Walvis, zielig man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Door whale wars ben ik echt nieuwsgierig geworden hoe walvis smaakt.
Jammer dat je het in nederland nergens kan krijgen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Volgens de wet is het kannibalisme maar ik ken een wijf...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens de wet is het kannibalisme maar ik ken een wijf...
Hoezo nou weer kannibalisme?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijf is zo dik dat: Walvisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo nou weer kannibalisme?![]()
Ik eet ook wel eens zalm, of haring, of makreel.
nope. Smerig spul.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Smakeloos figuur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
nope. Smerig spul.
Drink sowieso nauwelijks sterke drank, al vind ik vodka of rum gemixt wel lekker.
Toch begrijp je wel waar Ome Caland op doelt als je Whalewars een keer kijkt.quote:
Ah joh wat is dit nou.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
nope. Smerig spul.
Drink sowieso nauwelijks sterke drank, al vind ik vodka of rum gemixt wel lekker.
Ik vind het gewoon echt vies. En dat heb ik niet vaak met drank.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smakeloos figuur.
HMF, Jack Daniels (nee, het is geen whisky maar deze held heeft er tientallen flessen van meegesnitcht) en een wedstrijdje.
Naise overigens zou ik het wedstrijdje winnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smakeloos figuur.
HMF, Jack Daniels (nee, het is geen whisky maar deze held heeft er tientallen flessen van meegesnitcht) en een wedstrijdje.
Dimple is goed te doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smakeloos figuur.
Je moet het ook leren drinken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt vies. En dat heb ik niet vaak met drank.
Wedstrijdje van Feyenoord he. Dat hebben jullie joden dit jaar nog niet gewonnen hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naise overigens zou ik het wedstrijdje winnen.
Nee, kopt. Wel raar dat Ajax straks 1 staat en Feyenoord 6.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wedstrijdje van Feyenoord he. Dat hebben jullie joden dit jaar nog niet gewonnen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |