... en stinkie jankt als vanouds.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef stinkie het volgende:
En een betere TT zou zijn 'Waar Anne iedereen maar binnenlaat'
En sounddragon nog steeds rond zijn vrouwtje heen pist om zijn dominantie aan te tonenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
... en stinkie jankt als vanouds.
How come? geen motorbroek aan? of heb je zelf ook een aardige schuiver gemaakt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:00 schreef whY... het volgende:
Schaafwond aan mijn knie, het bochtje was net te glad geworden blijkbaar. Maar die motor kan ik voorlopig wel afschrijven, ik heb nu geen geld voor een reparatie. Later maak ik wel foto's dan kunnen jullie meegenieten...
Ah, daar hebben we huilie nummer 2quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En sounddragon nog steeds rond zijn vrouwtje heen pist om zijn dominantie aan te tonen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En sounddragon nog steeds rond zijn vrouwtje heen pist om zijn dominantie aan te tonen
Het zeikt buiten ook vrij hard, nu is m'n pak doorweekt.quote:
Ieuw, ik doe niet aan dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij hebt als vrouw helemaal niets te willen
Bij mensen die zo lullen is het meestal andersom weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij hebt als vrouw helemaal niets te willen
Naais! feli's met de aankoopquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:21 schreef whY... het volgende:
Lekker gezwets hier weer, terwijl jullie aan het zeiken waren over het weer heb ik een bike gekocht!
Yamaha diversion 600 '94 om toch het seizoen op twee wielen te kunnen rijden.
Ja mijn suzuki heeft een goede klap op de tank gehad en de uitlaat is helemaal doorgescheurd. Daar kan ik nu niet tegenop werken dus ik heb hem ingeruild om toch woon/werk en zooi te kunnen rijden.
Die yamaha rijdt wel verbazingwekkend anders, veeeeeel lichter en wendbaarder maar wel langzamer voor mijn gevoel met optrekken. Ik ben wel heel blij wat dat betreftalleen het geluid kon beter.
Mijn pak heeft de eerste regentest goed doorstaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Het zeikt buiten ook vrij hard, nu is m'n pak doorweekt.
Netjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mijn pak heeft de eerste regentest goed doorstaan
+ de water- en luchtdichte kraag die ik zaterdag heb gekocht. Heerlijk dat ding!
edit:
En ook weer getankt, zodat ik nu weet wat het verbruik is: 1:24,5![]()
Zelfde hier, ik vind 120 hard zat. Beetje tuffen en smijten over dijkjes e.d. vind ik een stuk leukerquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
De Twin heeft ook niet echt stoplichtsprinter-aspiraties, geeft niks, ik kan iig gewoon volle prut ergens wegblazen zonder dat ik het risico loop dat hij me de baas wordt, het hoeft allemaal niet zo achterlijk hard van mij, daar hebben we De Cageons, CP's en BazzieK's voor
Rechtop zitten is ook helemaal geen straf op de motorquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef whY... het volgende:
That's true, niet dat mijn 600f nou de snelste was hoormet zijn 240 kilo wel heel zwaar, deze is maar 160 ofzo. Voor de tourkant ben ik sowieso vooruit gegaan want hier kan ik denk ik verder en relaxter op rijden!
Goffer, da's zuunig man, dat haalt de mijne bij laaaaange na nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mijn pak heeft de eerste regentest goed doorstaan
+ de water- en luchtdichte kraag die ik zaterdag heb gekocht. Heerlijk dat ding!
edit:
En ook weer getankt, zodat ik nu weet wat het verbruik is: 1:24,5![]()
Ik vind asfalt al snel een beetje saai worden; van de week reed ik binnendoor richting Helmond en Deurne, en toen moest ik me toch heel erg inhouden om niet ergens het bos in te schietenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef Dekatria het volgende:
Zelfde hier, ik vind 120 hard zat. Beetje tuffen en smijten over dijkjes e.d. vind ik een stuk leuker
1:22 haal ik met gemak met de Alp... maargoed, ik rij dan ook vaak als een ouwe zakquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
Goffer, da's zuunig man, dat haalt de mijne bij laaaaange na niet
Die van Anne haalt ook wel de 1 op 20, maar de Twin wil niet beter zijn best doen als 1 op 18 ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
1:22 haal ik met gemak met de Alp... maargoed, ik rij dan ook vaak als een ouwe zak
Ik rij ook nog niet zo sportief hoor... Ik ben ook nog maar een beginner. Dit blok staat als zuinig bekend, idd, maar is zeker niet sloom.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
1:22 haal ik met gemak met de Alp... maargoed, ik rij dan ook vaak als een ouwe zak
Heb er 10 jaar 1 gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:20 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ben benieuwd wat ik haal met de SV straks
Oh, dat valt wel mee! 1:30 ga ik waarschijnlijk nooit halen, zal eerder rond de 1:15 zittenquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:05 schreef bwt het volgende:
[..]
Heb er 10 jaar 1 gehad.
1:18 bij "normaal" gebruik. 1:15 bij lekker sportief.
Bij ontzettend gruwelijk rustig rijden is 1:30 mogelijk (1x meegemaakt)
1:12 max, meestal daaronderquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:03 schreef stinkie het volgende:
1:15 als ik niet harder dan stationair ga
En de FZR 1:9 dat was pas janken. Maar die lekte meer dan ie verbruikte
Toen ik 'm kocht was 1:15 normaal voor woon-werk verkeer. Prima te doen. Maar na 3 jaar in mijn bezit vielen de gaten erinquote:
quote:
Tering dat is bijna meer als mijn koekblikquote:
In je eerdere post zei je dat het geluid beter kon en nu is het positief dat-ie geluidsarm is?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:57 schreef whY... het volgende:
Ik had al zo een vermoeden met die olie maar ja dan kan ik het beter hier nog even loslaten dan wanneer ik er zelf mee experimenteer en de gevolgen groot zijn.
De Suzuki lekte spontaan een paar druppels olie nadat de koppeling was vervangen, ik wilde ervoor terug gaan naar de garage maaaar dat hoeft nu niet meer![]()
![]()
Ik ben wel blij met deze ondanks dat ik het vermogen een beetje mis trekt ie toch nog aardig door bij wat hogere toeren en is hij erg geluidsarm tijdens het rijden.
groot licht als het moetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
Maar het is wel prettig om een beetje zichtbaar te zijn
Daar maak je geen vrienden mee in de meeste gevallenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
groot licht als het moet
Maar ik merkte dat dat op deze echt groot is
Vandaag ook maar eens wat BS-km's gemaakt, was erg lekker weerquote:Op zondag 11 maart 2012 20:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bwoaaappp
rullen staan weer goed op de bandjes
Zoals ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
Er waren weer een hoop powerrangers op de weg
Vond het anders best warm gisternacht 8 graden.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:18 schreef whY... het volgende:
Desondanks de kou na achten had je waarschijnlijk een prima ritje gereden, niet?
Dit is trouwens top weer voor de motor, ik heb nu al zin in de lente.
Was prima te doen idd. 12 - 15 graden is het lekkerst. Daarboven word het al snel te warm.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vond het anders best warm gisternacht 8 graden.
klopt als het 20+ is en de car staat thuis pak ik die wel naar het werk lekker airco.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Was prima te doen idd. 12 - 15 graden is het lekkerst. Daarboven word het al snel te warm.
Ben jij ook zo'n figuur in een veel te wit Alpinestars pakkie, met bijpassende laarsjes en handschoentjes en dat eeuwige handje in de zij omdat je polsjes zo'n au doen?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Zoals ik.![]()
![]()
Werd wel een beetje fris op de terugweg om 20:00 met alleen het leren pak+thermo op de snelweg.
Nee zwart, met zwarte soort van toerlaarzen eronder en winterhandschoenen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n figuur in een veel te wit Alpinestars pakkie, met bijpassende laarsjes en handschoentjes en dat eeuwige handje in de zij omdat je polsjes zo'n au doen?![]()
Zwart is wel sort off OK, ik doel meer op dit soort zondagsrijdersquote:Op zondag 11 maart 2012 23:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee zwart, met zwarte soort van toerlaarzen eronder en winterhandschoenen.Maar het powerranger pakje is alleen om te posen in het weekend, jeweets.
Morgen weer gewoon in het textielen pak naar de zaak.
Dan ben je langer bezig met poetsen en wassen dan met rijden.quote:Op maandag 12 maart 2012 01:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zwart is wel sort off OK, ik doel meer op dit soort zondagsrijders![]()
[ afbeelding ]
Was het maar de eerste..quote:Op maandag 12 maart 2012 08:55 schreef bwt het volgende:
En het eerste nieuwsbericht over de eerste dag na de winter opstapper......
Motorrijder komt om bij botsing met auto
Ik groet redelijk consequent, maar in deze tijd van het jaar niet, dan word ik er een beetje moe vanquote:
psies, gayass powerrangersquote:Op maandag 12 maart 2012 08:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan ben je langer bezig met poetsen en wassen dan met rijden.
Dat weggedeelte ken ik ja, ik rij daar zelf ook vaak genoeg als ik langs de nabije Motoport ben geweest... ervoor zit wel een stukje waar het leuk is eventjes het gas open te trekken, maar als je voor die bocht je zooi niet op orde heb moet je geen auto tegenkomen. Zoals hier dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:08 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Was het maar de eerste..
http://flevocourant.nl/in(...)verkeersongeluk.html
http://www.flashphoto.nl/(...)otsing-met-auto.html
8 april zie ik dat goedquote:Op maandag 12 maart 2012 18:43 schreef whY... het volgende:
Dit is de eerst volgende geplande toer:
Motorrijders Newbierit
Ga je ook mee?
Allemaal internethelden hieroquote:
Het is een motorritje, geen wandeltocht, dus je kunt gewoon meequote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef peterzx9r het volgende:
ga ik nie redde dan loop ik weer nog met krukken
ik moet toch echt schakelenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is een motorritje, geen wandeltocht, dus je kunt gewoon mee
Even kijken of WB zen span nog heef staanquote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef peterzx9r het volgende:
maar het einde van de operaties is in zicht
Leeft die nog dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Even kijken of WB zen span nog heef staan![]()
Precies, achter remmen doe ik wel op de motorquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
Kunnen ze niet je andere been opereren dan?
Een béétje motorheld remt alleen met zijn voorrem; tenminste, de helden uit dit topic wel
Schijnt van welquote:
Leer jij ze rotonde's nemen, leer ik ze auto's inhalenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter van wel. Dat laffe tempo leren ze niks van, beetje gas er op.
Respectievelijk linksom en rechts erlangs toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Leer jij ze rotonde's nemen, leer ik ze auto's inhalen
Wat doe je dit weekend? Kom maar een dijkje mee pakken, als je sneller bent dan ik krijg je een lolly en een aai over je bol.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef whY... het volgende:
[..]
Allemaal internethelden hiero.
Als je lekker een stuk wilt rijden met wat fok! mensen dan is dit een leuke tocht![]()
De 'stoere' jongens hier hebben niet eens een tocht gepland staan dus die kunnen lekker 'fore ever alonen' op de 15de van april
![]()
![]()
Ik kom hooguit de bocht slidend uit, erin vind ik een beetje té.. misschien offraod wel, maar niet on the tarmacquote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Precies, achter remmen doe ik wel op de motorzo die bocht al slidend in duiken enz
[..]
Schijnt van wel
Psycho vs. newbie; durf je wel? heldquote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat doe je dit weekend? Kom maar een dijkje mee pakken, als je sneller bent dan ik krijg je een lolly en een aai over je bol.
Hij had het over internetheldenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psycho vs. newbie; durf je wel? held
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef Dekatria het volgende:
Ohjee, men wil zo nodig laten merken dat men te goed is voor een rondje tuffennou dan kom je niet, simpel zat.
Geen idee.. geen ban?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kom hooguit de bocht slidend uit, erin vind ik een beetje té.. misschien offraod wel, maar niet on the tarmac
Waarom post hij hier niet meer dan?
Niet dat ik weetquote:
Het is een newbie rit toch? De meesten hier zijn niet echt meer newbie's. Dat betekent in de praktijk dat de heren zich dan gaan vervelen en elke paar km moeten wachten op de restquote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef Dekatria het volgende:
Ohjee, men wil zo nodig laten merken dat men te goed is voor een rondje tuffennou dan kom je niet, simpel zat.
Wat gaan ze nu fiksen/verbeteren dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef peterzx9r het volgende:
ik zou wel willen andere been maar dat los niets op
moet toch echt de linker zijn
en dat allemaal door een klapband
Mits stoeprand aanwezigquote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Respectievelijk linksom en rechts erlangs toch?
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef whY... het volgende:
[..]
Allemaal internethelden hiero.
Als je lekker een stuk wilt rijden met wat fok! mensen dan is dit een leuke tocht![]()
De 'stoere' jongens hier hebben niet eens een tocht gepland staan dus die kunnen lekker 'fore ever alonen' op de 15de van april
![]()
![]()
Ferrie naaisquote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef cageon2 het volgende:
I'm back! Alles is nog heel, wat een super gave baan was dat!!
[ afbeelding ]
Strakke picsquote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef cageon2 het volgende:
Newbie incoming:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker man! Zag ze op facebook ook al voorbij vliegen. Ziet er goed uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef cageon2 het volgende:
Newbie incoming:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep enkel speling eruit en teen opnieuw breken maar word in 3 operaties gedaanquote:Op maandag 12 maart 2012 21:35 schreef Anne het volgende:
Reejkonstruksie en weer een gebroken teen. Toch?
Pics?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie ging deze motormuizen ook maar eens volgen.
GSX 750 F uit 2003 is het antwoord op jullie eerste vraag.
daily- of weekend coureur?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef Paxlie het volgende:
Meestal weekend, woon-werk heb ik een leasebak voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daily- of weekend coureur?![]()
En idd pics!
Die was er destijds afgeflikkerd inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, naais brommertje; je handschoen ligt ernaast, of heb je een aparte standaard?
Nee, 1 parkeerplaats verder. Dan kan je nog ff vol gas knallen namelijkquote:
Leuke fietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Meestal weekend, woon-werk heb ik een leasebak voor.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)&type=3&l=d5d2e2711c
Die van mij is in het blauw uit 2005quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef Paxlie het volgende:
De K75 wegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef Paxlie het volgende:
Al zeker drie jaarquote:
Die heeft het dan toch langer volgehouden dan mijn motorenquote:
6 jaar op gereden volgens mij, daarna een Triumph Sprint RS gehad. Helaas besloot een fietster dat ze mocht oversteken daar waar geen fietspad of stoplichten zijn, ik een groen licht had en daardoor alsnog maar 75% van mijn geld kreeg. Motor was total-lossquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die heeft het dan toch langer volgehouden dan mijn motoren
Knie is nog altijd dikker dan de ander en mijn rechterpink zal er nooit meer normaal uitzien. Verder wat littekens, geen blijvende mankementen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:14 schreef Anne het volgende:
Jij nog last van je verwondingen? Aangezien we toch bezig zijn over breuken enzo.
Jij wel. En wel een dijkje hier, die dijkjes bij jou in de buurt waren niet goed bevallenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:16 schreef ikookhier het volgende:
Krijg ik een lollie voor het sneller crashen,Bazziek
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Anne het volgende:
Ook hier maar even.
* Anne heeft sinds vandaag dankzijSD
en Dekatria een nieuwe blèrpijp onder d'r brommert.
Voorfoto:
[ afbeelding ]
Nafoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Een stuk beschaafder als de mijne, volgens mij was die een beetje leeggeblèrdquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef Mickeys het volgende:
Ha Anne, ik zag de blerpijp op FB, dus hier even spieken of jij het bent, en ja hoor. geweldig!
Ik denk dat ik het morgen even uit ga proberenquote:
Ik mag niet reageren op je foto's maar wel delen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Ik denk dat ik het morgen even uit ga proberen.
Ow, dat klinkt logischquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik mag niet reageren op je foto's maar wel delen..
Doet maar meneer Dirkhquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt logisch![]()
.
Dat zijn volgens mij de instellingen van iemand die tussen ons in zit zeg maar.
Baasquote:
Contour 1080Pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Baaswatvoor cam gebruik je eigenlijk?
De GSX was na het eerste jaar zonder garage op. Toen een TransAlp kort gereden (knie geen last meer van, HA!. Wel nog steeds een wat zwakkere duim), een Transalp 1,5 jaar ofzo gehad voor de distributie de geest gaf. Toen tijdje niks en van anderhalve FZR1000 1 goed rijdende gehad. En die heb ik tot nu toe het langste gehad. Eind vorig jaar weggedaan voor een Hayabusaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
6 jaar op gereden volgens mij, daarna een Triumph Sprint RS gehad. Helaas besloot een fietster dat ze mocht oversteken daar waar geen fietspad of stoplichten zijn, ik een groen licht had en daardoor alsnog maar 75% van mijn geld kreeg. Motor was total-loss
Dirkhquote:
Ik zal de foto's van die Triumph eens online knallen. Moet er stiekem wel om lachen dat dat gebeurd is met 50km/uquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
De GSX was na het eerste jaar zonder garage op. Toen een TransAlp kort gereden (knie geen last meer van, HA!. Wel nog steeds een wat zwakkere duim), een Transalp 1,5 jaar ofzo gehad voor de distributie de geest gaf. Toen tijdje niks en van anderhalve FZR1000 1 goed rijdende gehad. En die heb ik tot nu toe het langste gehad. Eind vorig jaar weggedaan voor een Hayabusa
Nou nou... Nieuw uitlaatje, topkuipje vervangen door een enkel lampje, btje plamuren en spuiten en rijden maar!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
De tering, daar is weinig meer van over![]()
Zo te zien had je zelf ook wel aardig op je falie gehad; best nog wat schade ondanks je pak
Whehe, en over dat gat in het frame past een mooie Go Fast stickert; scheelt 10 peekaa ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou nou... Nieuw uitlaatje, topkuipje vervangen door een enkel lampje, btje plamuren en spuiten en rijden maar!
Viel mee hoor, pak heeft erg geholpen. Heb deze foto's wel gebruikt om bij mijn vader (60 en met bloedverdunners galore want trombose) te eisen dat hij in motorpak rondrijdtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
De tering, daar is weinig meer van over![]()
Zo te zien had je zelf ook wel aardig op je falie gehad; best nog wat schade ondanks je pak
Positie van de uitlaat was ook goed voor een extra 5peekaa, booyah!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, en over dat gat in het frame past een mooie Go Fast stickert; scheelt 10 peekaa ook
Jah, ook ik wil in de zomer nog wel eens kortere stukkies mijn motorbroek vervangen voor een spijkerbroek, maar als je dit dan weer ziet..quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Viel mee hoor, pak heeft erg geholpen. Heb deze foto's wel gebruikt om bij mijn vader (60 en met bloedverdunners galore want trombose) te eisen dat hij in motorpak rondrijdt
Blijft bizar deze foto's gezien de snelheid
Ik rij altijd in pak, altijd. Al zweet ik er echt compleet uit, jammer dan. Er zijn uitzonderingen dat ik even ga tanken (dat is 2km), maar verder echt ALTIJD pak.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, ook ik wil in de zomer nog wel eens kortere stukkies mijn motorbroek vervangen voor een spijkerbroek, maar als je dit dan weer ziet..
Ik zei ook "korte stukkies", dus minder dan 5km zeg maar.. maar dan gaan wel de laarzen, jas en handschoenen aan. Zeker als je effe ergens gaat buurten; die jas is zo uit, maar je broek niet, dus is het verleidelijk om die dan gemakshalve uit te laten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik rij altijd in pak, altijd. Al zweet ik er echt compleet uit, jammer dan. Er zijn uitzonderingen dat ik even ga tanken (dat is 2km), maar verder echt ALTIJD pak.
http://www.spritmonitor.d(...)600.html?powerunit=2quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:24 schreef whY... het volgende:
Mooie pics allemaal hoor!
Jammer van de ongelukkenmaar dat is wel een beetje het risico van het vak. @ Paxlie wat had de fietser eigenlijk voor schade? Want jij had dan nog een mooi pakkie aan. De schade lijkt erg op de mijne (gsx 600f) maar ik had een enkelzijdig ongeluk.
Ik ben goed tevreden met mijn nieuwe brommert, ik zit nu tegen de 200 km en tussen nu en 20 km verwacht ik eigenlijk wel mijn eerste echte tankbeurt, weet iemand toevallig hoeveel km'ers een div 600 maakt op één tank? Gezien er geen brandstofmeter opzit. Ik hoop ook echt dat ik hem niet al stiekem op reserve heb staan anders word het een eind lopen![]()
@ Cageon2 mooi circuitje zeg! Ik gun je nog vele kilometers met die motor op de circuits!
Ik snap dan ook serieus niet dat er staten zijn in de VS waar het zelfs niet verplicht is een helm te dragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
Normaliter rijd ik ook altijd in het pak; ik erger me kapot aan mensen die in spijkerbroek en gympen op de motor zitten; kansloos gewoon. Als die randjosti op zijn bek gaat en hij gaat niet dood, betalen we allemaal mee.
Gebroken enkel en een hersenschudding, had meer mogen zijn wat mij betreftquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:24 schreef whY... het volgende:
Jammer van de ongelukkenmaar dat is wel een beetje het risico van het vak. @ Paxlie wat had de fietser eigenlijk voor schade?
Goed bezig! Ik ga morgen voor het eerst op de motor naar stagequote:Op woensdag 14 maart 2012 08:43 schreef Anne het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer op de motor naar het werk.
Ik heb zo'n schurfthekel aan dit argument. Heb namelijk het vermoeden dat jij niet perfect gezond leeft en altijd risicomijdend bent. Wat prima is maar probeer dan niet voor andere mensen te bepalen welke risico's zij wel en niet mogen nemen op grond van kosten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
Als die randjosti op zijn bek gaat en hij gaat niet dood, betalen we allemaal mee.
eensquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schurfthekel aan dit argument. Heb namelijk het vermoeden dat jij niet perfect gezond leeft en altijd risicomijdend bent. Wat prima is maar probeer dan niet voor andere mensen te bepalen welke risico's zij wel en niet mogen nemen op grond van kosten.
Verder zit ik zelf wel altijd in volledig pak op de motor heur, ik ben namelijk een bangepoepert.
Andere motorquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:08 schreef bwt het volgende:
Daar had je toch ook al problemen mee voor de winter?
Ik was blij dat ik mijn voering in mijn jas had zitten vanochtendquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:51 schreef whY... het volgende:
Fok! Ik ben net gewoon bijna aangereden... Zag in één keer een blauw busje wel erg dichtbij komen, het scheelde denk ik een centimeter of 5 of ik lag nu met mijn zijkant door een busje.
Thanks nog voor de link.
Net lekker een stukje snelweg gereden maar ik mis wel gelijk het zonnetje vandaag.
Hoe klinkt de uitlaat Anne?
Meters? Daarna issie weer stukquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:18 schreef Gauner het volgende:
Meld me dan ook maar eens hier bij het Fok motorforum.
Rijd zelf dit beestje:
[ afbeelding ]
Vanmiddag eerste meters van 2012 rijden.
Er zijn wel meer redelijk aparte dingen in de states waar je met je oren van zou staan klapperen; op county-niveau zijn er nog veel gekkere dingen mogelijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik snap dan ook serieus niet dat er staten zijn in de VS waar het zelfs niet verplicht is een helm te dragen
Zelfde redenen als voor het wel of niet dragen van autogordels, en dat is iets waar ik idd nog wel eens wat laks mee benquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schurfthekel aan dit argument. Heb namelijk het vermoeden dat jij niet perfect gezond leeft en altijd risicomijdend bent. Wat prima is maar probeer dan niet voor andere mensen te bepalen welke risico's zij wel en niet mogen nemen op grond van kosten.
Verder zit ik zelf wel altijd in volledig pak op de motor heur, ik ben namelijk een bangepoepert.
Dan reed je ergens waar je beter niet kunt rijden gok ik? dode hoek? naast een busje?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:51 schreef whY... het volgende:
Fok! Ik ben net gewoon bijna aangereden... Zag in één keer een blauw busje wel erg dichtbij komen, het scheelde denk ik een centimeter of 5 of ik lag nu met mijn zijkant door een busje.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:18 schreef Gauner het volgende:
Meld me dan ook maar eens hier bij het Fok motorforum.
Rijd zelf dit beestje:
[ afbeelding ]
Vanmiddag eerste meters van 2012 rijden.
Dat doe ik ook altijd, ook als ik in de auto rijd. Ga er pas langs als ik er ook helemaal voorbij kanquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Dan reed je ergens waar je beter niet kunt rijden gok ik? dode hoek? naast een busje?
Ik probeer eigenlijk om nooit náást een auto te blijven rijden; als ik een auto inhaal, is dat vanaf achter de achterbumper tot vóór de voorbumper, zodat hij/zij/het me nooit kan raken. Heeft me al diverse keren behoed voor zulke fratsen, zeker bij blikken met een fikse dode hoek.
Ik maak het plaatje ff beter zichtbaarquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef whY... het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de motor van Gauner even te behelpen voor het geval Audi Ducati overneemt.
[ afbeelding ]
@ Anne, mooi dat de uitlaat bevalt. Ik reed zelf op de voorvoegstrook van het verkeerslicht en het busje besloot dat hij tóch rechstaf wilde slaan inplaats van linksaf. Ik kon er zelf echt niks aan doen, tenzij ik al toeterend de hele dag rondrijd![]()
Dag Gaunermooie bike hoor
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef whY... het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de motor van Gauner even te behelpen voor het geval Audi Ducati overneemt.
[ afbeelding ]
@ Anne, mooi dat de uitlaat bevalt. Ik reed zelf op de voorvoegstrook van het verkeerslicht en het busje besloot dat hij tóch rechstaf wilde slaan inplaats van linksaf. Ik kon er zelf echt niks aan doen, tenzij ik al toeterend de hele dag rondrijd![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef whY... het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een schuifpui gemonteerdquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:42 schreef stinkie het volgende:
Seizoen is weer begonnen he
Niet alleen staat de deur wagenwijd open, de hele voorgevel lijkt weg te zijn
t schuifmechanisme zit er al, nu de pui nogquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We hebben een schuifpui gemonteerd
Op zich wel veiliger, gezien het feit dat sommigen hier al geen stoeprand kunnen missen, misschien is een schuifpui wat zichtbaarderquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:43 schreef cageon2 het volgende:
[..]
t schuifmechanisme zit er al, nu de pui nog
Hij bromt aardig ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
Mooie brommert trouwens Gauner, heb jij ook zo'n rammeldekletter koppeling erop zitten?
Och ik vond dat ik er vakkundigquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op zich wel veiliger, gezien het feit dat sommigen hier al geen stoeprand kunnen missen, misschien is een schuifpui wat zichtbaarder
Er is nog geen maand geweest dat ik niet gereden heb... zegt wel iets over hoe kut (of goed, het is maar hoe je t bekijkt) de winter dit jaar wasquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:43 schreef Anne het volgende:
Ik doelde meer op dat tenenkrommende geratel wat er uit de koppeling van zo'n monster pleegt te komen, dat noem ik niet 'brommen'quote:
Ik was er bij jou niet bij, ik ben volgens mij maar één keer bij een ritje van de MC geweest, en als ik me niet vergis was het WB toen die zich ergens een beetje verstuurde om een middendruppel heen, waar ik overigens recht overheen reed; gewoon, omdat het konquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Och ik vond dat ik er vakkundiglangsstuurde. De mensen achter mij kunnen dat beamen
Wintervoering? ik zou bij god niet weten waar ik die heb gelatenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er is nog geen maand geweest dat ik niet gereden heb... zegt wel iets over hoe kut (of goed, het is maar hoe je t bekijkt) de winter dit jaar was
Wintervoering zit er nog in, zit er al over te peinzen 'm eruit te gooien.
eindelijk zijn ze slimmer geworden, de panigale heeft een natte doos...quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat tenenkrommende geratel wat er uit de koppeling van zo'n monster pleegt te komen, dat noem ik niet 'brommen'![]()
Uitlaatsound van een Duke is meestal zwaar OK
Naais, Bos-dempertje, dat zal wel klinkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:31 schreef MaximumRush het volgende:
Ook maar even voorstellen.
Vandaag lekker stukje gereden en dit is mijn scheurijzer:
[ afbeelding ]
Ok, ik stond van het weekend nog effe achter zo'n hok met open dekseltje, en ik vind het nog steeds voor geen meter klinken, karakter of geen karakter, het klinkt gewoon alsof er iets zwaar verrot isquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef cageon2 het volgende:
[..]
eindelijk zijn ze slimmer geworden, de panigale heeft een natte doos...
Niks mis mee joh, hoort erbij!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat tenenkrommende geratel wat er uit de koppeling van zo'n monster pleegt te komen, dat noem ik niet 'brommen'![]()
Uitlaatsound van een Duke is meestal zwaar OK
Standaard antwoord van een Ducatistquote:
Ja dat zeker, zit alleen nog te twijfelen of ik de DB killer eruit haal.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais, Bos-dempertje, dat zal wel klinken
Zeker doen, zonde van zo´n mooie uitlaat..quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:56 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ja dat zeker, zit alleen nog te twijfelen of ik de DB killer eruit haal.
Ja wie weet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Standaard antwoord van een Ducatist![]()
Hoe hoor je nou eigenlijk dat het spul kapot is dan? Dan stopt ie met ratelen of wat?
Ligt er een beetje aan; op de snelweg vind ik zonder killer niet zo heel geweldig, als je alleen recreatief rijdt mag het best zonderquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:56 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ja dat zeker, zit alleen nog te twijfelen of ik de DB killer eruit haal.
quote:
Standaard 1 uitlaat. De nieuwere modellen hebben 2 uitlaten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan; op de snelweg vind ik zonder killer niet zo heel geweldig, als je alleen recreatief rijdt mag het best zonder![]()
Heeft zo'n ding trouwens standaard maar één uitlaat of is dat een 4-2-1 modificatie?
* SD geilt eigenlijk meer op symmetrie
Misschien morgen ook maar doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:43 schreef Anne het volgende:
Die komt nog altijd vooruitquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe is tie met jouw brommert eigenlijk?
Inderdaad. Moet veel te veel scrollen om de posts te lezen van mensen die er wel toe doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:42 schreef stinkie het volgende:
Seizoen is weer begonnen he
Niet alleen staat de deur wagenwijd open, de hele voorgevel lijkt weg te zijn
Hoiiiiiquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet veel te veel scrollen om de posts te lezen van mensen die er wel toe doen
Ah, een A4 ridderquote:
Effe doorsparen dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:07 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Standaard 1 uitlaat. De nieuwere modellen hebben 2 uitlaten.
quote:
Dank uquote:
Limbabwe, soms in het bos, meestal op de wegquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef Paxlie het volgende:
Waar rijdt het volk hier trouwens meestal? In de OP staat Zeeland en Friesland, maar dat is beiden anderhalve tank ver weg ongeveer![]()
ik zag er vandaag zo eentje staan tegen een vergelijkbare achtergrondquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb ook ff een fotootje
[ afbeelding ]
eh, not sure if sarcastic..quote:
Het was niet serieus bedoeldquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zag er vandaag zo eentje staan tegen een vergelijkbare achtergrondZoetermeer?
[..]
eh, not sure if sarcastic..
Ach, heen kom ik erop na de versmalling. Kan eigenlijk altijd gewoon vol gas doorrijden tot aan Amsterdamquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoeld
Sowieso is die weg vaak te druk om de debiele motorrijder uit te hangen
De achtergrond?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zag er vandaag zo eentje staan tegen een vergelijkbare achtergrondZoetermeer?
[..]
Volgens mij ben ik de enige (of in ieder geval één van de weinigen) uit het noordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef Paxlie het volgende:
Waar rijdt het volk hier trouwens meestal? In de OP staat Zeeland en Friesland, maar dat is beiden anderhalve tank ver weg ongeveer![]()
Lekker hoekig ding; I likequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kronkeligquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach, heen kom ik erop na de versmalling. Kan eigenlijk altijd gewoon vol gas doorrijden tot aan Amsterdam![]()
En ik pak sowieso binnendoor als ik de tijd heb
http://maps.google.nl/map(...)via=1,2,3,4&t=m&z=11
Kijk aan! Nog een BMW rijder! Welkom!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, die s is ook mooi!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk aan! Nog een BMW rijder! Welkom!![]()
Ik heb een f 800 s!
Uit welk jaar komt jouw st?
Hoe lang rijd je er al mee rond?
Meestal is het ook kapotquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, ik stond van het weekend nog effe achter zo'n hok met open dekseltje, en ik vind het nog steeds voor geen meter klinken, karakter of geen karakter, het klinkt gewoon alsof er iets zwaar verrot is![]()
En anders fikste Audi dat binnenkort wel![]()
Ik vind hem wel mooi, ben benieuwd hoe het rijdt met dieselquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:27 schreef ikookhier het volgende:
Diesel Duc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
12000 toerenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi, ben benieuwd hoe het rijdt met diesel
Whehe, zijn er al filmpjes van? dat klinkt toch voor geen meter?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:27 schreef ikookhier het volgende:
Diesel Duc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uookhierquote:
quote:Uit een ademanalyse op het politiebureau kwam naar voren dat de bestuurster vier maal de toegestane hoeveelheid alcohol in haar bloed had. Ze werd aangehouden mag van mij levenslang op de fiets
enige Diesel er aan is het kleding merk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:27 schreef ikookhier het volgende:
Diesel Duc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk dat mensen er hier al in trappen tochquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:06 schreef bwt het volgende:
[..]
enige Diesel er aan is het kleding merk.
Echt erg inderdaad. En dat terwijl vorige week 1 van de beste vrienden van mijn "supervisor" vrijdag in Bleiswijk dood is gereden. 26 jaar nog maar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:58 schreef bwt het volgende:
En ff een nieuws bericht met domme automobuiliste
Dronken vrouw rijdt motorrijder dood
Ook echt 4 keer de toegestane hoeveelheidquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:58 schreef bwt het volgende:
Daar werd behoorlijk rap eigenrichting toegepast mocht die motorrijder een dierbare van mij betreffen....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:58 schreef bwt het volgende:
Dan heb je meer ellende achteraf als zij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar werd behoorlijk rap eigenrichting toegepast mocht die motorrijder een dierbare van mij betreffen....
Wat staat eigenlijk voor dood door schuld in zo'n geval als dit?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb je meer ellende achteraf als zij waarschijnlijk
+ letselschade, gederfde inkomsten en met een goede jurist is er ook een bedrag voor psychische schade uit te slepen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee, maar niet genoeg, anders reden er niet zo veel mensen met een stuk in hun kraag
Ik denk een cursusje alcohol en een deftige boete. En het zou me niks verbazen als de verzekeraar de schade gaat verhalen, maar dat is de dagwaarde van de motor, en that's is![]()
Van mij mag er op zoiets 2 - 5 jaar rijbewijs kwijt staan ofzo..
quote:Dood door schuld
Maximumstraf: een boete van 18.500 euro of een gevangenisstraf van drie jaar en/of ontzegging rijbevoegdheid.
Dood door schuld, waarbij tevens sprake is van roekeloosheid
Maximumstraf: een boete van 74.000 euro of een gevangenisstraf van ten hoogste zes jaar en/of ontzegging van de rijbevoegdheid voor de duur van vijf jaar. In geval van recidive (herhaling) kan de ontzegging van de rijbevoegdheid voor tien jaren worden opgelegd.
quote:Rijden onder invloed
Om vast te stellen of u onder invloed van alcohol heeft gereden, kan justitie gebruik maken van verschillende onderzoeken:
Het voorlopige controleonderzoek. Dit onderzoek is beter bekend als het blazen met het zogenaamde blaaspijpje.
Bestaat de verdenking dat u rijdt onder invloed dan kan een ademanalyse worden afgenomen. Het weigeren van dit onderzoek is strafbaar.
Als dit onderzoek geen resultaat biedt, bijvoorbeeld omdat u wegens gezondheidsredenen niet kunt blazen, moet u meewerken aan een bloedproef. Het weigeren van deze bloedproef is strafbaar.
Biedt ook dit onderzoek geen resultaat, dan volgt een urineonderzoek. Werkt u hier niet aan mee, dan bent u strafbaar.
Rijden onder invloed is op verschillende manieren strafbaar:
Maximumstraf: 7.400 euro of een gevangenisstraf van drie maanden en/of een ontzegging van vijf jaar rijbevoegdheid. In geval van recidive (herhaling) kan de ontzegging van de rijbevoegdheid voor 10 jaren worden opgelegd.
De strafrechters in Nederland hebben een strafrichtlijn opgesteld waaruit u ongeveer kunt afleiden hoe hoog de straf is bij een bepaalde overtreding of een bepaald misdrijf. Let op: het gaat hier om een richtlijn. De rechter kan en mag hier dus vanaf wijken.
Kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb je meer ellende achteraf als zij waarschijnlijk
De laatste keer dat ik iemand toucheerde en stom genoeg was om toe te geven dat ik dat had gedaan, kreeg ik 240 uur, een donatie aan de staatskas van 750¤ en een half jaar voorwaardelijkquote:
Nooit toegeven idd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iemand toucheerde en stom genoeg was om toe te geven dat ik dat had gedaan, kreeg ik 240 uur, een donatie aan de staatskas van 750¤ en een half jaar voorwaardelijk![]()
Kun je idd beter met je zatte kop iemand platrijden, dan ben je iig nog ontoerekeningsvatbaar
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 06:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Netjes toch, ligt er hier naast een te ronken [ afbeelding ]
Zo lag ik er gisteren ook ongeveer bijquote:
En natuurlijk ging het net even druppen toen we opstaptenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik geloof dat we zo een ritje .de gaan doen
Je moet er ook niet onderhangen hey.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef Anne het volgende:
[..]
En natuurlijk ging het net even druppen toen we opstapten.
Tuurlijk wel! Ik ben niet van suiker. En mijn pak ook nietquote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef DeKleineBaas het volgende:
Dus niet gereden ?
Ik heb vandaag nog even een stukje luttenberg ring gedaan
Maar werd hier ook scheitweer
Schijtweer? Ik woon op 10 km van de Luttenberg ring, maar het is hier al de hele middag droogquote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef DeKleineBaas het volgende:
Dus niet gereden ?
Ik heb vandaag nog even een stukje luttenberg ring gedaan
Maar werd hier ook scheitweer
Wie gaat dan ook over een snelweg rennenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Geerd het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)it-trein-gezet.dhtml
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |