Walvis, zielig man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Door whale wars ben ik echt nieuwsgierig geworden hoe walvis smaakt.
Jammer dat je het in nederland nergens kan krijgen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Volgens de wet is het kannibalisme maar ik ken een wijf...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens de wet is het kannibalisme maar ik ken een wijf...
Hoezo nou weer kannibalisme?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijf is zo dik dat: Walvisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo nou weer kannibalisme?![]()
Ik eet ook wel eens zalm, of haring, of makreel.
nope. Smerig spul.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Smakeloos figuur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
nope. Smerig spul.
Drink sowieso nauwelijks sterke drank, al vind ik vodka of rum gemixt wel lekker.
Toch begrijp je wel waar Ome Caland op doelt als je Whalewars een keer kijkt.quote:
Ah joh wat is dit nou.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
nope. Smerig spul.
Drink sowieso nauwelijks sterke drank, al vind ik vodka of rum gemixt wel lekker.
Ik vind het gewoon echt vies. En dat heb ik niet vaak met drank.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smakeloos figuur.
HMF, Jack Daniels (nee, het is geen whisky maar deze held heeft er tientallen flessen van meegesnitcht) en een wedstrijdje.
Naise overigens zou ik het wedstrijdje winnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smakeloos figuur.
HMF, Jack Daniels (nee, het is geen whisky maar deze held heeft er tientallen flessen van meegesnitcht) en een wedstrijdje.
Dimple is goed te doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smakeloos figuur.
Je moet het ook leren drinken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt vies. En dat heb ik niet vaak met drank.
Wedstrijdje van Feyenoord he. Dat hebben jullie joden dit jaar nog niet gewonnen hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naise overigens zou ik het wedstrijdje winnen.
Nee, kopt. Wel raar dat Ajax straks 1 staat en Feyenoord 6.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wedstrijdje van Feyenoord he. Dat hebben jullie joden dit jaar nog niet gewonnen hoor.
Wij hebben wel gemiddeld meer toeschouwers op de tribune elke thuiswedstrijd volgens de statistieken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wedstrijdje van Feyenoord he. Dat hebben jullie joden dit jaar nog niet gewonnen hoor.
Deze man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, kopt. Wel raar dat Ajax straks 1 staat en Feyenoord 6.
In de Romeinse tijd betaalden mensen ook om te kijken hoe hun medemensen afgemaakt werden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij hebben wel gemiddeld meer toeschouwers op de tribune elke thuiswedstrijd volgens de statistieken.
Starten met veel ijs. Eerste 10 keer is het smerig. Daarna eens in de stad bestellen na veel bier. Daarna gaat het steeds beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar keer geprobeerd, gaat hem niet worden.
Mwah. Tequilla drinkt sneller weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:54 schreef inZanity het volgende:
Gewoon vodka jongens, gaat niks boven vodka
Boelerdrankje man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:54 schreef inZanity het volgende:
Ik hou het gewoon lekker bij vodka dan. Dat vond ik eerst ook niet te zuipen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Starten met veel ijs. Eerste 10 keer is het smerig. Daarna eens in de stad bestellen na veel bier. Daarna gaat het steeds beter.
Dat dronk ik eerst ja.. wanneer ik dronk, vodka 7up, giet lekker wegquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:54 schreef inZanity het volgende:
Zo leer je het natuurlijk nooit he. Niet opgeven man. Ooit kom je er wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon lekker bij vodka dan. Dat vond ik eerst ook niet te zuipen.
Gewoon puur man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dronk ik eerst ja.. wanneer ik dronk, vodka 7up, giet lekker wegmaar de volgende dag.. kutspul.
Nu maar bier, minder gaar de volgende dag + goedkoper.
Puur is beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dronk ik eerst ja.. wanneer ik dronk, vodka 7up, giet lekker wegmaar de volgende dag.. kutspul.
Nu maar bier, minder gaar de volgende dag + goedkoper.
Dat is het probleem juist, ik heb een keer een fles teveel gehad en sindsdien kan ik het niet meer wegkrijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Je moet er ook inkomen. Toen in mexico na 2 weken kon ik alles wegdrinken.
Dan ontsnappen uit de cel, drie agenten neerhoeken, politiewagen stelen, twee lijnen van de motorkap snuiven. Dan meer ijs.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Starten met veel ijs. Eerste 10 keer is het smerig. Daarna eens in de stad bestellen na veel bier. Daarna gaat het steeds beter.
Laphroaig, Glenfiddich 18quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan ontsnappen uit de cel, drie agenten neerhoeken, politiewagen stelen, twee lijnen van de motorkap snuiven. Dan meer ijs.
Ik ken geen grenzen als ik drink.. dus dan ga ik niet puur drinken want dan ben ik bang dat ik een hele fles leeg drinkquote:
Boeiendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken geen grenzen als ik drink.. dus dan ga ik niet puur drinken want dan ben ik bang dat ik een hele fles leeg drinken dat is niet goed voor je.
Drink zelf thuis Highland Park 12, Glenfiddichje 12, the Balvenie en een Chivas Regal. Voor de rest kan ik duurdere flessen niet echt betalen, maar die Laphroaig en Jura(?) ofzo staan zeker nog op m'n lijstje.quote:
Dat heb ik met Burger King en Macquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist, ik heb een keer een fles teveel gehad en sindsdien kan ik het niet meer wegkrijgen
Glenfiddich is idd ook lekkerquote:
Mijn grens is meestal misselijk worden en dat gebeurt altijd wel voordat ik écht van de kaart ben. Op zich wel handig zo'n ingebouwd veiligheidsmechanisme. Kan ik alsnog ziek zijn, maar echt een black out ga ik nooit hebben denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken geen grenzen als ik drink.. dus dan ga ik niet puur drinken want dan ben ik bang dat ik een hele fles leeg drinken dat is niet goed voor je.
Heb toch genoeg dus ik zuip lekker door, dankjewel!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso niet te veel drinken, gaan je spieren naar de tering.
Tequila pas ik dan weer voor. Met de limoen en zout is het wel weg te drinken, maar ik raak van alcohol niet snel van het padje maar als het gebeurd heb ik tequilia opquote:
Black out heb ik ook nog nooit gehad, als ik dronken ben ga ik me ook niet anders gedragen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn grens is meestal misselijk worden en dat gebeurt altijd wel voordat ik écht van de kaart ben. Op zich wel handig zo'n ingebouwd veiligheidsmechanisme. Kan ik alsnog ziek zijn, maar echt een black out ga ik nooit hebben denk ik.
Gewoon één keer goed kotsen kan je de rest van de avond er weer tegenaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn grens is meestal misselijk worden en dat gebeurt altijd wel voordat ik écht van de kaart ben. Op zich wel handig zo'n ingebouwd veiligheidsmechanisme. Kan ik alsnog ziek zijn, maar echt een black out ga ik nooit hebben denk ik.
Jij denkt echt aan niks anders hequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso niet te veel drinken, gaan je spieren naar de tering.
Tequila is enige shotje dat ik nog kan drinken met bier erbij. Al die andere bocht krijg ik echt niet weg en word ik kotsmisselijk van. Whiskey of bier voor mij bij het uitgaan. Niks anders, tenzij tequila aangeboden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tequila pas ik dan weer voor. Met de limoen en zout is het wel weg te drinken, maar ik raak van alcohol niet snel van het padje maar als het gebeurd heb ik tequilia op
BB lifestyle jongequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij denkt echt aan niks anders he
Ik word alleen wat lomper en spontaner/vrijpostiger, maar dat heeft iedereen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Black out heb ik ook nog nooit gehad, als ik dronken ben ga ik me ook niet anders gedragen.
Dropshot of dat gouwe spul is wel lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tequila is enige shotje dat ik nog kan drinken met bier erbij. Al die andere bocht krijg ik echt niet weg en word ik kotsmisselijk van. Whiskey of bier voor mij bij het uitgaan. Niks anders, tenzij tequila aangeboden.
Meestal aan het eind van de avond als ik in m'n bed lig. Als het dan begint te tollen weet ik hoe laat het is en kan ik niet slapen voor het eruit is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon één keer goed kotsen kan je de rest van de avond er weer tegenaan
Klopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word alleen wat lomper en spontaner/vrijpostiger, maar dat heeft iedereen.
Ah alcohol is mijn enige "talent" lijkt het soms wel. Best treurig als je er over nadenktquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tequila is enige shotje dat ik nog kan drinken met bier erbij. Al die andere bocht krijg ik echt niet weg en word ik kotsmisselijk van. Whiskey of bier voor mij bij het uitgaan. Niks anders, tenzij tequila aangeboden.
Maar toch moet je er elke week, twee weken even langs. Geef toe..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat heb ik met Burger King en Mac. Paar x een ranzige hamburger en nu krijg ik het echt niet meer door m strot.
Ik kan snel bier attenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah alcohol is mijn enige "talent" lijkt het soms wel. Best treurig als je er over nadenkt
het kutte van whiskey is de dag later. De kater is 10x zwaarder dan bierquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook, plus alsof ik op kern energy functioneer, stuiterballen tegen 110..quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word alleen wat lomper en spontaner/vrijpostiger, maar dat heeft iedereen.
Stokstaart houdt ook van Goldstrike. Nog een keer ruzie met 'm over gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dropshot of dat gouwe spul is wel lekker.
Ik ook zet mijn keel open en klaar. Is niet goed op festivals overigens met bierspelletjes etc.quote:
Ach gewoon een anijssmaak toch? Niet verkeerd wel iets te zoet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stokstaart houdt ook van Goldstrike. Nog een keer ruzie met 'm over gehad.
Laatst een keer iemand een bloedneus getrapt met m'n knie. Weer een van m'n betere bezopen ideeën om m'n been over hem heen te zwaaien terwijl hij op een stoel zat. Ging niet helemaal goed.quote:
Komt wel na je 18e/19e.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah alcohol is mijn enige "talent" lijkt het soms wel. Best treurig als je er over nadenkt
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatst een keer iemand een bloedneus getrapt met m'n knie. Weer een van m'n betere bezopen ideeën om m'n been over hem heen te zwaaien terwijl hij op een stoel zat. Ging niet helemaal goed.
Geen last van, mits fatsoenlijke whisky en dan bedoel ik alles vanaf een Glenffidich 12yr etc. Alles onder die kwaliteit is over 't algemeen een garantie voor een kater net als bij bier etc.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef eight het volgende:
[..]
het kutte van whiskey is de dag later. De kater is 10x zwaarder dan bier
Idem hier. Nooit blackouts gehad. Ik ben ook nooit vervelend.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar was ik bij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft Davy dit nog gedaan eigenlijk ...
• Dj_Day-V op 12-03-2007 - Hij maakt een standbeeld voor Gomes vanwege zijn beslissende gestopte penalty tegen de Spurs op dezelfde datum.
Nee! Straks zie je eruit zoals die man op dat plaatje met die pijp en één klein en groot oog..quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb toch genoeg dus ik zuip lekker door, dankjewel!
Zou 't niet weten. Vast ooit wel eens gedronken in m'n tienerjaren maar kan me er niks van herinneren dus speciaal zal ik 't wel niet gevonden hebben. Sowieso al die wijvendrankjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook zet mijn keel open en klaar. Is niet goed op festivals overigens met bierspelletjes etc.
[..]
Ach gewoon een anijssmaak toch? Niet verkeerd wel iets te zoet.
I know, maar dat lukt ook niet altijd..quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
Sowieso altijd voordat je gaat slapen 2 halve liter flesjes water wegtikken. Scheelt echt een hoop.
Ik heb van sterke drank (en dan met name bacardi) altijd dat ik ineens van 't padje ben. Gewoon van de ene op de andere minuut. Bij bier is het altijd gradueel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
Maar doe mij maar gewoon bier, en af en toe vodka.
Van sterke drank krijg ik altijd van die complete gaten in m'n geheugen. Of je wordt opeens wakker op een plek waar je zelf de deur niet kan openmaken
Ik haat aggresieve mensen, en aggresie dronken emnsen ja.. als je niet met drank om kan gaan blijf er dan af.. Sommige vinden mij wel vervelend omdat ik zo hyper word, maarja, dat is ook max 3x per jaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Idem hier. Nooit blackouts gehad. Ik ben ook nooit vervelend.
Sommige mensen worden vervelend, of erger: agressief en weten daar de volgende dag dan (zogenaamd) niks meer van...![]()
En dan erachter proberen te komen hoe en wat. "Ja, ik heb een fiets gestolen, schijnt. En toen wilde ik die uitsmijter op zijn bek slaan, maar toen viel ik om. Zei die en die, maar die was ook dronken."
Goldstrike is 1 van de weinige shotjes met 50% alcohol overal verkrijgbaar vandaar het speciale eraan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou 't niet weten. Vast ooit wel eens gedronken in m'n tienerjaren maar kan me er niks van herinneren dus speciaal zal ik 't wel niet gevonden hebben. Sowieso al die wijvendrankjes.
En bier is ook gewoon lekker. Daarom, lutsers die bier 'atten'quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb van sterke drank (en dan met name bacardi) altijd dat ik ineens van 't padje ben. Gewoon van de ene op de andere minuut. Bij bier is het altijd gradueel.
Idd. Ik laatst ook. Begon ik tegen een neger dit grapje te vertellen:quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dat soort dingen zou ik dus ook doen.
Ik weet nog wel dat met carnaval Eyoo captain jack begon te zingen toen zo'n neger van 2 bij 2 langs kwam lopen
Hihi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
Maar doe mij maar gewoon bier, en af en toe vodka.
Van sterke drank krijg ik altijd van die complete gaten in m'n geheugen. Of je wordt opeens wakker op een plek waar je zelf de deur niet kan openmaken
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ik laatst ook. Begon ik tegen een neger dit grapje te vertellen:Hoe ik erbij kwam...geen idee. Gelukkig werkte die bra achter de bar bij een café waar we al jaren elke donderdag komen.
Geen crack met crack dus?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel soms word ik baldadig/uitdagend, maar daar moet altijd een trigger voor zijn. Zoals mensen die zelf beginnen met roepen vanaf de overkant van de straat ofzo. Dan roep ik altijd keihard terug en komen ze met een groep van 10 achter ons aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Idem hier. Nooit blackouts gehad. Ik ben ook nooit vervelend.
Sommige mensen worden vervelend, of erger: agressief en weten daar de volgende dag dan (zogenaamd) niks meer van...![]()
En dan erachter proberen te komen hoe en wat. "Ja, ik heb een fiets gestolen, schijnt. En toen wilde ik die uitsmijter op zijn bek slaan, maar toen viel ik om. Zei die en die, maar die was ook dronken."
Jup.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij het maken van de standbeeld? jou.
Ik heb dat echt een keer gehad. Word je wakker, loopt er iemand door een schuifje te schreeuwen of je koffie of thee wilt. Echt geen idee waar ik was, later kwam het allemaal een beetje terug.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hihi.![]()
En toen de deur openging, had hij toen een snor en een donut?
Neuh doe het rustig aan. Ik blow af en toe maar daar blijft het bij. Sowieso ga ik geen LSD/Xtc gebruiken in een omgeving die mij vreemd is en ik heb er ook geen haast achter om het te experimenteren. Naar Hardcore feesten ga ik toch nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Geen crack met crack dus?![]()
Pijp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |