Ja ok.. ik ben ook heel erg blij met haar. Ik wil haar ook niet kwijt. Maar het wilt niet zeggen dat het hier van een kant komt en dat ik alleen voor haar moet vechten. Tis niet zo dat ik zelf ook geen andere meisjes kan krijgen of iets dergelijks, dus ze mag ook blij me mij zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ze wil je gewoon even laten weten dat "ze nog goed in de markt ligt" zodat je goed beseft hoe blij je met haar moet zijn. Gewoon negeren dus. [ afbeelding ]
Oh wee als je hetzelfde doet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:40 schreef bierglas het volgende:
[..]
Ja ok.. ik ben ook heel erg blij met haar. Ik wil haar ook niet kwijt. Maar het wilt niet zeggen dat het hier van een kant komt en dat ik alleen voor haar moet vechten. Tis niet zo dat ik zelf ook geen andere meisjes kan krijgen of iets dergelijks, dus ze mag ook blij me mij zijn
Jij snapt hetquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh wee als je hetzelfde doet.Dan ben je een gore zak.
Daar is het antwoord.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ze wil je gewoon even laten weten dat "ze nog goed in de markt ligt" zodat je goed beseft hoe blij je met haar moet zijn. Gewoon negeren dus. [ afbeelding ]
Voor de lol eens uitproberen. Dat iemand op straat naar je knipoogde ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh wee als je hetzelfde doet.Dan ben je een gore zak.
Dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:48 schreef Velma het volgende:
[..]
Voor de lol eens uitproberen. Dat iemand op straat naar je knipoogde ofzo.
Dit ja. En het zal jou toch ook wel eens overkomen? Vertel je haar dat ook. Kunnen jullie samen lachenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde: ze vertelt gewoon over iets dat op haar werk is gebeurd. Zomaar, zonder verdere bijbedoeling.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:04 schreef simmu het volgende:
gek genoeg kan het ook heel gewoon een gesprek zijn geweest over haar dag. zelfs mijn vent heeft het nog wel eens over zn werk en wat daar sociaaltechnisch allemaal gebeurt![]()
mijn vent werkt postdoc bij een nerdfabriek. sociaal is daar ehm, een beetje awkward zeg maar
Dat vertel ik al iedere dag. En ik vertel haar dat ook omdat ik van haar houdt, niet omdat ik het "moet" ofzo. Daarom snap ik ook niet wat ze ermee wilt bereiken. Moet ik het nog meer zeggen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:47 schreef Jodocus1 het volgende:
Je kan ook haar eens vertellen hoe blij je met haar bent. En dat je veel van haar houdt enzo.
Mja, ik snap sowieso niet waarom je dit per se elke dag tegen haar zou moeten zeggen. Het verliest naar mijn idee dan volledig zijn waarde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef bierglas het volgende:
[..]
Dat vertel ik al iedere dag. En ik vertel haar dat ook omdat ik van haar houdt, niet omdat ik het "moet" ofzo. Daarom snap ik ook niet wat ze ermee wilt bereiken. Moet ik het nog meer zeggen?
Misschien zegt ze het ook zonder bijbedoelingen en dat het gewoon iets is wat ze heeft meegemaakt.. ik weet het niet
Het wordt op die manier al snel het ene oor in en het andere uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, ik snap sowieso niet waarom je dit per se elke dag tegen haar zou moeten zeggen. Het verliest naar mijn idee dan volledig zijn waarde.
Vrouwen *zucht*
Alsof vrouwen altijd zo'n helder licht zijn met dit soort dingenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En waarom antwoorden er ook mannen, die snappen toch nergens iets van.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En waarom antwoorden er ook mannen, die snappen toch nergens iets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |