Dan zat je vermoedelijk twee rijen voor Joysa, Murdera, Kaneel, C_M, mij, heloef en magnetron. Bijna het hele topic op rijquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:46 schreef Casie het volgende:
Ja, want fokkers zijn eng.
Ik zat bijna helemaal vooraan aan de linke kant.
Gekrompenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
GekrompenOh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben maar 1.73
Ik stond bijna de hele tijd tussen twi en mur.. dan ben ik wel klein ja
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Alleen Kingtoppie was ineens verdwenen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zat je vermoedelijk twee rijen voor Joysa, Murdera, Kaneel, C_M, mij, heloef en magnetron. Bijna het hele topic op rij
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
GekrompenIk had jou heter ingeschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Terechte klacht, Silk is altijd koud.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Kingtoppie was ineens verdwenen.
[..]
Ik had jou heter ingeschat.
Niet heel veel kleiner dan ik geloof ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Prima lengte
Is Silk zo lang dan?
JAA! Die had ik ook veeeeel langer geschatquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zag er gewoon exact zo uit als op de cam, maar dat is niet zo raar.
De enige die mij verbaasde was Erik, waarvan ik dacht dat hij 1,90 was ofzo.
Ze is een stukje kleiner dan ik en ik ben 1,79quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet heel veel kleiner dan ik geloof ik
Ik zag zijn gezicht en dacht: He, dat is Tha_Erik!!!!! ZOMG!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAA! Die had ik ook veeeeel langer geschat
1m90 is toch niet zo heel erg lang?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zag er gewoon exact zo uit als op de cam, maar dat is niet zo raar.
De enige die mij verbaasde was Erik, waarvan ik dacht dat hij 1,90 was ofzo.
Not funny cause it's truequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Terechte klacht, Silk is altijd koud.
Oh dan heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze is een stukje kleiner dan ik en ik ben 1,79
Volgende keer ga ik niet meer tussen die twee lange staan heurquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef SiIk het volgende:
Ik ben even lang als Joysa dan.
Je zal dan wel gewoon kleiner hebben geleken door die lange jongens ja
[..]
Not funny cause it's true
Ik zou gewoon irl gaan hosselen als ik jou was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook een Fokster versieren
En ik zit met een dilemma.... gewoon alle profielbezoekster op Lexa geven aan interesse te hebben (echt waar, snap het ook niet verder, de laatste 10 allemaal raak...), maar als ik dan contact met ze wil moeten óf zij een betaald membership hebben (wat dus niet gaat gebeuren) óf ik moet een tientje per maand extra lappen zodat gratis members met mij berichten kunnen uitwisselen, wat ik ook niet van plan ben omdat die geldwolven al genoeg van m'n geld hebben nu
Bah
Wel voor mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
1m90 is toch niet zo heel erg lang?
Althans, als ik bij het gemiddelde concert sta, zijn er altijd nog mannen langer dan ik en voel ik me klein
Kom je naast mij en Captain staan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik niet meer tussen die twee lange staan heur
Een FOK!kster IRL hosselen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon irl gaan hosselen als ik jou was.
De leuke vrouwen spelen verstoppertje met mequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon irl gaan hosselen als ik jou was.
En toch kwam ze mij heel even opwarmenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Terechte klacht, Silk is altijd koud.
Dan heb je het wel heel koud gehad danquote:
Op mn schoot.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alsof dat hielp.quote:
Ja, dan moet ik iemand anders zoeken die wél met me wil pratenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Casie is nog single.quote:
Verstop je en wacht tot ze naar de buutplek rennen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
De leuke vrouwen spelen verstoppertje met me
Hij zei ook dat het niet hielpquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heb je het wel heel koud gehad dan
Is daar een foto van?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:44 schreef Joysa het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de foto waar kt silk laat vliegen
We hadden wel een boeiend onderwerp.. hoe koud het wel niet was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik iemand anders zoeken die wél met me wil praten
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij zei ook dat het niet hielp![]()
[..]
Is daar een foto van?
Ach ik hou je wel warmquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij zei ook dat het niet hielp![]()
[..]
Is daar een foto van?
Ik zou die oorring of wat het is er uithalen. Voor de rest zie je er gewoon normaal uit en moet het gewoon lukken. Heb je nou al gelet op wat je vrienden zeggen? Dat je er blind voor bent?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
De leuke vrouwen spelen verstoppertje met me
Ik was te eng.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Die durfde niet eens hoi te komen zeggen tegen ons, terwijl ze Murdera gewoon gespot had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:
Fijnquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was te eng.je editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ze was bang dat ze Mur op zijn bek zou pakken terwijl Joy er bij stond denk ik. Verstandig van haar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Die durfde niet eens hoi te komen zeggen tegen ons, terwijl ze Murdera gewoon gespot had.
Ze was gewoon bang dat we 'r image als corpsballetje zouden beschadigen door ons zolderkamergedrag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze was bang dat ze Mur op zijn bek zou pakken terwijl Joy er bij stond denk ik. Verstandig van haar.
Daar probeer ik al jaren op te lettenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zou die oorring of wat het is er uithalen. Voor de rest zie je er gewoon normaal uit en moet het gewoon lukken. Heb je nou al gelet op wat je vrienden zeggen? Dat je er blind voor bent?
Genoeg Mur voor iedereen hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was bang dat ze Mur op zijn bek zou pakken terwijl Joy er bij stond denk ik. Verstandig van haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig waren Mur en ik redelijk netjes gekleed. Dat zou haar imago opkrikken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ze was gewoon bang dat we 'r image als corpsballetje zouden beschadigen door ons zolderkamergedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
En kans dat je broek niet meer pastquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik een hete was draai heb ik dan meer kans om mn broek schoon te krijgen?
Ja, wat voor broek en hoe heet anders kun je hem niet meer aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik een hete was draai heb ik dan meer kans om mn broek schoon te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |