Volgende keer jongeh! Dan gaan we prateh!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee van mijn onkunde om ermee om te gaan.
kon niet door de deur heenquote:
ik help wel door te kneden okejquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
doperwtjes. ik ben aan het trainen voor manboobs
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag Liesje binnenkomen, gelukkig redde Heatwave me en nam hij haar aan de hand mee.
Hoe weet jij dat zo goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Juicyhill woont wel op steenworp afstand
die steen kan die toch niet oprapenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Hij zou het waarschijnlijk aanzien voor een brownie ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
die steen kan die toch niet oprapen
En wie gooit die steen in dit geval?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Hij was in de ArenA al bezig met de voorbereidingen bezig voor de Toppers.quote:
Steen door z'n ruit gegooidquote:
Jij niet anders was hij de buurman van de bios geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wie gooit die steen in dit geval?
kan die gewoon doorheen rollen tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zou het waarschijnlijk aanzien voor een brownie ofzo
Hij die zonder zonden is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wie gooit die steen in dit geval?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hij was in de ArenA al bezig met de voorbereidingen bezig voor de Toppers.
Daar kan hij gewoon via een kraan door het dak getild worden.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij niet anders was hij de buurman van de bios geweest.
Maakt niet uit wat ik antwoord het is toch gedoemd om te mislukkenquote:
laat staan gooienquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
die steen kan die toch niet oprapen
Je zat in de schaduw?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb eens naast juicyhil gezeten bij Ajax
Aardige gast verder hoor, maar we zaten midden in de zon, zijn zweetklieren trokken dat niet echt
hahah ik zie het al voor mequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb eens naast juicyhil gezeten bij Ajax
Aardige gast verder hoor, maar we zaten midden in de zon, zijn zweetklieren trokken dat niet echt
Nee, in de zon zeg ik tochquote:
Doen we tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Laten we het weer over tieten hebben aub.
Deal. En ga dan niet direct bij de deur staan zodat ik even tijd heb om te acclimatiseren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgende keer jongeh! Dan gaan we prateh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |