Ik zou maar een toontje lager zingen als ik jou was. Anders gaan er vanavond zometeen wat klappen vallen, eh zemmel.quote:
Ik kan me goed voorstellen dat je niet weet wat mijn vaderland is. Ik zal bij deze te kennen moeten geven dat mijn vader én moederland Marokko is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alles.
En doe even niet zo populair met je tyfussmiley op 't einde van je post.
Maar je hebt blijkbaar niks van beleefdheid geleerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sinds de dag dat ik uit mijn moeders vagina ben gekomen.
Serieus reageren in ONZ.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar je hebt blijkbaar niks van beleefdheid geleerd.
Deze baas weet. Ewa boks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie Marokkanen juist wel als toegevoegde waarde. Ze zijn met hun humor en gevatheid het bindmiddel van de samenleving.²
Elke Nederlander met Marokkaanse vrienden, ala van Persie, weet dat je goed kunt lachen met deze entiteiten. Daar moet je blij mee zijn en niet als bedreiging zien. Marokkanen zijn origineel in hun humor en gaan verder dan "Ken je Jantje die op de wc zat.".quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben concurrentie van de Polen.
ik moet zeggen, volgens mij weten ze wie baas is en wie niet want ik heb nooit last van zequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke Nederlander met Marokkaanse vrienden, ala van Persie, weet dat je goed kunt lachen met deze entiteiten. Daar moet je blij mee zijn en niet als bedreiging zien. Marokkanen zijn origineel in humor en gaan verder dan "Ken je Jantje de op de wc zat.".²
Mensen uit hun huizen wegtreiteren zie jij als humor? Maar je hebt gelijk, het bind de samenleving in de groeiende haat voor Marokkanen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie Marokkanen juist wel als toegevoegde waarde. Ze zijn met hun humor en gevatheid het bindmiddel van de samenleving.²
Is dit louter aan Marokkanen voorbehouden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mensen uit hun huizen wegtreiteren zie jij als humor?
Wil je nu zeggen dat alle Marokkanen mensen uit hun huizen wegpesten. En dat maak jij op aan de hand van een aantal gepubliceerde krantenartikels.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mensen uit hun huizen wegtreiteren zie jij als humor? Maar je hebt gelijk, het bind de samenleving in de groeiende haat voor Marokkanen.
loue turkquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dit louter aan Marokkanen voorbehouden?
Louter?²
Ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dit louter aan Marokkanen voorbehouden?
Louter?²
dat is het dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat alle Marokkanen mensen uit hun huizen wegpesten. En dat maak jij op aan de hand van een aantal gepubliceerde krantenartikels.
Welke buurt gebruik je daarbij als klankbord? Daar ben ik best benieuwd naar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |