quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, vooral als sporting weg is.
Kut club
jij verdient natuurlijk het dubbele bij de volewijckers en dwvquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Smoofie het volgende:
34.000 euro per maand is niet echt super veel.
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij verdient natuurlijk het dubbele bij de volewijckers en dwv
1.768.000 per jaar, waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Smoofie het volgende:
34.000 euro per maand is niet echt super veel.
als ze failliet gaan, krijgen ze toch niets meer ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef -Roy- het volgende:
[..]
Wie wil die spelers nu hebben? Bovendien verdienen ze waarschijnlijk zoveel salaris dat niemand ze dat ooit nog weer gaat geven. De spelers willen dus eigenlijk niet weg.
Juist welquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voetbalhistorie niet kunnen waarderen
Celtic moet in de Schotse competitie blijven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:24 schreef ValHallen het volgende:
Het zou me niks verbazen als Celtic overplaatsing naar de Engelse Premier League aanvraagt mochten de Rangers daadwerkelijk failliet gaan.
Als er 30 miljoen schuld is zal er in Portugal geen topclub failliet gaan. Benfica alleen al zou niet in de problemen komen met een schuld van 80 miljoen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de spreiding van de schuld is. Amateurclubs zullen geen miljoenen schuld hebben dus van die 33 mil zal het meerendeel van Sporting, Benfica en Porto zijn.
Beetje hetzelfde als Feyenoord nu 8 miljoen moet betalen binnen 1 maand ofzo aan de fiscus.
Waarschijnlijk een slechte vertaling > 34.000 per week.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Nee, maar voor een club als Rangers? bij Roda verdienen ze ook zoveel.
Inderdaad:quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een slechte vertaling > 34.000 per week.
quote:For the highest paid players, Steven Davis and Allan McGregor - thought to earn £28,000 and £26,000 a week. respectively - salaries will be slashed to less than £10,000. The wages of the Rangers management team will be included in the scaled cuts.
Dan is het over 5 jaar ook exit Celtic.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Celtic moet in de Schotse competitie blijven.
Ach ik had gehoord dat ze wel een leuk buitenspelertje hadden, Feijenoord wil die vast wel voor een jodenfooi ophalenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef -Roy- het volgende:
[..]
Wie wil die spelers nu hebben? Bovendien verdienen ze waarschijnlijk zoveel salaris dat niemand ze dat ooit nog weer gaat geven. De spelers willen dus eigenlijk niet weg.
Dat is dit sowieso wel vrees ik. Het niveau zal nog wel veel meer achteruit gaan als Rangers echt failliet gaat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan is het over 5 jaar ook exit Celtic.
Beneliga had 10 jaar geleden al moeten gebeuren. Helaas is de KNVB aartsconservatief.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dit sowieso wel vrees ik. Het niveau zal nog wel veel meer achteruit gaan als Rangers echt failliet gaat.
Er was een paar jaar geleden geloof ik een idee om de Nederlandse, Belgische en Schotse competitie samen te voegen. Ik zou het niet eens erg vinden.
In Europa zal Celtic niets voorstellen, maar die club kan beter zijn fans trouw blijven in plaats van geld jagen (zoals de Rangers bewezen).quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen slecht idee, maar ik zou het alleen bij Nederland en België houden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dit sowieso wel vrees ik. Het niveau zal nog wel veel meer achteruit gaan als Rangers echt failliet gaat.
Er was een paar jaar geleden geloof ik een idee om de Nederlandse, Belgische en Schotse competitie samen te voegen. Ik zou het niet eens erg vinden.
Hoeft niet per se.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is niet veel erger dan Feyenoord een paar jaar geleden. Valt wel mee dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 04:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Zeer urgent.
Rangers moet nog een gat van £ 60 miljoen dichtfietsen, mag alleen jeugdspelers aantrekken, kandidaten trekken zich terug vanwege gebrek aan enig positief perspectief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |