Ja, vooral de manier waarop. Hij had premier moeten worden.quote:
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef alors het volgende:
Blijft moeilijk he, topics openen, het staat er tenslotte ook niet bij dat de nummering automatisch gaat.
Never nooit. Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef Quarant het volgende:
Ja, vooral de manier waarop. Hij had premier moeten worden.
En Winnie De Jong als vice-premierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef Quarant het volgende:
[..]
Nou nou...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef alors het volgende:
Blijft moeilijk he, topics openen, het staat er tenslotte ook niet bij dat de nummering automatisch gaat.
Zeker. Een ware intellectueel ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een succes zou zijn geworden.quote:
Niet met dat volk wat toen namens de LPF in de kamer kwam.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, dat was tuig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niet met dat volk wat toen namens de LPF in de kamer kwam.
ja, treurig en bizar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
Dan maar ik afgemaakt...vooruitziende blik.
Precies vandaag over 2 maandenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Over een paar maanden nog veel meer terugblikken natuurlijk bij z'n 10-jarige moordverjaardag.
Lelijke zin.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
Ik was toen nog moderator op Fok! van NWS en de boel ontplofte nog erger op het forum als in september 2001 bij de aanslagen.quote:
Kopspijkers in die tijd!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond dat mannetje met die snor leuk die ook een lijntje met Pim had, Mat Herben
De kogel kwam alleen uit een heel andere hoek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
raakt mij nog steeds idd, Zou weleens willen weten als Pim er nog was hoe dit land er nu uit zou hebben gezienquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dat stukje komt recht uit z'n hart en kan ik wel 100x achter elkaar kijken..
Harry heeft nog jaren geteerd op z'n vriendschap met Pim en daarmee loopt ie nu nog te koketteren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Echt zo'n wie kende Pim beter wedstrijdje
Kikkerlikker Mat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond dat mannetje met die snor leuk die ook een lijntje met Pim had, Mat Herben
ben jij mod geweest?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was toen nog moderator op Fok! van NWS en de boel ontplofte nog erger op het forum als in september 2001 bij de aanslagen.
Letterlijk een paar Fok!ertjes die naar Den Haag en het Binnenhof gingen om dara te rellen.
Nu zitten we met een slap blond aftreksel opgescheept.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:33 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
raakt mij nog steeds idd, Zou weleens willen weten als Pim er nog was hoe dit land er nu uit zou hebben gezien
Van 2001 t/m 2006 ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |