Want ik krijg een Sony Xperia S voor 20 euro bij m'n nieuwe abonnement. En met het nieuwe scherm, de sterk verbeterde camera en de snelheid, is er weinig reden om de 4S er ook nog bij te houden. Dan koop ik liever de nieuwe iPad voor minder geld.quote:
Idd, 3G trekken ze al nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef Pheno het volgende:
Dus in Nl hebben we er pas in 2020 wat aan? 4G en de providers hier, yeah right
Ah yep:quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is een 4G flavor. Wimax of LTE
Voor 50 euro pmquote:
zullen ze wel aanpassen voor het europees modelquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijgen we hier niet andere 4G-banden dan in de VS?
Je had er 2 of zo... WiMax (was getest in NL, maar voldeed niet). En LTE. Dat gaat komen en wel zodanig dat het misschien wel ADSL kan vervangen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijgen we hier niet andere 4G-banden dan in de VS?
"Phil is talking about the various bands of LTE, meaning we'll have separate devices for AT&T and Verizon. That's a damn shame."quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zullen ze wel aanpassen voor het europees model
Dat is niet Apple z'n schuld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef donald_dick het volgende:
Phil is talking about the various bands of LTE, meaning we'll have separate devices for AT&T and Verizon. That's a damn shame.
rofldat is pas een mooie company lock
KPN blocked het op mijn iPhone iig nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Pino112 het volgende:
"The iPad can now be a personal hotspot too -- if the carrier supports it."
Dat kan je in NL ook wel vergeten dus.
Who needs 4G when u have WiFi 802.n?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef donald_dick het volgende:
Phil is talking about the various bands of LTE, meaning we'll have separate devices for AT&T and Verizon. That's a damn shame.
Da's nu ook al met de iPad 2 3G. Verizon of AT & Tquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef donald_dick het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |