Als Gesink of een andere Nederlander in de Giro voor het podium rijdt dan komt die aandacht vanzelf wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:52 schreef Redefine het volgende:
Het probleem is dat de Tour voor Rabo eigenlijk het enige echt commercieel interessante is. Met dan nog wat klassiekers. Er kijken te weinig Nederlanders, de doelgroep grotendeels, naar ander koersen. Daardoor blijven ze teveel op de tour focussen.
Ik vind het jammer, want in de giro zou Gesink voor de overwinning kunnen strijden. Wat uiteindelijk alleen maar beter zou zijn voor het vertrouwen en het Nederlandse wielrennen in het algemeen.
Dat is ook mijn punt. Als ze daar goed rijden, gaan er juist meer mensen kijken. Maar dat is voor een sponsor/exposure van de ploeg zelf, vaak niet de manier hoe zij erover denken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als Gesink of een andere Nederlander in de Giro voor het podium rijdt dan komt die aandacht vanzelf wel.
Gesink, Kruiswijk en Mollema naar de Tour, zeker als dat een tijdrit Tour is heeft ook geen zin.
Dat is het ook niet. De Tour blijft hoe dan ook altijd het interessants. Altijd zal de meerderheid van de mensen in Nederland zich afvragen waarom iemand als Gesink niet naar de Tour gaat. Altijd, maar dan ook echt altijd. Nog altijd hebben de meeste mensen hun vakantie tijdens de Tour, dat gewoon op een verdomd goede tijd in de kalender staat. Alleen daarom is de Tour zo groot geworden en ook in Nederland. Dit zal nooit en te nimmer veranderen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook mijn punt. Als ze daar goed rijden, gaan er juist meer mensen kijken. Maar dat is voor een sponsor/exposure van de ploeg zelf, vaak niet de manier hoe zij erover denken.
En toch, hoe graag ik dat ook zou willen, is dat niet wat verreweg het merendeel van Nederland wil en dus wat Rabo ook wil. Kijk straks als je met Kelderman en eventueel Slagter als ze zich nog verder ontwikkelen nog wat topklimmers bij Rabo erbij hebt (als één van die gasten niet eens naar een andere ploeg gaat), dan krijg je spreiding, maar nu.....Het liefst zou Nederland willen dat Rabo met een ploeg van 9 Nederlandse klimmers naar de Tour gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
Uiteraard zal de Tour altijd het grootst blijven, i.i.g. zolang de wieleragenda hetzelfde blijft. En de historie, naam en faam is ook nooit af te nemen, dus dat blijft wel zo. Over de vrijbuiters heb ik zelf niets gezegd, dat is ook niet nodig omdat je nu gewoon meerdere goede klimmers bij de ploeg hebt zitten. Echter zou ik wel wat meer spreiding willen zien (waarbij er wel nog van het drietal de Vuelta zullen rijden), maar ik denk wel dat er uiteindelijk ook meer mensen gaan kijken naar de andere rondes als ze daar goed presteren. Dat zal nooit zoveel zijn als bij de Tour, maar soms moet je een behoefte om te kijken ook zelf creëren.
Niet eens. Stel dat een Theo Bos serieus gaat wedijveren met Cavendish, en hij wint twee ritjes of hij strijdt serieus om de groene trui, dan gaat dat ook genoeg aandacht en exposure opleveren. Een echt goeie Nederlandse massasprinter, een Nederlandse Freire, spreekt het publiek ook wel aan denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
En toch, hoe graag ik dat ook zou willen, is dat niet wat verreweg het merendeel van Nederland wil en dus wat Rabo ook wil. Kijk straks als je met Kelderman en eventueel Slagter als ze zich nog verder ontwikkelen nog wat topklimmers bij Rabo erbij hebt (als één van die gasten niet eens naar een andere ploeg gaat), dan krijg je spreiding, maar nu.....Het liefst zou Nederland willen dat Rabo met een ploeg van 9 Nederlandse klimmers naar de Tour gaat.
Natuurlijk, maar alleen dan. Ze zitten er niet allemaal om te schreeuwen, terwijl we elk jaar de vraag kregen wanneer er eindelijk weer eens een Nederlandse klimmer op zou staan. Ik zag echt geen lokroep om eindelijk weer eens een topsprinter (bij het campingTDF-publiek dan, kortom het gros van de Nederlanders).quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet eens. Stel dat een Theo Bos serieus gaat wedijveren met Cavendish, en hij wint twee ritjes of hij strijdt serieus om de groene trui, dan gaat dat ook genoeg aandacht en exposure opleveren. Een echt goeie Nederlandse massasprinter, een Nederlandse Freire, spreekt het publiek ook wel aan denk ik.
Op de belg zometeenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wordt het nog nergens uitgezonden? Volgens mij zijn dit klimmetjes uit "de Renner", zou wel leuk zijn om een stukje van te zien
Wat deden ze?quote:
Dit wordt er 1tje voor Moncoutie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:45 schreef Blik het volgende:
Valverde gelooft in ieder geval in de overwinning
Ik heb hier geen beelden, ik wil wel random namen gaan noemen, dat simuleert wel aardig het commentaar van de NOS.quote:
Westra is de nieuwe Devolder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |