Ik niet blijf er lekker ver van weg!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:43 schreef screwloose het volgende:
Wie is er nou eig allemaal naar die meet gegaan dan?
En terecht, kansloos tuigh is t!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:45 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik niet blijf er lekker ver van weg!
Hahaha. Wat vier je?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooohw. Ik wilde gaan maarwilde niet en toen had ik nog een vriend gevraagd maar die kon niet.
En eigenlijk zou ik wel uit eten willen om iets te vieren maar uiteindelijk kook ik zelf maar
Gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wij zijn vandaag in 'ondertrouw' gegaan
Verloofd?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Doe het niet daar krijg je later alleen maar spijt vanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan gegaan? Dat is dus niet iets wat ik niet kan doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe het niet daar krijg je later alleen maar spijt van
It's the beginning of the endquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vind dit zo geweldig om te horen!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Voormeer een formaliteit maar ik vind het wel wat hebben
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je kan nu nog terugquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan gegaan? Dat is dus niet iets wat ik niet kan doenAangezien het al gebeurd is..
JIj kwam toch naar mijn meet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:43 schreef screwloose het volgende:
Wie is er nou eig allemaal naar die meet gegaan dan?
Jouw meet? Wanneer?quote:
Nou dan stop ik de taart maar weer in de diepvriezerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Tnx allen
Maar 'ondertrouw' staat tussen haakjes, we gaan niet trouwen maar een geregistreerd partnerschap aan en dat staat te gebeuren op 23 augustus
Door die houding is het ook nooit wat geworden tussen jou en mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan nu nog terugMaar serieus wanneer is ga jullie (t)rouwen?
<3 ik geniet gewoon even van de aandacht drom, maar je weet wat ik voor je voel.quote:
sssst ben ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat dat een vrouw was
met een lepel? Om dan samen een ijsje te eten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Chamastya het volgende:
Ik ban bang voor de meesten van jullie dus mij zal je nooit op een meet zien dadelijk komt iemand mij achteraan met een lepel nee dat wil ik niet hoor
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Chamastya het volgende:
Ik ban bang voor de meesten van jullie dus mij zal je nooit op een meet zien dadelijk komt iemand mij achteraan met een lepel nee dat wil ik niet hoor
Als het alleen daar aan lagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Door die houding is het ook nooit wat geworden tussen jou en mij
Detroit vind het ook nietsmaar samen wel speciaal
Om te saboteren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het alleen daar aan lag![]()
Maar leuk voor jullie.Volgende maand bruiloft van mijn zusje. Zit nu dingen te verzinnen voor de bruiloft wat ik kan doen
quote:
Misschien maar niet met jouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met een lepel? Om dan samen een ijsje te eten?
Je weet wel een pollepel en dat doet auw als je die ergens in je krijgt hoorquote:
Welke kleur wordt het deze keer?quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Chamastya het volgende:
Ik ben bang voor de meesten van jullie.
Wat is het nu dan?quote:
Dat was ook niet de bedoeling hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Misschien maar niet met jou
[..]
Je weet wel een pollepel en dat doet auw als je die ergens in je krijgt hoor![]()
Niet bang voor mij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Voor jou dan weer niet maar goed de meeste wel
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling hoor
Jij bent best wel liefquote:
Extreem vaak kom ik hier ook nietquote:
Verkeerd begrepen jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dan krijgt murdera whiskey van je, toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Vertel Lott wat heb je gedaan vandaagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef Lot88 het volgende:
zow half uur vermaak en dan uitspoelen die handel kan ik er weer n week of 4 tegenaan
owja sorry ik zat twitter aan makenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel Lott wat heb je gedaan vandaag
LOL!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mwoah, mijn kloonalarm is wel meteen afgegaan
Verliefd? Of is het gewoon dat het bijna lente isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
owja sorry ik zat twitter aan makenik heb gewoon zoon goed humeur vandaaag <3
Moet jij zeggen. Jij bent veel vaker te laat muts.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je bent een neger of je bent het niet.
Ohhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je bent een neger of je bent het niet.
Jullie hebben verkering?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Jij bent veel vaker te laat muts.
Nee alles gaat gewoon zoals ik wil.. Nouja niet alles maar wel t meestequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verliefd? Of is het gewoon dat het bijna lente is
is ja.. Maar bruin staat mij veel toffer krijg ook veel meer reacties op dat dit beter staatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar blond was toch je originele haarkleur?
Mooiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee alles gaat gewoon zoals ik wil.. Nouja niet alles maar wel t meeste
@koentje nee nooit meer
Ja als ik nu nog een kaartje voor Epica kan krijgen ben ik helemaal blijquote:
vaginale douche op zn tijd is nooit verkeerd maar om dat nou haard te noemen..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:00 schreef Lot88 het volgende:
Haha ik zal voor je duimen. Ik ga mijn haard uitspoelen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:00 schreef screwloose het volgende:
[..]
vaginale douche op zn tijd is nooit verkeerd maar om dat nou haard te noemen..
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is ja.. Maar bruin staat mij veel toffer krijg ook veel meer reacties op dat dit beter staat
Oh ik juist niet. Donker haarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De meeste mannen hoor je toch vaak zeggen dat ze blondliefhebber zijn
Zwart haarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ag dan kan ik mij altijd nog bekeren..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:00 schreef screwloose het volgende:
[..]
vaginale douche op zn tijd is nooit verkeerd maar om dat nou haard te noemen..
Blondquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat ben je toch goedkoopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik verf het toch ook niet voor mannen! wel voor sinos <3
Wat voor kleur haar val jij bij mannen?quote:
Geen voorkeur eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor kleur haar val jij bij mannen?
Kleur boeit haar niks zolang ze maar boven de 30 zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor kleur haar val jij bij mannen?
bullshit ik hou gewoon van wat volwassen ogende mannenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Kleur boeit haar niks zolang ze maar boven de 30 zijn.
En dat is je goed recht!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
bullshit ik hou gewoon van wat volwassen ogende mannen
crystalclear graagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:38 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Wilt u daar een kleine of een grote cola bij?
citroen <3quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:40 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Welke smaak wilt u de appel, mandarijn of sinaasappel smaak?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Lichamelijk volwassen check, geestelijk volwassen onmogelijk. Date Lott?
Omdat ik leuk ben al zeg ik het zelfquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik leuk ben al zeg ik het zelf
waar heb ik dit aan verdientquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef xFriendx het volgende:
Het is Lott, wat een genot,
geeft zij het leven, altijd, niet slechts voor even.
Het maakt niet uit, altijd een waardevolle buit,
haar haar blond of bruin, de pony recht of schuin.
Al sinds 88 het winnende Lott.
Okay, nu aan de wodka na een druk lang dagje.
Vandaar die -->quote:
halloquote:
Ja goed. Het was rustig hier, maar dat zal wel komen omdat dat iedereen naar de film is/was denk ik.quote:
Wat ik begrepen heb zijn er veel naar de film ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja goed. Het was rustig hier, maar dat zal wel komen omdat dat iedereen naar de film is/was denk ik.
Het loopt prima en er is ruimte voor iedereen nu.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb zijn er veel naar de film ja.
Ben je een beetje tevreden met hoe de 2 topics lopen?
Naar mijn mening is dit wel een mooie oplossing.
Ik ben het inderdaad met je eens dat het prima loopt en meer dan genoeg ruimte is. In het begin had ik wel zo mijn twijfels, maar die blijken onterecht te zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het loopt prima en er is ruimte voor iedereen nu.![]()
Hoe maakt u het meneer ook_gek?
Ja, ben net terugquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja goed. Het was rustig hier, maar dat zal wel komen omdat dat iedereen naar de film is/was denk ik.
Hey koffie, hoe was het? En hoe is het personelijk met je gegaan?quote:
Ah mooi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad met je eens dat het prima loopt en meer dan genoeg ruimte is. In het begin had ik wel zo mijn twijfels, maar die blijken onterecht te zijn
Met mij gaat het weer helemaal top! Even een tegenslag gehad in de fam. Waar blijkt dat het niet gaat verranderen, dus besloten het los te laten en door te gaan. En dat bevalt me meer dan prima. Dus voel me weer 100%
niks te klagen
Weer een aantal zeer leuke dingen op me pad gekomen de afgelopen 2 weken. Dus niks te klagen.
Ja hoor, ging verder prima. Waren aardig wat bekenden, op een gegeven momentje stonden we met een man of 7 gewoon te kletsen. Heloef was natuurlijk te laat maar goed.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey koffie, hoe was het? En hoe is het personelijk met je gegaan?
3 kwartier tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja hoor, ging verder prima. Waren aardig wat bekenden, op een gegeven momentje stonden we met een man of 7 gewoon te kletsen. Heloef was natuurlijk te laat maar goed.
Geen idee. Toen hij net was aangekomen stonden we met ons groepje buiten en heloef zei ons niet eens gedag, wist niet dat ie er al paar minuten stond!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
3 kwartier toch
Hij mag dat, daarom is hij een neger
Tiptop, net ook een plaat opgenomen die ik vanmiddag gehaald heb, kan toch niet slapen hehehehe..quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:24 schreef LostInSpace het volgende:
Om middernacht nog even een CD rippen naar zowel FLAC als MP3 en luisteren die vandaag op de post is gekomen.
Muzieknerd.. je bent het of niet.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:27 schreef Retronix het volgende:
[..]
Tiptop, net ook een plaat opgenomen die ik vanmiddag gehaald heb, kan toch niet slapen hehehehe..
Hoe lang nog?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:32 schreef Joysa het volgende:
Ik zit nog in de auto.. Nog heeeeeeul lang
Is ook nooit goed met jou hequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:32 schreef Joysa het volgende:
Ik zit nog in de auto.. Nog heeeeeeul lang
Is het de lange rit waard geweest?quote:
Dat is het belangrijkste!quote:
Ja, ik sta nog een beetje te trillen op mijn benen. Was wel weer een ontmoeten met impact.quote:
Ja dit dusquote:
Te veel om op te noemen.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:09 schreef marbasnarf het volgende:
zo... stomme macdonalds meneer/mevrouw (zijn er niet helemaal uit wat t was..) wilde ons gewoon niet helpen.... wilde vast vroeg naar huis, dus heb "restje" rijst opgegeten, had honger..!
Hoor hetquote:
Even serieus is dit waar? Dan kan ik eindelijk die bloemen sturen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen.
Murdera en Captain_Maximum hebben een spannende 15 minuten gedeeld in het donker.
Joy en Heloef hebben niet de gehele film meegekregen, als je snapt wat ik bedoel.
Twi is ontmaagd.
Magnetronkoffie is met een dame naar huis gegaan.
Ik vergeet vast nog een hele hoop, maar dat komt morgen wel.
Nee man gekquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even serieus is dit waar? Dan kan ik eindelijk die bloemen sturen.
Ben nog steeds teleurgesteld, maar die twix is ook lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:09 schreef marbasnarf het volgende:
zo... stomme macdonalds meneer/mevrouw (zijn er niet helemaal uit wat t was..) wilde ons gewoon niet helpen.... wilde vast vroeg naar huis, dus heb "restje" rijst opgegeten, had honger..!
Fixedquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben nog steeds teleurgesteld, maar die twi is ook lekker
Wij welquote:
quote:
Zat er wat in je oog?quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op de terugweg moest ik wel een beetje huilen.
Je 3-D ontmaagding.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:08 schreef twi het volgende:
Wat, niks van gemerkt? Door wie? Ben jij zo klein, Kaneel?
Inderdaad, ik voel nu een leegte in mijn hart.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:27 schreef twi het volgende:
Ik heb Casie er niet gezien trouwens. Jammer hoor...
Heloef was in slaap gevallen en Joy zei na afloop dat ze geen idee had waar de film nou over ging.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even serieus is dit waar? Dan kan ik eindelijk die bloemen sturen.
Oeh Charmed toch.quote:
Kan Patjen goed zoenen?quote:
Oh, ja. De enige reden waarom ik wist dat het een 3D film was, was omdat het wazig was als ik m'n brilletje af zette. Wat een farce, dat 3D.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je 3-D ontmaagding.![]()
Denken dat ik klein ben.
Niet mee eens. Maar ipv dinge uit het scherm laten komen, de "goedkope" manier, keek je het scherm in, de diepte in.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:56 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja. De enige reden waarom ik wist dat het een 3D film was, was omdat het wazig was als ik m'n brilletje af zette. Wat een farce, dat 3D.
Ik denk dat ik gewoon realistischere tieten had verwacht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
Hoax. Zeker dat je er wel veel van merkte, alleen al aan je oren.
Uit het scherm komen is goedkope manier ja? Ik vind 3D juist dat het uit het scherm moet komen ipv diepte.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet mee eens. Maar ipv dinge uit het scherm laten komen, de "goedkope" manier, keek je het scherm in, de diepte in.
Zeer goedkoop schrik effect. Erg storend, "Cheap thrill".quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uit het scherm komen is goedkope manier ja? Ik vind 3D juist dat het uit het scherm moet komen ipv diepte.
In de efteling heb je ook die 3D film. Dat vind ik echt geweldig. Staan er apen appels te gooien naar je dan duik je gewoon weg
En ik heb niks spannends te vertellen, want is was niet bij de meet
Ja vind je? Ik ervaar het 3D dan wel veelquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeer goedkoop schrik effect. Erg storend, "Cheap thrill".
Een beetje film maker grijpt niet naar zulke middelen.
Tjah. Ik hou sowieso niet van Stereo3Dquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef ook_gek het volgende:
Maar welke Film is nou echt mooi in 3D. Want tot nu toe heeft geen 3D film iets weten toe te voegen tegen over de normale film.
Klink als een succesquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef was in slaap gevallen en Joy zei na afloop dat ze geen idee had waar de film nou over ging.
Vandaar dat hij zo stil wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef was in slaap gevallen en Joy zei na afloop dat ze geen idee had waar de film nou over ging.
Ik vond het een leuke film en de meet erom heen was ook leuk.quote:
Met wie ging jij er nou zo stilletjes vandoor koffie?quote:
Ik weet dat heloef een lange heeft, maar Twi, Captain_Maximum, Murdera en ik zaten nog tussen de 2.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:59 schreef Sinosappel het volgende:
Hebben heloef en Joy eindelijk gebatst?
M'n moeder was nog langs de macro en had aangeboden me op te halen. Scheelde weer een rit met de treinquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke film en de meet erom heen was ook leuk.
[..]
Met wie ging jij er nou zo stilletjes vandoor koffie?
[..]
Ik weet dat heloef een lange heeft, maar Twi, Captain_Maximum, Murdera en ik zaten nog tussen de 2.
Stereo 3D?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah. Ik hou sowieso niet van Stereo3D
Jaquote:
Ja want er hangt altijd een enorme spanning tussen haar en mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:59 schreef Sinosappel het volgende:
Hebben heloef en Joy eindelijk gebatst?
Je hebt relatiestatus: 'Bezet' ingevuld?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:34 schreef heloef het volgende:
Mijn werk voor vandaag: Het vullen van een nep Facebook profiel.
Dit zijn de betere dagen.
In een relatie, omdat ik een foto heb gejat van een jongen die heel innig met zijn vriendin staat te knuffelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt relatiestatus: 'Bezet' ingevuld?
O snap!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt relatiestatus: 'Bezet' ingevuld?
Waar is dat voor?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:34 schreef heloef het volgende:
Mijn werk voor vandaag: Het vullen van een nep Facebook profiel.
Dit zijn de betere dagen.
Heeft hij een lenige tong?quote:
Van de zogenaamde man achter Smartchecker.quote:
Wist jij dat niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef heloef het volgende:
Oh ja Patje en Silk ik zat echt zo van "wanneer is dit gebeurd?"
De Patje en Mono-adoratie (quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel leuk voor jullie. Al wist ik niet dat dat Patje was
Dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:48 schreef twi het volgende:
[..]
De Patje en Mono-adoratie (), het "hij is 25" en het ontkennen dat het Mono was, was niet opgevallen in TC?
Dat blijft grappig. Dat ik zei dat ik i.p.v. de meet met Flippiee, Patje, Intronic en Wander (Mono was er niet eensquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:48 schreef twi het volgende:
[..]
De Patje en Mono-adoratie (), het "hij is 25" en het ontkennen dat het Mono was, was niet opgevallen in TC?
Oh, dan hadden het dus ook Flippiee, Intronic of Wander kunnen zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef SiIk het volgende:
Dat blijft grappig. Dat ik zei dat ik i.p.v. de meet met Flippiee, Patje, Intronic en Wander (Mono was er niet eens) naar Zaandam toe ging, en later dat ik nog eens zei dat ik naar ze toe ging ofzo. En jullie hebben daar een volledige Patje en Mono adoratie uit getrokken, en zijn de andere namen voor het gemak vergeten
Intronic is te klein voor Silk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan hadden het dus ook Flippiee, Intronic of Wander kunnen zijn
Patje en Mono kwamen wat vaker ter sprake met-tekentjes hoor, maar dat kwam omdat zij (wel) eens op TC kwamen en die anderen niet
![]()
Half FOK! is er van overtuigd dat ik vuige dingen met Intronic heb gedaan. Het zou haast logischer zijn geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan hadden het dus ook Flippiee, Intronic of Wander kunnen zijn
Patje en Mono kwamen wat vaker ter sprake met-tekentjes hoor, maar dat kwam omdat zij (wel) eens op TC kwamen en die anderen niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Wander is één salamander.quote:
Met wie vertrok hij?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:10 schreef twi het volgende:
Ah ja, nu weet ik 't weer.
Hoe dan ook, de roddel van de avond was dan ook niet SiIk en Patje, maar de mysterieuze vrouw waarmee magnetronkoffie vertrok. Helaas, anticlimaxje toen ik het antwoord las, magnetron.
Waar staat het antwoord dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:10 schreef twi het volgende:
Ah ja, nu weet ik 't weer.
Hoe dan ook, de roddel van de avond was dan ook niet SiIk en Patje, maar de mysterieuze vrouw waarmee magnetronkoffie vertrok. Helaas, anticlimaxje toen ik het antwoord las, magnetron.
Zijn moederquote:
Wel een beetje een anticlimax ja.quote:
Ik ben jaloers. Maar ik was z'n type niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel een beetje een anticlimax ja.
Ik ging er tenminste nog met een neger vandoor.
Ik heb ook niet zoveel met jou gepraatquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel een beetje een anticlimax ja.
Ik ging er tenminste nog met een neger vandoor.
Ik blijkbaar ook niet. We hebben wel 5 minuten samen in de trein gezeten, de rest van het uur moest ik alleen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Maar ik was z'n type niet.
Neequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met jou gepraat
Hij ging er bij Haarlem al uit?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook niet. We hebben wel 5 minuten samen in de trein gezeten, de rest van het uur moest ik alleen.
Ik heb in totaal wel 1 hele fokker gezien die ik kende.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:27 schreef twi het volgende:
Ik heb Casie er niet gezien trouwens. Jammer hoor...
Nee, op de terugwegquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij ging er bij Haarlem al uit?
Silk, ben je nog wel strak nu?
Ik wou dat het langer was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook niet. We hebben wel 5 minuten samen in de trein gezeten, de rest van het uur moest ik alleen.
Pffff ik heb gewoon nog speciaal zitten kijken naar een meisje met een versierlok. Je zal wel heel snel de zaal uit gerend zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb in totaal wel 1 hele fokker gezien die ik kende.![]()
Maar het was leuk. Gezellig gehad met een paar fokkers die naast mij en mijn vriendin zaten. Daarna nog wat wezen drinken met twee fokkers (niet van dit deel) en uiteindelijk om vier uur in bed.
Film zelf vond ik matig.
als laatste binnen en als 1e weg?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb in totaal wel 1 hele fokker gezien die ik kende.![]()
Maar het was leuk. Gezellig gehad met een paar fokkers die naast mij en mijn vriendin zaten. Daarna nog wat wezen drinken met twee fokkers (niet van dit deel) en uiteindelijk om vier uur in bed.
Film zelf vond ik matig.
Ik vind het jammer dat je er niet wasquote:
Geluid stond tyfus hard, had niemand gemerktquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De hele tijd snotteren en door de film heen hoesten had je liever?
Dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geluid stond tyfus hard, had niemand gemerkt
Ik vond het wel een lekker slaapmuziekje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geluid stond tyfus hard, had niemand gemerkt
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel een lekker slaapmuziekje.
Ik val ook vaak in slaap na seks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel een lekker slaapmuziekje.
Shit betrapt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val ook vaak in slaap na seks.
Ja, want fokkers zijn eng.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Pffff ik heb gewoon nog speciaal zitten kijken naar een meisje met een versierlok. Je zal wel heel snel de zaal uit gerend zijn.
Kwamen wel heel laat binnen maar waren niet snel weg, nog een tijdje staan praten.quote:
Ik heb geen andere dreads gezien, alleen bij een meisje knalroze.quote:
Ja potverdorie. Dacht ik even in het geheim te kunnen bespreken hoe jij zoent hierquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam mijn naam tegen via de spytool, hallo
Ohh sorry dan ga ik weerquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja potverdorie. Dacht ik even in het geheim te kunnen bespreken hoe jij zoent hier
Ja, is nu toch al te laatquote:
Ik heb alles opgeslagen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is hele belangrijke informatie heur.
Ja? Wat ga je ermee doen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is hele belangrijke informatie heur.
Ik ga Patjen bestuderen zodat ik ook een goede zoener kan worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja? Wat ga je ermee doen?
Wil je de andere kant van het verhaal ook nog horen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga Patjen bestuderen zodat ik ook een goede zoener kan worden.
Andere kant? Of hij ook goed kan beffen bedoel je? Ja hoor.
Stiekem snapte ik het wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:16 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Wat hij vindt van hoe ik zoen bedoelde ik![]()
![]()
Oefenen met patje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga Patjen bestuderen zodat ik ook een goede zoener kan worden.
Weet niet. In ieder geval zonder er bij na te denkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem snapte ik het wel.![]()
Maar ja, hoe zoen jij, Silk?
Is hij goed Mur?quote:
Maar je bent niet een droogtrommel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet niet. In ieder geval zonder er bij na te denken
Meer een wasmachine.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent niet een droogtrommel?
quote:
Zonder nadenken? Ik blijf altijd nadenken over welke stand ik neem.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet niet. In ieder geval zonder er bij na te denken
Ik doe altijd 40 graden, standje 3. Behalve als het vlug moet, dan standje 4.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zonder nadenken? Ik blijf altijd nadenken over welke stand ik neem.
Voorwas, eco-stand, 30 graden, 40 graden, 60 graden?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik doe altijd 40 graden, standje 3. Behalve als het vlug moet, dan standje 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]Oh, daarom is Joysa kleiner dan ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Allemaal links uit je eigen sig?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:30 schreef heloef het volgende:
Er staan 3.707 links van mijn website op FOK!
En 7 op bnn.nl, dat vind ik wel heel tof.
huh?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, daarom is Joysa kleiner dan ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |