga ik het toch niet vertellen, dus.
Can'tquote:Op zondag 11 maart 2012 00:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon in plaats van voor mij na te denken. Dat kan ik zelf prima namelijk.
Onzin, je deed het namelijk zojuist.quote:
Bunny ging kei raar springen toen ik thuis kwam, ik dacht dat ze gek was geworden van eenzaamheid, en dat mijn collega's dus gelijk haddenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:33 schreef CherryLips het volgende:
Mijn beesten hebben de hele middag op een hoopje onder de wilgenbrug gelegen. Ik was zo blij dat ze niets mankeerden, behalve dat ik bang was dat Beer een rolberoerte had gehad. Ze hoefden zelfs hun witlof niet.
Ja die van mij doen dat ookquote:Op zondag 11 maart 2012 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bunny ging kei raar springen toen ik thuis kwam, ik dacht dat ze gek was geworden van eenzaamheid, en dat mijn collega's dus gelijk hadden. Blijkt volgens Google dat zo raar springen enorme blijdschap is (van dat ik weer thuis was
). Weer een bijna hartaanval overleefd
.
Echte liefde!quote:Op zondag 11 maart 2012 00:39 schreef Tegan het volgende:
Owja en, collega die ik wel eenmalig zou willen doen is weer terug bij zijn ex.
Popcornen, echt? Heet het alleen zo bij knaagdieren?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die van mij doen dat ookvanuit stilstand een sprong en dan tijdens de sprong een slag draaien. Al piepend. Noemen ze popcornen
ze begonnen er net mee toen ik ze andijvie en hooi gaf voor ik naar bed ging dus volgens mij komt het wel goed.
Ja volgens mij heet dat voor bunnies anders ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die van mij doen dat ookvanuit stilstand een sprong en dan tijdens de sprong een slag draaien. Al piepend. Noemen ze popcornen
ze begonnen er net mee toen ik ze andijvie en hooi gaf voor ik naar bed ging dus volgens mij komt het wel goed.
Alleen bij cavia's geloof ik. Staan ook filmpjes van op YouTubequote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Popcornen, echt? Heet het alleen zo bij knaagdieren?
Te laat!quote:Op zondag 11 maart 2012 00:43 schreef Tegan het volgende:
Owja weer genoeg beestengepraat voor Air boos wordt!
Je moet ze op een hoge eettafel laten lopen. Dan vallen ze eraf, hopelijk op hun hoofdje, en dan zijn ze heel tam.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Mijn beestjes zijn zieligvan schrik dan. Heb vandaag ook de cavia's van m'n nicht gezien, was wel zielig maar ze waren tammer dan die van mij
Dan deed ze het niet goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef CherryLips het volgende:
Een meisje dat vroeger in onze winkel werkte heeft m'n hamster ook een keer door de binderij gelanceerd toen ik even het zaagsel weggooide. Vertelde ze pas toen ie een jaar later dood was, maar hij was nog steeds een bijterdat was ook de reden dat hij gelanceerd werd.
ik wacht op je belletjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Er zit al wel tijdelijk glas in, maandag kan ik een mannetje bellen.
Als een vrouw zegt: "maandag, kan ik een mannetje bellen" sta jij meteen te kwispelen?quote:
CL.... dan kwispel is sowiesoquote:Op zondag 11 maart 2012 03:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Als een vrouw zegt: "maandag, kan ik een mannetje bellen" sta jij meteen te kwispelen?
Jij net zo goed.quote:
Wat is er allemaal gebeurd? Inbraak?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Mijn beestjes zijn zieligvan schrik dan. Heb vandaag ook de cavia's van m'n nicht gezien, was wel zielig maar ze waren tammer dan die van mij
Ja, poging tot. Grote ruit ingegooid maar ze zijn niet binnen geweest.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is er allemaal gebeurd? Inbraak?
Dat is flink schrikken.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, poging tot. Grote ruit ingegooid maar ze zijn niet binnen geweest.
Sterker nog, jij was de aanstichter.quote:
quote:
ahhhquote:Op zondag 11 maart 2012 23:07 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik vanmiddag het glas ging opruimen zaten m'n beestjes weer op elkaar gestapeld in een knuffelmuts, die eigenlijk voor 1 kleine caaf ispas om een uur of zeven begonnen ze weer te lopen. Arme beestjes
die zitten de komende weken alleen nog maar verborgenquote:
Hoera voor de kracht van het asociale.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:37 schreef CherryLips het volgende:
En het grote verzekeringen afbellen is begonnenen ik ben een mietje en laat me afpoeieren
Politie zegt: het valt onder inboedel.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoera voor de kracht van het asociale.
Aso's hebben de halve wereld.
altijd fijn kastje -> muur -> kastje gesprekkenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Politie zegt: het valt onder inboedel.
Verzekering zegt: het valt onder opstal.
Eigenaar belt verzekering en die zegt: valt onder inboedel want het is inbraak.
Ik wil dat raam wel zsm gemaakt hebben. De glasscherven steken er nog lekker uit
Ja ik ook, dacht ikquote:Op maandag 12 maart 2012 11:41 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een aparte ruitverzekering trouwens.
In je voorwaarden moet je dat toch ergens kunnen vinden?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Politie zegt: het valt onder inboedel.
Verzekering zegt: het valt onder opstal.
Eigenaar belt verzekering en die zegt: valt onder inboedel want het is inbraak.
Ik wil dat raam wel zsm gemaakt hebben. De glasscherven steken er nog lekker uit
dan nog is het toch onzin dat de mensen die die voorwaarden opgesteld hebben je het niet kunnen vertellen?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:58 schreef L-E het volgende:
[..]
In je voorwaarden moet je dat toch ergens kunnen vinden?
Natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dan nog is het toch onzin dat de mensen die die voorwaarden opgesteld hebben je het niet kunnen vertellen?
Het valt naar blijkt inderdaad onder opstal, en dat is mijn pakkie an niet, dus dat moet ik aan de eigenaar overlaten.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:58 schreef L-E het volgende:
[..]
In je voorwaarden moet je dat toch ergens kunnen vinden?
Je gaat te veel met KT om. Dat zijn meestal zijn posts.quote:
Nou hè?quote:
De 13e is ook een mooie dagquote:Op maandag 12 maart 2012 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Máár. Inderdaad. Nog 9 dagen tot dé datum. En dan zul je zien dat die datum gewoon voorbij stiefelt. Net als andere dagen..
Ahw. Tis sundquote:Op maandag 12 maart 2012 15:26 schreef Tegan het volgende:
Laatst vertelde hij iets wat ik al wist en toen besloten we dat de verhalen op waren en dat we maar niet meer met elkaar moesten praten.
We zullen zien CL.quote:
Ik zou het dun langs de benen hebben lopen van de zenuwenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
VInd je het eng? Of ben je echt aan het aftellen tot je eindelijk van die buik af bent?
Allebei.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
VInd je het eng? Of ben je echt aan het aftellen tot je eindelijk van die buik af bent?
Wie eerder met KT in bed ligt: jij of CL?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, we moeten nog even een weddenschap afleggen.
Voel je al actie dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahw. Tis sund.
[..]
We zullen zien CL.
Neejuhhh.quote:
Celstofmatjes bedoel je?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog van die doorlekdekentjes liggen, nog nodig?
Owja, dat zou ik er wel eng aan vinden. Dat alles helemaal uitscheurt en dat seks daarna pijnlijk wordt enzoquote:Op maandag 12 maart 2012 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Allebei.
Aan de ene kant ben ik toch wel bezig zo van.. Oh jezus, kunnen we dit wel? En ik ben ook een beetje huiverig voor de bevalling en voor alle bloody business achteraf.
Maar ik zal ook zó blij zijn als ik weer normaal kan bukken, normaal uit de auto kan stappen en m'n sokken fatsoenlijk aan/uit kan doen.
Owja, dat mag ook. Dan win ik dik met antwoord 'beide nooit'.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie eerder met KT in bed ligt: jij of CL?
Ik heb het genoteerdquote:Op maandag 12 maart 2012 15:34 schreef Tegan het volgende:
Doe maar niet de 16e, dan heb ik al een jarige. Verder mag het wel gewoon altijd.
niks mis mee, en houden zo zou ik zeggen: dan blijf je sowieso je best doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Allebei.
Aan de ene kant ben ik toch wel bezig zo van.. Oh jezus, kunnen we dit wel? En ik ben ook een beetje huiverig voor de bevalling en voor alle bloody business achteraf.
Maar ik zal ook zó blij zijn als ik weer normaal kan bukken, normaal uit de auto kan stappen en m'n sokken fatsoenlijk aan/uit kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
de seks als weeën opwekker was al voorbijgekomen he?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:39 schreef Tegan het volgende:
Owja, jij en JD moeten ook even gokken hoor. En niet cheaten en snel een keizersnede plannen.
JD denkt 14 maart en ik denk zelf 1 april.quote:
Owja, dat mag denk ik wel. Maar niet vaker dan normaal. Dit wordt nog wel lastig zo. Al die regeltjesquote:Op maandag 12 maart 2012 15:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de seks als weeën opwekker was al voorbijgekomen he?
Dat dus ook niet.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks mis mee, en houden zo zou ik zeggen: dan blijf je sowieso je best doen.Whehe. Nouja, we gaan ons best doen. Meer kunnen we niet. Nja, en genieten denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Van zo'n menneke. Ahw
.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Oeh, mooi verspeid.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD denkt 14 maart en ik denk zelf 1 april.
dat ook vooral niet vergetenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Nouja, we gaan ons best doen. Meer kunnen we niet. Nja, en genieten denk. Van zo'n menneke. Ahw
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Gaat ie Luukske heten?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Nouja, we gaan ons best doen. Meer kunnen we niet. Nja, en genieten denk. Van zo'n menneke. Ahw
.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat ook vooral niet vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt er toch al een. Of is het een tweede kinderwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zo heet een vriend van JD al.quote:
JB is nog single.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
JB is nog single.Niet mijn baby he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |