ik schrik me eigen het apelazerusquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
http://photo-upload.at.ua/i600/2012/m14/e23568734345.jpg
Terechte klacht
en hoeveel heb je er al gehad?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef roos94 het volgende:
ja, 60 % van mijn school is marokkaans en ongeveer 90 % van die mocro jongens zijn zoer zit wel 1 lieve marokkaanse jongen, maar die word ook gepest omdat ie niet zo is als op die foto.
ik val niet op marokkanen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
en hoeveel heb je er al gehad?
Mag ik vragen welke school dat is. Je bedoelt die stoere bois met hun opgeschoren kapsel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef roos94 het volgende:
ja, 60 % van mijn school is marokkaans en ongeveer 90 % van die mocro jongens zijn zoer zit wel 1 lieve marokkaanse jongen, maar die word ook gepest omdat ie niet zo is als op die foto.
Ik ben zelf ook buitenlander hequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
Dit altijd
TS is gewoon racist
Altijd vervelendquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
Dit altijd
TS is gewoon racist
Onzinquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd vervelendFeiten die laten zien dat een bepaalde groep vervelend is
![]()
Ik ben geen racist. Ik heb alleen iets tegen die marokkaanse paupers. Dus niet ALLE marokkanen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:04 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
Oh ja sorry want dan kan je geen racist zijn!
Je bent wel racist, want anders zou je wel zeggen dat je iets hebt tegen paupers in het algemeenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ben geen racist. Ik heb alleen iets tegen die marokkaanse paupers. Dus niet ALLE marokkanen.
Of heb je wat tegen marokkaanse paupers, maar niet tegen turkse paupers?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
Je bent wel racist, want anders zou je wel zeggen dat je iets hebt tegen paupers in het algemeen
Kutkneusquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Terechte klacht
Wat nou als Marokkaanse paupers vervelender zijn? Dan geef je onterecht andere paupers ook een slechte naam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
Je bent wel racist, want anders zou je wel zeggen dat je iets hebt tegen paupers in het algemeen
Ah, mooi zo. Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ben geen racist. Ik heb alleen iets tegen die marokkaanse paupers. Dus niet ALLE marokkanen.
Haha, ik schrok effequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Terechte klacht
Bedankt hé, pc en geluid blijft hangen en moest hem uit het raam flikkeren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Terechte klacht
Ja maar nederlandse of turkse of neger paupers komen niet zomaar ruzie zoek of iemand uitschelden. Vaak doen de marokkaanse paupers alleen dat alphamannetje gedoe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
Dat is toch racistisch om dat te denken of watquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat nou als Marokkaanse paupers vervelender zijn? Dan geef je onterecht andere paupers ook een slechte naam.
Wij werken niet. Wij laten mensen voor ons werken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Terechte klacht Marrokkanen voegen niks toe aan deze maatschappij (enkele daargelaten).
neequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja maar nederlandse of turkse of neger paupers komen niet zomaar ruzie zoek of iemand uitschelden. [..]
Als uit ervaring blijkt dat een bepaalde groep vervelend is dan is dat niet zo, feiten liegen niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
Dat is toch racistisch om dat te denken of wat
Zelfde als hoe ze denkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wij werken niet. Wij laten mensen voor ons werken.
Ik zeg niet dat het niet zo isquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als uit ervaring blijkt dat een bepaalde groep vervelend is dan is dat niet zo, feiten liegen niet.
Ja, per 100 verdachten uit de ethnische groep. Dat zegt alleen dat Marokkanen verhoudingsgewijs veel inbreken, verder niks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
inb4:"post je die nu nog een keer?"
verdachten he!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar vaak zijn alleen de marokkaanse paupers irritant.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet zo is
Maar het is wel racistisch, omdat je het op 'Marokkanen' gooit
Niet mee eens, maar dat komt omdat marokkanen loslopen, kampers blijven rond het kamp etcquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja maar vaak zijn alleen de marokkaanse paupers irritant.
We hebben concurrentie van de Polen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
"We", ben je dan Marokkaans?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben concurrentie van de Polen.
Alles.quote:
lolololquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alles.
En doe even niet zo populair met je tyfussmiley op 't einde van je post.
uit haar dikke reet bedoel jequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sinds de dag dat ik uit mijn moeders vagina ben gekomen.
Ik zou maar een toontje lager zingen als ik jou was. Anders gaan er vanavond zometeen wat klappen vallen, eh zemmel.quote:
Ik kan me goed voorstellen dat je niet weet wat mijn vaderland is. Ik zal bij deze te kennen moeten geven dat mijn vader én moederland Marokko is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alles.
En doe even niet zo populair met je tyfussmiley op 't einde van je post.
Maar je hebt blijkbaar niks van beleefdheid geleerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sinds de dag dat ik uit mijn moeders vagina ben gekomen.
Serieus reageren in ONZ.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar je hebt blijkbaar niks van beleefdheid geleerd.
Deze baas weet. Ewa boks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie Marokkanen juist wel als toegevoegde waarde. Ze zijn met hun humor en gevatheid het bindmiddel van de samenleving.²
Elke Nederlander met Marokkaanse vrienden, ala van Persie, weet dat je goed kunt lachen met deze entiteiten. Daar moet je blij mee zijn en niet als bedreiging zien. Marokkanen zijn origineel in hun humor en gaan verder dan "Ken je Jantje die op de wc zat.".quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben concurrentie van de Polen.
ik moet zeggen, volgens mij weten ze wie baas is en wie niet want ik heb nooit last van zequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke Nederlander met Marokkaanse vrienden, ala van Persie, weet dat je goed kunt lachen met deze entiteiten. Daar moet je blij mee zijn en niet als bedreiging zien. Marokkanen zijn origineel in humor en gaan verder dan "Ken je Jantje de op de wc zat.".²
Mensen uit hun huizen wegtreiteren zie jij als humor? Maar je hebt gelijk, het bind de samenleving in de groeiende haat voor Marokkanen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie Marokkanen juist wel als toegevoegde waarde. Ze zijn met hun humor en gevatheid het bindmiddel van de samenleving.²
Is dit louter aan Marokkanen voorbehouden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mensen uit hun huizen wegtreiteren zie jij als humor?
Wil je nu zeggen dat alle Marokkanen mensen uit hun huizen wegpesten. En dat maak jij op aan de hand van een aantal gepubliceerde krantenartikels.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mensen uit hun huizen wegtreiteren zie jij als humor? Maar je hebt gelijk, het bind de samenleving in de groeiende haat voor Marokkanen.
loue turkquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dit louter aan Marokkanen voorbehouden?
Louter?²
Ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dit louter aan Marokkanen voorbehouden?
Louter?²
dat is het dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat alle Marokkanen mensen uit hun huizen wegpesten. En dat maak jij op aan de hand van een aantal gepubliceerde krantenartikels.
Welke buurt gebruik je daarbij als klankbord? Daar ben ik best benieuwd naar.quote:
nee mannen met uggsquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
Marokkanen is nog één ding, maar Nederlandse boys die met petjes en tasjes dragen is toch echt een schande boven schande.
Rotterdam Noord, ( Oude Noorden, Crooswijk.) Spangen, Delfshaven, Haagse Marokkanenbuurten, Amsterdamse Marokkanenbuurten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welke buurt gebruik je daarbij als klankbord? Daar ben ik best benieuwd naar.²
Leidsche Rijn, Zuilen en Kanaleneiland in Utrecht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welke buurt gebruik je daarbij als klankbord? Daar ben ik best benieuwd naar.²
Mijn broertje woont in Delfshaven, het is daar erg gezellig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Rotterdam Noord, ( Oude Noorden, Crooswijk.) Spangen, Delfshaven, Haagse Marokkanenbuurten, Amsterdamse Marokkanenbuurten.
Ben jij 15-16?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef Jellereppe het volgende:
Gelukkig verkrachten wij geen kinderen zoals de paters en nonnen in de katholieke kerken deden. Volgens mij was het 's nacht daar de wallen van het geloof. Wat een leed voor die kinderen. En trappen we geen stennis in Oostenrijk a la Cherso.![]()
Je moet maar in het broekje van kinderen willen belanden.
Is het dan niet tijd dat we problematiek niet gaan verschuiven naar anderen als allochtonen zijnde en gewoon onze eigen problemen uitwerken dan de vinger elke keer te verplaatsen? Katholieken hebben helemaal niks te maken met onze problemen.quote:
Nee, wij verstoten onze eigen kinderen, bedreigen ze, heel wat beter ja. Bij ons heeft de vrouw evenveel waard als de voordelen, de homo is zijn (sociale) leven zo onzeker als de pest. Zijn Pim Fortuyn en Marokkaanse homo's lovers geworden, bestelen we ons gastland en zetten de dochters van de mensen die ons hebben toegelaten achter ramen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef Jellereppe het volgende:
Gelukkig verkrachten wij geen kinderen zoals de paters en nonnen in de katholieke kerken deden. Volgens mij was het 's nacht daar de wallen van het geloof. Wat een leed voor die kinderen. En trappen we geen stennis in Oostenrijk a la Cherso.![]()
Je moet maar in het broekje van kinderen willen belanden.
Bro, chill down, I got this.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, wij verstoten onze eigen kinderen, bedreigen ze, heel wat beter ja. Bij ons heeft de vrouw evenveel waard als de voordelen, de homo is zijn (sociale) leven zo onzeker als de pest. Zijn Pim Fortuyn en Marokkaanse homo's lovers geworden, bestelen we ons gastland en zetten de dochters van de mensen die ons hebben toegelaten achter ramen.
Lekker hé generaliseren?
Voelt lekker om even Nederlander te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, wij verstoten onze eigen kinderen, bedreigen ze, heel wat beter ja. Bij ons heeft de vrouw evenveel waard als de voordelen, de homo is zijn (sociale) leven zo onzeker als de pest. Zijn Pim Fortuyn en Marokkaanse homo's lovers geworden, bestelen we ons gastland en zetten de dochters van de mensen die ons hebben toegelaten achter ramen.
Lekker hé generaliseren?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voelt lekker om even Nederlander te zijn.
Ga eens in op wat ik zei, ik ben trouwens Turks, dus ken jouw problemen net zo goed als jijzelf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niks mis met Nederlander zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarop ingaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga eens in op wat ik zei, ik ben trouwens Turks, dus ken jouw problemen net zo goed als jijzelf.
Wordt anders nooit over mij geklaagd, grappig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het heeft zijn voordelen. Het recht om te klagen over andere bevolkingsgroepen.
Daar ben ik het mee eens. Er zijn problemen en dat verschuif ik ook niet naar anderen. De politie moet die tuig gewoon hard aanpakken. En dat begint eerst met gezag. De agenten moeten gewoon wat meer handvaten krijgen om het tuig aan te pakken. En dat begint met de bevoegdheden die agenten hebben om hun werk naar behoren uit te kunnen uitvoeren. En dan zit je in de politiek. Van mij mag er een wetsvoorstel worden uitgewerkt waarin staat dat de politie na 2 waarschuwingen de desbetreffende persoon mag op pakken. En het liefst eerder, namelijk meteen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is het dan niet tijd dat we problematiek niet gaan verschuiven naar anderen als allochtonen zijnde en gewoon onze eigen problemen uitwerken dan de vinger elke keer te verplaatsen? Katholieken hebben helemaal niks te maken met onze problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |