Oh echtquote:
hup holland hupquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
5 - 3
5x Van Persie, 1x Emanuelson, 1x Seedorf en uiteraard 1x Van Bommel.
Waar woon je dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanavond FOK meet bij mij thuis![]()
Chips en bier staat klaar!
oss is te verquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Oss was het toch?Met wie kan ik carpoolen geen auto beschikbaar.
Je schilderijen hangen scheef.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oss ja. Paradijs op aarde.
Heb al eerder een meet gehad. Sfeer impressie:
[ afbeelding ]
Ik heb geen laptopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet uit Oss.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!!
Ik mag geen bier van m'n moeder, is er ook ranja?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanavond FOK meet bij mij thuis![]()
Chips en bier staat klaar!
Appelsapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag geen bier van m'n moeder, is er ook ranja?
Ligt inderdaad centraler, meet bij GGMMquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
Je zullen blij zijn te weten dat ik er net achter ben gekomen dat ik helemaal niet vier werkdagen hoef te wachten en sport1 nu direct beschikbaar is.
Veendam niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanuit Groningen gezien is alles ver af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |