Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
100801 Sopcastquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eeh, link? Doet het niet bij mij volgens mij.
Enige andere opties zijn Ozyakup en Park. Liefst Park gezien mja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:18 schreef StijnDa het volgende:
Actie van het veld af, statische spits erbij?
lolquote:
Behalve dan als AC milan nu scoort.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat dit topic binnen 25 minuten vol is
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Behalve dan als AC milan nu scoort.
Even afkloppen btw: *klopklop*
Gervinho > Walcottquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:23 schreef paul1501 het volgende:
Walcott maakt steeds slechte acties, echt hatelijk.
Die bakt er ook niet veel van. Het moet van het middenveld + Persie komen. Vooral middenveld deze wedstrijd.quote:
Oh is er ook nog een middenveld vandaagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die bakt er ook niet veel van. Het moet van het middenveld + Persie komen. Vooral middenveld deze wedstrijd.
Beter geef ik ze watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Energie lijkt een beetje op bij arsenal.
Jij meteen doordenken dit datquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
Iemand mag wel een 'Guerrero'tje' doen bij die keeper als hij zo irritant blijft doen met zijn balletjes oppaken
Nee een trap op de kuit oidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat?
Zo een duwtje die RvP ook eens gaf tegen de keeper?
filmpje niet gezien?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat?
Tackle van achter op de enkelsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat?
De knieschijf van de keeper eruit proberen te schoppen van achter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat?
Europees is PSV nog niet gefaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:33 schreef DutchSL het volgende:
Ffs Milan, na PSV gaat nu ook al mijn andere club zo hard falen. De goal zal nog wel vallen, the universe is trolling me
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Arsenal staat toch dik voor? Is het nog niet goed?
Ik volg het niet echtquote:
Geeft niet.quote:
quote:
Ah zo, thanks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Geeft niet.
Arsenal verloor uit bij Milan met 4-0. Moeten ze er nu dus ook minstens 4 maken, en aangezien het nu 3-0 staat....
Arteta, Benayoun, Coquelin, Frimpong, Wilshere, Ramsey, Diaby allemaal geblesseerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef StijnDa het volgende:
Dat middenveld... Veel te traag. Heeft Arsenal geen fatsoenlijke wissels? Song, Rosicky rennen zich kapot.
Ohja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Arteta, Benayoun, Coquelin, Frimpong, Wilshere, Ramsey, Diaby allemaal geblesseerd.
Tuurlijk komt wel goed joh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals:
Toefjes, Reemi en GekkeGerrit. Kunnen we de wedstrijden opschuiven naar het weekend? Ik weet niet of ik tijd kan vrijmaken de komende avonden
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Ik ben helemaal niet verbaasd over Arsenal, had wel zoiets verwacht. TT liegt dus.
Die scheids was ook niet bepaald in het nadeel van Milan.
Dude, elke TT die ik maak is foutief of een leugen volgens jouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Ik ben helemaal niet verbaasd over Arsenal, had wel zoiets verwacht. TT liegt dus.
Die scheids was ook niet bepaald in het nadeel van Milan. Koscielny, briljante verdediger.
Prima.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals:
Toefjes, Reemi en GekkeGerrit. Kunnen we de wedstrijden opschuiven naar het weekend? Ik weet niet of ik tijd kan vrijmaken de komende avonden
Dan moet je er ook geen 'we' inzetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dude, elke TT die ik maak is foutief of een leugen volgens jou
Niet hatenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je er ook geen 'we' inzetten.
JONGEEEE SPOILERS. SAMENVATTINGEN. ALLES.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
Pff, 4-0 voorsprong nog bijna weg geven. Kneuzen.
Benfica ook door trouwens.
Ik ben niet verbaasd over Arsenal, wel over de TT die weer foutief isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet haten
Arsenal kwam gewoon zuiver voor op 3-0 maar weet het verder niet af te maken
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet haten
Arsenal kwam gewoon zuiver voor op 3-0 maar weet het verder niet af te maken
Jij bent mijn inspiratie om TT's te verbatsenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd over Arsenal, wel over de TT die weer foutief is
Ik maak alleen goedequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent mijn inspiratie om TT's te verbatsen
Pak de lapo maar, ik ben benieuwdquote:
2-0, goals van Pereira en Oliveira.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
Pff, 4-0 voorsprong nog bijna weg geven. Kneuzen.
Benfica ook door trouwens.
Ik ga zo op bed dus moet iemand goed spammen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pak de lapo maar, ik ben benieuwd
Nog niet, zit nog met een aantal spelers opgescheept van redelijke waardequote:
Komt wel dan, ik ga ook zo slapenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga zo op bed dus moet iemand goed spammen.
Abonnement op Sport 1 > HDMI + gratis stream.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
HDMI kabeltje + gratis stream = toch voetbal op TV. Heb gewoon met m'n pa in de woonkamer gekeken.
gratis>geld betalenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Abonnement op Sport 1 > HDMI + gratis stream.
Ik heb ook via Stream MOETEN kijken, omdat die verdomde vrouwen hier zo nodig één of andere zeikserie gingen kijken.
Behalve bij online op consoles kunnenquote:
Haten op Sierd de Vosquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
Als er een mogelijheid zou zijn voor skysports zou ik het nog wel doen, maar sport 1 heeft gewoon drama commentatoren.
Jij laat de zender afhangen van commentaar?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
Als er een mogelijheid zou zijn voor skysports zou ik het nog wel doen, maar sport 1 heeft gewoon drama commentatoren.
Theo Reitsma bij EL is trouwens ook helemaal zaad.quote:
De rest ook die er commentaar geeftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Theo Reitsma bij EL is trouwens ook helemaal zaad.
Dat is dan wel weer zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Theo Reitsma bij EL is trouwens ook helemaal zaad.
GJE, als ik betaal wil ik wel een fatsoenlijk commentaar ja
Toevallig van Joodse afkomst ?quote:
Hoe is de afkomst nederlands te vergelijken met joods? Het is niet alsof er een land is dat "Jood" heetquote:
Volgens mij kan je taal veranderen op Sport 1, toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
nederlanders staan toch bekend om gierigheid?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Hoe is de afkomst nederlands te vergelijken met joods? Het is niet alsof er een land is dat "Jood" heet
Jij vindt het dus ook lijken alsof IF Robinho slechter is dan de NIF? mooi kut.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Behalve bij online op consoles kunnen
Ik ga IF Robinho denk ik verkopen en ruilen met Giovinco IF, Robinho kan mij niet echt bekoren. Te slap, kut schot en wordt echt door iedereen eruit gelopen
Liefst heb ik Engels commentaar en dat kan alleen bij Engelse wedstrijden (inderdaad via taal kiezen). Bij spanje heb je meestal alleen stadiongeluid als andere optie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Volgens mij kan je taal veranderen op Sport 1, toch?
Ik vond de NIF kut, maar hoopte dat de IF beter zou zijn. Ik vind hem totaal niet opvallen, ook qua acties niet. 1 zuchtje en hij ligt alweer. IF Jovetic is wat trager maar vind ik veel fijner.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij vindt het dus ook lijken alsof IF Robinho slechter is dan de NIF? mooi kut.
haha je ui xDquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Liefst heb ik Engels commentaar en dat kan alleen bij Engelse wedstrijden (inderdaad via taal kiezen). Bij spanje heb je meestal alleen stadiongeluid als andere optie.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond de NIF kut, maar hoopte dat de IF beter zou zijn. Ik vind hem totaal niet opvallen, ook qua acties niet. 1 zuchtje en hij ligt alweer. IF Jovetic is wat trager maar vind ik veel fijner.
Pato ga ik denk ik maar CAM zetten ipv Robinho IF.quote:
ik vind carlos eduardo wel een baas, robinho ownt als linkerspits bij mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pato ga ik denk ik maar CAM zetten ipv Robinho IF.
Ik heb Serie A dus geen zin om Hybrid te makenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind carlos eduardo wel een baas, robinho ownt als linkerspits bij mij![]()
hollandquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:07 schreef laucas het volgende:
Nederland staat niet bij 'Nation' op FUThead?
Marlos vind ik te duur, Keirrison heb ik wel eens tegen gespeeld, weet je ongeveer hoe duur die is? (PS3)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marlos, Keirrison of Jo. Erg schaarse goede spitsen.
Fernandez by far.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Zat nog bij de D te kijken van Dutch, lekker scherp weer
Poepon of Fernandez?
Fernandez.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Zat nog bij de D te kijken van Dutch, lekker scherp weer
Poepon of Fernandez?
Dat is nog best leuk, zo'n combiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:15 schreef laucas het volgende:
Kan niet, moet linken met Snijders & Robben.
http://www.futhead.com/12/player/8360 Wie is dit trouwens? 91 agility
5k? Zoiets wel denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Marlos vind ik te duur, Keirrison heb ik wel eens tegen gespeeld, weet je ongeveer hoe duur die is? (PS3)
zo snel mogelijk weg, iedereen vindt hem falen, waarde zal wel nog meer dalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
Zal ik IF Robinho nu verkopen of week of 2 wachten?
Ik heb hem voor 184K als CAM afgelopen zaterdag gekocht of vrijdag zelfs en goedkoopste als CAM is 195K bin. Ik wacht denk ik tot vrijdag. Zet hem er nu wel voor 200 SP en 220 BIN op voor 12 uur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo snel mogelijk weg, iedereen vindt hem falen, waarde zal wel nog meer dalen.
Op ps3 ging ie van 350k naar 200k binnen notime
Wachten, wordt meer waard en als hij speelt zoals hij vanavond speelde komt daar niet snel een SIF.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
Zal ik IF Robinho nu verkopen of week of 2 wachten?
Ik heb hem erop staan en als hij verkocht raak dan koop ik denk ik SIF Chiellini en verkoop ik de IFquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wachten, wordt meer waard en als hij speelt zoals hij vanavond speelde komt daar niet snel een SIF.
Die zit niet meer in pakjes. Vandaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:23 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh... Valt best mee, zeker in vergelijking met marlos.
Goeie voor nieuwe TTquote:
Net alsof hij massaal verkocht gaat wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef Rijst het volgende:
Het is zeker niet verstandig om ibra nu te halen?? Aangezien zijn IF morgen komt.
Er is er al een. Niemand kan die nieuwe betalen, maar het kan zijn dat er wat meer op de markt komen omdat mensen denken dat de prijs gaat zakken (quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef Rijst het volgende:
Het is zeker niet verstandig om ibra nu te halen?? Aangezien zijn IF morgen komt.
Ik schrok al toen ik hem zag, maar gelukkig: het is een zero weight speler die nooit in packs heeft gezeten. Maar die Asante is weer zo'n Nederlander die ik niet ken, net als van den Brink met zijn 26 pacequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:15 schreef laucas het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/8360 Wie is dit trouwens? 91 agility
Zero weight blijkbaar, geen 1 op de markt.
De normale Boateng of als je de IF kan betalen opv Seedorf. En Chiellini > Lucio Maicon > Abatequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
Ik wil dit gaan maken
http://www.futhead.com/12/squad/143309
Morgen middag potje voor toernooi?quote:
Pirlo lijkt me geniaal om mee te spelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Rijst het volgende:
Seedorf gat wel weg ja Misschien haal ik SIF Pirlo. Maicon wil ik niet. Dat is gewoon een aanvaller.
Ibra geen 9 chem dan hé.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Rijst het volgende:
Seedorf gat wel weg ja Misschien haal ik SIF Pirlo. Maicon wil ik niet. Dat is gewoon een aanvaller.
Leonardo gewoon dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef dion_v_k het volgende:
Wie zal ik halen; Danilinho of Leonardo?
Leonardo lijkt me fijner om mee te spelen maar Danilinho geeft je team weer meer status..
Moeilijk dit
Ja ik denk er ook over na om mijn gouden team te verkopen.quote:
Verschil is dat de gouden pacehoeren ook nog kunnen schieten en passen, de zilveren stukken minderquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik denk er ook over na om mijn gouden team te verkopen.
Ik haat echt de tegenstanders in het gouden toernooi, alleen maar pacehoeren, kappen-draaien-draaien-tikke terug, balletje achter rondtikken en hooghouden![]()
Het zilveren toernooi is wat dat betreft veel leuker.
Gaat niet veel meer schelen denk ik. Als je hem anders zou houden in ieder geval niet verkopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:50 schreef pascal08 het volgende:
Komt er morgen echt een SIF Ibra?
Dan kan ik mijn NIF beter nu verkopen zeker?
Als die NIF versie niet ineens de helft waard wordt...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat niet veel meer schelen denk ik. Als je hem anders zou houden in ieder geval niet verkopen.
Nee, misschien 2% eraf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als die NIF versie niet ineens de helft waard wordt...
De CL wedstrijd heeft een flinke discussie gehadquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Tering wat spammen jullie toch veel topics vol..heb ik nog iets gemist vandaag? TOTW nog niet bekend?
Ga lekker naar het filmtopic aub.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:06 schreef Tim86 het volgende:
lol ga dan gewoon naar de CL topics op FOK
Ben vanavond naar Project X geweest, korte recensie alhier: Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CXCVII
Geniale film, echt een aanrader
lol, touchéquote:
Jammer dat het geen Fer is geworden. Janssen is zo'n kansloze zilver. In de eredivisie stikt het al van de goede zilveren middenvelders.quote:
Wordt ie leuker als je er dronken naartoe gaat denkje ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:06 schreef Tim86 het volgende:
lol ga dan gewoon naar de CL topics op FOK
Ben vanavond naar Project X geweest, korte recensie alhier: Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CXCVII
Geniale film, echt een aanrader
Ik had wel gedronken en het is wel dat soort film, maar dronken naar een film gaan klinkt vrij achterlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wordt ie leuker als je er dronken naartoe gaat denkje ?
Ik zit ook op full capacity jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:51 schreef DannyDeko het volgende:
Zo gay dat je niet meer dan 10 squads kan maken..
Achja deze week vrijdag draait Project X in Rotterdam Schouwburg om 23:45 dus ervoor zal ik vast wel wat drinkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had wel gedronken en het is wel dat soort film, maar dronken naar een film gaan klinkt vrij achterlijk
Mijn Buffon heeft aids ofzo..duikt ineens over iedere bal heen
Verlies nu een wedstrijd met 5-3..ik 25 schoten, waarvan dus 3 goals, zeker 10 bizarre saves en een handjevol paal/lat, hij 6 schoten waaruit hij er 5 scoorde. Dat andere schot resulteerde in een rebound waar hij uit scoorde...
Afgelopen 2 wedstrijden zaten ook alle schoten op doel van de tegenstander, maar toen scoorde ik meer..
Ik kan nog 8 maken, dus als je wil. Kun je ze naar mij sturenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:51 schreef DannyDeko het volgende:
Zo gay dat je niet meer dan 10 squads kan maken..
IF Llorentequote:Op woensdag 7 maart 2012 02:07 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is een redelijk goedkope beer van een spits die alles er in kopt?
Heskeyquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:07 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is een redelijk goedkope beer van een spits die alles er in kopt?
Hmm nou wilde een lame 442 team maken. Makkelijkste opstelling vind ik ( te makkelijk eigenlijk )quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heskey
Lacina Traore is wel het meest zieke kopbeest dat ik heb meegemaakt denk ik..fucking sterk is hij ook. Is een silver. Moet hij alleen kunnen koppen of moet hij nog wat meer kunnen? Anders kan je voor een Crouch ofzo gaan..
IF Zigic 2 meter, 90 headingquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:19 schreef DutchSL het volgende:
SIF Giroud lijkt mij met 88 heading en 192cm de beste kopspecialist van het spel (als je verder ook goede stats wilt).
Zo'n Llorente ziet er wel leuk uit, maar hij is trager en zijn schot is ook niet zo heel erg geweldig.
Ik schreef "als je verder ook goede stats wilt".quote:
Is goed! Dan moet ik Robben wel binnen hebben denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals:
Wat verveling op stage met je kan doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:59 schreef Lindgren. het volgende:
Bijna 300 topics. Mijlpaaltje heur. Dus meeten? Gourmetten bij Toefjes en daarna uit in Urk city.
Leeftijd 16+ (speciaal voor Dudeweiser)
Datum: 30 maart
Kosten: 25 euro. Vooraf overmaken naar mij. Er is sushi voor Lijst en voor gewillige, niet-betaalde 16-jarige dames wordt gezorgd.
Tijdig aangeven of je komt pl0x. Je wordt thuisgebracht. Wat we verder gaan doen is een verrassing, maar neem je zwembroek mee! Quel, de enige dame in deze reeks, komt voor 1 keer uit de keuken en zal voor naakte sushibar spelen.
Gr gr.
Oh maar echte TOTW is dus nog niet bekend?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:40 schreef DutchSL het volgende:
Het facebook dingetje, het TOTY week week er vorige week op slechts 1 positie er van af:
[ afbeelding ]
Schaam je niet.... tell us..quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:42 schreef Rijst het volgende:
Ik heb iets doms gedaan!! Maar durf het niet te posten.... xD
NUP/IF gekocht voor de prijs van een UP/SIF?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:45 schreef Rijst het volgende:
Ik heb die fout welleens eerder gemaakt. Laatmaar zeggen ik ben zo 150k kwijtgeraakt!!
Hmmm....Das wel zonde jahquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:51 schreef Rijst het volgende:
![]()
![]()
![]()
iIk was nog niet wakker en het was de enige op de markt. 59th minute.Ik durf nu niks meer te kopen.
Ik was nog onderweg.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat verveling op stage met je kan doen
Whut gold Fer! Ik pis in mn broek van geluk!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:40 schreef DutchSL het volgende:
Het facebook dingetje, het TOTY week wijkte er vorige week op slechts 1 positie er van af:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:02 schreef Dudeweiser het volgende:
En ik wil Paolo de Ceglie godverdomme
Bij mij 5 goals toenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jara is een held trouwens , hattrick bij zijn debuut
ik wil Boerrigter en Sigthorsson terugquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:31 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ebecilio legt er nog wel een paar in
Ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil Boerrigter en Sigthorsson terug
Jullie geloven het niet maar hij had me vroeger wel ingemaakt met PES. Toen die nog bij Holandia voetbalde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:31 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ebecilio legt er nog wel een paar in
Ik wil dat Serero fit wordt en dat hij goed gaat spelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil Boerrigter en Sigthorsson terug
Wie heb je gekocht dan ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:51 schreef Rijst het volgende:
![]()
![]()
![]()
iIk was nog niet wakker en het was de enige op de markt. 59th minute.Ik durf nu niks meer te kopen.
Huh, wat hoezo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jullie geloven het niet maar hij had me vroeger wel ingemaakt met PES. Toen die nog bij Holandia voetbalde.
het schijnt dat hij goed speelde tegen jong Groningen gister.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil dat Serero fit wordt en dat hij goed gaat spelen
Via een oudklasgenoot die kent hem goed. Was op een feestje. Maar dat is alweer een tijdje terug.quote:
Maar daar zijn denk ik geen beelden van te vindenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het schijnt dat hij goed speelde tegen jong Groningen gister.
O, haha oke.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Via een oudklasgenoot die kent hem goed. Was op een feestje. Maar dat is alweer een tijdje terug.
Aguero?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die kut Argentijn die niet eens goed presteert
Jij hebt veel connecties!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Via een oudklasgenoot die kent hem goed. Was op een feestje. Maar dat is alweer een tijdje terug.
op ajax.nl staan wel eens samenvattingen van Jong Ajax.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar daar zijn denk ik geen beelden van te vinden
Oh oke dan had ik het fout...quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee joh, Dat zijn Ebecilio, Messi en Heskey
http://www.dailybase.nl/news/docu-kony-2012/quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:53 schreef Rijst het volgende:
Wat is KONY 2012? Iedereen heeft het erover....
Ik ben nu aan het kijken...quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.dailybase.nl/news/docu-kony-2012/
alleen het team of the strong is bekend.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:08 schreef Johnbon het volgende:
is de team of the weak al bekent? Heb beperkt internet hier kan iemand hem hier plaatsen?
hahah sterkquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen het team of the strong is bekend.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen het team of the strong is bekend.
Ik meld mij aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:59 schreef Lindgren. het volgende:
Bijna 300 topics. Mijlpaaltje heur. Dus meeten? Gourmetten bij Toefjes en daarna uit in Urk city.
Kosten: 25 euro. Vooraf overmaken naar mij. Er is sushi voor Lijst en voor gewillige, niet-betaalde 16-jarige dames wordt gezorgd.
Tijdig aangeven of je komt pl0x. Je wordt thuisgebracht. Wat we verder gaan doen is een verrassing, maar neem je zwembroek mee! Quel, de enige dame in deze reeks, komt voor 1 keer uit de keuken en zal voor naakte sushibar spelen.
Gr gr.
Weet jij meer van deze speler of heb jij 'm in bezit?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit TOTW wordt waarschijnlijk de duurste tot nu toe, of de andere spelers moeten goedkoop zijn maar dat zal wel niet. Ze gaan nu nog meer verdienen dan vorige week.
Is een echte zero-weight, maw hij word niet uitgegeven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:28 schreef laucas het volgende:
[..]
Weet jij meer van deze speler of heb jij 'm in bezit?
heb het ff gekeken, ziek hoor.quote:
haha, van Rotterdam naar Urk City ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:59 schreef Lindgren. het volgende:
Gr gr.
Dit. Maar de oude Pogba is ook niet uitgegeven en op het EA forum zijn er mensen die zeggen dat ze hem toch hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is een echte zero-weight, maw hij word niet uitgegeven.
Ja, om mee te spelen wel maar om tegen te spelen niet. Zelfde geldt voor Hart.quote:
Wie is er dan niet beter dan Carroll in de spits? (behalve Torres)quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:39 schreef vandermar het volgende:
Mensen die caroll als spits beter dan Kuyt vindenOp zeker dat Liverpool hoger zou staan als Kuyt in de spits zou staan ipv Caroll.
Nou, dan is het toch juist prima?!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, om mee te spelen wel maar om tegen te spelen niet. Zelfde geldt voor Hart.
Auassar was ook altijd goed bij Jong Feyenoord en zelfs van Beukering scoorde daarquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is er dan niet beter dan Carroll in de spits? (behalve Torres)
Ik kan trouwens nog geen video van Jong Ajax-Jong Groningen vinden, maar ze wonnen 5-0 en Serero had volgens mij 2 assists
Pander is zo duur omdat mensen een LB nodig hebben voor hun Bundesliga teamquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:42 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch juist prima?!
Ik ga eerst voor de gewone Neuer, misschien later de UP nog.
Weet iemand waarom Pander LB zo duur is?
Heb een LB nodig in m'n bundesliga team..
Haha, logische verklaring inderdaad:P.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pander is zo duur omdat mensen een LB nodig hebben voor hun Bundesliga team
Ik wil gewoon dat Serero goed gaat spelen zodat hij vaker in mag vallenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Auassar was ook altijd goed bij Jong Feyenoord en zelfs van Beukering scoorde daarzegt genoeg over het niveau.
IF Bastos op LMquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:49 schreef DutchSL het volgende:
Als je een systeem zonder LM speelt zou ik gewoon Marcelo als LB nemen en een Braziliaanse Bundesliga CB (Santana of Naldo) en CM (Luiz Gustavo of Renato Augusto) er omheen.
Goed initiatief voor SR2012 imo.quote:
Ik speel 41212quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:49 schreef DutchSL het volgende:
Als je een systeem zonder LM speelt zou ik gewoon Marcelo als LB nemen en een Braziliaanse Bundesliga CB (Santana of Naldo) en CM (Luiz Gustavo of Renato Augusto) er omheen.
Ja, dan gaat het helaas niet en moet je echt een Bundesliga LB nemen.quote:
Ja, de goedkoopste is 12.750 op de Xbox.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
twee Hulks voor 10k is wel goed toch?
Inderdaad, heb maar gekozen voor Pander. Opstelling 4411, kan er altijd nog een kaartje overheen plakken. Heb hem voor 600 opgepikt, discardwaarde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het helaas niet en moet je echt een Bundesliga LB nemen.
Felix Bastians wellicht?
Molinaro is ook niet slecht inderdaad. Mee gespeeld met silvers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het helaas niet en moet je echt een Bundesliga LB nemen.
Felix Bastians wellicht? Of die silver Molinaro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |