Idd heeft ie wel een puntquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:36 schreef giessss het volgende:
zo zo , een miljoen kwijt en er mag niet over gepraat worden?
Ik denk dat hij gigantisch op z'n bek zou zijn gegaan en snel de politiek verlaten zou hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:33 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
raakt mij nog steeds idd, Zou weleens willen weten als Pim er nog was hoe dit land er nu uit zou hebben gezien
Bono heeft ook charisma...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
Je kunt van z'n ideen vinden wat je wil maar wat een charisma had die man.
Heel vaag, ik geloof dat de radio aanstond. Voornamelijk de dagen erna, die massahysterie, eng gewoon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kan me op de 1 of andere manier dat moment niet echt meer herinneren.
Stond het land echt op springen, of wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef golfer het volgende:
Was 2Vandaag (zo heette het toen nog) aan het kijken en daar werd live overgeschakeld naar het mediapark.
En toen brak de hel los op Fok!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef golfer het volgende:
Was 2Vandaag (zo heette het toen nog) aan het kijken en daar werd live overgeschakeld naar het mediapark.
Niet alleen op Fok! Wat een geluk dat het geen Marokkaan was; anders was het echt misgegaan...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef golfer het volgende:
In eerste instantie dacht men dat het een Marokkaan of Turk zou zijn geweest en dus waren er rellen en was er angst voor radicale jongeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stond het land echt op springen, of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |