abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108826528
Ik heb al een tijdje een vriendin. Onze relatie zit voor het merendeel goed. Het gevoel zit van ons beide erg goed :), zo erg dat we het al over samen wonen hebben e.d.

We hebben nu ongeveer 5 maanden iets met elkaar.

Maar soms snap ik mijn vriendin niet helemaal. Soms komt ze met verhalen dat een jongen met haar aan het flirten was (zij dus niet met hem). Ik reageer hier normaal gewoon vrij nuchter op.

Gisteren kwam ze echter weer met een verhaal. Ze werkt in een soort van museum, en er waren wat buitenlandse jongens daar die een foto van haar gemaakt hadden en haar naar huis hadden willen brengen? Hier had ze uiteraard nee op gezegd. Ook zei ze dat in haar kluisje van het werk een chocolaadje lag. Dit kan natuurlijk van alles betekenen. Hoe dan ook, eigenlijk interesseert het me vrij weinig, ik weet dat mijn vriendin voor mij kiest. Dit weet ik omdat we iedere dag meerdere malen bellen, ze iedere dag zegt dat ze van me houd en ze gewoon heel graag tijd met mij doorbrengt.

Maar toch vraag ik me af wat ze met dit soort dingen wilt bereiken? Ik snap dat zij er niets aan kan doen als een jongen met haar flirt, of dat er dit soort dingen gebeuren. Ik vertrouw haar ook verder. Ik snap dan ook niet zo goed wat ik met die informatie moet. Wil ze toch aandacht? Wil ze mij testen hoe jaloers ik ben? Ik ben wel eens een keer wat geirriteerd geraakt door zoiets.

Ik weet ook niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Moet ik hier juist op ingaan door te zeggen dat ze dit soort informatie maar beter voor zichzelf kan houden? Of moet ik vragen wat ze er eigenlijk mee wil bereiken, om haar eigen ego op te krikken, en zo ja, hoezo?

Kijk ik kan het natuurlijk ook zo zien, ze is gewoon eerlijk, verteld wat andere jongens van haar vinden. Maar ik kan zo weinig met die informatie. Ik heb zelf zoiets van, ja en? Ik houd ook van haar als andere jongens niet met haar flirten/haar leuk vinden.
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:37:09 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_108826616
mechanisme van vrouwen zodat je niet laks word in je relatie maar dat je het gevoel blijft houden dat je ontzettend hard voor ze moet werken om ze te houden .
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_108826638
Ze wil natuurlijk horen dat het je iets doet, dat het je een tikkie jaloers maakt en dat je al die jongens in elkaar wilt boksen. Als je nuchter reageert denkt ze alleen maar: hij houdt niet van me etc.

Zo werkt dat.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:38:08 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108826672
Ik zou er niet teveel kwaads achter zoeken. Soms wil je gewoon een grappig verhaal vertellen, en verder niks...en als dat met flirten is, tsja.
Gourmetten of steengrillen?
  Forum Admin woensdag 7 maart 2012 @ 16:38:23 #5
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_108826686
Ze wil je gewoon even laten weten dat "ze nog goed in de markt ligt" zodat je goed beseft hoe blij je met haar moet zijn. Gewoon negeren dus. 14.gif
pi_108826778
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ze wil je gewoon even laten weten dat "ze nog goed in de markt ligt" zodat je goed beseft hoe blij je met haar moet zijn. Gewoon negeren dus. [ afbeelding ]
Ja ok.. ik ben ook heel erg blij met haar. Ik wil haar ook niet kwijt. Maar het wilt niet zeggen dat het hier van een kant komt en dat ik alleen voor haar moet vechten. Tis niet zo dat ik zelf ook geen andere meisjes kan krijgen of iets dergelijks, dus ze mag ook blij me mij zijn ;)
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:41:00 #7
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108826802
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:40 schreef bierglas het volgende:

[..]

Ja ok.. ik ben ook heel erg blij met haar. Ik wil haar ook niet kwijt. Maar het wilt niet zeggen dat het hier van een kant komt en dat ik alleen voor haar moet vechten. Tis niet zo dat ik zelf ook geen andere meisjes kan krijgen of iets dergelijks, dus ze mag ook blij me mij zijn ;)
Oh wee als je hetzelfde doet. _O- Dan ben je een gore zak.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_108826882
Vraag wat ze nou wil bereiken met dat soort verhalen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:43:25 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_108826902
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Jij snapt het :7
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:44:33 #10
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108826950
Is ze onzeker?
There is a long line down from heaven.
pi_108826992
quote:
Ze wil je gewoon even laten weten dat "ze nog goed in de markt ligt" zodat je goed beseft hoe blij je met haar moet zijn. Gewoon negeren dus. [ afbeelding ]
Daar is het antwoord.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:47:06 #12
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_108827046
Gewoon een goeie beurt geven vanavond, geen gelul
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_108827070
Je kan ook haar eens vertellen hoe blij je met haar bent. En dat je veel van haar houdt enzo.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:48:01 #14
347320 Velma
nerdy vamp
pi_108827082
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Voor de lol eens uitproberen. Dat iemand op straat naar je knipoogde ofzo.
I lost my glasses again
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:48:25 #15
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_108827096
Zie het als een compliment dat je vriendin een lekkerding is. Dat andere mannen wat met jouw vriendin willen maar haar nooit zullen krijgen is toch het mooiste compliment?

Mijn vriendin kreeg een bos bloemen toegestuurd met Valentijnsdag, ik vond het geweldig :D
Domo Arigato!
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:01:41 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108827707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:48 schreef Velma het volgende:

[..]

Voor de lol eens uitproberen. Dat iemand op straat naar je knipoogde ofzo.
Dat.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_108827801
gek genoeg kan het ook heel gewoon een gesprek zijn geweest over haar dag. zelfs mijn vent heeft het nog wel eens over zn werk en wat daar sociaaltechnisch allemaal gebeurt :+

mijn vent werkt postdoc bij een nerdfabriek. sociaal is daar ehm, een beetje awkward zeg maar
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108827837
Het kan dat het met bepaalde intenties verteld wordt, of ze wil gewoon delen wat ze die dag heeft meegemaakt en denkt er niet bij na hoe zulke verhalen op jou over zullen komen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:10:44 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_108828072
quote:
Dit ja. En het zal jou toch ook wel eens overkomen? Vertel je haar dat ook. Kunnen jullie samen lachen ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 17:21:02 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_108828409
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:04 schreef simmu het volgende:
gek genoeg kan het ook heel gewoon een gesprek zijn geweest over haar dag. zelfs mijn vent heeft het nog wel eens over zn werk en wat daar sociaaltechnisch allemaal gebeurt :+

mijn vent werkt postdoc bij een nerdfabriek. sociaal is daar ehm, een beetje awkward zeg maar
Ik dacht precies hetzelfde: ze vertelt gewoon over iets dat op haar werk is gebeurd. Zomaar, zonder verdere bijbedoeling.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108828427
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:47 schreef Jodocus1 het volgende:
Je kan ook haar eens vertellen hoe blij je met haar bent. En dat je veel van haar houdt enzo.
Dat vertel ik al iedere dag. En ik vertel haar dat ook omdat ik van haar houdt, niet omdat ik het "moet" ofzo. Daarom snap ik ook niet wat ze ermee wilt bereiken. Moet ik het nog meer zeggen?
Misschien zegt ze het ook zonder bijbedoelingen en dat het gewoon iets is wat ze heeft meegemaakt.. ik weet het niet
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:25:40 #22
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108828563
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef bierglas het volgende:

[..]

Dat vertel ik al iedere dag. En ik vertel haar dat ook omdat ik van haar houdt, niet omdat ik het "moet" ofzo. Daarom snap ik ook niet wat ze ermee wilt bereiken. Moet ik het nog meer zeggen?
Misschien zegt ze het ook zonder bijbedoelingen en dat het gewoon iets is wat ze heeft meegemaakt.. ik weet het niet
Mja, ik snap sowieso niet waarom je dit per se elke dag tegen haar zou moeten zeggen. Het verliest naar mijn idee dan volledig zijn waarde.

Vrouwen *zucht* :D
There is a long line down from heaven.
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:26:15 #23
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_108828585
Het kon mijn vriendin wel zijn (al werkt die niet in een museum ;) ) Gisteren zei ze ook zoiets: "vind je het niet erg dat ik met die en die iets heb afgesproken". Ik: "uhh, nee". Kreeg ik eerst het verhaal dat ze blij is dat ik niet overal ergens wat achter zoek en haar niet overal over uitvraag om vervolgens te horen "ik zou het toch wel eens leuk vinden als je een beetje jaloers zou zijn". Vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen :N
Don't let my username fool you...
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:27:47 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108828651
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Mja, ik snap sowieso niet waarom je dit per se elke dag tegen haar zou moeten zeggen. Het verliest naar mijn idee dan volledig zijn waarde.

Vrouwen *zucht* :D
Het wordt op die manier al snel het ene oor in en het andere uit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:28:09 #25
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_108828661
Het is toch leuk om aandacht van het andere geslacht te krijgen? Het streelt je ego. Ik vertel het thuis ook als ik een flirt had, want daar voel ik me goed over, en ik ben er blij mee.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')