Mwuah, ik denk dat door een paar posts van je het niet meer een kwestie van dromen is gebleven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij mag slechts dromen van mijn foto en mijn gezicht.
Je weet dat Marokkanen die een blauwtje lopen je meteen uitschelden voor ho*r etc?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij mag slechts dromen van mijn foto en mijn gezicht.
Heb ik al gedaan via DM.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet dat Marokkanen die een blauwtje lopen je meteen uitschelden voor ho*r etc?²
marokkanen, blauwtje lopen, één zinquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet dat Marokkanen die een blauwtje lopen je meteen uitschelden voor ho*r etc?²
Was jij dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat? De hypocrisie in deze post kan ik gewoon proeven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
kinderachtig arcadia, erg kinderachtig
Wacht, wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Inderdaad... wat een achterlijke reactie van hem.
Bah op jou, zogenaamd een steek naar Marokkanen toe. Dat jij je onder dat soort begeeft zegt wat over jou. Je weet toch, soort zoekt soort.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is geen haat, maar je hebt niks aan mijn foto en ik zou niet weten waarom je die zou moeten zien.quote:
Huh wat? Ik accepteer helemaal niets of zeg ik dat het is toegestaan, ik zeg alleen dat de geleerden dat zo goed als unaniem allen ten heden dage hebben onderschreven en ik mij daar bij heb neer te leggen, gezien volgens een hadith de moslims zich nooit zullen verenigen op een dwaling. Over Takfir denk ik dat dat enkel aan Allah is weggelegd en hij er enkel het woord over heeft, wat de geleerden zeggen wordt wel mijn Sharia, maar niet Kalam Allah.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Trigger, oke... dus nu praten we echt. Eindelijk geef je toe dat bijvoorbeeld uitspraken over bepaalde splintergroepen en ze zelfs tot kuffar berekenen gewoon toegestaan is, mits dit met zorgvuldigheid gedaan is en we ons baseren op de soenah en koran. Dat is mijn hele punt, namelijk dat er best over kufr gesproken mag worden en ook over djihaad omdat Allah ons handvaten gegeven heeft en we dus duidelijk weten wanneer er bijvoorbeeld aan djihaad gedaan mag worden en waar je je dan aan moeten houden ( geen vrouwen/kinderen vermoorden, geen schade toebrengen aan huizen en natuur etc).
Het bewijsmateriaal hou je van me tegoed. Die moet ik opzoeken voor je... en ik moet me nu echt wassen, anders wordt het laat... uitstel=afstel!
Je kan niet antwoorden in DM?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Bah op jou, zogenaamd een steek naar Marokkanen toe. Dat jij je onder dat soort begeeft zegt wat over jou. Je weet toch, soort zoekt soort.
Ja, maar jij bent dan ook een hypocriete kafir die een schande is voor de Islam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:33 schreef Julis het volgende:
Interessant om deze discussie te lezen. Ik voel me wel schuldig dat ik eigenlijk weinig afweet van het geloof (en de verschillen)als ik jullie zo hoor.
Het is een keuze die je zelf maakt. Maak er werk van zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:33 schreef Julis het volgende:
Interessant om deze discussie te lezen. Ik voel me wel schuldig dat ik eigenlijk weinig afweet van het geloof (en de verschillen)als ik jullie zo hoor.
Waar komt dit vandaan? Wat is dit voor onnozele uitspraak?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een hypocriete kafir die een schande is voor de Islam.
Hou op. Ik voel me slechter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een hypocriete kafir die een schande is voor de Islam.
Meid toch.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ohjaa klopt nauurlijk, maar zo ver is die Santello niet.... laat hem maar.
Ze Is Turks jonge.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Wat is dit voor onnozele uitspraak?
Meen je dit nou? En wel zeggen dat tafkir niet aan ons is..... of is ze geen moslima? Hoewel ik die indruk niet krijg.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |