Dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is dat strafbaar dan? Het is feitelijk ''maar'' twee jaar verschil.
Ah, de zaak is nog in onderzoekquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:00 schreef woesteMAMA het volgende:
achtergrond vertel ik nog wel een keer, helaas mag dat op dit moment nog niet.
Wel dank jullie wel
Dat geeft toch precies aan dat er wel rekening gehouden wordt met de verzachtende (of verzwarende) factoren omtrent ontucht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is dat strafbaar dan? Het is feitelijk ''maar'' twee jaar verschil.
Mwoah de OP gaat over politieke implicaties.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Verzoek om dit topic naar OUD te verplaatsen.
En dat is ook wel logisch, vind ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat geeft toch precies aan dat er wel rekening gehouden wordt met de verzachtende (of verzwarende) factoren omtrent ontucht?
In het voorbeeld van GSbrder gaat het meisje akkoord met de seksuele handelingen, lijkt mij want vriendje en vriendinnetje. Een meisje van 16 kan sowieso wel zelf beslissen over wat zij wel of niet wilquote:
Precies.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah de OP gaat over politieke implicaties.
Dat ligt er aan, staat het meisje ingeschreven als zelfstandig ondernemer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:19 schreef Monolith het volgende:
Hoe zit dat trouwens als je je als 16 jarig jongetje oraal laat bevredigen door een minderjarig meisje in ruil voor een laptopreparatie?
Niet nodig, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, staat het meisje ingeschreven als zelfstandig ondernemer?
Ik denk ook dat het wel af kan met een VAR.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |