Oh echtquote:
hup holland hupquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
5 - 3
5x Van Persie, 1x Emanuelson, 1x Seedorf en uiteraard 1x Van Bommel.
Waar woon je dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanavond FOK meet bij mij thuis![]()
Chips en bier staat klaar!
oss is te verquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Oss was het toch?Met wie kan ik carpoolen geen auto beschikbaar.
Je schilderijen hangen scheef.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oss ja. Paradijs op aarde.
Heb al eerder een meet gehad. Sfeer impressie:
[ afbeelding ]
Ik heb geen laptopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet uit Oss.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!!
Ik mag geen bier van m'n moeder, is er ook ranja?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Appelsapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag geen bier van m'n moeder, is er ook ranja?
Ligt inderdaad centraler, meet bij GGMMquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
Je zullen blij zijn te weten dat ik er net achter ben gekomen dat ik helemaal niet vier werkdagen hoef te wachten en sport1 nu direct beschikbaar is.
Veendam niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanuit Groningen gezien is alles ver af
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet niet, ik acht Arsenal niet eens kansloos
He ik heb 't ook sinds vandaag weer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
Je zullen blij zijn te weten dat ik er net achter ben gekomen dat ik helemaal niet vier werkdagen hoef te wachten en sport1 nu direct beschikbaar is.
Ik ga de eerste 10 minuten zappen en maak dan een keuze. Best interessant om te weten toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:43 schreef Nober het volgende:
Ik ga Benfica-Zenit kijken, veel interessanter dan Arsenal-AC Milan.
Best wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga de eerste 10 minuten zappen en maak dan een keuze. Best interessant om te weten toch?
Als Arsenal in de rust 2-0 voor staat kan het wel wat worden maar ik zie ze de 0 niet houden dus ga er al vanuit dat ze er 5 moeten maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga de eerste 10 minuten zappen en maak dan een keuze. Best interessant om te weten toch?
Dan moeten ze er zelfs 6 maken..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Arsenal in de rust 2-0 voor staat kan het wel wat worden maar ik zie ze de 0 niet houden dus ga er al vanuit dat ze er 5 moeten maken.
Eerst maar eens een stream gaan vinden trouwens.
Dus vergeet het maar, Benfica-Zenit 2-3 is de wedstrijd om te gaan kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten ze er zelfs 6 maken..
wow die rechter lijkt op iemand van mijn oude klasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Door de blessure van Seedorf, maar die zal er ook niet lang meer spelen lijkt me dus Urby zou wel basis kunnen worden?quote:
Wel extreem warm, ben benieuwd hoe die Russen dat gaan aanpakken... is toch al gauw 30 graden verschil met Portugal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker Benfica - Zenit op een streampje kijken. Was vorige keer een supergeniale wedstrijd![]()
Al gepost.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Benfica Zenit Sint-Petersburg
Artur Moraes V. Malafeev
Emerson A. Anyukov
Jardel D. Criscito
Luisão N. Lombaerts
M. Pereira T. Hubočan
A. Witsel I. Denisov
Bruno César K. Zyryanov
Javi García S. Semak
N. Gaitán V. Bystrov
Ó. Cardozo R. Shirokov
Rodrigo A. Kerzhakov
Speelde ook met een fitte Seedorf veel hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Door de blessure van Seedorf, maar die zal er ook niet lang meer spelen lijkt me dus Urby zou wel basis kunnen worden?
Die zal de NOS toch wel uitzenden!?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea - Napels kunnen we ook bij mij thuis kijken.
Ik durf niet online af te spreken met een 13 jarige met Peter en Alberto op oorlogspadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea - Napels kunnen we ook bij mij thuis kijken.
Oke, APOEL, Bayern en Real die 0-1 en 1-1 redden dat heus wel maar dus geen Inter-Marseille!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, en Bayern - Basel wordt uitgezonden
Basel niet onderschatten hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke, APOEL, Bayern en Real die 0-1 en 1-1 redden dat heus wel maar dus geen Inter-Marseille!
Napoli-APOEL (Kwart)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de kwartfinaleNapels - Barcelona/Real Madrid
Ik ben geen papegaaiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Gervinho, Van Persie.
Substitutes: Fabianski, Djourou, Miquel, Jenkinson, Ozyakup, Chamakh, Park.
Voor het geval de tweede keeper geblesseerd raakt lijkt me.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom heeft milan 2 keepers op de bank?
Jammer maar ik ga naar bed. Volgend jaar beter. Veel plezier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent verrassend intelligent.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor het geval de tweede keeper geblesseerd raakt lijkt me.
Niemand is er nog.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Allemaal onderweg naar jouw crib natuurlijk voor de fok! meet.
Ik ook niet, vooral omdat Sierd commentaar geeft bij Benfica.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:43 schreef Alexios_Komnenos het volgende:
Verdomme, kan niet beslissen welke wedstrijd ik wil zien..
Maar beginnen met Benfica vs Zenit, daarna zappen.
whutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef inZanity het volgende:
Arsenal te zien verliezen is altijd mooi. Vieze koopclubAlleen lullig voor Van Persie maar die moet ook gewoon naar een mooie club gaan Real of Feyenoord ofzo
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef inZanity het volgende:
Arsenal te zien verliezen is altijd mooi. Vieze koopclubAlleen lullig voor Van Persie maar die moet ook gewoon naar een mooie club gaan Real of Feyenoord ofzo
Zit met een stream hier, wel goed beeld, maar Amerikanen die commentaar leveren, tenenkrommend!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral omdat Sierd commentaar geeft bij Benfica.
In de rust ja. 2-6 na 90 minuten.quote:
dit jongetjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef inZanity het volgende:
Arsenal een koopploegquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:46 schreef inZanity het volgende:
Zeg ik wat verkeerd? Real en Feyenoord zijn prachtige clubs
eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat Arsenal doorgaat. Maar ik acht ACM sterker, iemand moet Barca tegenhouden.
Strootman speelt niet hé.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef inZanity het volgende:
Helaas, was vorige maand.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:48 schreef Moffol het volgende:
Via wat kun je kijken? Is sport1 deze maand nou gratis voor Ziggo-gebruikers?
Kom opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:48 schreef Moffol het volgende:
dat was vorige maand...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:48 schreef Moffol het volgende:
Dat jaquote:
Real Madrid en Manchester City zijn de grootste koopploegen lamlulquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja? Grootste koopclub die er te vinden is, maken het voetbal echt kapot
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:48 schreef Moffol het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
Sport1 kijker meldt
maar ff een abo genomen n.a.v. de Zender vd Maand actie laatst bij Ziggo
En Barcelona ook, al denken de meeste van niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid en Manchester City zijn de grootste koopploegen lamlul
NEE BLIJF GA NIET WEGquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af hoelang ik hier blijf rondhangen in dit topic
Die maken itt Arsenal het voetbal tenminste niet kapotquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid en Manchester City zijn de grootste koopploegen lamlul
Ho maar.quote:
We kunnen jou niet helemaal serieus nemen met die avatar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af hoelang ik hier blijf rondhangen in dit topic
43m voor een brazilliaanse Manolevquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
En Barcelona ook, al denken de meeste van niet.
Barcelona juist. Grotere koopclub dan Real bijv.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
En Barcelona ook, al denken de meeste van niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/scoop]![]()
Doen alle goede voetballers, zie Enoh, Manolev bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom moet van Bommel altijd geel pakken?
Omdat hij één van de smerigste voetballers is die er rond loopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Die hebben anders de beste defensie van de eredivisie. Krijgen nooit goals tegen.quote:
Teletekst supporter.quote:
Met Fifa12?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben anders de beste defensie van de eredivisie. Krijgen nooit goals tegen.
Yep. Maar Arsenal speelt alles of niets.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef S0nic het volgende:
Als milan 1 keer scoort is het gelijk voorbij.
Real Madrid die het voetbal niet kapot maakt. Hawelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die maken itt Arsenal het voetbal tenminste niet kapot
Donder nou maar op met deze discussie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid die het voetbal niet kapot maakt. Hawel
Ronaldo 94 mil
Kaka 57 mil
Di Maria voor iets van 20 mil
Sahin voor 14 mil?
Coentrao
Alonso
Khedira
Varane
Albiol
Benzema
in 2 seizoenen gekocht door Real Madrid
Barcelona:
Sanchez
Fabregas
Afellay
Villa
Mascherano
Adriano
Manchester City
Aguero
Pizarro
Dzeko
Milner
Balotelli
Barry
Nasri
Silva
Clichy
Yaya Touré
Tevez
Nu jij weer
Nee, want daarmee kan ik niet verdedigen.quote:
Milan scoort nog wel uit een counter en dan is het gedaan. En zo vaak zal Arsenal niet scoren.quote:
omdat hij een baas isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen die denken dat van Persie kan scoren____!
Jij snapt hetquote:
kijk-mij-sky-sport-direct-kijken postquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:00 schreef Alexios_Komnenos het volgende:
Commentaar op Sky sport direct aan 't zaniken over "European referees". Terechte gele kaart.
Niet zo glamorous als 't lijkt, Sky sports via een stream.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
kijk-mij-sky-sport-direct-kijken post
Die mogen maar 2 wedstrijden uitzenden en hebben gekozen voor de wedstrijden van volgende weekquote:
PAUPERTquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef Alexios_Komnenos het volgende:
[..]
Niet zo glamorous als 't lijkt, Sky sports via een stream.
116230quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef Slomy het volgende:
iemand nog een stream met engels commentaar? 13th hapert bij mij nogal.
Sowieso.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
1 daarvoor is voor Bommels denk ik
barcelona speelt niet vandaagquote:
BARCA WORDT NIET UITGEZONDENquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:02 schreef Quisho het volgende:
[..]
Alleen de grote wedstrijden worden op NOS uitgezonden, zoals Barca.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
Dacht dat van Bommel net z'n tweede gele kaart kreeg
duhquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
1 daarvoor is voor Bommels denk ik
Chelsea - Napels en Beieren - Baselquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh. Welke wedstrijden zend de NOS dan uit?
Chelskie en Baasulquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh. Welke wedstrijden zend de NOS dan uit?
barcelonaquote:
quote:
Waarom nou weer beieren - baselquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea - Napels en Beieren - Basel
INT - MARquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef Quisho het volgende:
[..]
Waarom nou weer beieren - baselZeker geen andere wedstrijden dan
Misschien omdat die nog spannend is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef Quisho het volgende:
[..]
Waarom nou weer beieren - baselZeker geen andere wedstrijden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |