SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pics van jou natuurlijk, niet van een stel photoshop bimbo'squote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
Ik herhaal:
http://www.victoriassecret.com/swimwear/push-up-top
Neeuhhquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics van jou natuurlijk, niet van een stel photoshop bimbo's
Ja nee, dat is niet in je nek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://www.victoriassecret.com/swimwear/push-up-top
En dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zozo lekker pics aan het verzamelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zozo lekker pics aan het verzamelendie van Flippie al binnen ?
[..]
[..]
niks van aantrekkenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van aantrekken
ik bedoel alleen te zeggen dat ik liever een foto zie van een normaal, mooi meisje als iets met te weinig vet, 10 lagen make up en 8 uren photoshop
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahanah, die 8 uren photoshop heb ik meestal geen tijd voor.
nou, houden zo..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
Die tien lagen make up eigenlijk ook niet.
Zoveel make up heb ik niet eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
Die tien lagen make up eigenlijk ook niet.
Nah, ik heb wel redelijk wat, maar ik gebruik driekwart nooitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zoveel make up heb ik niet eens
Kost ook geld
Haha awhh, heb ik ook heel vaakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
AJ? Ik wil ze allemaalMaar best duur. En veel verzendkosten. Ik kijk wel gewoon even in A'dam
Ja vast welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha awhh, heb ik ook heel vaak
Maarja, op nelly.com zijn ze goedkoper, en in Amsterdam vind je ook wel wat
Haha, oke, ik heb ook heel veel, maar ik doe bijna nooit wat op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel redelijk wat, maar ik gebruik driekwart nooit. En ik heb geloof ik 10 keer in mijn leven foundation opgehad
.
Ja das waarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja vast weldan kan ik ook makkelijker passen enzulks. Maar eerst even flink hardlopen nog
Ik heb echt een grafhekel aan lipglossquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, oke, ik heb ook heel veel, maar ik doe bijna nooit wat op.
Ik doe alleen een laagje lipgloss op elke ochtend, en als er iets speciaals is doe ik wel meer op, maarja, ga in de ochtend liever uitslapen dan vroeg opstaan en make up doen
Oh, dat is wel echt keigoed voor jequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja das waar
Ik ga misschien kickboxen
Haha, ja ik heb in de ochtend altijd hele droge lippenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan lipglossHet ziet er wel leuk uit, maar het plakt zo
En dan waait m'n haar er weer in ofzo. Neuh, niets voor mij
. Ik doe wel vrijwel altijd mascara en als ik meer tijd heb blush, maar ik slaap inderdaad ook liever uit
. Alleen als ik tijd heb doe ik oogschaduw enzo, ik vind het namelijk wel leuk
. Maar nooit zo'n hele plamuurlaag ofzo
Ja ik ook, gaat altijd een laag vaseline opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb in de ochtend altijd hele droge lippen
Ik doe ook wel eens mascara en oogschaduw op ja, alleen als ik tijd heb, ben lui
Maar van zwemmen val je veel af ja
Op een van andere manier vind ik vaseline en labello viesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik ook, gaat altijd een laag vaseline op
Zwemmen is keigoed ja, ik hoef niet perse af te vallen, maar het mag allemaal wel wat strakker
Hahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Op een van andere manier vind ik vaseline en labello vies
Ah oke, bij mij wil ik alle 2 een beetje, dus ja, ik doe mijn chips nu weg
Haha ik dacht eerst dat je bedoelde vaseline en labello etenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahaIk doe sowieso mijn best om dat soort dingen niet te eten
Maar dat is vrij lastig
![]()
.
Hahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha ik dacht eerst dat je bedoelde vaseline en labello eten
Maar het is inderdaad lastig ja, ik leg nu echt mijn chips weg
Hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahaNeejoh, ik eet altijd labello, heerlijk
Veel plezier ook!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Vaseline is toch mijn lievelings
Nu ga ik ook tv kijken![]()
Dat moet je meepraten gekkiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
A-J & Bloempjetopic.
Ik voel me buitengesloten.
Jij eet nooit labello nee?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet het wel over dingen gaan waar ik over mee kan praten.En de rest van ARG.
Dan kun je het ook niet opeten inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet echt, gebruik geen labello.
Ohja, die zijn tof, ik heb nog ergens een fantaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was van die lipsmackers en ja.
Ohjee, dit wordt knokken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een flesje, niet alles opdrinken jij
Hihi neee ik bewaar er eentje hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb die fanta met aardbeiensmaak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, die zijn tof, ik heb nog ergens een fantaAlleen krijg ik daar tien keer zo droge lippen van dan ik ervoor had
Blistex is wel fijn. Maar ik hou toch meer van mijn enorme pot vaselinequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb die fanta met aardbeiensmaak.![]()
Alleen ik ben hem kwijt en inderdaad. Ik gebruik tegenwoordig alleen blistex.
Hihiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooizo
[..]
Ik heb nagels, dus kom maar op
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooizo
[..]
Ik heb nagels, dus kom maar op
Snel, drink AJ dr laatste flesje op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oh mijn god ik heb dat al jaren niet gehad
Ik elk jaar wel een keerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oh mijn god ik heb dat al jaren niet gehad
Ik zat op karatequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik verlies altijd als ik denk te winnen van Klip
Jouw punt?quote:
Oh, kijk, dat is gemeenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Snel, drink AJ dr laatste flesje op.
Hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, kijk, dat is gemeenIk heb ooit 3 judolessen gehad, maar dat was het dan ook.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik til je op en dan kun je er niet bij
Hihi ik wil je ook wel voor andere dingen optillenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Ik heb geel band en alles
[..]![]()
Zie je Bloempje, iedereen wilt me optillen
Lees vorige deel eens, zie je dat ik het niet leuk vindquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Hihi ik wil je ook wel voor andere dingen optillen![]()
Maar goed, ik win![]()
Ohh oepsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lees vorige deel eens, zie je dat ik het niet leuk vind
Mocht je willen
Dat lijkt me serieus kutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Ik heb geel band en alles
[..]![]()
Zie je Bloempje, iedereen wilt me optillen
Hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus kutJe bent geen barbiepop zeg
Niet doen dusquote:
Grapjasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Cash speelt met barbies
[..]
Niet doen dus
Kus.
Jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
Wie van jullie kijkt The Big Bang Theory en heeft de nieuwe muppets film gezien?
Alleen als ik moe ben natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:10 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Grapjas
Ook niet als ik je moet dragen?![]()
ik en ik? Maar nu kijk ik schatjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
Wie van jullie kijkt The Big Bang Theory en heeft de nieuwe muppets film gezien?
Sheldon he..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
JAAAquote:
Jij was toch slapen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik gok dat ik morgenochtend gaar ben.
Moet je ook in bed gaan liggen ipv in de ovenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik gok dat ik morgenochtend gaar ben.
Hier in Waga zijn er gewoon grote flessen te koopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maak me maar meer jaloersquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hier in Waga zijn er gewoon grote flessen te koop
niet echt, pas een paar mensen gezien die daar waren. jij wel dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je ook al rare verhalen gelezen over de film van gisteren?
Gezien nog welquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt, pas een paar mensen gezien die daar waren. jij wel dan?
nja, online gezien danquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gezien nog wel
Ja, gewoon meelurken in fb
Oh fuck. Even doorlezenquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh dacht al
Hier: [Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - Wie heb jij gezien?
Mijn mening is dat film best erg tof was, maar sommige acteurs waren niet erg goed en af en toe wat verwarrende momenten/foutjes.quote:
en hoe waren de fokkers?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn mening is dat film best erg tof was, maar sommige acteurs waren niet erg goed en af en toe wat verwarrende momenten/foutjes.
En hoe was alles er omheen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn mening is dat film best erg tof was, maar sommige acteurs waren niet erg goed en af en toe wat verwarrende momenten/foutjes.
Heel verschillend. Soms echt stereotype, maar ook oude mannen of een vader met zoon of moeder en dochter of gewoon vrienden. En dan van Aziatisch tot aan gewoon Hollandsquote:
De organisatie was erg goed. Er werd nog fipo geroepen in de zaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En hoe was alles er omheen?Waren het echte FOK!kers daar, of viel dat wel mee?
was te verwachtenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De organisatie was erg goed. Er werd nog fipo geroepen in de zaalen zie FOK!kers post hierboven
Wow, boh, had er echt bij willen zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel verschillend. Soms echt stereotype, maar ook oude mannen of een vader met zoon of moeder en dochter of gewoon vrienden. En dan van Aziatisch tot aan gewoon Hollands
waarom ben je niet gegaan dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wow, boh, had er echt bij willen zijn
Ik wil volgende keer ook met m'n moederquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel verschillend. Soms echt stereotype, maar ook oude mannen of een vader met zoon of moeder en dochter of gewoon vrienden. En dan van Aziatisch tot aan gewoon Hollands
Iedereen met een FOK!account die aanwezig was, krijgt een maand een aboquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was te verwachten
werden er geen users geband?
nou nou.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen met een FOK!account die aanwezig was, krijgt een maand een abo
Zuur want Dastan( is zn usernamevolgens mij) die was met Ieeel en het stond op Ieeel zijn naam, dus Dastan krijgt geen abo
je had mij kunnen vragenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
School
En wie moest ik dan meenemen? Mijn vrienden weten niet dat ik op FOK! zit
Leuke actie welquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zuur want Dastan( is zn usernamevolgens mij) die was met Ieeel en het stond op Ieeel zijn naam, dus Dastan krijgt geen abo
hahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wow, boh, had er echt bij willen zijn
Hahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil volgende keer ook met m'n moederAls het de volgende keer op een datum is dat ik kan, ben ik er zeker wel bij
Toch de nieuwsgierigheid die het wint.
Heb je niet toevallig stiekem foto's gemaakt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahaIk ben benieuwd wat je er dan van vond
Ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig naar de FOK!ersquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaHad vast wel tof voor je geweest om het mee te maken.
[..]
HahaIk ben benieuwd wat je er dan van vond
Dan was ik afgewezen, heb ik lekker veel aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je had mij kunnen vragen
niet dat ik was gegaan, want amsterdam is een tering end rijden en de film boeide me niet
ER STAAN AL FOTO'S OMGGGGGGquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig stiekem foto's gemaakt?En ik heb al wel redelijk wat FOK!kers gezien op foto's, dus denk dat ik al wel een aardig beeld heb kunnen vormen van de gemiddelde FOK!ker. Echter ben ik ook erg benieuwd naar de uitschieters. De eckte eckte FOK!ker.
Waar?quote:
WAAAAAR?!?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta ook een keer met Cosmo op de foto
Over welke foto's heb jij het?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of over welke foto's had jij het dan?
Geef dan maar gewoon de link naar de foto's. Dan is alles weer duidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te ingewikkeld is dit door weinig slaap.
Nog notes uitgedeeld dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
Cosmo niet gezien
Verder werd ik echt veel herkend door iedereen dat was wel grappig
Diegene die keihard FIPO! riep was So_surreal, die zat naast me
jaloers op patje (denk ik)quote:
Niet geziennn? Jeetje das jammer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
Cosmo niet gezien
Verder werd ik echt veel herkend door iedereen dat was wel grappig
Diegene die keihard FIPO! riep was So_surreal, die zat naast me
laat zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta ook een keer met Cosmo op de foto
Er is nog geen linkquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geef dan maar gewoon de link naar de foto's. Dan is alles weer duidelijk
[..]
Nog notes uitgedeeld dan?Zo als beginnend mod..
Nee op mij. Het gebeurt niet elke week dat je een blauwtje mag knuffelen.quote:
Staat nog niet onlinequote:
tja, het blijft toch een kerel hequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is nog geen link
[..]
Nee op mij. Het gebeurt niet elke week dat je een blauwtje mag knuffelen.
[..]
Staat nog niet online
Zodra ze online staan wel even melden dan he?quote:
Wil je ook een groentje knuffelen?quote:[..]
Nee op mij. Het gebeurt niet elke week dat je een blauwtje mag knuffelen.
Uiteraard. Zelfde geldt voor FOK!tv. Al bekijk ik dat dan wel met mute. Stel dat ik er tussen zit, dan hoef ik mijn stem niet te horenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zodra ze online staan wel even melden dan he?
[..]
Wil je ook een groentje knuffelen?
hahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard. Zelfde geldt voor FOK!tv. Al bekijk ik dat dan wel met mute. Stel dat ik er tussen zit, dan hoef ik mijn stem niet te horen![]()
Dat hangt er van af wie dat groentje is
Jij wordt mijn nieuwe ringtonequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard. Zelfde geldt voor FOK!tv. Al bekijk ik dat dan wel met mute. Stel dat ik er tussen zit, dan hoef ik mijn stem niet te horen![]()
Dat hangt er van af wie dat groentje is
lol.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik praat bijna net zo plat als Britt Dekker
Nu ben ik bangquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij wordt mijn nieuwe ringtone
Ik ben het groentje, oké?
omgeving Amsterdamquote:
ohw, oke.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu ben ik bang
En dat is oke. Ik wil jou wel knuffelen
[..]
omgeving Amsterdam
mogguhquote:
mogguh, what's so funny?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval niet gedownload als je dat bedoelt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
nee, zit mass effect te spelen, laatste deel aan hetJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval niet gedownload als je dat bedoelt.
Ik heb Mass Effect 3 gisteren al gekocht bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb Mass Effect 3 gisteren al gekocht bijGa ik nog wel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu te kutten met het installerenIs niet compatibel zegt hij
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga ik nog wel doen
Ik zit nu te kutten met het installerenIs niet compatibel zegt hij
Gewoon reloadedquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik bezuinig op de belasting die ik ga betalen.
Niet goed voor je.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:14 schreef Beach het volgende:
ik bezuinig op eten al de hele dag niks op
Volgens wie?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:31 schreef Furdinand het volgende:
Eten is ook voor een dieet belangrijk.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:00 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wilde gaan hardlopen. Maar het water komt hier met zwembaden tegelijk uit de lucht.
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:00 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Schenk je die 7up in die zak doritos of??
Ik heb geen huis meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb inmiddels helemaal geen eten of drinken in huis meer..
Ik laat wel wat voor je overquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Boodschappen doen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Goed excuus. Maar toch heb je pech, hup, boodschappen doen en eten jijquote:
het is Leeellquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zweer, als het morgen droog is ga ik hardlopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel
Ik ga misschien op kickboxen
Niet zeuren, gisteren heb ik veel gegeten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed excuus. Maar toch heb je pech, hup, boodschappen doen en eten jij
Moet elke dagquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Niet zeuren, gisteren heb ik veel gegeten..
Haha, we leven in Nederland, dus ik ben benieuwd wanneer je gaat hardlopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zweer, als het morgen droog is ga ik hardlopen
Maar ik kom alleen maar aan, niet goed!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet elke dagIk doe ook m'n best, ik kwam er achter dat ik veel te weinig eet op een dag
Als je niet genoeg eet, kun je ook niet afvallenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar ik kom alleen maar aan, niet goed!
Het zou vanaf morgen droog wordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, we leven in Nederland, dus ik ben benieuwd wanneer je gaat hardlopen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Schatje, tot een maand geleden was dit ook mijn leven..
Ok, maar ik heb je gewaarschuwd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]. Maar ik blijf voor altijd ecto, kost wat kost
.
Ik hou van je.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon meer sporten, maar mijn slankheid is mijn leven!
Ik heb geen foto'squote:
Kusjequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag geen hoi ok.
[..]
Ja nu is het te laat.
Degene die dat bedacht is nu zeker dood.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Furdinand het volgende:
Om af te vallen moet je juist vaak eten maar niet veel. Zo versnel je je spijsvertering. Als je de hele dag niks en dan dood gaat van de honger en dan veel gaat eten dan kom je juist aan.
Grote kans, want gezond verstand is er al heel lang.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Degene die dat bedacht is nu zeker dood.
quote:
Het is al goed, je houdt niet meer van me.quote:
Dit, inderdaad. Want dan gaat je lichaam in de: OH MIJN GOD HIJ HONGERT ME UIT, SNEL, SLA AL HET VET OP!-stand.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Furdinand het volgende:
Om af te vallen moet je juist vaak eten maar niet veel. Zo versnel je je spijsvertering. Als je de hele dag niks en dan dood gaat van de honger en dan veel gaat eten dan kom je juist aan.
Ik was zo erg aan het zelfmedelijden dat ik dit niet zag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Het is al goed, je houdt niet meer van me.
Het is al goed, hvjquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was zo erg aan het zelfmedelijden dat ik dit niet zag.EN je vroeg het al op msn ook.
okequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg de date zaterdag af, hater.
Oh, okequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huh maar ik ga vrijdag weekendje met hem naar Vegas![]()
jwelquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Ohh, Jan is een liegebeest
5:42?
Je bent toch geen autist
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen wij ook een bingomiddag organiseren?
Shit ik wilde je nog verrassen, heb de tickets alquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Shit ik wilde je nog verrassen, heb de tickets al![]()
Hij kiest toch voor mijquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Shit ik wilde je nog verrassen, heb de tickets al![]()
Ik ben beschikbaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, oke
Wie wilt er iets doen zaterdag?
Wats dezequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je trouwens gewonnen met gamen tegen Cash?
Oké, dan ga ik winkelen met jou zaterdag![]()
Ik verkies jou daarbovenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gun je een weekendje Vegas met Jan hoor
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:18 schreef Beach het volgende:
Stiekem wil hij wel naar stripclubs in vegas dat dmde hij me net.
wie was jij ook alweer?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:18 schreef Beach het volgende:
Stiekem wil hij wel naar stripclubs in vegas dat dmde hij me net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |