quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Holy fuck, wat gaat het hard hier.![]()
Kutajacieden, zoek een leven.
Ik zie dat je de draad gelijk weer op pakt? Ach...jij bent een van de weinigen bij wie ik het liefst zie dat je zo vaak en zo ver mogelijk gaat. Des te sneller zijn we van paupertjes zoals jou af.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In de haven maakt het niet uit nee. Dat is toch het soort werk voor het afvoerputje van de samenleving, waarom niet gewoon meteen vol scherm?
[..]
Gast, ga gezond eten. Zo raak je je vetkwabjes nooit kwijt.
Er is hier werkelijk niemand op Fok! te vinden die gek genoeg is om met een randfiguur vreemde vogel zoals jij te meeten natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten dan. Sowieso in Den Haag.
Matten met havenslaven en joden.
Ik eet doorgaans behoorlijk gezond hoor. Alleen een pizzatje op z'n tijd moet kunnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Gast, ga gezond eten. Zo raak je je vetkwabjes nooit kwijt.
Niet weer beginnen héquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Holy fuck, wat gaat het hard hier.
Kutajacieden, zoek een leven.
Wat is deze? Waarom zo haten, zie PI's man. Ik ben trouwens wel eens bij een pokermeet geweest, viel me alles mee; over het algemeen chille studenten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je de draad gelijk weer op pakt? Ach...jij bent een van de weinigen bij wie ik het liefst zie dat je zo vaak en zo ver mogelijk gaat. Des te sneller zijn we van paupertjes zoals jou af.
[..]
Er is hier werkelijk niemand op Fok! te vinden die gek genoeg is om met een randfiguur vreemde vogel zoals jij te meeten natuurlijk.
Ajacied422quote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is eng man. Ajacieden en Feyenoorders die lievvv tegen elkaar doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 20:31:22 ]
True that. Wel bij af en toe laten he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik eet doorgaans behoorlijk gezond hoor. Alleen een pizzatje op z'n tijd moet kunnen.
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
True that. Wel bij af en toe laten he.
Hebben jullie me gemist?
Leuk dat ik er ook bij sta, dankje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied422![]()
inZanity![]()
Littlerabbit![]()
GGMM
Nee, ga maar weer weg..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
True that. Wel bij af en toe laten he.
Hebben jullie me gemist?
Deze.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
welke debiel zei vanmiddag nou dat hier altijd een goeie sfeer hing
Die jongen leert t nooit joh. Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je de draad gelijk weer op pakt? Ach...jij bent een van de weinigen bij wie ik het liefst zie dat je zo vaak en zo ver mogelijk gaat. Des te sneller zijn we van paupertjes zoals jou af.
[..]
Er is hier werkelijk niemand op Fok! te vinden die gek genoeg is om met een randfiguur vreemde vogel zoals jij te meeten natuurlijk.
Ahquote:
Edit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk dat ik er ook bij sta, dankje.
Wie ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied422![]()
inZanity![]()
Littlerabbit![]()
GGMM
Ajacied4lf
[..]
Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.not on THE list.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |