Oh echtquote:
hup holland hupquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
5 - 3
5x Van Persie, 1x Emanuelson, 1x Seedorf en uiteraard 1x Van Bommel.
Waar woon je dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanavond FOK meet bij mij thuis![]()
Chips en bier staat klaar!
oss is te verquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Oss was het toch?Met wie kan ik carpoolen geen auto beschikbaar.
Je schilderijen hangen scheef.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oss ja. Paradijs op aarde.
Heb al eerder een meet gehad. Sfeer impressie:
[ afbeelding ]
Ik heb geen laptopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet uit Oss.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!!
Ik mag geen bier van m'n moeder, is er ook ranja?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Appelsapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag geen bier van m'n moeder, is er ook ranja?
Ligt inderdaad centraler, meet bij GGMMquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
Je zullen blij zijn te weten dat ik er net achter ben gekomen dat ik helemaal niet vier werkdagen hoef te wachten en sport1 nu direct beschikbaar is.
Veendam niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanuit Groningen gezien is alles ver af
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet niet, ik acht Arsenal niet eens kansloos
He ik heb 't ook sinds vandaag weer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
Je zullen blij zijn te weten dat ik er net achter ben gekomen dat ik helemaal niet vier werkdagen hoef te wachten en sport1 nu direct beschikbaar is.
Ik ga de eerste 10 minuten zappen en maak dan een keuze. Best interessant om te weten toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:43 schreef Nober het volgende:
Ik ga Benfica-Zenit kijken, veel interessanter dan Arsenal-AC Milan.
Best wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga de eerste 10 minuten zappen en maak dan een keuze. Best interessant om te weten toch?
Als Arsenal in de rust 2-0 voor staat kan het wel wat worden maar ik zie ze de 0 niet houden dus ga er al vanuit dat ze er 5 moeten maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga de eerste 10 minuten zappen en maak dan een keuze. Best interessant om te weten toch?
Dan moeten ze er zelfs 6 maken..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Arsenal in de rust 2-0 voor staat kan het wel wat worden maar ik zie ze de 0 niet houden dus ga er al vanuit dat ze er 5 moeten maken.
Eerst maar eens een stream gaan vinden trouwens.
Dus vergeet het maar, Benfica-Zenit 2-3 is de wedstrijd om te gaan kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten ze er zelfs 6 maken..
wow die rechter lijkt op iemand van mijn oude klasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Door de blessure van Seedorf, maar die zal er ook niet lang meer spelen lijkt me dus Urby zou wel basis kunnen worden?quote:
Wel extreem warm, ben benieuwd hoe die Russen dat gaan aanpakken... is toch al gauw 30 graden verschil met Portugal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker Benfica - Zenit op een streampje kijken. Was vorige keer een supergeniale wedstrijd![]()
Al gepost.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Benfica Zenit Sint-Petersburg
Artur Moraes V. Malafeev
Emerson A. Anyukov
Jardel D. Criscito
Luisão N. Lombaerts
M. Pereira T. Hubočan
A. Witsel I. Denisov
Bruno César K. Zyryanov
Javi García S. Semak
N. Gaitán V. Bystrov
Ó. Cardozo R. Shirokov
Rodrigo A. Kerzhakov
Speelde ook met een fitte Seedorf veel hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Door de blessure van Seedorf, maar die zal er ook niet lang meer spelen lijkt me dus Urby zou wel basis kunnen worden?
Die zal de NOS toch wel uitzenden!?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea - Napels kunnen we ook bij mij thuis kijken.
Ik durf niet online af te spreken met een 13 jarige met Peter en Alberto op oorlogspadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea - Napels kunnen we ook bij mij thuis kijken.
Oke, APOEL, Bayern en Real die 0-1 en 1-1 redden dat heus wel maar dus geen Inter-Marseille!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, en Bayern - Basel wordt uitgezonden
Basel niet onderschatten hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke, APOEL, Bayern en Real die 0-1 en 1-1 redden dat heus wel maar dus geen Inter-Marseille!
Napoli-APOEL (Kwart)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de kwartfinaleNapels - Barcelona/Real Madrid
Ik ben geen papegaaiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Gervinho, Van Persie.
Substitutes: Fabianski, Djourou, Miquel, Jenkinson, Ozyakup, Chamakh, Park.
Voor het geval de tweede keeper geblesseerd raakt lijkt me.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom heeft milan 2 keepers op de bank?
Jammer maar ik ga naar bed. Volgend jaar beter. Veel plezier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent verrassend intelligent.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor het geval de tweede keeper geblesseerd raakt lijkt me.
Niemand is er nog.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Allemaal onderweg naar jouw crib natuurlijk voor de fok! meet.
Ik ook niet, vooral omdat Sierd commentaar geeft bij Benfica.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:43 schreef Alexios_Komnenos het volgende:
Verdomme, kan niet beslissen welke wedstrijd ik wil zien..
Maar beginnen met Benfica vs Zenit, daarna zappen.
whutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef inZanity het volgende:
Arsenal te zien verliezen is altijd mooi. Vieze koopclubAlleen lullig voor Van Persie maar die moet ook gewoon naar een mooie club gaan Real of Feyenoord ofzo
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef inZanity het volgende:
Arsenal te zien verliezen is altijd mooi. Vieze koopclubAlleen lullig voor Van Persie maar die moet ook gewoon naar een mooie club gaan Real of Feyenoord ofzo
Zit met een stream hier, wel goed beeld, maar Amerikanen die commentaar leveren, tenenkrommend!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral omdat Sierd commentaar geeft bij Benfica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |