belachelijke liedjes die het songfestival belacheilijk maken winnen vaakquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:00 schreef ato het volgende:
[..]
Je kan dit toch niet vergelijken met Lordi???
Maar dit is gewoon folklore, ze maken niks belachelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
belachelijke liedjes die het songfestival belacheilijk maken winnen vaak
Je kunt niks vergelijken met Lordi. Lordi was het slechtste wat ooit op het ESF te zien was. Totale verkrachting van het ESF was dat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:00 schreef ato het volgende:
[..]
Je kan dit toch niet vergelijken met Lordi???
Jij vindt het elk jaar weer toch allemaal helemaal kut?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Dat dit irritante gejengel als "kanshebber" wordt gekenmerkt, zegt alles over hoe het Songfestival is vervallen tot een rariteitenkabinet. Een nummer van het kaliber gemiddelde-Deurzakkers-carnavals-single (en daar de afkeurde B-kant van), met onzuivere zang. En dat is dan hip omdat een paar oma's het zingen. Hun enige prestatie is hun leeftijd, meer niet.
In z'n genre was het best een aardig nummer hoor, ik vond het wel getuigen van lef dat er ook eens iets anders dan een cheesy pop nummer of een ballad werd gestuurd. En juist zo'n nummer waar je compleet van houdt of wat je compleet haat gooit vaak hoge ogen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Je kunt niks vergelijken met Lordi. Lordi was het slechtste wat ooit op het ESF te zien was. Totale verkrachting van het ESF was dat.
Ik heb het NSF geboycot ja. Ik weet nog niet of ik het ESF ga bekijken. De selectiemethode in Nederland vond ik schandalig, maar dat kunnen andere landen niet helpen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:36 schreef APK het volgende:
Jij vindt het elk jaar weer toch allemaal helemaal kut?
En dat je dan na een tijdje zegt 'Ik ga nooit meer kijken!', of was jij dat niet?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:30 schreef Bertjanic het volgende:
Laten we maar hopen dat de hele groep nog in leven is als het zover is..
Dat dachten ze ook bij WitRusland in 2009 geloof ik, op het Junior, met die Harry Potter Konijnen opera. En die werd toch behoorlijk afgestraft, waarschijnlijk mede door de jury.quote:Op zondag 8 april 2012 08:57 schreef Fred_B het volgende:
Dit is zeker wel origineel genoeg voor kwalificatie. Goede kans dat het zelfs de algehele Top 10 haalt.
Ze hebben er bij de act wel rekening meegehouden... er staat een crematorium op het podiumquote:Op woensdag 25 april 2012 16:04 schreef LLonden het volgende:
Wie zegt dat ze de finale gaan halen? Zou me niks verbazen als vandaag of morgen er n dood gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |