Vrijwel iedereen heeft wel eens sex gehad met een minderjarige.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:53 schreef woesteMAMA het volgende:
De regering zou in het wetboek van strafrecht op moeten nemen dan wanneer er bewezen is dat iemand seks/of enige sexuele handelingen in welke vorm dan ook, met een minderjarige heeft gehad dit verkrachting. Er dient een verplicht minimale straf ten laste worden gelegd en tevens een maximale van 12 jaar, zoals in het wetboek zelf vermeld!
Nou, het blijft natuurlijk wel een vrouw he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien dat een nadenkende mama wat zinniger dingen schrijft dan een woeste mama.
Mij beviel het altijd wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft wel eens sex gehad met een minderjarige.
Nee, niet echt. Ik moest wat harder duwen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gebrek aan ervaring was geen probleem?
Een 14 jarige van nu heeft meer ervaring dan een 30 jarige van 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gebrek aan ervaring was geen probleem?
Zo'n TT en dan in de eerste zin al de plank mis slaan.quote:Pedofilie wordt onttucht genoemd met als gevolg lage straffen die geèist worden, pedofilie is verkrachting in zijn ergste vorm.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft wel eens sex gehad met een minderjarige.
quote:
Wat is dit voor onzin, als je niet normaal kan doen over een onderwerp als dit blijf dan weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik moest wat harder duwen.
Jij hebt nooit seks gehad met een minderjarige? Of een seksuele handeling uitgevoerd met een minderjarige? Arme jij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is dit voor onzin, als je niet normaal kan doen over een onderwerp als dit blijf dan weg.
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij hebt nooit seks gehad met een minderjarige? Of een seksuele handeling uitgevoerd met een minderjarige? Arme jij.
Helemaal geen onzin. Toen ik 18-19 was heb ik seks gehad met meiden van 15-16-17 jaar oud.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is dit voor onzin, als je niet normaal kan doen over een onderwerp als dit blijf dan weg.
Ik denk toch echt dat de TS niet doelt op pubers die elkaar lopen te vingeren of rukken, goddomme zeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin. Toen ik 18-19 was heb ik seks gehad met meiden van 15-16-17 jaar oud.
sick fuck, doodstraf voor dat zulk mensenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin. Toen ik 18-19 was heb ik seks gehad met meiden van 15-16-17 jaar oud.
Dit is fok he, minder of meerderjarig is vaak niet waar het op aan komt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij hebt nooit seks gehad met een minderjarige? Of een seksuele handeling uitgevoerd met een minderjarige? Arme jij.
Dat is een aanname.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat de TS niet doelt op pubers die elkaar lopen te vingeren of rukken, goddomme zeg.
Ik kan lezen wat ze zegt, niet wat ze 'bedoelt'.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat de TS niet doelt op pubers die elkaar lopen te vingeren of rukken, goddomme zeg.
Ach, ik spartelde niet tegen, dus om die meiden nou een nekschot te geven is ook wat cru.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sick fuck, doodstraf voor dat zulk mensen
Ze heeft het over pedofilie, en niet over efebofilie. Waarom je pedofilie zou willen bestraffen ontgaat mij dan weer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik kan lezen wat ze zegt, niet wat ze 'bedoelt'.
TS zegt dit:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze heeft het over pedofilie, en niet over efebofilie. Waarom je pedofilie zou willen bestraffen ontgaat mij dan weer.
Daarbij vermoed ik dat er voor TS geen verschil is tussen efebofilie en pedofilie.quote:De regering zou in het wetboek van strafrecht op moeten nemen dan wanneer er bewezen is dat iemand seks/of enige sexuele handelingen in welke vorm dan ook, met een minderjarige heeft gehad dit verkrachting
idd daar doel ik zeker niet op.....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |