Dan zat je vermoedelijk twee rijen voor Joysa, Murdera, Kaneel, C_M, mij, heloef en magnetron. Bijna het hele topic op rijquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:46 schreef Casie het volgende:
Ja, want fokkers zijn eng.
Ik zat bijna helemaal vooraan aan de linke kant.
Gekrompenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
GekrompenOh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben maar 1.73
Ik stond bijna de hele tijd tussen twi en mur.. dan ben ik wel klein ja
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Alleen Kingtoppie was ineens verdwenen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zat je vermoedelijk twee rijen voor Joysa, Murdera, Kaneel, C_M, mij, heloef en magnetron. Bijna het hele topic op rij
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
GekrompenIk had jou heter ingeschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Terechte klacht, Silk is altijd koud.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Kingtoppie was ineens verdwenen.
[..]
Ik had jou heter ingeschat.
Niet heel veel kleiner dan ik geloof ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Prima lengte
Is Silk zo lang dan?
JAA! Die had ik ook veeeeel langer geschatquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zag er gewoon exact zo uit als op de cam, maar dat is niet zo raar.
De enige die mij verbaasde was Erik, waarvan ik dacht dat hij 1,90 was ofzo.
Ze is een stukje kleiner dan ik en ik ben 1,79quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet heel veel kleiner dan ik geloof ik
Ik zag zijn gezicht en dacht: He, dat is Tha_Erik!!!!! ZOMG!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAA! Die had ik ook veeeeel langer geschat
1m90 is toch niet zo heel erg lang?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zag er gewoon exact zo uit als op de cam, maar dat is niet zo raar.
De enige die mij verbaasde was Erik, waarvan ik dacht dat hij 1,90 was ofzo.
Not funny cause it's truequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Terechte klacht, Silk is altijd koud.
Oh dan heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze is een stukje kleiner dan ik en ik ben 1,79
Volgende keer ga ik niet meer tussen die twee lange staan heurquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef SiIk het volgende:
Ik ben even lang als Joysa dan.
Je zal dan wel gewoon kleiner hebben geleken door die lange jongens ja
[..]
Not funny cause it's true
Ik zou gewoon irl gaan hosselen als ik jou was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook een Fokster versieren
En ik zit met een dilemma.... gewoon alle profielbezoekster op Lexa geven aan interesse te hebben (echt waar, snap het ook niet verder, de laatste 10 allemaal raak...), maar als ik dan contact met ze wil moeten óf zij een betaald membership hebben (wat dus niet gaat gebeuren) óf ik moet een tientje per maand extra lappen zodat gratis members met mij berichten kunnen uitwisselen, wat ik ook niet van plan ben omdat die geldwolven al genoeg van m'n geld hebben nu
Bah
Wel voor mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
1m90 is toch niet zo heel erg lang?
Althans, als ik bij het gemiddelde concert sta, zijn er altijd nog mannen langer dan ik en voel ik me klein
Kom je naast mij en Captain staan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik niet meer tussen die twee lange staan heur
Een FOK!kster IRL hosselen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon irl gaan hosselen als ik jou was.
De leuke vrouwen spelen verstoppertje met mequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon irl gaan hosselen als ik jou was.
En toch kwam ze mij heel even opwarmenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Terechte klacht, Silk is altijd koud.
Dan heb je het wel heel koud gehad danquote:
Op mn schoot.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alsof dat hielp.quote:
Ja, dan moet ik iemand anders zoeken die wél met me wil pratenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Casie is nog single.quote:
Verstop je en wacht tot ze naar de buutplek rennen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
De leuke vrouwen spelen verstoppertje met me
Hij zei ook dat het niet hielpquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heb je het wel heel koud gehad dan
Is daar een foto van?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:44 schreef Joysa het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de foto waar kt silk laat vliegen
We hadden wel een boeiend onderwerp.. hoe koud het wel niet was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik iemand anders zoeken die wél met me wil praten
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij zei ook dat het niet hielp![]()
[..]
Is daar een foto van?
Ach ik hou je wel warmquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij zei ook dat het niet hielp![]()
[..]
Is daar een foto van?
Ik zou die oorring of wat het is er uithalen. Voor de rest zie je er gewoon normaal uit en moet het gewoon lukken. Heb je nou al gelet op wat je vrienden zeggen? Dat je er blind voor bent?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
De leuke vrouwen spelen verstoppertje met me
Ik was te eng.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Die durfde niet eens hoi te komen zeggen tegen ons, terwijl ze Murdera gewoon gespot had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:
Fijnquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was te eng.je editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ze was bang dat ze Mur op zijn bek zou pakken terwijl Joy er bij stond denk ik. Verstandig van haar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Die durfde niet eens hoi te komen zeggen tegen ons, terwijl ze Murdera gewoon gespot had.
Ze was gewoon bang dat we 'r image als corpsballetje zouden beschadigen door ons zolderkamergedrag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze was bang dat ze Mur op zijn bek zou pakken terwijl Joy er bij stond denk ik. Verstandig van haar.
Daar probeer ik al jaren op te lettenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zou die oorring of wat het is er uithalen. Voor de rest zie je er gewoon normaal uit en moet het gewoon lukken. Heb je nou al gelet op wat je vrienden zeggen? Dat je er blind voor bent?
Genoeg Mur voor iedereen hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was bang dat ze Mur op zijn bek zou pakken terwijl Joy er bij stond denk ik. Verstandig van haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig waren Mur en ik redelijk netjes gekleed. Dat zou haar imago opkrikken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ze was gewoon bang dat we 'r image als corpsballetje zouden beschadigen door ons zolderkamergedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
En kans dat je broek niet meer pastquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik een hete was draai heb ik dan meer kans om mn broek schoon te krijgen?
Ja, wat voor broek en hoe heet anders kun je hem niet meer aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik een hete was draai heb ik dan meer kans om mn broek schoon te krijgen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef Murdera het volgende:
Genoeg Mur voor iedereen hoor.Natuurlijk, ik had na Schiphol - Bijlmer ook m'n portie wel weer gehad. Zodat ik op de terugweg stiekem nog een beetje naast/met C_M heb kunnen genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele vieze broek, ik breng hem wel naar mn moeder wanneer ik weer thuis ben. Die weet er wel raad meequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, wat voor broek en hoe heet anders kun je hem niet meer aan.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig waren Mur en ik redelijk netjes gekleed. Dat zou haar imago opkrikken.Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig waren Mur en ik redelijk netjes gekleed. Dat zou haar imago opkrikken.Gentleman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja anderen zeggen dat ie mag blijven zitten, en ik vind het zelf ook nog steeds wel wat hebben hoorquote:
Het is misschien oppervlakkig om daar op te letten, maar mensen zijn nou eenmaal zo.. sowieso kan het geen kwaad om gewoon eens een tijd te kijken of het verschil maakt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja anderen zeggen dat ie mag blijven zitten, en ik vind het zelf ook nog steeds wel wat hebben hoor
Tja ik zie kerels met een hele ijzerwinkel op hun bakkes aan de vrouw komen, dus dan moet dat lullige ringetje toch geen probleem zijn zeker?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het is misschien oppervlakkig om daar op te letten, maar mensen zijn nou eenmaal zo.. sowieso kan het geen kwaad om gewoon eens een tijd te kijken of het verschil maakt.
Je moest eens weten wat vrouwen daar soms van vinden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik zie kerels met een hele ijzerwinkel op hun bakkes aan de vrouw komen, dus dan moet dat lullige ringetje toch geen probleem zijn zeker?
Maar ik zal 'm eens een tijdje uithouden dan.... groeit toch niet meer dicht...
Maar jij bent knapper dan wij 2, dus het mag.quote:
Boh.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:04 schreef Joysa het volgende:
Ik heb helemaal zelf verkleind
Ik ben trots op mezelf
Nooit aan gedacht dat die 10mensen die intresse tonen wel eens fake kunnen zijn en ze als enig doel hebben jou meer te laten betalenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook een Fokster versieren
En ik zit met een dilemma.... gewoon alle profielbezoekster op Lexa geven aan interesse te hebben (echt waar, snap het ook niet verder, de laatste 10 allemaal raak...), maar als ik dan contact met ze wil moeten óf zij een betaald membership hebben (wat dus niet gaat gebeuren) óf ik moet een tientje per maand extra lappen zodat gratis members met mij berichten kunnen uitwisselen, wat ik ook niet van plan ben omdat die geldwolven al genoeg van m'n geld hebben nu
Bah
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Vond jij jezelf netjes dan? Vond het vrij casual.
Ik was ook casual, wilde je alleen even creatief zien zijn met een reactie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Vond jij jezelf netjes dan? Vond het vrij casual.
Wel aan gedacht ja, maar daar zijn het nogal kale profielen voor....quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht dat die 10mensen die intresse tonen wel eens fake kunnen zijn en ze als enig doel hebben jou meer te laten betalen
Ga lekker in het echt hossele
leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:04 schreef Joysa het volgende:
Ik heb helemaal zelf verkleind
Ik ben trots op mezelf
Het zijn kale profielen omdat die makkelijk en snel aan te maken zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel aan gedacht ja, maar daar zijn het nogal kale profielen voor....
Zal wel meevallen denk ik.
Daar zit gewoon ongeveer 90 meter aan piemelsquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de FP:
[ afbeelding ]
Twi is rood omcirkelt.
erg duidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de FP:
[ afbeelding ]
Twi is rood omcirkelt.
Zonder heloef maar een meter of 20.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zit gewoon ongeveer 90 meter aan piemels
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:16 schreef twi het volgende:
En naast me zit heloef, maar die zie je niet. Ha ha ha.
Oh wacht, die grap heb ik gisteren al veel te vaak gemaakt.
Ja oke dus datingsites zijn ook al kut, want alle profielen zijn nep.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het zijn kale profielen omdat die makkelijk en snel aan te maken zijn.
Ik heb ooit een datingsite gebouwd..
Ik zie mezelf heulemaal niet ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik herkende onze rij aan Joy op het einde. Daarna zag ik Mur en mezelf, CM, Twietje en Koffie. Ik moest heloef wel even zoeken, met die rare condoommuts van hem.
Uh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik herkende onze rij aan Joy op het einde. Daarna zag ik Mur en mezelf, CM, Twietje en Koffie. Ik moest heloef wel even zoeken, met die rare condoommuts van hem.
Ik zag jou als eerste.quote:
Omcirkel mij eens, want ik zie mezelf echt nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag jou als eerste.![]()
En heloef is alleen een gele vlek.
Ik voelde mij al zo alleen in mijn lacoste polo, uggs, parel oorbellen/armband en dispuutsjasquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ze was gewoon bang dat we 'r image als corpsballetje zouden beschadigen door ons zolderkamergedrag.
Hm, raar dat niemand mij dan heeft gezien. Komt vast door die bril. Kan niet anders.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zat je vermoedelijk twee rijen voor Joysa, Murdera, Kaneel, C_M, mij, heloef en magnetron. Bijna het hele topic op rij
Ik zag dreads vanuit mijn ooghoek, dat is iets anders dan spottenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, je zit daaronder.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uh.hoe zie je dat?
Ben ik die met die bril op?
Edit: daar rechts onder, gevonden.
Grappig, ik zocht juist heloef zodat ik mezelf kon vindenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
U-huhquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef Casie het volgende:
Ik voelde mij al zo alleen in mijn lacoste polo, uggs, parel oorbellen/armband en dispuutsjas
Smoesjequote:Hm, raar dat niemand mij dan heeft gezien. Komt vast door die bril. Kan niet anders.
Smoesjequote:Ik zag dreads vanuit mijn ooghoek, dat is iets anders dan spotten
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
U-huh
[..]
Smoesje
[..]
SmoesjeWat een liefde weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet jij hoe wij er uit zien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Grappig, jou en captain herkende ik meteen op die foto
Ze is dan ook geen zolderautist.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:25 schreef twi het volgende:
c_a geeft minder licht in het donker dan ik in eerste instantie dacht.
Neem het van mij aan, het versieren gaat makkelijker zonder. Natuurlijk zijn er vrouwen die het wel leuk vinden maar om hem daar nou in te willen steken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja anderen zeggen dat ie mag blijven zitten, en ik vind het zelf ook nog steeds wel wat hebben hoor
Ik zat drie rijen voor jullie en ben onder de film ook nog langs jullie gelopen omdat ik naar het toilet moest. Nu vind ik mijzelf wel even blond dat ik niemand heb gezienquote:
Goed dat je het nog even zegt, nu kan ik de zakdoekjes weer wegleggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je proeft de teleurstelling toch wel een beetje, door mijn verbitterde reacties?
Intronicquote:
Van iedereen die riep dat ze naast me zouden komen zitten is uiteindelijk alleen Patje dat nagekomenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat Heloef naast Silk zat
Ik was je kwijt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van iedereen die riep dat ze naast me zouden komen zitten is uiteindelijk alleen Patje dat nagekomen
Als ik er was geweest had ik onder je gezetenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Intronic
Die wist even niet meer hoe je heette
[..]
Van iedereen die riep dat ze naast me zouden komen zitten is uiteindelijk alleen Patje dat nagekomen
Nu zat er ineens een nare jongen naast me die m'n popcorn zat te jattenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:31 schreef Casie het volgende:
Ik zat drie rijen voor jullie en ben onder de film ook nog langs jullie gelopen omdat ik naar het toilet moest. Nu vind ik mijzelf wel even blond dat ik niemand heb gezien
quote:Goed dat je het nog even zegt, nu kan ik de zakdoekjes weer wegleggen.
Er zaten al 2 mensen naast Silk toen wij binnenkwamen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat Heloef naast Silk zat
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:31 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik zat drie rijen voor jullie en ben onder de film ook nog langs jullie gelopen omdat ik naar het toilet moest. Nu vind ik mijzelf wel even blond dat ik niemand heb gezien
Waarvan, als ik vragen mag?quote:
Ik ging nog heul mijn adem checken enzulks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Intronic
Die wist even niet meer hoe je heette
[..]
En ik was het niet. Ik kon mijn handen niet bewegen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nu zat er ineens een nare jongen naast me die m'n popcorn zat te jatten
Jij en een stap buiten Groningen zettenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik er was geweest had ik onder je gezeten
Het meest bizarre van de avond, er waren enorm veel vrouwen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Tering, ik kijk even naar die foto. Hoeveel vrouwen waren er wel niet
Ik herken niemandquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag jou als eerste.![]()
En heloef is alleen een gele vlek.
Facebook, fotoboek.. en jou heb ik ook op de webcam gezien in je badjas.quote:
Zoveel vrouwen en dan ga je met die van mij meequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meest bizarre van de avond, er waren enorm veel vrouwen.
Verrassing!quote:
Nee, was geen geheim. Alleen verbaasd het me dat mensen daar naar kijken. Ik vergeet altijd dat dit bestaat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Facebook, fotoboek.. en jou heb ik ook op de webcam gezien in je badjas.
Was het zo'n groot geheim dan?
Volgens mij nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging nog heul mijn adem checken enzulks.![]()
Had ik geroepen dat ik naast je zou zitten?
Het was Larsquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En ik was het niet. Ik kon mijn handen niet bewegen.
Stefan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef heloef het volgende:
En nee dan bedoel ik niet Silk maar die andere.
Die had jij vast, je mag best zeggen dat je de film een beetje eng vond hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij niet
[..]
Het was Lars
Waarom kon jij je handen niet bewegen?
Dan is het goed. Ik zou het vervelend vinden als ik dat niet was nagekomen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij niet
[..]
Het was Lars
Waarom kon jij je handen niet bewegen?
Onwaar. Op dat moment had ik mijn bakje popcorn vast.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die had jij vast, je mag best zeggen dat je de film een beetje eng vond hoor
Ik haal Patje en Eze door elkaar.quote:
Snap ik. Die lijken ook zo op elkaar.quote:
Force of habit.. ik ben eigenlijk een creepy stalker je weetquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, was geen geheim. Alleen verbaasd het me dat mensen daar naar kijken. Ik vergeet altijd dat dit bestaat.
Twee druppels water.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ik own al die andere groepen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
Dames en heren, even snel de websites van die andere groepen bezoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ik own al die andere groepen.
Die verdienen het niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Dames en heren, even snel de websites van die andere groepen bezoeken!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
Graag gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ik own al die andere groepen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heb je je broek aan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die nu in de tc gaan kijken wat ik aan het doen ben
Vielen ze zo erg op danquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Valt me wel tegen dat ik Charmed en Snarf, het dynamische duo, niet kan vinden op die foto. Die zaten ook ergens 2 rijen achter ons.
Nee, ik zie Myraela wel met 'r streepjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat Twi zegt.
Maar kun jij ze wel zien twi?
Tegen wit aan?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die nu in de tc gaan kijken wat ik aan het doen ben
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik wilde stiekem komen, niemand weet wie ik ben
Maar moest overwerken.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt niet
Onze afspraak blijft staan! Maar wel een max van 25 euro
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Woola is niet ugly godverdegodverquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef LostInSpace het volgende:
Woola is the pet calot of John Carter and his family. A great, ugly beast, Woola once served as a gu.
woola is volgens mij super gebaseerd op ene engelse bull =Dquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Woola is niet ugly godverdegodver
Woola
Woolaquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
woola is volgens mij super gebaseerd op ene engelse bull =D
BFSquote:
Scrat is nog mooier dan Woolaquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Woola is niet ugly godverdegodver
Woola
Ik ben vandaag in een high school bij met BFS, Green Day, Charlie Lownoise etc.quote:
hier wil ik meer van weten... =D vertel....!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Meestal sta ik versteld van hoe slim ik wel niet ben maar soms ben ik echt teringdom
Ik onthoud mij van enig commentaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier wil ik meer van weten... =D vertel....!!
Je hebt weer olie bij je gehakt gedaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik onthoud mij van enig commentaar
Neequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt weer olie bij je gehakt gedaan?
Je denkt nog steeds dat de stad Groningen groter is dan de provincie Groningen?quote:
Ik heb wel eens mn moeder gebeld ja toen het niet luktequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:52 schreef Patje1987 het volgende:
Drommel jij kan nog niet eens water koken volgens mij
Qua grote niet maar vele andere dingen welquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat de stad Groningen groter is dan de provincie Groningen?
Ik bak altijd voor iedereen eieren als antikater ontbijt, behalve voor Silk die lust dat nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik bak alleen eieren, 4 als ontbijt
Dat is zielig! Wat moeten zijn kindjes daar wel niet van vinden!quote:
Beter stouw je het gewoon diep in haar keel, dat kan ze wel hebben tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bak altijd voor iedereen eieren als antikater ontbijt, behalve voor Silk die lust dat niet
Gebakken ei met spek en kaas
Ik heb dat ook niet nodig. Ik doe niet aan katers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bak altijd voor iedereen eieren als antikater ontbijt, behalve voor Silk die lust dat niet
Gebakken ei met spek en kaas
ghehehe ik ken iemand die nog.. eh .. inventiever is...quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn oude huisgenoten gingen eens een rookworst in de waterkoker stoppen. Inclusief plastic.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter stouw je het gewoon diep in haar keel, dat kan ze wel hebben toch
Ik ook eigenlijk niet, het is meer anti brakheidsontbijtje. Brak ben ik wel eensquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet nodig. Ik doe niet aan katers.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat is zielig! Wat moeten zijn kindjes daar wel niet van vinden!
[ afbeelding ]
C_aquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ik ken iemand die nog.. eh .. inventiever is...
erwtensoep in de aterkoker... dta spiraal is nooit meer schoon geworden haha
Al je thee die ineens naar erwtensoep smaakt. Gatver.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja, ach.. broodjes in een combimagnetron doen en hem per ongeluk 8 minuten lang op magnetron stand laten staan ipv oven stand.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik heb geen patatjespan, als ik wil frituren doe ik dat altijd in ene pan met olie, gewoon op tgas, lekker ouderwets! maar eh.. wodka nog nooit toegevoegd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens frituren in een braadpan met olie
En dan voor de smaak citroensap en wodka toevoegen. C_a was daar ook bij
[joysa] als jij [/joysa]quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dom als jou hoor
Grapje tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dom als jij hoor
Ik ben gewoon zo attentquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat duurde lang voordat iemand het vroeg
Ik durfde niet, Mur is huurmoordenaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat duurde lang voordat iemand het vroeg
Ja snap ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik durfde niet, Mur is huurmoordenaar
Er gebeuren genoeg spannende dingen hoor maar of dat jou iets aangaat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Kunnen niet veel spannende dingen gebeurt zijn in het donker gezien de rust die overheerst in dit topic.
Hush hush.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik durfde niet, Mur is huurmoordenaar
Ik heb heel stilletjes gefapt, dat vond ik heel spannend.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Kunnen niet veel spannende dingen gebeurt zijn in het donker gezien de rust die overheerst in dit topic.
Zeker in je muts opgevangen danquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb heel stilletjes gefapt, dat vond ik heel spannend.
ik heb joysa heel veel kusjes gegevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:27 schreef DigitalGirl het volgende:
En nog veel belangrijker, mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb joysa heel veel kusjes gegeven
Waar iedereen bij was?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb joysa heel veel kusjes gegeven
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
Ow trouwens, speciaal voor Silk en Patje:
Nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
wat is iedereenmet joysa, is die weer single dan?
Geen spijt dat je gegaan bent? Je vond het van te voren toch eng?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Film was leuk, meet was leuk
Logisch toch. Het is Joysa.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik niet hoor maar ik keek vanochtend en net en dat was![]()
Nee absoluut geen spijt van. Was gewoon de hele tijd gezellig, de mensen waren gewoon gezellig en zo. Niks mis meequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen spijt dat je gegaan bent? Je vond het van te voren toch eng?
Mooiquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee absoluut geen spijt van. Was gewoon de hele tijd gezellig, de mensen waren gewoon gezellig en zo. Niks mis mee
Alsof dat een reden is om aardig te zijn tegen mensen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
wat is iedereenmet joysa, is die weer single dan?
Wie weet, wie weet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof dat een reden is om aardig te zijn tegen mensen.![]()
Misschien is ze wel gewoon aardig?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof dat een reden is om aardig te zijn tegen mensen.![]()
Misschien is ze wel gewoon aardig?
Ik hoop dat mijn getuigen dat niet bedenkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Offtopic vraagmag dat wel hier? Voor de bruiloft van mijn zusje heb ik het volgende idee. 12 opdrachten iedere maand 1 die moeten worden uitgevoerd met het bruidspaar. Iemand een leuk idee voor een opdracht?
Haha goeie voor tijdens een filmavondquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn getuigen dat niet bedenken
Opdracht 1: Kijk samen ps i love you, dan weten ze wat er komen gaat
Jammer. Je ging dat toch aanpakken door meer actief te zijn? Wanneer zie je newb weer?quote:
Link?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
Eerste raakbare mokkel op de foto's gezien van gisteren.
Oh ja, mijn zusje gaat ook trouwenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Offtopic vraagmag dat wel hier? Voor de bruiloft van mijn zusje heb ik het volgende idee. 12 opdrachten iedere maand 1 die moeten worden uitgevoerd met het bruidspaar. Iemand een leuk idee voor een opdracht?
Ik heb wel wat dingen gedaan, ik heb een puzzel gekocht, piano weer een beetje opgepikt, bezig met kostuum. Maar het zijn allemaal wat eenzame bezighedenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Je ging dat toch aanpakken door meer actief te zijn? Wanneer zie je newb weer?
Haha succesquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh ja, mijn zusje gaat ook trouwen
Which reminds me.. ik moet nog oefenen met een stropdas omdoen.
En iets minder eten, want zometeen pas ik niet meer in mijn pak
Youtube filmpjes! DUBBEL knopen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh ja, mijn zusje gaat ook trouwen
Which reminds me.. ik moet nog oefenen met een stropdas omdoen.
En iets minder eten, want zometeen pas ik niet meer in mijn pak
Silk? Captain_Maximum? Joysa? Casie? Chick met de roze dreads?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
Eerste raakbare mokkel op de foto's gezien van gisteren.
Oeh. Veel plezier. Kopop. Je mag bijna weer gaan studeren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dingen gedaan, ik heb een puzzel gekocht, piano weer een beetje opgepikt, bezig met kostuum. Maar het zijn allemaal wat eenzame bezigheden
Zaterdag en zondag ga ik naar Newb
Feestboek op de FOK! pagina.quote:
Grotere jurk kopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik moet ook minder eten anders pas ik niet meer in een jurk
Ik ben bijna 10kg aangekomen het afgelopen jaar. Verder niet erg, omdat ik ondergewicht had.. nu zit ik op 75kg bij 1m89. Op zich prima, ware het niet dat ruim de helft daarvan alleen maar op mijn buik zitquote:
They make it look so easyquote:
het IS ook heel easyquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben bijna 10kg aangekomen het afgelopen jaar. Verder niet erg, omdat ik ondergewicht had.. nu zit ik op 75kg bij 1m89. Op zich prima, ware het niet dat ruim de helft daarvan alleen maar op mijn buik zit
Misschien toch maar 2x per week gaan fitnessen ipv 1x.
[..]
They make it look so easy
Elke keer als ik het na probeer te doen faal ik
Nee een meisje met een beetje roodachtig haar die naast een Chinees staat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk? Captain_Maximum? Joysa? Casie? Chick met de roze dreads?
Oh diequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee een meisje met een beetje roodachtig haar die naast een Chinees staat.
Ik zie haar. Ziet er niet slecht uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee een meisje met een beetje roodachtig haar die naast een Chinees staat.
Ik kon de basisberekeningen van pythagoras al toen ik 9 jaar oud was.. veters strikken daarentegen loop ik soms nog steeds mee te klungelenquote:
ik hoef alleen maar te zwaaien?quote:
Brofist.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie haar. Ziet er niet slecht uit.
Yup!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik kon de basisberekeningen van pythagoras al toen ik 9 jaar oud was.. veters strikken daarentegen loop ik soms nog steeds mee te klungelen
En nu is er de stropdas
Maar je bedoelt deze dus?
quote:
Heloef had het over raakbare vrouwen, vandaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar te zwaaien?
Vragen of iemand het voor je doet veel makkelijkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik kon de basisberekeningen van pythagoras al toen ik 9 jaar oud was.. veters strikken daarentegen loop ik soms nog steeds mee te klungelen
En nu is er de stropdas
Maar je bedoelt deze dus?
Waar is dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
Ik ga mijn ticket kopen naar het dronkensletjes paradijs.
faxiequote:
k zou mij niet aanraken nu, ik ben onderkoeldquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heloef had het over raakbare vrouwen, vandaar.
Sziget, Hongarije.quote:
Goed zoquote:
Zo ben ik niet. Ik accepteer het niet! Leren zal ik hetquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vragen of iemand het voor je doet veel makkelijker
Was je maar hier, dan kon ik je opwarmenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
faxie![]()
[..]
k zou mij niet aanraken nu, ik ben onderkoeld
maar toch bedankt
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En oh wee als je terugkomt als maagd.
Ik ben ook altijd koud.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
faxie![]()
[..]
k zou mij niet aanraken nu, ik ben onderkoeld
maar toch bedankt
kacheltje?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was je maar hier, dan kon ik je opwarmen
fietste vanmiddag weg van huis, toen was het nog droog dus ik had geen regenpak mee..quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd koud.![]()
Maar waarom ben je onderkoeld?
Succes jij liever dan ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ik accepteer het niet! Leren zal ik het![]()
![]()
Hoe wil je dat controleren?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En oh wee als je terugkomt als maagd.
Ik heb getuigen nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes jij liever dan ik
[..]
Hoe wil je dat controleren?
En nu nog koud?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fietste vanmiddag weg van huis, toen was het nog droog dus ik had geen regenpak mee..
en toen begon het als een malle te regenen en werd ik nat.. en ik moest 2 x een half uur fietsen + nog een kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |