Ik neem haar wel mee dan de volgende keer, ik doe dat soort dingen beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, ik had dr eten beloofd en ze kreeg alleen snacks.
Geilquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Patje1987 het volgende:
Mannen met tieten zijn er genoeg op FOK!
Volgende keer jongeh! Dan gaan we prateh!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee van mijn onkunde om ermee om te gaan.
kon niet door de deur heenquote:
ik help wel door te kneden okejquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
doperwtjes. ik ben aan het trainen voor manboobs
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag Liesje binnenkomen, gelukkig redde Heatwave me en nam hij haar aan de hand mee.
Hoe weet jij dat zo goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Juicyhill woont wel op steenworp afstand
die steen kan die toch niet oprapenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Hij zou het waarschijnlijk aanzien voor een brownie ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
die steen kan die toch niet oprapen
En wie gooit die steen in dit geval?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Hij was in de ArenA al bezig met de voorbereidingen bezig voor de Toppers.quote:
Steen door z'n ruit gegooidquote:
Jij niet anders was hij de buurman van de bios geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wie gooit die steen in dit geval?
kan die gewoon doorheen rollen tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zou het waarschijnlijk aanzien voor een brownie ofzo
Hij die zonder zonden is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wie gooit die steen in dit geval?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hij was in de ArenA al bezig met de voorbereidingen bezig voor de Toppers.
Daar kan hij gewoon via een kraan door het dak getild worden.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij niet anders was hij de buurman van de bios geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |