Ja, vooral de manier waarop. Hij had premier moeten worden.quote:
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef alors het volgende:
Blijft moeilijk he, topics openen, het staat er tenslotte ook niet bij dat de nummering automatisch gaat.
Never nooit. Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef Quarant het volgende:
Ja, vooral de manier waarop. Hij had premier moeten worden.
En Winnie De Jong als vice-premierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef Quarant het volgende:
[..]
Nou nou...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef alors het volgende:
Blijft moeilijk he, topics openen, het staat er tenslotte ook niet bij dat de nummering automatisch gaat.
Zeker. Een ware intellectueel ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een succes zou zijn geworden.quote:
Niet met dat volk wat toen namens de LPF in de kamer kwam.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, dat was tuig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niet met dat volk wat toen namens de LPF in de kamer kwam.
ja, treurig en bizar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
Dan maar ik afgemaakt...vooruitziende blik.
Precies vandaag over 2 maandenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Over een paar maanden nog veel meer terugblikken natuurlijk bij z'n 10-jarige moordverjaardag.
Lelijke zin.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
Ik was toen nog moderator op Fok! van NWS en de boel ontplofte nog erger op het forum als in september 2001 bij de aanslagen.quote:
Kopspijkers in die tijd!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond dat mannetje met die snor leuk die ook een lijntje met Pim had, Mat Herben
De kogel kwam alleen uit een heel andere hoek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
raakt mij nog steeds idd, Zou weleens willen weten als Pim er nog was hoe dit land er nu uit zou hebben gezienquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dat stukje komt recht uit z'n hart en kan ik wel 100x achter elkaar kijken..
Harry heeft nog jaren geteerd op z'n vriendschap met Pim en daarmee loopt ie nu nog te koketteren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Echt zo'n wie kende Pim beter wedstrijdje
Kikkerlikker Mat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond dat mannetje met die snor leuk die ook een lijntje met Pim had, Mat Herben
ben jij mod geweest?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was toen nog moderator op Fok! van NWS en de boel ontplofte nog erger op het forum als in september 2001 bij de aanslagen.
Letterlijk een paar Fok!ertjes die naar Den Haag en het Binnenhof gingen om dara te rellen.
Nu zitten we met een slap blond aftreksel opgescheept.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:33 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
raakt mij nog steeds idd, Zou weleens willen weten als Pim er nog was hoe dit land er nu uit zou hebben gezien
Van 2001 t/m 2006 ofzo.quote:
Idd heeft ie wel een puntquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:36 schreef giessss het volgende:
zo zo , een miljoen kwijt en er mag niet over gepraat worden?
Ik denk dat hij gigantisch op z'n bek zou zijn gegaan en snel de politiek verlaten zou hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:33 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
raakt mij nog steeds idd, Zou weleens willen weten als Pim er nog was hoe dit land er nu uit zou hebben gezien
Bono heeft ook charisma...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
Je kunt van z'n ideen vinden wat je wil maar wat een charisma had die man.
Heel vaag, ik geloof dat de radio aanstond. Voornamelijk de dagen erna, die massahysterie, eng gewoon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kan me op de 1 of andere manier dat moment niet echt meer herinneren.
Stond het land echt op springen, of wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef golfer het volgende:
Was 2Vandaag (zo heette het toen nog) aan het kijken en daar werd live overgeschakeld naar het mediapark.
En toen brak de hel los op Fok!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef golfer het volgende:
Was 2Vandaag (zo heette het toen nog) aan het kijken en daar werd live overgeschakeld naar het mediapark.
Niet alleen op Fok! Wat een geluk dat het geen Marokkaan was; anders was het echt misgegaan...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef golfer het volgende:
In eerste instantie dacht men dat het een Marokkaan of Turk zou zijn geweest en dus waren er rellen en was er angst voor radicale jongeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stond het land echt op springen, of wat?
Denk je? Net als bij Theo van Gogh, een hoop geschreeuw, en verder niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alleen op Fok! Wat een geluk dat het geen Marokkaan was; anders was het echt misgegaan...
Er gingen wel een paar auto's in de hens in de parkeergarage van het Binnenhof.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:42 schreef fratsman het volgende:
Denk je? Net als bij Theo van Gogh, een hoop geschreeuw, en verder niks.
eerder nog toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
Volkert van der G is over 8 jaar alweer vrij.. welke imbeciel heeft die kerel zo'n lage straf gegeven..
Minstens levenslang toch.. kom nou zeg
Die heeft ook TBS toch? Ben je niet zomaar vanaf..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
Volkert van der G is over 8 jaar alweer vrij.. welke imbeciel heeft die kerel zo'n lage straf gegeven..
8 jaar?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
Over twee jaar is ie vrij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
Ooh...hij wordt wel opgewacht hoor. Maak je maar niet ongerust.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
Geen tbs...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Die heeft ook TBS toch? Ben je niet zomaar vanaf..
Als je in Nederland geen levenslang hebt kom je meestal na 2/3e van je straf vrij.quote:
Zou je denken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef starla het volgende:
[..]
Ooh...hij wordt wel opgewacht hoor. Maak je maar niet ongerust.
Ik denk niet dat ze van te voren dat bekend maken. Net als met Holleeder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef starla het volgende:
[..]
Ooh...hij wordt wel opgewacht hoor. Maak je maar niet ongerust.
En daarna enigszins opluchting toen het toch een Nederlander betrof?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht men dat het een Marokkaan of Turk zou zijn geweest en dus waren er rellen en was er angst voor radicale jongeren.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik las het toen op teletekst...was echt een wtf-momentje
Bijna wel..inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:46 schreef AryaMehr het volgende:
En daarna enigszins opluchting toen het toch een Nederlander betrof?
Via de achterdeur met vrouw en kind afgevoerd naar een tropisch eiland.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze van te voren dat bekend maken. Net als met Holleeder.
Hij kan snel verdwijnen met een andere naam.
En wat is er met de hondjes van Pim gebeurd?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Via de achterdeur met vrouw en kind afgevoerd naar een tropisch eiland.
Die zijn opgezet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef DrDentz het volgende:
En wat is er met de hondjes van Pim gebeurd?
Ik las laatst ergens dat die allebei al overleden zijn. De butler heeft tot het laatst voor ze gezorgd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En wat is er met de hondjes van Pim gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |