Zie hierboven (en ook ik ben mobielquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Junior senior met move your feet? Is al wel wat ouder maar de clip is wel in die stijl
En sorry dat er geen YouTube filmpje bijzit, ben mobiel
Haha vrijwel tegelijk gepostquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zie hierboven (en ook ik ben mobiel)
Alleen de link neerzetten is voldoende.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha vrijwel tegelijk gepostMaar geen idee hoe ik een Youtube filmpje moet linken mobiel
Nee, dat was niet het liedje die ik zocht. 't Was nog erger in de stijl van Mario. Met zo'n mini lichaampje enzo. Maar wel goed bedacht!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Junior senior met move your feet? Is al wel wat ouder maar de clip is wel in die stijl
En sorry dat er geen YouTube filmpje bijzit, ben mobiel
ik moest hier aan denken, maar dat is ook niet echt mario:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef Melia het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het liedje die ik zocht. 't Was nog erger in de stijl van Mario. Met zo'n mini lichaampje enzo. Maar wel goed bedacht!
Ik weet niet eens hoe ik dat moet doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Alleen de link neerzetten is voldoende.
?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:36 schreef Maisnon het volgende:
Het orgelgeluid (of keyboard) in dit liedje komt me zo bekend voor. Het zit door heel het liedje, in het begin al.
Ik heb het idee dat er een versie van gebruikt is in een reclame, herkent iemand anders het toevallig?
De reclame versie heeft echt meer een beat eronder met kick en snare
?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:36 schreef Maisnon het volgende:
Het orgelgeluid (of keyboard) in dit liedje komt me zo bekend voor. Het zit door heel het liedje, in het begin al.
Ik heb het idee dat er een versie van gebruikt is in een reclame, herkent iemand anders het toevallig?
De reclame versie heeft echt meer een beat eronder met kick en snare
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:58 schreef Wootism het volgende:
Hi y'all!
Ik ben op zoek naar het liedje dat in deze video wordt gespeeld vanaf 20 seconden.
Simpel liedje, maar kan het goed gebruiken onder een slideshow
Gelukkig staat het niet in de commentsquote:
Gisteren stond het er nog niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gelukkig staat het niet in de comments
Is dat niet het 'broertje' van S.O.D., M.O.D.?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Trollscience het volgende:
Kan iemand me trouwens helpen? Ik zoek een crossover-thrash band, die erg lijkt op S.O.D qua muziek:
Het is geloof ik een drie-letterige afkorting en op hun debuutalbum staat een soort van skelet dat op Uncle Sam lijkt.
Ja die jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:40 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat niet het 'broertje' van S.O.D., M.O.D.?
Shazam zegt Paul Mottram - Fields of Honourquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:47 schreef hayder het volgende:
weet iemand hoe dit liedje op de achtergrond heet (melodie) achtergrond muziek?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:55 schreef robuust89 het volgende:
Oké, here goes!
Het is een Nederlandse band, en ze zingen in het Engels. De tekst kan ik me zo niet voor de geest halen, maar de clip staat me nog goed bij. Het begint met het omvallen van een kaugomballenautomaat wat een enorme kettingreactie op gang zet, waarbij zelfs de euromast word opgeblazen () uiteraard is dat (matige) CGI. In ieder geval, totale destructie met een tof nummer! Iemand een idee?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:26 schreef MaJo het volgende:
Maandag was er bij dokter pop van Gerard Ekdom een nummer waarbij de aanvrager verstond "Eendenkut, eendenkut, ik heb een eendenkut". Het nummer heet ebenezergun of iets dergelijks, kon het niet goed verstaan, maar het zit nu de hele tijd in mijn hoofd
Edit: heb hem al gevonden, het is deze:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |