Haha nu je het zegt, wat moet dat ding op die ronddraaiende plaat voorstellen?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben er bij de act wel rekening meegehouden... er staat een crematorium op het podium
Ik denk een kerk. Ze zamelen immers geld in voor een kerk, werd gisteren op de Belg verteld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Haha nu je het zegt, wat moet dat ding op die ronddraaiende plaat voorstellen?
Ohja, een oven ja. Die toren begon ook al te roken halverwege, ik snapte het al niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef Fred_B het volgende:
Het is toch een oven waar ze koekjes in bakken?
Inderdaad. Ik vind het echt geweldig dat ze op hun oude dag nog zoiets mee mogen maken, maar het nummer is te beroerd om als winnaar aangewezen te worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
Met goede muziek heeft het natuurlijk niets te maken, maar ik vond het zo aandoenlijk!
Leuk dat ze in de finale staan, maar laat ze daar a.u.b. niet heel hoog gaan eindigen; dat wordt teveel van het goede.
quote:
dat meiske van cyprus zong het valst van allenaal in de halve finale en was ook door, maar die heeft we'll een veel beter nummerquote:Op zondag 27 mei 2012 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Veel te veel punten, maar gelukkig niet gewonnen. Met z'n zessen tegelijk zingen en het dan nog voor elkaar krijgen dat het vals klinkt.
Zie het probleem niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even weer in herinnering brengen wat voor kutland het is:
Russische homo's slaags met christenen
Het probleem is dat ze een hypocriet liedje insturen met de titel "Party For Everybody" terwijl de rechten van talloze minderheden worden geschonden. De hypocrisie is het probleem.quote:
Die zanger uit Slowakije was nog erger. Hij begon goed, maar daarna ...quote:Op zondag 27 mei 2012 03:07 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
dat meiske van cyprus zong het valst van allenaal in de halve finale en was ook door, maar die heeft we'll een veel beter nummer
Ze zongen alleen wel ontzettend vals.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Rusland had moeten winnen met TATU ( Nje vjer, nje bojsa ) een aantal jaar terug, dat was pas een sterk, opzwepend en lekker nummer! Die heb ik nog steeds op mn playlist
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |