Jij hebt ook geen foto's van jezelf er in staan.quote:
Hoe dat zo? Kleine borsten zijn mooi en lief.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een wat?
Qua tieten ga ik weinig winnen vrees ik
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Kleine borsten zijn mooi en lief.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Kleine borsten zijn mooi en lief.
Ja, over die van jou en silk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben we het nog steeds over tieten?
Gr gr
Snarfjequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Wie was trouwens Snarf? (die was er neem ik aan ook nog na afloop?)
Ja, pics van de jouwe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben we het nog steeds over tieten?
Gr gr
Hmm neeehhhquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk denkt dat jij betere hebt.
Heb ik niet op gelet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmm neeehhh
Die van samzz zijn beter
Die zijn groter, volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik niet op gelet.
Iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb nog last van mijn nek en rugquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen spreekt immer over de tetten van Samzz, dus dan zullen die wel veel indruk maken.
Je hebt ze bij Myraela thuis kunnen aanschouwen. Of aan kunnen zitten, ze lag toch KO op een ligstoel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen spreekt immer over de tetten van Samzz, dus dan zullen die wel veel indruk maken.
Ik ben gister veel vergeten merk ik. Normaal ben ik ook altijd de eerste die aan jouw tietjes zit, dat heb ik gister ook niet gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik zie het al voor me.Naatje die naar der tietjes gaat grijpen omdat ze het toch niet doorheeft.
beetje gay van je jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ze hebben geen indruk op mij gemaakt, maar dat kan ook wat over mij zeggen.
Jij hebt liever formaatje Chelsea Charms?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ze hebben geen indruk op mij gemaakt, maar dat kan ook wat over mij zeggen.
Ik ga pas naar tieten kijken als ik ze naakt voor me heb... In andere gevallen kijk ik naar het gezicht. (er zijn uitzonderingen)quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt liever formaatje Chelsea Charms?
Buh daar ga ik echt niet aan beginnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
Pff, ik dacht, laat ik eens een lijstje maken met gemeete mensen. Zit nu al over de 50 en ben er vast nog een aantal vergeten
Ik zit op 600+quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
Pff, ik dacht, laat ik eens een lijstje maken met gemeete mensen. Zit nu al over de 50 en ben er vast nog een aantal vergeten
Heb ik ook een keer geprobeerd toen er een topic met lijsten was. Werd ook wel erg veel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh daar ga ik echt niet aan beginnen
Ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh daar ga ik echt niet aan beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |