quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:42 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben 29 en heb elke week sex met een minderjarige...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:45 schreef Godtje het volgende:
En als je neukt met een Mongoolse van 20? Lichamelijk volwassen maar geestelijk niet eens in de buurt.
Nee hoor, het is slechts een kwestie van prioriteit en blijkbaar geeft de minister meer prioriteit aan het verbieden van burka's en hasj dan aan deze kwestie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef woesteMAMA het volgende:
Wetten veranderen gaat veel tijd in zitten.
Opstelten vindt het hashverbod overbodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, het is slechts een kwestie van prioriteit en blijkbaar geeft de minister meer prioriteit aan het verbieden van burka's en hasj dan aan deze kwestie.
HOIquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef woesteMAMA het volgende:
Wat een verschillende reacties zeg
de formulering is dus heel lastig
dat is het duidelijk voor de politiek dus ook.
Zoals ik in eerste instantie al aangaf, het is mijn mening.
Een ieder heeft nou eenmaal een andere mening.
Toch denk ik dat het in het belang van de kinderen is
om hier werkelijk wat aan te doen. Maar wel op de goede manier.
Hoe woest ik ben is dus geheel niet van belang, daar kan ik namelijk niets mee.
Je kunt namelijk niet altijd ongestraft handelen naar wat je voelt.
Geldt voor mij net zo goed als voor een pedoseksueel. Het kan en mag niet.
Wel kan ik de discussie aanzwengelen, wat ik hier dus nu ook doe.
En dan verwacht je wel dat mensen jou serieus nemen als je alle termen maar door elkaar haalt/doodnormale dingen als gedachtes verboden wilt hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef woesteMAMA het volgende:
Toch denk ik dat het in het belang van de kinderen is
Hoe woest ik ben is dus geheel niet van belang, daar kan ik namelijk niets mee.
Je kunt namelijk niet altijd ongestraft handelen naar wat je voelt.
Geldt voor mij net zo goed als voor een pedoseksueel. Het kan en mag niet.
Wel kan ik de discussie aanzwengelen, wat ik hier dus nu ook doe.
Jij hebt ook wat andere feiten dan kalme mensen, en die van jou kloppen niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef woesteMAMA het volgende:
Volgens mij is de pedohysterie vooral in het belang van volwassenen. Die kunnen dan lekker schreeuwen en laten blijken hoe vies ze het wel niet vinden, maar met voorkoming van kindermisbruik heeft het niet zoveel te maken. Zelf lekker stoom afblazen en je walging uitspreken lijkt belangrijker.quote:Toch denk ik dat het in het belang van de kinderen is
En terecht ook. Ik ben best voor strengere straffen voor de ziekere handelingen, maar we moeten hier geen Amerika worden asjeblieft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:00 schreef woesteMAMA het volgende:
Het is immers niet de bedoeling dat een jongen van zeventien die met zijn vriendinnetje van vijftien naar bed gaat, wordt vervolgd.
aldus de wetgeving in Nederland
Ik hoop dat je dochter/zoon in het gevang komt omdat ze op hun 15e doktertje gaan spelen, dat zal je leren eng wijf!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:00 schreef woesteMAMA het volgende:
In Nederland is seksueel contact met een kind beneden de twaalf jaar zonder meer strafbaar.
Ook contact met een jongere tussen de twaalf en zestien jaar is strafbaar maar de politie komt volgens het geldende recht alleen in actie als er een aangifte wordt gedaan.
Het is immers niet de bedoeling dat een jongen van zeventien die met zijn vriendinnetje van vijftien naar bed gaat, wordt vervolgd.
aldus de wetgeving in Nederland
Het probleem met het neuken vanMongoolsen van 20 is juist dat de meesten fysiek niet in de buurt zijn maar helemaal in Mongolië.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:45 schreef Godtje het volgende:
En als je neukt met een Mongoolse van 20? Lichamelijk volwassen maar geestelijk niet eens in de buurt.
Ik zie dat als een snoepreisjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het probleem met het neuken vanMongoolsen van 20 is juist dat de meesten fysiek niet in de buurt zijn maar helemaal in Mongolië.
Helaas helemaal niet doorgedraaid, woede is namelijk zinloos.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dan verwacht je wel dat mensen jou serieus nemen als je alle termen maar door elkaar haalt/doodnormale dingen als gedachtes verboden wilt hebben?
Mama ben je verdomme helemaal doorgedraaid!?
Wat vind je laag gestraft dan? Krijgen ze niet regelmatig TBS opgelegd?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:17 schreef woesteMAMA het volgende:
[..]
Helaas helemaal niet doorgedraaid, woede is namelijk zinloos.
De discussie op zich is zinvol.
Waar je het vandaan haalt dat ik doodnormale dingen als gedachtes verboden wil hebben snap ik in zijn geheel niet. Dat ik ieders mening respecteer wil niet zeggen dat ik het er ook mee eens ben en/of niet verafschuw. (gekke zin he, weer één om over te vallen)
Toch kan het niet zo zijn dat misbruik/ontucht/verkrachting van kinderen zo laag gestraft wordt.
Dat is MIJN mening. En ik hoop van ganse harte dat de politiek daar heel snel wat aan doet.
Wat betreft preventie is het als ouders van belang je kinderen op te voeden, om zo te proberen te voorkomen dat dit soort dingen gebeuren.
Wat betreft het razen van een moeder, ha ha maar dat klinkt heel anders en bied geen ruimte voor discussie.
Was dat maar waar!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat vind je laag gestraft dan? Krijgen ze niet regelmatig TBS opgelegd?
Nou ja, jij wil pedofilie strafbaar hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:17 schreef woesteMAMA het volgende:
Waar je het vandaan haalt dat ik doodnormale dingen als gedachtes verboden wil hebben snap ik in zijn geheel niet.
De trut van van Hertum.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
TS is toch niet die trut van Van Hertum wel?
idd en tussen denken/gedachten en doen is een wereld van verschilquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, jij wil pedofilie strafbaar hebben.
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De trut van van Hertum.
Ieuw.
Kan dat ook al typen?
Dus waarom wil je pedofilie strafbaar hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:26 schreef woesteMAMA het volgende:
[..]
idd en tussen denken/gedachten en doen is een wereld van verschil
Dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, jij wil pedofilie strafbaar hebben.
Uhm, maar pedofilie IS juist het denken / voelen.... pedoseksualiteit is het doen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:26 schreef woesteMAMA het volgende:
[..]
idd en tussen denken/gedachten en doen is een wereld van verschil
Hoho. We hebben net vastgesteld dat de eerst zin uit de OP fout was. Nu komt de bijzin na de komma, en die berust ook op een verkeerde voorstelling van zaken.quote:
Dat is heel vervelend.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef woesteMAMA het volgende:
Jammer dat het alleen maar gaat over het aanvallen van elkaar
i.p.v. de gestelde passage, waar ik eerder al op doelde.
Het gespek uit de weg gaan, slotje erop... waarom, om een paar rare opmerkingen.
(inmiddels van Hertum maar gegoogled want ik wist dit niet, nu dus wel... zucht)
hetgeen waar ik op doelde was het volgende, om het even terug te pakken.
Stel je voor je hebt een kind die blijkt misbruikt te zijn door een man van over de 50.
op het internet zwerven zijn leven lang de meest misselijkmakende foto´s van hem rond.
Het kind heeft nu een trauma, kan zich op de basisschool niet meer concentreren,
heeft moeite met het vertrouwen in iedereen om zich heen.
De vraag is nu.....waarom heb je je hier geregistreerd om specifiek dit te bespreken??quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef woesteMAMA het volgende:
Jammer dat het alleen maar gaat over het aanvallen van elkaar
i.p.v. de gestelde passage, waar ik eerder al op doelde.
Het gespek uit de weg gaan, slotje erop... waarom, om een paar rare opmerkingen.
(inmiddels van Hertum maar gegoogled want ik wist dit niet, nu dus wel... zucht)
hetgeen waar ik op doelde was het volgende, om het even terug te pakken.
Stel je voor je hebt een kind die blijkt misbruikt te zijn door een man van over de 50.
op het internet zwerven zijn leven lang de meest misselijkmakende foto´s van hem rond.
Het kind heeft nu een trauma, kan zich op de basisschool niet meer concentreren,
heeft moeite met het vertrouwen in iedereen om zich heen.
De relevantie?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De vraag is nu.....waarom heb je je hier geregistreerd om specifiek dit te bespreken??
Dus of;
1) je bent zelf misbruikt en nog boos
2) je bent moeder van een misbruikt iemand
welk?
Goed onder de 12 jaar, want we hebben het over de basisschool, hmmmm dat gaat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend.
Maar nu even je minimumstraffen. Wat als er geen opzet in het spel is? Iemand heeft een oprechte verkeerde inschatting gemaakt met betrekking tot de leeftijd?
Oke, fair enough. Bij 16 jaar zou het een te groot grijs gebied geven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:46 schreef woesteMAMA het volgende:
Weltschmerz is letterkundige, ik niet.
Geloof dat dat nu wel duidelijk is.
[..]
Goed onder de 12 jaar, want we hebben het over de basisschool, hmmmm dat gaat er bij mij niet in.
Anders kan ik er met mijn gedachten niet bij dat iemand zich speciaal registreert om vervolgens als een 'dolle' te posten.quote:
Nee geen van twee, één zeker niet en twee mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De vraag is nu.....waarom heb je je hier geregistreerd om specifiek dit te bespreken??
Dus of;
1) je bent zelf misbruikt en nog boos
2) je bent moeder van een misbruikt iemand
welk?
Ach, als je kinderen hebt sta je iets fanatieker in deze discussie denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Anders kan ik er met mijn gedachten niet bij dat iemand zich speciaal registreert om vervolgens als een 'dolle' te posten.
Dat begrijp ik maar dan nog. Die loginnaam...de stijl van posten...de agressie die eruit voortkomt.... dat is geen 'standaard nieuwe user' zeg maar. Speciaal aangemeld om deze discussie aan te slingeren.....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, als je kinderen hebt sta je iets fanatieker in deze discussie denk ik.
Wel ja ik zwengel een discussie aan om het vervolgens zelf niet te volgen, lekker handigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Anders kan ik er met mijn gedachten niet bij dat iemand zich speciaal registreert om vervolgens als een 'dolle' te posten.
Nou, dat valt wel mee. Heb ook een dochter en natuurlijk moet iedereen daar met z'n flikken van afblijven (voorlopig dan), maar ik kan me toch echt niet laten meeslepen in die massahysterie rondom pedoseksuelen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik...je hebt je er speciaal voor aangemeld... ik zeg 'er klopt iets niet'.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:52 schreef woesteMAMA het volgende:
[..]
Wel ja ik zwengel een discussie aan om het vervolgens zelf niet te volgen, lekker handig
dat bedoelt hij ook niet...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:52 schreef woesteMAMA het volgende:
[..]
Wel ja ik zwengel een discussie aan om het vervolgens zelf niet te volgen, lekker handig
Ik heb geen kinderen, dus ik kan het mij niet permitteren een oordeel te vellen over hoe iemand in deze discussie mag staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. Heb ook een dochter en natuurlijk moet iedereen daar met z'n flikken van afblijven (voorlopig dan), maar ik kan me toch echt niet laten meeslepen in die massahysterie rondom pedoseksuelen...
De wetgever heeft wel onderscheid gemaakt tussen verkrachting en ontucht. Verkrachting wordt dus geen ontucht genoemd, en ontucht is een niet zo heel heldere term met niettemin een vrij duidelijk betekenis in dit kader. Dus het slaat nergens op. Maar ja, dat is 'mijn mening'.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:46 schreef woesteMAMA het volgende:
Weltschmerz is letterkundige, ik niet.
Geloof dat dat nu wel duidelijk is.
Ach ja, moeders die bij het onderwerp heel agressief gaan vertellen wat ze allemaal wel niet met de dader zouden doen. Het is doorgaans "kijk mij eens een goede moeder zijn die haar kinderen beschermt", het heeft niks met het belang van het kind te maken, en alles met het ego van de moeder. Net als al die figuren die een pedovereniging verboden willen hebben of efeboseksuelen uit de buurt verjaagd willen hebben. Meer dan een soort exhibitionistische morele zelfbevrediging is het niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch wel, het heeft prima even mijn hersentjes weer in een rustige rechte lijn gezet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat bedoelt hij ook niet...
het gaat erom dat je nogal hysterisch en raar overkomt... dat doet je eigen discussie geen goed.
Is dat strafbaar dan? Het is feitelijk ''maar'' twee jaar verschil.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:08 schreef GSbrder het volgende:
Is het nu gebruikelijk dat een kerel die een kind < 12 jaar verkracht er met dezelfde straf vanaf komt als een jongen van 18 die zijn meisje van 16 vingert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |