Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
100801 Sopcastquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eeh, link? Doet het niet bij mij volgens mij.
Enige andere opties zijn Ozyakup en Park. Liefst Park gezien mja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:18 schreef StijnDa het volgende:
Actie van het veld af, statische spits erbij?
lolquote:
Behalve dan als AC milan nu scoort.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat dit topic binnen 25 minuten vol is
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Behalve dan als AC milan nu scoort.
Even afkloppen btw: *klopklop*
Gervinho > Walcottquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:23 schreef paul1501 het volgende:
Walcott maakt steeds slechte acties, echt hatelijk.
Die bakt er ook niet veel van. Het moet van het middenveld + Persie komen. Vooral middenveld deze wedstrijd.quote:
Oh is er ook nog een middenveld vandaagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die bakt er ook niet veel van. Het moet van het middenveld + Persie komen. Vooral middenveld deze wedstrijd.
Beter geef ik ze watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Energie lijkt een beetje op bij arsenal.
Jij meteen doordenken dit datquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
Iemand mag wel een 'Guerrero'tje' doen bij die keeper als hij zo irritant blijft doen met zijn balletjes oppaken
Nee een trap op de kuit oidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat?
Zo een duwtje die RvP ook eens gaf tegen de keeper?
filmpje niet gezien?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat?
Tackle van achter op de enkelsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat?
De knieschijf van de keeper eruit proberen te schoppen van achter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat?
Europees is PSV nog niet gefaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:33 schreef DutchSL het volgende:
Ffs Milan, na PSV gaat nu ook al mijn andere club zo hard falen. De goal zal nog wel vallen, the universe is trolling me
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Arsenal staat toch dik voor? Is het nog niet goed?
Ik volg het niet echtquote:
Geeft niet.quote:
quote:
Ah zo, thanks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Geeft niet.
Arsenal verloor uit bij Milan met 4-0. Moeten ze er nu dus ook minstens 4 maken, en aangezien het nu 3-0 staat....
Arteta, Benayoun, Coquelin, Frimpong, Wilshere, Ramsey, Diaby allemaal geblesseerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef StijnDa het volgende:
Dat middenveld... Veel te traag. Heeft Arsenal geen fatsoenlijke wissels? Song, Rosicky rennen zich kapot.
Ohja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Arteta, Benayoun, Coquelin, Frimpong, Wilshere, Ramsey, Diaby allemaal geblesseerd.
Tuurlijk komt wel goed joh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals:
Toefjes, Reemi en GekkeGerrit. Kunnen we de wedstrijden opschuiven naar het weekend? Ik weet niet of ik tijd kan vrijmaken de komende avonden
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Ik ben helemaal niet verbaasd over Arsenal, had wel zoiets verwacht. TT liegt dus.
Die scheids was ook niet bepaald in het nadeel van Milan.
Dude, elke TT die ik maak is foutief of een leugen volgens jouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Ik ben helemaal niet verbaasd over Arsenal, had wel zoiets verwacht. TT liegt dus.
Die scheids was ook niet bepaald in het nadeel van Milan. Koscielny, briljante verdediger.
Prima.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals:
Toefjes, Reemi en GekkeGerrit. Kunnen we de wedstrijden opschuiven naar het weekend? Ik weet niet of ik tijd kan vrijmaken de komende avonden
Dan moet je er ook geen 'we' inzetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dude, elke TT die ik maak is foutief of een leugen volgens jou
Niet hatenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je er ook geen 'we' inzetten.
JONGEEEE SPOILERS. SAMENVATTINGEN. ALLES.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
Pff, 4-0 voorsprong nog bijna weg geven. Kneuzen.
Benfica ook door trouwens.
Ik ben niet verbaasd over Arsenal, wel over de TT die weer foutief isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet haten
Arsenal kwam gewoon zuiver voor op 3-0 maar weet het verder niet af te maken
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet haten
Arsenal kwam gewoon zuiver voor op 3-0 maar weet het verder niet af te maken
Jij bent mijn inspiratie om TT's te verbatsenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd over Arsenal, wel over de TT die weer foutief is
Ik maak alleen goedequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent mijn inspiratie om TT's te verbatsen
Pak de lapo maar, ik ben benieuwdquote:
2-0, goals van Pereira en Oliveira.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
Pff, 4-0 voorsprong nog bijna weg geven. Kneuzen.
Benfica ook door trouwens.
Ik ga zo op bed dus moet iemand goed spammen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pak de lapo maar, ik ben benieuwd
Nog niet, zit nog met een aantal spelers opgescheept van redelijke waardequote:
Komt wel dan, ik ga ook zo slapenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga zo op bed dus moet iemand goed spammen.
Abonnement op Sport 1 > HDMI + gratis stream.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
HDMI kabeltje + gratis stream = toch voetbal op TV. Heb gewoon met m'n pa in de woonkamer gekeken.
gratis>geld betalenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Abonnement op Sport 1 > HDMI + gratis stream.
Ik heb ook via Stream MOETEN kijken, omdat die verdomde vrouwen hier zo nodig één of andere zeikserie gingen kijken.
Behalve bij online op consoles kunnenquote:
Haten op Sierd de Vosquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
Als er een mogelijheid zou zijn voor skysports zou ik het nog wel doen, maar sport 1 heeft gewoon drama commentatoren.
Jij laat de zender afhangen van commentaar?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
Als er een mogelijheid zou zijn voor skysports zou ik het nog wel doen, maar sport 1 heeft gewoon drama commentatoren.
Theo Reitsma bij EL is trouwens ook helemaal zaad.quote:
De rest ook die er commentaar geeftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Theo Reitsma bij EL is trouwens ook helemaal zaad.
Dat is dan wel weer zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Theo Reitsma bij EL is trouwens ook helemaal zaad.
GJE, als ik betaal wil ik wel een fatsoenlijk commentaar ja
Toevallig van Joodse afkomst ?quote:
Hoe is de afkomst nederlands te vergelijken met joods? Het is niet alsof er een land is dat "Jood" heetquote:
Volgens mij kan je taal veranderen op Sport 1, toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
nederlanders staan toch bekend om gierigheid?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Hoe is de afkomst nederlands te vergelijken met joods? Het is niet alsof er een land is dat "Jood" heet
Jij vindt het dus ook lijken alsof IF Robinho slechter is dan de NIF? mooi kut.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Behalve bij online op consoles kunnen
Ik ga IF Robinho denk ik verkopen en ruilen met Giovinco IF, Robinho kan mij niet echt bekoren. Te slap, kut schot en wordt echt door iedereen eruit gelopen
Liefst heb ik Engels commentaar en dat kan alleen bij Engelse wedstrijden (inderdaad via taal kiezen). Bij spanje heb je meestal alleen stadiongeluid als andere optie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Volgens mij kan je taal veranderen op Sport 1, toch?
Ik vond de NIF kut, maar hoopte dat de IF beter zou zijn. Ik vind hem totaal niet opvallen, ook qua acties niet. 1 zuchtje en hij ligt alweer. IF Jovetic is wat trager maar vind ik veel fijner.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij vindt het dus ook lijken alsof IF Robinho slechter is dan de NIF? mooi kut.
haha je ui xDquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Liefst heb ik Engels commentaar en dat kan alleen bij Engelse wedstrijden (inderdaad via taal kiezen). Bij spanje heb je meestal alleen stadiongeluid als andere optie.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond de NIF kut, maar hoopte dat de IF beter zou zijn. Ik vind hem totaal niet opvallen, ook qua acties niet. 1 zuchtje en hij ligt alweer. IF Jovetic is wat trager maar vind ik veel fijner.
Pato ga ik denk ik maar CAM zetten ipv Robinho IF.quote:
ik vind carlos eduardo wel een baas, robinho ownt als linkerspits bij mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pato ga ik denk ik maar CAM zetten ipv Robinho IF.
Ik heb Serie A dus geen zin om Hybrid te makenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind carlos eduardo wel een baas, robinho ownt als linkerspits bij mij![]()
hollandquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:07 schreef laucas het volgende:
Nederland staat niet bij 'Nation' op FUThead?
Marlos vind ik te duur, Keirrison heb ik wel eens tegen gespeeld, weet je ongeveer hoe duur die is? (PS3)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marlos, Keirrison of Jo. Erg schaarse goede spitsen.
Fernandez by far.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Zat nog bij de D te kijken van Dutch, lekker scherp weer
Poepon of Fernandez?
Fernandez.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Zat nog bij de D te kijken van Dutch, lekker scherp weer
Poepon of Fernandez?
Dat is nog best leuk, zo'n combiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:15 schreef laucas het volgende:
Kan niet, moet linken met Snijders & Robben.
http://www.futhead.com/12/player/8360 Wie is dit trouwens? 91 agility
5k? Zoiets wel denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Marlos vind ik te duur, Keirrison heb ik wel eens tegen gespeeld, weet je ongeveer hoe duur die is? (PS3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |