Bron: IGNquote:Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
SPOILER: Trailers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat me vooral kapot te ergeren aan de domme AI van m'n teamies, en die liften
Ja de liften waren wel erg naar jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat me vooral kapot te ergeren aan de domme AI van m'n teamies, en die liften
Was dat zoveel erger dan in ME2?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat me vooral kapot te ergeren aan de domme AI van m'n teamies
Dat kan ik me enigzins voorstellen. Maar die sidequests vond je niet erg?quote:en die liften
1 woord: Makoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom ME2 vaker gespeeld dan ME? Ik vond persoonlijk ME leuker dan ME2, alhoewel het wel korter aanvoelde.
Ik vond de Mako wel tof om eerlijk te zijn. De planeten waren wel erg leeg en de controls waren soms ongemakkelijk maar verder vond ik 't wel geinig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
1 woord: Mako
Langs al die planeten, ffuuuu
Ik regelde alles, zelf mochten ze alleen dekken zoeken, maar zelfs daar faalden ze 9 van de 10 keer inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja de liften waren wel erg naar jaNormaal alt tab ik altijd op dat soort momenten maar blijkbaar gaat het spel dan op pauze
Kan ik een halve minuut naar een lift staan staren :")
En domme AI niet echt last van gehad, laat jij ze zelf hun abilities gebruiken of gebruik je ze zelf?
Hm, ik had nooit echt gehad dat ze ooit dood waren gegaan. Maar ik lette nooit echt op me teamgenoten tenzij ik een ability nodig hadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik regelde alles, zelf mochten ze alleen dekken zoeken, maar zelfs daar faalden ze 9 van de 10 keer in
Adeptquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is Adept makkelijk trouwensIk zit nu op dat stuk wat je ook in de demo speelde, tegen al die cannibals enzo... het enige dat ik hoef te doen is Pull + Throw spammen
Daar betrapte ik me in de demo en MP op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hm, ik had nooit echt gehad dat ze ooit dood waren gegaan. Maar ik lette nooit echt op me teamgenoten tenzij ik een ability nodig had
[..]
AdeptManguard meesterras
![]()
In ME2 gebruik ik nauwelijks mijn wapensAf en toe mijn shotgun maar meestal mep ik alles dood
+ Melee damage gear en die upgrade dat je melee meer schade doet. Binnen 1-2 klappen ventjes dood
die vissen zijn er als een soort tamagotchi idee in gezet. dat idee gaan ze echt niet verpesten door een voederatuomaat te plaatsenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb eerder topics niet gelezen en val midden in de discussie maar ik heb me bij ME2 vooral geërgerd aan de vissen..
Vergeet je 1 keer niet naar je captains hut te gaan na een missie: al je vissen dood![]()
En Kelly biedt het op een gegeven moment wel aan maar da's pas redelijk ver in de missie plus die wordt op een gegeven moment ontvoerd.
Heb je zo'n geavanceerd schip en dan kunnen ze niet eens het aquarium automatiseren, simpele taak voor EDI.
Ik hoop dat ze dat in ME3 toch wel aan gaan passen.
Koop dan een hamster vriendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb eerder topics niet gelezen en val midden in de discussie maar ik heb me bij ME2 vooral geërgerd aan de vissen..
Vergeet je 1 keer niet naar je captains hut te gaan na een missie: al je vissen dood![]()
En Kelly biedt het op een gegeven moment wel aan maar da's pas redelijk ver in de missie plus die wordt op een gegeven moment ontvoerd.
Heb je zo'n geavanceerd schip en dan kunnen ze niet eens het aquarium automatiseren, simpele taak voor EDI.
Die heb ik ookquote:
ik vond het meer een verzameling net zoals de schepen die je in je vitrinekast plaatst.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die vissen zijn er als een soort tamagotchi idee in gezet. dat idee gaan ze echt niet verpesten door een voederatuomaat te plaatsen
Citadel is zeker nice iddquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:47 schreef Sinji het volgende:
De game ziet er echt prachtig uit btw, Citadel enzo. Nais
Zo lang duurt dat toch niet? Volgens mij kun je de eerste vis op illium kopen en daarna ook meteen aan kelly vragen of ze ze wil voeren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:50 schreef SiGNe het volgende:
ik vond het meer een verzameling net zoals de schepen die je in je vitrinekast plaatst.
evt hadden ze Kelly ook meteen de vraag laten stellen of zij het moest doen of dat je het zelf wil doen.
Ze vroeg het me pas nadat ze bij me was wezen eten, je moet eerst een relatie met 'r opbouwen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo lang duurt dat toch niet? Volgens mij kun je de eerste vis op illium kopen en daarna ook meteen aan kelly vragen of ze ze wil voeren?
dat vond ik ook al en jij bedoelt waarschijnlijk deze: http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2010/05/tali2.jpgquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Véél te menselijk op die foto... dan heb ik liever die artwork, ff zoeken
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:21 schreef Maanvis het volgende:
Tali is een vervelende autist. Denk dat zij bedoeld is om het publiek aan te spreken van onder de 16 jaar. Ze is ook een beetje kinderachtig namelijk. Ze gedraagt zich als iemand uit de pokemon series.
Haar stem ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:21 schreef Maanvis het volgende:
Tali is een vervelende autist. Denk dat zij bedoeld is om het publiek aan te spreken van onder de 16 jaar. Ze is ook een beetje kinderachtig namelijk. Ze gedraagt zich als iemand uit de pokemon series.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit er eigenlijk een tijdslimiet op?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook veel meer een rush-gevoel, dat je echt echt ECHT op moet schieten voordat het te laat is
Zou willen dat er een soort van hidden timer is. Bijvoorbeeld in de trant van de Reaper IFF maar dan vroeger in het spel en dat je dan pas andere missies unlocked. Toch wel vreemd dat jij / iedereen dood gaat, jij de enige hoop bent voor de mensheid / heelal, en wat doe je? Dansen in een bar of gaysex hebben met Wrex.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook veel meer een rush-gevoel, dat je echt echt ECHT op moet schieten voordat het te laat is
Dan moet je Star Control 2 spelen, daar hebben de reapers wel een hidden timer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou willen dat er een soort van hidden timer is. Bijvoorbeeld in de trant van de Reaper IFF maar dan vroeger in het spel en dat je dan pas andere missies unlocked. Toch wel vreemd dat jij / iedereen dood gaat, jij de enige hoop bent voor de mensheid / heelal, en wat doe je? Dansen in een bar of gaysex hebben met Wrex. [ afbeelding ]
Dansen in een gaybar op dit deuntje:quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou willen dat er een soort van hidden timer is. Bijvoorbeeld in de trant van de Reaper IFF maar dan vroeger in het spel en dat je dan pas andere missies unlocked. Toch wel vreemd dat jij / iedereen dood gaat, jij de enige hoop bent voor de mensheid / heelal, en wat doe je? Dansen in een bar of gaysex hebben met Wrex. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
Beste stuk tot nu toe:Kut, ik moet geen spoilers gaan lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Inderdaad, ME2 heeft dit niet. Deze keuze krijg je trouwens alleen als je geen savefile importeert.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:25 schreef Quisho het volgende:
Eerste missie gedaan. Volgens mij hoefte je in ME2 niet te kiezen tussen Story, Roleplay en Action toch? Ik herinner me het niet meer iig.
Ligt absoluut aan je PC. Loopt hier als een zonnige met alles op max. Loaden van een save is ook maar 2 a 3 secondenquote:Maar het is vrij onspeelbaar, er zitten veel bugs in en opzich draait het wel soepel alleen om de 30 seconden hapert het enorm erg. Kan ook aan mijn PC liggen, maar de resolutie op zn laagst helpt zelfs niet, en als het niet hapert draait alles soepel.
Speel je op een hamburgergril of is het echt zo slecht?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:25 schreef Quisho het volgende:
Eerste missie gedaan. Volgens mij hoefte je in ME2 niet te kiezen tussen Story, Roleplay en Action toch? Ik herinner me het niet meer iig.
Maar het is vrij onspeelbaar, er zitten veel bugs in en opzich draait het wel soepel alleen om de 30 seconden hapert het enorm erg. Kan ook aan mijn PC liggen, maar de resolutie op zn laagst helpt zelfs niet, en als het niet hapert draait alles soepel.
Aha. Zit er erg veel verschil tussen? Of is het gewoon de moeilijkheidsgraad misschien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inderdaad, ME2 heeft dit niet. Deze keuze krijg je trouwens alleen als je geen savefile importeert.
[..]
Ligt absoluut aan je PC. Loopt hier als een zonnige met alles op max. Loaden van een save is ook maar 2 a 3 seconden.
Neh, i5 en 5770. Maar ik heb het even getest met een andere game, en GTA SA doet hetzelfde, het ligt dus inderdaad aan mijn pc. Morgen maar ff drivers enzo opnieuw installeren, en anders heb ik pech en is de videokaart kaput.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Speel je op een hamburgergril of is het echt zo slecht?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haar stem ook [ afbeelding ]
*Reporter Khalisa Spoiler*Net ook gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Idd, ben blij verrast door de superkorte laadtijdenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inderdaad, ME2 heeft dit niet. Deze keuze krijg je trouwens alleen als je geen savefile importeert.
[..]
Ligt absoluut aan je PC. Loopt hier als een zonnige met alles op max. Loaden van een save is ook maar 2 a 3 seconden.
Jesis, dat moet wel een bot zijn... of een Avinaquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
EA helpdeskBen blij dat ik geen Origin gebruik.
'Anshul'quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jesis, dat moet wel een bot zijn... of een Avina
Ach steam doet precies hetzelfde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
dat zou heel goed kunnen. ik laat je nog wat meer wetenquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:11 schreef Frag_adder het volgende:
Jullie hebben em al en ik moet tot vrijdag wachten tot ie in de winkel ligtOf wordt deze net als bij Skyrim al eerder verkocht?
wat kan kinect allemaal met ME3?quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:28 schreef OMG het volgende:
Heerlijk, die Kinect integratie. Ik zit al de hele tijd tegen de game te kleppen.
Je schijnt ze ook over te kunnen zetten met een USB stick oid, maar hoe dat werkt zul je zelf ff moetne opzoeken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:43 schreef Moro het volgende:
Beetje jammer dat ik alle saves op m'n PS3 heb in plaat van op de PC, aangezien Wrex schijnbaar dood is als je een game maakt zonder save.
Scorpion heay pistol is wel nice.
Zie vorige topic, ik heb hem gisteren (CE) opgehaald bij Mycom... Nu nog wachten op 09-03quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:11 schreef Frag_adder het volgende:
Jullie hebben em al en ik moet tot vrijdag wachten tot ie in de winkel ligtOf wordt deze net als bij Skyrim al eerder verkocht?
Lijkt erop dat zijn probleem juist precies is dat hij geen Origin heeft gebruikt maar de Amazon downloaderquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Dan moet je geen hulp zoeken bij EA.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef Cubewood. het volgende:
Lijkt erop dat zijn probleem juist precies is dat hij geen Origin heeft gebruikt maar de Amazon downloader
Tot zover nog geen problemen gehad met Origin. Het pre-loaden ging gewoon op volle snelheid (dat lukt me nooit op Steam). Ben benieuwd hoe het unlocken verloopt en hoe snel ik mijn codes krijg voor de pre-order bonussen (wapens/armor).quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, komende nacht al.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:58 schreef genakt het volgende:
We kunnen dus 00:00 op 9-3 gaan spelen ? ben vrijdag vrij dus snachts gelijk spelen
Is dit waar? Dat zou geweldig zijn! Die laadtijden bij ME2 waren zwaar irritant, zeker op de Normandy.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ben blij verrast door de superkorte laadtijden
Serieus? CE of normaal. Beter stuurt Bol mijn CE vanavond op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef Salsanadia het volgende:
Ik heb hem gisteren al van Bol.com gehad.
Dat is CEquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:19 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Serieus? CE of normaal. Beter stuurt Bol mijn CE vanavond op.
Het forum daar is nog erger dan nazi Duitsland. Als je vloekt in je post, gebanned op het forum en je bent je account *tijdelijk* kwijt. Quote je iemand die in zijn post vloekt, hetzelfde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:50 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Tot zover nog geen problemen gehad met Origin. Het pre-loaden ging gewoon op volle snelheid (dat lukt me nooit op Steam). Ben benieuwd hoe het unlocken verloopt en hoe snel ik mijn codes krijg voor de pre-order bonussen (wapens/armor).
Ik ben geen fan van Origin maar je moet ze wel een kans geven, Steam was in het begin ook een klote applicatie.
Wat bedoel je met 'vannacht kan je spelen'. Ik ben bezig met installeren hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Cubewood. het volgende:
EU Release 1:
•Belgium (BE)
•Denmark (DK)
•Finland (FI)
•France (FR)
•Germany (DE)
•Netherlands (NL)
•Norway (NO)
•Poland (PL)
•Spain (ES)
•Sweden (SE)
Thu 08 Mar, 00:01 CET/CEST
Dus vanacht kan je spelen
Wat valt er niet te snappen aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'vannacht kan je spelen'. Ik ben bezig met installeren hoor.
quote:Thu 08 Mar, 00:01 CET/CEST
Dus vanacht kan je spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 kwart hier heeft hem al geinstalleerdOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Ik ben nog steeds bang dat Bol, gezien de leverproblemen met CE's, ook te weinig in voorraad heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:41 schreef GeekyMe het volgende:
Ik heb maar even met Bol aan de lijn gehangen en mijn vraag moet schijnbaar door een andere afdeling beantwoord worden.
Zou gewoon handig zijn als Bol niets steeds de producten van hun site zit te verwijderen. Zet ze gewoon onder "niet leverbaar". Ik heb de bestelling van 18/11 nog steeds in mijn bestelstatus staan maar voor de rest is de pagina van het product verdwenen. Misschien heeft het ermee te maken dat de prijs 49,99 toen ik hem bestelde?
Ben wel benieuwd naar het spel zelf. Heb een lekker lang weekend dus ik kan iig wat uurtjes besteden aan het dwarszitten van de reapers. Nu maar hopen dat het spel op tijd gaat binnenkomen hier.
Ja installeren kan wel maar als je dan gaat spelen dan krijg je een Release Date check. Dat heet een pre-load.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'vannacht kan je spelen'. Ik ben bezig met installeren hoor.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef genakt het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen aan
[..]Zo moeilijk is het niet om een crack te downloaden hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 kwart hier heeft hem al geinstalleerdWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
PC of console? Als je een pc hebt kun je een vpn verbinding leggen ('t is echt een eitje) naar een server in de USA om de game in origin te unlockenquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zie vorige topic, ik heb hem gisteren (CE) opgehaald bij Mycom... Nu nog wachten op 09-03
Komaan, ik heb jou notabene de link gestuurd waar je de CE voor 36 euro kon pre-orderen... Natuurlijk pc!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PC of console? Als je een pc hebt kun je een vpn verbinding leggen ('t is echt een eitje) naar een server in de USA om de game in origin te unlocken
Was ik uiteraard vergetenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Komaan, ik heb jou notabene de link gestuurd waar je de CE voor 36 euro kon pre-orderen... Natuurlijk pc!
En vpn weet ik, maar waag ik me niet aan. Ik heb van vannochtend tot vrijdagnacht vol staan met afspraken dus kan effectief toch pas op zaterdag beginnen met gamenMoet ook mijn ME1 en 2 savegames nog even sorteren, komt allemaal goed
Ik weet niet hoe het met de 'gewone' editie zit, maar mijn CE is nog nieteens onderweg terwijl ik die vorig jaar al besteld heb...quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef Rijst het volgende:
Was hem eigenlijk van plan om in de winkel te halen maar als ik nu bij Bol.com bestel krijgi k hem dan morgen binnen? Of is het al te laat...
Zo'n spel hoor je te kopen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben allang begonnen joh, ik heb hem zeg maar gekregen van het internet. Dankjewel internet!
Ziet eruit alsof ze weer wat features hebben gesloopt sinds Mass Effect 2, options eruit hebben gehaald en het een stukkie lelijker hebben gemaakt. Way to go! Het verhaal blijft nog wel steeds lekker, voor zover ik tot nu toe kon zien.
Waar heb je dat vandaan? Zal straks als ik thuis ben nog eens opbellen. Als je het erover hebt omdat je nog geen verzendmail hebt; Die versturen ze pas 's avonds laat of vroeg in de ochtend op de dag dat hij geleverd wordt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:11 schreef Gatenkaas het volgende:
Blijkbaar heeft bol.com nog niet eens x360 CE's. FFFUUUUUUU
Inclusief Origin? Geen dank. Als het op Steam was geweest had ik het waarschijnlijk wel gekocht.quote:
Voice commands. Voor wat betreft deuren openen, dingen oppakken, bekijken, lezen en meer van dat soort ongein is de lol er na een uurtje wel af.quote:
Klopt. Deze functies zijn al 10 jaar oud en je kon er gebruik van maken met headsets van 5 euroquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
Ik heb geen zin om daar helemaal een Kinect voor te kopen. Zoiets zou toch eigenlijk ook met je headset kunnen.
Dat vroeg ik me dus ook af, waarom dat niet zou kunnen. Draaide een game als EndWar niet grotendeels om voice commands die je door een headset kon geven?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
Ik heb geen zin om daar helemaal een Kinect voor te kopen. Zoiets zou toch eigenlijk ook met je headset kunnen.
quote:Net contact gehald met Bol.com.
De grote bulk van collectors editions gaat deze nacht de deur uit bij ze. Je kan zo rond 1:15 een mail verwachten en dus gewoon op de 8e je CE op de deurmat hebben liggen. Bol.com geeft aan dat het aantal CE inderdaad erg beperkt is, maar dat ze daarom ook het artikel zo snel mogelijk van de website hebben gehaald.
Even afwachten dus en dan heeft iedereen die bij Bol.com heeft besteld kan morgen aan de slag. Kan niet wachten... goed slapen vannacht en dan morgen aan de slag.
Als je goed nadenkt kun je wel begrijpen waarom het alleen met Kinect kan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
$$$$$$$quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je goed nadenkt kun je wel begrijpen waarom het alleen met Kinect kan.
Precies. Microsoft is gewoon met een zak geld naar EA gestapt en gevraagd of ze iets met de Kinect wilden doen.quote:
Beetje jammer dat er niks gebeurd zodra je "Woman, kitchen NOW" roept. Dat zou nog handig zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Voice commands. Voor wat betreft deuren openen, dingen oppakken, bekijken, lezen en meer van dat soort ongein is de lol er na een uurtje wel af.
Wat betreft de voice commands tijdens de gesprekken en combat, die gebruik ik nog wel. M'n vrouw zei al "Dit kan nog wel eens irritant worden" nadat ik de hele tijd "Singularity! Grenade! Warp! Grenade! Singularity!" zat te roepen tijdens een paar gevechten. Overigens kun je ook zo van wapens wisselen. "Shotgun! Assault Rifle!" Best leuk, ik raak dat wiel voor wapens en skills niet eens meer aan.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:08 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er niks gebeurd zodra je "Woman, kitchen NOW" roept. Dat zou nog handig zijn.
Vrijdag niet naar de kroeg.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh crap, nu wil 'm kopen maar ik moet echt bezuinigen
Ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vrijdag niet naar de kroeg.
Koop een bak bier en chips/nootjes en de game.
Bezuinigd en meteen goed besteed
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef Rijst het volgende:
Zooooo, net terug van de Dixons. Ben helemaal doorweekt maar ik heb hem.
Lag hij al in de winkel of kreeg je hem achter de toonbank mee?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef Rijst het volgende:
Zooooo, net terug van de Dixons. Ben helemaal doorweekt maar ik heb hem.
Hij lag nog in de rekken maar ze hadden hem op een stapel achter de toonbankquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Lag hij al in de winkel of kreeg je hem achter de toonbank mee?
Wss net als met BF3, dus of 00.00, of 01.00 (engelse 00.00).quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef DeeCruise het volgende:
Ben eens benieuwd vanaf wanneer de game nu daadwerkelijk (zonder vpn) te valideren is hier. Zoveel bronnen met zoveel verschillende berichten. EA medewerker gaf in een chat tegen mij vrijdagochtend om 05:00 aan, waar ik online bronnen tegenkom die het over 00:00 hebben, evenals morgenmiddag...
Het blijft een hard falend bedrijf dat EA, en dit is w.m.b. ook echt de laatste game geweest die ik gekocht heb van hun. Het is dat ik van deel 1 en 2 ook al de CE had, anders zat ik nu via usenet te spelen zonder origin en het bijbehorende validatie-gelazer...
Heb hem al sinds maandag op me computer staan ? de preload of bedoel je met valideren echt spelen ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef DeeCruise het volgende:
Ben eens benieuwd vanaf wanneer de game nu daadwerkelijk (zonder vpn) te valideren is hier. Zoveel bronnen met zoveel verschillende berichten. EA medewerker gaf in een chat tegen mij vrijdagochtend om 05:00 aan, waar ik online bronnen tegenkom die het over 00:00 hebben, evenals morgenmiddag...
Het blijft een hard falend bedrijf dat EA, en dit is w.m.b. ook echt de laatste game geweest die ik gekocht heb van hun. Het is dat ik van deel 1 en 2 ook al de CE had, anders zat ik nu via usenet te spelen zonder origin en het bijbehorende validatie-gelazer...
Preloaden heeft niks met valideren te maken. Dat is simpelweg installen en dat was het dan, je kunt niet spelen zonder dat je key gecheckt wordt bij de validatieservers, vandaar dat ik het heb over valideren..quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb hem al sinds maandag op me computer staan ? de preload of bedoel je met valideren echt spelen ?![]()
Zonder bron is deze post net zoveel waard als de berichten in mijn opmerking, en dat bedoel ik dus als ik zeg dat ik EA behoorlijk beu ben als bedrijf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wss net als met BF3, dus of 00.00, of 01.00 (engelse 00.00).
Sinds ik Skyrim zonder problemen aan de gang kreeg op 10 november doe ik voortaan niet anders meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef DeeCruise het volgende:
Geen idee waar je het over hebt, honoustly.. Skyrim? Wat doe je niet anders meer?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sinds ik Skyrim zonder problemen aan de gang kreeg op 10 november doe ik voortaan niet anders meer.
Werkt perfect
Ik gok op VPNquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, honoustly.. Skyrim? Wat doe je niet anders meer?
Klopt 't dat ze haar heeft? Dacht haar te zien in een van de filmpjes.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Klopt 't dat ze haar heeft? Dacht haar te zien in een van de filmpjes.
SPOILER: meer dan jack's haar in spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Volgens mij klopt dit schema gewoon:quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef DeeCruise het volgende:
Ojee je moet een dag wachten tot de officiële releasedag wat een dramaquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef DeeCruise het volgende:
Het blijft gewoon belachelijk dat de rest van de wereld pas 2 á 3 dagen later kan gaan gamen dan de (Noord-)Amerikanen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:51 schreef Cubewood. het volgende:
Truerig
[..]
Ojee je moet een dag wachten tot de officiële releasedag wat een drama
Het zelfde gebeurt bij Steam en bijna alle andere games met een online activatie, als je daar niet tegen kan koop dan gewoon het spel op de dag dat hij echt uit is, of helemaal niet natuurlijk.
Maar dat ligt toch niet aan EA? Daar heeft DeeCruise 't over. Al had ie idd ME3 via Steam kunnen kopen, had ie ook nog moeten wachten tot vannacht. Die releasedatum schijnt daarbij al lang genoeg op origin gestaan te hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het blijft gewoon belachelijk dat de rest van de wereld 2 á 3 dagen later pas kan gaan gamen dan de (Noord-)Amerikanen.
Ik was het wachten ook beu en heb er een vpn in geknald om alvast te kunnen spelen.
Dat is nieuw?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het blijft gewoon belachelijk dat de rest van de wereld pas 2 á 3 dagen later kan gaan gamen dan de (Noord-)Amerikanen.
Ik was het wachten ook beu en heb er een vpn in geknald om alvast te kunnen spelen.
Speel je op 800 x 600 ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben allang begonnen joh, ik heb hem zeg maar gekregen van het internet. Dankjewel internet!
Ziet eruit alsof ze weer wat features hebben gesloopt sinds Mass Effect 2, options eruit hebben gehaald en het een stukkie lelijker hebben gemaakt. Way to go! Het verhaal blijft nog wel steeds lekker, voor zover ik tot nu toe kon zien.
Nee, maar wel een grotere kans dat je per ongeluk spoilers op sites, fora en youtube voorbij ziet komen die je eigenlijk niet wilde zien.quote:
Komt gewoon door de stress van het proberen iedereen te overtuigen that ze reapers are comming!quote:
"Het blijft belachelijk"quote:
Morgen nog een dag werken en dan ben ik t/m dinsdag vrijquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch niet aan EA? Daar heeft DeeCruise 't over. Al had ie idd ME3 via Steam kunnen kopen, had ie ook nog moeten wachten tot vannacht. Die releasedatum schijnt daarbij al lang genoeg op origin gestaan te hebben.
Ik vind 't ook erg k*t dat ik jou al 'zie' spelen, maar ik hou me ook gewoon in.![]()
VPN gebruiken als een game ergens anders ter wereld eerder te unlocken is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, honoustly.. Skyrim? Wat doe je niet anders meer?
http://gezondheid.webstei(...)te-voorkomen-7-tips/quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef PirE het volgende:
Morgen nog een dag werken en dan ben ik t/m dinsdag vrij. Voor de nachtrust is het beter dat ik maar wacht met activeren. Heb straks genoeg tijd voor een playthrough als die klotegriep niet doorzet. Zal je net zien dat ik van vrijdag tot dinsdag doodziek op bed lig
.
Het gaat je wel credits kosten heb ik gemerktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef SiGNe het volgende:
Nee, overlord staat los van ME3.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef Gatenkaas het volgende:
Kom er net achter dat ik in mijn meeste ME/ME2 playthroughs Overlord nog nooit heb gedaan. Zal dit echt noodzakelijk zijn voor ME3?
Net een klein kind idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef popolon het volgende:
Ik heb Tali in een van m'n play throughs laten opblazen. Wat een zeikwijf.
Verassendquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
God toch.. m'n spectre status is wéér gereinstate.
En de counsil is wéér een godverdomme pain in the arse. Zoals altijd.. koppige schijt individuenquote:
Is die Turian nog steeds zo'n lul?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En de counsil is wéér een godverdomme pain in the arse. Zoals altijd.. koppige schijt individuen.
Iddquote:
Hij doet hetquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef The_Substitute het volgende:
0.08u: hij doet 't nog niet bij mij.
Morgenochtend maar.![]()
Ze is een irritante doos.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef Sinji het volgende:
Ja, Chobot is een cutie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, breek je cd maar doormidden!quote:
Citadelquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waar is zij?? ik kan haar neit vinden in de Normandy
Ja, moet je haar wel toestemming voor geven.quote:
Die staat standaard op 50%quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:48 schreef Rezania het volgende:
Ik heb net die nieuwe primarch gered en ik ben nu al op 50% op die readiness meter.
Al gedaan. Waar kan ik haar vinden in het schip?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, moet je haar wel toestemming voor geven.
Oh, verwarrend.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die staat standaard op 50%Of bedoel je de warmeter daaronder?
Deck 4 rechts. Wie zat daar ook al weer in ME2?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Al gedaan. Waar kan ik haar vinden in het schip?
Hé hé, spoiler.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind is het feit dat niemand het raar vindt dat je met een fucking PROTHEAN rondloopt
Veel plezier met je ruimte-elfje.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef ImMaxa het volgende:
En voor de Tali-haters eerder in deze topic: Tali![]()
(Smaken verschillen gelukkig)
quote:
Alt tab werkt bij mij perfectquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, net m'n eerste vastloper gehad tijdens een laadscherm.
Oh, en een tip: alt-tabben werkt bijna niet bij dit spel, ga daarom ff naar Extras > Options > Graphics en pas Fullscreen aan naar Window (no border) oid
Vandaag is de officiele releasequote:Op donderdag 8 maart 2012 10:48 schreef Un4 het volgende:
Mensen, gebruik eens spoilertags!Game komt morgen pas uit!
Nee, de game komt officieel pas 09-03 in Europa uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Vandaag is de officiele release
Uhh pc kan je al spelen sinds vannacht 00:00quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:48 schreef Un4 het volgende:
Mensen, gebruik eens spoilertags!Game komt morgen pas uit!
08-03 in nederland hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:00 schreef Un4 het volgende:
[..]
Nee, de game komt officieel pas 09-03 in Europa uit.
Maar dan nog is het vrij kansloos om spoilers te plaatsen buiten de daarvoor bestemde tags.
Als je hem gewoon netjes koopt is er niets verkeerd aan eerst downloaden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ben heel nasty geweest en heb hem illegaal gedownload. Vandaag alsnog mijn CE ophalen, maar ik kon gewoon niet wachten. Het spijt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:24 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Die van mij ziet er vrijwel hetzelfde uit. Behalve dat ik vrijwillig de haarstijl en kleur heb veranderd. Was er toch niet zo tevreden over.
En ik heb een nieuwe wallpaper. Mooi gescreenshot, want vond het echt een toffe scene.Krijg je die alleen als je dat jochie in het begin de pijp uit hebt laten gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
DIe ging sowieso al dood toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Krijg je die alleen als je dat jochie in het begin de pijp uit hebt laten gaan?
Je geïmporteerde shep had in ME2 max. 4 dingen per skill? Tadaaquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:46 schreef SteveBudin het volgende:
Kan het kloppen dat het spel zelf bepaalde powers levelled als je een bestaande Shephard importeerd? Ik kan wel wat punten toekennen maar het spel had ook alvast wat punten (tot level 4) in bepaalde powers gezet. Automatisch levellen staat uit.
Squadmembers kon ik wel zelf instellen, stasis bubble bij Liara = WIN
Adept lijkt mij ook wel tof met zo'n assault rifle. Maar vanguard blijft natuurlijk het tofste.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Adept is tot nu toe m'n favoriet in ME3, Engineer staat 2e
Ik vond Vanguard het gaafste omdat je kon specialiseren in Weapons en je kon Throwen in MEI.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:11 schreef Silv het volgende:
[..]
Adept lijkt mij ook wel tof met zo'n assault rifle. Maar vanguard blijft natuurlijk het tofste.
In deel 3? Heb hem zelf nog niet, maar dat zou jammer zijn. Vond het in deel 2 mooi Heavy Charge + Krogan Shotgun.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:12 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik vond Vanguard het gaafste omdat je kon specialiseren in Weapons en je kon Throwen in MEI.
Nu is het echt een Melee class geworden helaas
Ik zou het liefst een Soldier zien die kan Throwen en Warpen (Vanguard van Deel I)quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:14 schreef Silv het volgende:
[..]
In deel 3? Heb hem zelf nog niet, maar dat zou jammer zijn. Vond het in deel 2 mooi Heavy Charge + Krogan Shotgun.
Je gebruikte geen Shotgun of Charge als Manguard zijnde?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:17 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik zou het liefst een Soldier zien die kan Throwen en Warpen (Vanguard van Deel I)
De charge en shotgun gebruikte ik nooit.
Nou ja we gaan wel zien of er nog meer powers vrij komen.
Nova is idd handig als je gaat chargen
Ieder zijn ding tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je gebruikte geen Shotgun of Charge als Manguard zijnde?
Ik vond 't juist tof gewoon een echte short-range / melee class te hebbenShotgun om Barrier / Armor weg te halen en vervolgens beuk ik 'm dood.
Mja, da's het karige van de Shockwave in 3... meest nutteloze power van m'n adept tot nu toe.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:26 schreef dubrillion het volgende:
Ohjaaa en bij Deel III kan je bijna nooit je shockwave gebruiken.
Dan zijn de Enemies te ver weg ofz....
Ik zit te twijfelen om ook als Adept te gaan spelen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, da's het karige van de Shockwave in 3... meest nutteloze power van m'n adept tot nu toe.
Het is dus gebaseerd op wat je in ME2 hebt gekozenquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je geïmporteerde shep had in ME2 max. 4 dingen per skill? Tadaa
Ik vind het niet zo erg, gebruik powers/weapons 75/25 zegmaar, dus de dmg mis ik nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:28 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om ook als Adept te gaan spelen.
Alleen dan is je weapon damage weer stukken lager![]()
WAAR IS DE VANGUARD VAN DEEL 1 ???
Jammer he ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:34 schreef Maanvis het volgende:
Wat hebben ze met shockwave gedaan. M'n shepard is generft!
Eerst vloog iedereen in de rondte met shockwave, nu doet het alleen wat damage en af en toe valt er iemand omquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:41 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Jammer he ?
Vind het echt jammer.
Vind die powers zo cool, maar wil niet volledig als Adept spelen.
Al laten ze me bijna geen keus
Zover ben ik nog niet, maar het gaat er steeds meer op lijken dat ik een Adept ga aanmaken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eerst vloog iedereen in de rondte met shockwave, nu doet het alleen wat damage en af en toe valt er iemand om.
Geen idee. Ik redde hem niet en liet hem zitten. Vervolgens werd zijn ruimteschip uit de lucht geknald.quote:
Nee, hij rent alsnog weg als je hem probeert mee te nemen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik redde hem niet en liet hem zitten. Vervolgens werd zijn ruimteschip uit de lucht geknald.
Ik dacht dat dat met mijn keus te maken had, want als ik hem wel meegenomen had neem ik aan dattie het overleefd had toch?
Iets met sense of urgency. De bad guys gaan echt niet wachten totdat Shephard eens uit de bar komt rollen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Wel erg jammer dat je sommige missies binnen een bepaalde tijd moet doen, omdat ze anders niet meer beschikbaar zijn
Hahahah de vijftig uur die in ME2 gingen kan je nu wel vergeten als je de Aarde wilt reddenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Wel erg jammer dat je sommige missies binnen een bepaalde tijd moet doen, omdat ze anders niet meer beschikbaar zijn
Welke spoilers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
Soldierquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:47 schreef OMG het volgende:
Ik heb 15 minuten op dat scherm gezeten omdat ik niet wist of ik nou Vanguard of Adept wilde zijn. Toen maar weer gewoon voor Soldier gekozen..
Gelukkig heb je niet twee teamleden die je wel gewoon Adept kan meenemen en voor hun de powers bepalenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
SoldierGa dan Gears of War spelen als je een TPS wilt doen
Ja dat zal best. Je krijgt een heleboel missies, maar als je de 'verkeerde' eerst doet, zijn andere ineens niet meer beschikbaar. Dat wordt dus na elke priority missie eerst alle side shit doen die je aangeboden krijgt, voordat je naar de volgende priority missie gaat. Beetje jammer alleen dat je daar dan achter komt als het te laat is, en dat je een heel stuk opnieuw moet doen om wel alle missies te halenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Iets met sense of urgency. De bad guys gaan echt niet wachten totdat Shephard eens uit de bar komt rollen.
Da's kut. In dit geval had ik gameplay verkozen boven 'realisme'.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:58 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja dat zal best. Je krijgt een heleboel missies, maar als je de 'verkeerde' eerst doet, zijn andere ineens niet meer beschikbaar. Dat wordt dus na elke priority missie eerst alle side shit doen die je aangeboden krijgt, voordat je naar de volgende priority missie gaat. Beetje jammer alleen dat je daar dan achter komt als het te laat is, en dat je een heel stuk opnieuw moet doen om wel alle missies te halenwant dat kan wel gewoon, als je de belangrijke missies juist maar even laat wachten.
Dat deed in in ME weleens, op een eerste playtrough, en dan voor het verhaal gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:50 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet twee teamleden die je wel gewoon Adept kan meenemen en voor hun de powers bepalen
Niemand anders met dit probleem?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef Twiitch het volgende:
Hmm, als ik in het main menu inlog op het Alliance Network staat er dat de dlc niet geauthorized is?
Ik dacht dat hij dat automatisch deedquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:02 schreef AthCom het volgende:
Ik heb mijn CE binnen, alles geïnstalleerd en zo, maar waar moet ik mijn code voor die Prothean invoeren?
Dit is de eerste keer dat ik Origin gebruik en ik snap er de ballen van.
http://help.ea.com/article/which-code-do-i-use#pcdlcquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:02 schreef AthCom het volgende:
Ik heb mijn CE binnen, alles geïnstalleerd en zo, maar waar moet ik mijn code voor die Prothean invoeren?
Dit is de eerste keer dat ik Origin gebruik en ik snap er de ballen van.
Dank!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
http://help.ea.com/article/which-code-do-i-use#pcdlc
Waar heb je het in vredesnaam nu weer over?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet alles in het spel neukbaar zijn
Wie heeft het slimme idee bedacht dat je je fucking schip kan neuken?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam nu weer over?
JAAAAAA dat ziet meneer wel weer hequote:Op donderdag 8 maart 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet alles in het spel neukbaar zijn
Wie heeft het slimme idee bedacht dat je je fucking schip kan neuken?
quote:
Lolwut. Ja, Origin heb je nodig. Bij mij zei Origin gewoon van Installeren? Ik: Ja. Even wachten en alles was geregeld. Maar ik had Origin al voordat ik ME3 erin deed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuw gekocht, voor PC. Maar hoe installeer ik dit spel? Ik moet Origin installeren die vervolgens na installatie weer moet bijwerken en mijn C schijf volpompt met 60GB tot die schijf vol is... Wtf?
Dat élk personage in het spel neukbaar is. Of homo, of lesbienne.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam nu weer over?
tis maar net hoe je zelf speelt hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat élk personage in het spel neukbaar is. Of homo, of lesbienne.
Ik had een ander spel verwacht dan 'Gay niggers in outer space'
zij heeft zo een hoekig billengezichtquote:
Fout. Next!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat élk personage in het spel neukbaar is.
MIJN Shepard is al 3 ME's Vanguard en dat blijft dus ook zo. Als ie ineens ging reskillen als soldier of engineer dan zou dat niet canon zijn met MIJN Shepard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Adept is tot nu toe m'n favoriet in ME3, Engineer staat 2e
Je kan die map aanpassen in Origin bij instellingen (zit onder dat tandwiel). Dit moet je wel doen voordat je gaat installeren anders knalt hij het nog steeds in de standaardmap.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuw gekocht, voor PC. Maar hoe installeer ik dit spel? Ik moet Origin installeren die vervolgens na installatie weer moet bijwerken en mijn C schijf volpompt met 60GB tot die schijf vol is... Wtf?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zij heeft zo een hoekig billengezichtmaar ach in ME3 zal ik dr niet tegen komen, net zoals wrex, mordus en zaeed
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:52 schreef Maanvis het volgende:
Lekker hoor die counsillor.
Dat niet alleen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Niet man.. zij is hotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans zo komt het een beetje op mij over.
Hoe dan ook, ik vind het
Ik heb wel een beetje gelijk :)
Dat scherm is een scanner. Die beweegt ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een vraagje: hebben er nog meer mensen last van dat blauwe scherm + de deur tussen de vid comm room en de CIC? Ik loop er altijd tegenaan, sta stil, doe na 1 sec weer een stapje, sta stil en dan gaat de deur pas open... best irritant.
Ja.. en die 2 wijven die zitten altijd verhalen te vertellen xDquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een vraagje: hebben er nog meer mensen last van dat blauwe scherm + de deur tussen de vid comm room en de CIC? Ik loop er altijd tegenaan, sta stil, doe na 1 sec weer een stapje, sta stil en dan gaat de deur pas open... best irritant.
Jup, doet een soort scan. Heel irritant inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah okquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef maxmit het volgende:
[..]
Dat scherm is een scanner. Die beweegt ooklet maar op.
Hoort zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |