Gewoon even op je duim blazen, dan floept ie er zo uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Godver, begin jij ook al. Ik ben pas 38 weken hoor
. Het kan nog vier weken duren.
dat weet ik ook wel maar t.kan ook.nu.alquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Oe oe oe spannend welquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Gaan we een poll houden? Een weddenschap afsluiten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel maar t.kan ook.nu.al
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Nee. Dan kunnen ze los gaan wat ze willen. Daar komen geen kindjes van.
Ik beheer de pot wel!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we een poll houden? Een weddenschap afsluiten?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:19 schreef Tally het volgende:
Oe oe oe spannend wel
Bij mij ging het precies 39 weken los!Spannend!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al gewonnen dat het een jongetje zou worden!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan toch wel aan ons hoop ik?quote:
Moet ze me eerst hun adres sturen anders staat het hier maar te vallenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat is hetzelfde als geen poll houden en gewoon samen een cadeau voor jullie kopen.
Seks hebben, zorgt voor het loskomen van de weeen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..].
Het zal me allemaal benieuwen. Ghehe.
Lol. Ik zie het al voor me. Een soort GPS-spelletje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Tegan het volgende:
Ik had al bedacht. We laten het achter op een locatie in Breda en pmen dan de coordinaten naar JDude.
Hij is nog niet ingedaald, dus ik ga niks opwekken ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Seks hebben, zorgt voor het loskomen van de weeen.
Niet dat het bij mij hielp, beide met 42wkn en 2dgn.
Zou het heel ongepast zijn als ik me als vrijwilliger aanbiedt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Seks hebben, zorgt voor het loskomen van de weeen.
Niet dat het bij mij hielp, beide met 42wkn en 2dgn.
En dan is het in het nieuws omdat er een verdacht pakketje is gevondenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Tegan het volgende:
Ik had al bedacht. We laten het achter op een locatie in Breda en pmen dan de coordinaten naar JDude.
Wij met z'n allenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou het heel ongepast zijn als ik me als vrijwilliger aanbiedt?
Als de EOD het dan uitpakt staat er "VERRASSINNGGG LIEFS DIKKE KUS R&P VAN FOK!". Mja, ik wil de gezichten wel zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan is het in het nieuws omdat er een verdacht pakketje is gevonden
En dat zij toekijktquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou het ook werken als wij gewoon sex hebben?
Maar dan moeten we zeker stoppen als ze begint met barenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat als Kuuks daar opgewonden van wordt, dat het dan serieus wel werkt.
Neuh dan gaan we gewoon ff op een andere kamer verder.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan moeten we zeker stoppen als ze begint met baren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik denk dat die ook vanzelf wel gaan komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe je ook mee Kuuks aan weeën helpen?![]()
.
Jamaar ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, ik denk dat die ook vanzelf wel gaan komen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen gedeelde baby he, zoals een kat in een studentenhuis ofzo, waarbij uiteindelijk niemand de kattenbak verschoont of het beestje vijf keer per dag eten krijgt.
Dat kan makkelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Hij is nog niet ingedaald, dus ik ga niks opwekken ook..
En verder zie ik niet echt in hoe seks überhaupt plaats moet vinden met m'n monsterlijk grote buik.
Foto's komen niet op Fok hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik vind baby's van anderen best leukdus ben wel benieuwd naar foto;'s enzulks
Nou ja hier op de hoek zit er eentje. Toch wel even een 5 minuten rijden met de autoquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook al lang niet meer gehadMaar is een tikje uit m'n route.
Lekker! Doe e ook een bezorgrondje?quote:
Dat wel denk ik jaquote:
Ik zou m'n kind ook niet zo op internet pleuren, ik heb m'n eigen herkenbare foto's ook al weggehaaldquote:
Geen auto van de zaakquote:
Bij de AH hier wordt de andijvie de afgelopen twee weken aangeslagen als sla. Mij best hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was gister nog bij subway, bestel ik steak and CHEESE, vraagt ze: met kaas?
Jij woont hier in de buurtquote:
Wel verleidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij woont hier in de buurt
Kom maar meeten bij de Subway
Mijn facebok en twitteraccount staan vol foto's van mijn miniquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk![]()
Waar een wil is, is een weg!
ja en ech en worquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef Kuukske het volgende:
Nja hij zegt "Ik vin" en zo staat het dus ook in de ondertitels. Heel eh.. Mja.
En dan roepen dat het zo slecht gaat met de Nederlandse taal. JA GEK HÈ?! Jezusquote:
Arme Kuukquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal niks, een zichtbaar hoogzwanger iemand batsen
Er zijn heel veel mannen die daar anders over denkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat lijkt me infectiegevaartechnisch ook niet zo.quote:
knappe vent die z'n vrouw zover krijgtquote:
Ik wilde welquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
knappe vent die z'n vrouw zover krijgt
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde welMaar hij niet. En mocht ook niet
Nouja ze zeggen door de rode zee blablabla maar bij een Tzunami zou ik het ook niet doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat lijkt me infectiegevaartechnisch ook niet zo.
Batsen met een pregosaurusquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
9 maanden lang ontiechlijk geil zijn omdat meneer het eng vond. Ook toen je de buik zo goed als kwijt was wilde hij niet want eng, keizersnedewond. En met 3 weken erna (zeuren) eindelijk zo ver gekregen dat hij het wilde proberenquote:
Zip daar ging je keizersnedewond.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
9 maanden lang ontiechlijk geil zijn omdat meneer het eng vond. Ook toen je de buik zo goed als kwijt was wilde hij niet want eng, keizersnedewond. En met 3 weken erna (zeuren) eindelijk zo ver gekregen dat hij het wilde proberen
Je hebt meer standjes he dan de missionarisquote:
Ik heb zelf een keizersnede gehad. Alle standjes konden wel als er iets gebeurde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt meer standjes he dan de missionaris
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een keizersnede gehad. Alle standjes konden wel als er iets gebeurde.
Goed geregeld Tal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik toch ga wandelen naar de Subway. Ik heb het hier wel even gezien
Ik snapte bij deze post pas dat het niet een film was uit deze serie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
heb t gister ook half gekeken
Vader: ja de greenpeace was nog op t werk, we mochten niet uitvaren
Barbie: Greenpeace die komen toch op voor dieren?
Vader: jah wat zijn vissen dan?
Barbie: ja maar die zijn toch al dood
Vader: toch niet als ze gevangen wordenecht wat n intellect
Zo klonk die titel wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:09 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Nee ik kijk geen Barbie-films Teeg.
Ja erg hè? Ik zat nog net niet te huilen.quote:
Maar t is eig best vreemd dqat ze t zo ondertitelden. dat zou betekenen dat als voortaan iemand twents praat t ook zo onderrtiteld moet wordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja erg hè? Ik zat nog net niet te huilen.
Nope. Maar ik heb het eigenlijk al een tijdje niet gespeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben het ook alweer vergeten eigenlijk. Maarehm, Teeg. Heb je de nieuwe Sims-uitbreiding al besteld?
Maar de Subway was heerlijk!quote:
Ja daar heb ik veel aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Ze was in gedachten vast bij je. Ik in ieder geval wel. Subway.
wat heb je genomen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar de Subway was heerlijk!
Die ik Remi gegeten heb aangezien CL niet mee ging
Oh ja, ontbijten, goed idee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Ze was in gedachten vast bij je. Ik in ieder geval wel. Subway.
Sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar de Subway was heerlijk!
Die ik Remi gegeten heb aangezien CL niet mee ging
Heb echt nog niets gegeten behalve wat fruitontbijt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Whehe.
Ik ga eens op zoek naar snaaimateriaal..
Ik heb geen trek meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SorryIk heb maar zelf een half-assed broodje in elkaar geflanst en ik heb nog steeds trek.
De Subway melt is met kalkoen, bacon, kaas en ham. Zie ik net op de prijslijstquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tisda
Ik neem altijd de vegetarische of die met kalkoekfilet
Heb ik afgelopen weekend gedaan! Alleen ben ik nog in die flow..quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen weekend gedaan! Alleen ben ik nog in die flow..
Ik heb al een paar honderd euro uitgegeven aan kinderkleding.
En ik heb nog veel meer leuks gezien
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
De Subway melt is met kalkoen, bacon, kaas en ham. Zie ik net op de prijslijst![]()
Ik heb er eentje in Rotterdam gekocht. Een een enen.. kolere hoe heet het nu..quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had mezelf zover gekregen dat ik wel een iPod dock op Play.com mocht kopen, maar die hoeren verzenden geen elektronica buiten Engelanden in NL is hij me te duur en nu wil ik iets anders halen
Ja dat zijn me al te veel optiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in Rotterdam gekocht. Een een enen.. kolere hoe heet het nu..
Ik kan er 2 iPod's/iPhones op kwijt. Hij shuffled ze danIk kan via blue tooth mijn Macje er op aansluiten en muziek op afspelen en en en en en en .... O ja ik kan internetradio luisteren!
Normaal 320 euro en nu 130 euro! Omdat de verpakking stuk was
Die zitten er ook op. Je HOEFT ze niet te gebruiken die optiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zijn me al te veel optiesIk wilde gewoon speakers en een afstandsbediening
Zoals dealextremequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Kijk, ze horen hem gewoon naar NL te sturen
"Free Delivery to Europe: within 7-10 working days"
Apple TV is tof.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef Tally het volgende:
Ik heb net besloten dat ik ga voor een NAS en een Apple tv.
Wanneer ik hem wil weet ik nog niet maar ik ga er voor!
Ja zoiets heb ik (maar dan zonder afstandsbediening), maar m'n iPhone vond de aansluiting niet liefquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.dealextreme.com/c/remotes-docks-205
volgens velen wordt er vanavond een atv3 aangekondigd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef Tally het volgende:
Ik heb net besloten dat ik ga voor een NAS en een Apple tv.
Wanneer ik hem wil weet ik nog niet maar ik ga er voor!
Klopt. Daarom wacht ik ook even. En ik wil er toch ook een nieuw NASje bij hebben. En ik las net dat ik wat snellere poweline adapters nodig hebquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens velen wordt er vanavond een atv3 aangekondigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |