quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:38 schreef Samson het volgende:
Wie weet welk nummer dit is: "give me pleasure, feel my desire, drop the pressure, i think i am on fire" of iets dergelijks? Ik probeer al eea te zoeken via google maar kom niet echt verder.. soort van electro achtig house-nummer
Bedankt, maar dat is hem niet, het is enkel een vrouw die zingt en het begint meteen met de tekst die ik noemdequote:
Vivaldi - Four Seasons - Winterquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ben op zoek naar het klassieke nummer wat op de achtergrond meespeelt, het komt mij zo bekend voor maar ik kan totaal niet (meer?) op de titel komen.
Kunnen jullie mij helpen?
Dat is hem, dank!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vivaldi - Four Seasons - Winter
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:17 schreef Roces18 het volgende:
Ik zoek een wat ouder nummer denk aan 2000 ofzo, nederlandse rapper in een supermarkt. Volgens mij wel van buitenlandse afkomst. Hij liep een beetje in de clip door de supermarkt met zijn winkelwagentje.
Hoorde hem pas op de radio, maar kon hem niet zo 1,2,3 terugvinden...
Oh hemel, wat een tergend slechte productiequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ben op zoek naar het klassieke nummer wat op de achtergrond meespeelt, het komt mij zo bekend voor maar ik kan totaal niet (meer?) op de titel komen.
Kunnen jullie mij helpen?
Die voice-over alleen al.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:06 schreef starla het volgende:
[..]
Oh hemel, wat een tergend slechte productie![]()
Ik heb hem al gevonden :-)quote:
quote:
ja ik had hem al gevonden hihihi toch bedanktquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:49 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zoek een nummer die te horen is in die RTL4-reclame (promo van de programma's) en de lyrics die ik nog ving waren: are you free or you tied (?) of.
Iemand. Ik dacht dat het een redelijk bekend nummer is.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is niet het meldpunt midden- en oost europeanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |