quote:BAM JUNGE!!
zo machts man dass du verdammte scheismiechel!!![]()
Ik geloof je. Die vertaling is namelijk niks. :pquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Geralt het volgende:
Ik kwam net op een italiaanse blog en daar vond ik een analyse van de testtijden van Luigi Mazzola.
Die is ruim 20 jaar werkzaam geweest voor Ferrari, waarvan de laatste 12 jaar als manager van het testteam.
Daar ik (buiten pizza en spaghetti) geen woord italiaans spreekt even vertaald met google translate:
[..]
Die zet Lotus dus op plek 2
Nouja best leesbaar toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik geloof je. Die vertaling is namelijk niks. :p
Dan nog liever de nieuwe GP3 coureur Vicky Piriaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tis gewoon een gevalletje:
Marussia heeft geld nodig, en met een geblondeerde snol kun je misschien wat geld binnenharken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar neem dan een mooie meid. Een Ashley Force bijvoorbeeld, ook al kan die alleen maar dragracen..
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan nog liever de nieuwe GP3 coureur Vicky Piria
Naast coureur is ze ook nog model.
[ afbeelding ]
Rare analyse, waarom zou Mercedes maar 1,4 winnen met 50KG minder en RBR 1,7?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Geralt het volgende:
Ik kwam net op een italiaanse blog en daar vond ik een analyse van de testtijden van Luigi Mazzola.
Die is ruim 20 jaar werkzaam geweest voor Ferrari, waarvan de laatste 12 jaar als manager van het testteam.
Daar ik (buiten pizza en spaghetti) geen woord italiaans spreekt even vertaald met google translate:
[..]
Die zet Lotus dus op plek 2
Daar is aerodynamisch niets mis meequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan nog liever de nieuwe GP3 coureur Vicky Piria
Naast coureur is ze ook nog model.
[ afbeelding ]
Button gaat er dit jaar wel op vooruit dus dat zal er voor hem in 2012 wat beter uitzien tov Hamiltonquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat verschil tussen Button en Hamilton.
Dat is idd wel een erg groot verschil...quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat verschil tussen Button en Hamilton.
zijn bescheiden salaris werd waarschijnlijk door Mercedes opgehoestquote:
Dat zelfde geldt voor Williams waar Senna 14miljoen euro meebrengt tov kleine 3 miljoen die Barrichello kosttequote:Op donderdag 8 maart 2012 10:13 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Trulli eruit voor Petrov levert Caterham ook een partij euro's op zeg!
Artikel was in het Frans vandaar dat ik alleen de bedragen heb gekopieerd, maar voorzover ik het begrijp is het een totaalplaatje, dus inclusief sponsors en reclame inkomsten, voor het hele artikel zie;quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:25 schreef M.Melandri het volgende:
Interessant lijstje, al vraag ik me wel af in hoeverre persoonlijke sponsoren en bonussen erin verwerkt zitten.
Er zijn wel meer coureurs die een deel niet via de renstal krijgen, maar dat is dus niet in dit overzicht verwerkt begrijp ik....quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zijn bescheiden salaris werd waarschijnlijk door Mercedes opgehoest
Verschil is bij mercedes en ferrari groter hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:10 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat is idd wel een erg groot verschil...
In status of prestaties?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Fiorano het volgende:
Verschil tussen de coureurs bij Ferrari en Mercedes is ook groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |