Waarom hebben beide clubs dat niet eerder overwogen eigenlijk? Het mag kennelijk wel, zie Swansea.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:24 schreef ValHallen het volgende:
Het zou me niks verbazen als Celtic overplaatsing naar de Engelse Premier League aanvraagt mochten de Rangers daadwerkelijk failliet gaan.
Mocht niet uiteindelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef J2T het volgende:
[..]
Waarom hebben beide clubs dat niet eerder overwogen eigenlijk? Het mag kennelijk wel, zie Swansea.
Oh ok. Klote voor Celtic dan. Sowieso kan ik mij niet voorstellen dat de Celtic fans blij zullen zijn met dit nieuws. Stel je voor, de eredivisie zonder De Klassieker...moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mocht niet uiteindelijk
En Swansea en Cardiff voetbalde al vanaf het begin in Engeland geloof ik
Ik denk dat de schotse competitie nog meer naar de klote zal gaan en het niveau zal behalen van een pak hem beet de competitie van san marinoquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef J2T het volgende:
[..]
Oh ok. Klote voor Celtic dan. Sowieso kan ik mij niet voorstellen dat de Celtic fans blij zullen zijn met dit nieuws. Stel je voor, de eredivisie zonder De Klassieker...moet er niet aan denken.
Van mij mag de Eredivisie worden opgeheven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef J2T het volgende:
[..]
Oh ok. Klote voor Celtic dan. Sowieso kan ik mij niet voorstellen dat de Celtic fans blij zullen zijn met dit nieuws. Stel je voor, de eredivisie zonder De Klassieker...moet er niet aan denken.
Nou ja, ik kan me ook voorstellen dat wanneer je dit niet doet, je verzekerd bent van Europees voetbal. Als je meedraait in de premier league is dit toch al een stuk lastiger.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef J2T het volgende:
[..]
Waarom hebben beide clubs dat niet eerder overwogen eigenlijk? Het mag kennelijk wel, zie Swansea.
Napoli en Fiorentina.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef cptmarco het volgende:
Een grote club die ten onder gaat...
Zijn er in het verleden eigenlijk wel vaker grote clubs omgevallen????
Inderdaad, je krijgt dan een soort sneeuwbaleffect. En daarom moeten we gewoon ook blij zijn dat Feyenoord dit alles bespaard is gebleven. Kleine(re) competities hebben teams als de Rangers en Feyenoord nodig om als competitie interessant te blijven voor spelers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat de schotse competitie nog meer naar de klote zal gaan en het niveau zal behalen van een pak hem beet de competitie van san marino
Geen enkele voetballer zal nog naar schotland willen, iig niet de subtoppers
Er valt geen eer meer te behalen daar
Dat is leuk voor je. Zo heeft iedereen wel iets dat waar hij/zij weinig waarde aan hecht, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen andere mensen zijn die er juist erg veel plezier aan beleven. (Denk aan het koningshuis bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Van mij mag de Eredivisie worden opgeheven.
Fiorentina, en wie weet binnenkort Benfica, Porto en Sporting Lissabon/Portugal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef cptmarco het volgende:
Een grote club die ten onder gaat...
Zijn er in het verleden eigenlijk wel vaker grote clubs omgevallen????
Maar in Portugal hebben toch iets van 80 clubs (incl. de amateur clubs) samen een schuld van 33 miljoen euro? Dan zou je toch zeggen dat clubs als Sporting, Benfica en Porto dat makkelijk kunnen ophoesten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fiorentina, en wie weet binnenkort Benfica, Porto en Sporting Lissabon/Portugal.
Als je het zo bekijkt dan hadden er ook veel plezier aan Osama Bin Laden, Hitler enzovoorts maar ook dat is niet meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:33 schreef -Roy- het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je. Zo heeft iedereen wel iets dat waar hij/zij weinig waarde aan hecht, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen andere mensen zijn die er juist erg veel plezier aan beleven. (Denk aan het koningshuis bijvoorbeeld)
Dat is geen vergelijking, niemand heeft last van voetbal an sich.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan hadden er ook veel plezier aan Osama Bin Laden, Hitler enzovoorts maar ook dat is niet meer.
Ligt eraan hoe de spreiding van de schuld is. Amateurclubs zullen geen miljoenen schuld hebben dus van die 33 mil zal het meerendeel van Sporting, Benfica en Porto zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef J2T het volgende:
[..]
Maar in Portugal hebben toch iets van 80 clubs (incl. de amateur clubs) samen een schuld van 33 miljoen euro? Dan zou je toch zeggen dat clubs als Sporting, Benfica en Porto dat makkelijk kunnen ophoesten?
Ze verkopen Hulk en problem solvedquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de spreiding van de schuld is. Amateurclubs zullen geen miljoenen schuld hebben dus van die 33 mil zal het meerendeel van Sporting, Benfica en Porto zijn.
Beetje hetzelfde als Feyenoord nu 8 miljoen moet betalen binnen 1 maand ofzo aan de fiscus.
Verkopen buiten een transferwindow?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze verkopen Hulk en problem solved
Tadic is toch ook gekocht? Geld komt er wel, alleen een paar maandjes wachten. Dat overleeft porto echt wel hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verkopen buiten een transferwindow?
Zou mooi zijn, vooral als sporting weg is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef Smoofie het volgende:
Ja maar de rest van de clubs in Portugal? Portugal zelf is ook niet echt in goede staat, bijna een derde wereld land aant worden.
Wie wil die spelers nu hebben? Bovendien verdienen ze waarschijnlijk zoveel salaris dat niemand ze dat ooit nog weer gaat geven. De spelers willen dus eigenlijk niet weg.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:10 schreef macca728 het volgende:
Ze kunnen toch die spelers ook gewoon verkopen ? Begin je met een jeugdelftal ofzo nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |