1extra met melk en suiker svp...quote:
n echte vent lunched met een koe naast zich en tapt zelf de melkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef Rucky het volgende:
Ik heb alweer genoeg op voorlopig. Dus maar even lunchen met melk.
Kom maar naast me zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
n echte vent lunched met een koe naast zich en tapt zelf de melk
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
* Rucky verschuildT zich voor de zekerheid achter Egberts.
* Merlijn Egberts een tik tegen zijn achterhoofd geeft voor het spelen van de taalnazi....quote:
En van mij krijgt hij er ook één gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn Egberts een tik tegen zijn achterhoofd geeft voor het spelen van de taalnazi....
Kom je ook weer even langs, gezellig maar ik mag weer aan het werk.quote:
Ik ben helemaal niet agesiefquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:31 schreef maffemuts het volgende:
Wat n agressie weer bij de heren vandaag... tis weer Dinsdag zeker ?
Ik moet blijven tot eind vd middag.quote:
Ik ook niet.quote:
fixed.quote:
* DJMo terug naar de keuken stuurt.quote:
Nouja, er gebeurde anders niet veel vanmorgen.. Zat zelf ook even in andere topics..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Merlijn het volgende:
Reanimeren is een groot woord natuurlijk...
Overigens best wel geinig. Ik heb hier geen telefoon, alles gaat via Communicator en een headset. Kan gewoon via de laptop collega's en naar buiten bellen.
[..]
* DJMo terug naar de keuken stuurt.
* DJMO tong uitsteektquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Merlijn het volgende:
Reanimeren is een groot woord natuurlijk...
Overigens best wel geinig. Ik heb hier geen telefoon, alles gaat via Communicator en een headset. Kan gewoon via de laptop collega's en naar buiten bellen.
[..]
* DJMo terug naar de keuken stuurt.
Je gaat toch niet recalcitrant worden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO tong uitsteekt![]()
ga lekker zelf, ik ben je huishoudster niet
Ik ga me er niet meer mee bemoeien. Heb ik zometeen een baksteen door de keuken...quote:
neuh, vind ik je te lief voorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga me er niet meer mee bemoeien. Heb ik zometeen een baksteen door de keuken...
www.thuisbezorgd.nl bezorgen ook op locatiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten. Zit nog van 5 tot 6 in een conference met Houston, dus ben voorlopig nog niet thuis.
Nah, niet nodig. Pand hier is voorzien van sportschool, pooltafels, tennisbanen en een prima restaurant geloof ik. Maar toch eet ik liever thuis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl bezorgen ook op locatie![]()
* Egberts slikt een flauwe woordgrap over Houston inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten. Zit nog van 5 tot 6 in een conference met Houston, dus ben voorlopig nog niet thuis.
Hoeft niet. Ze hebben * echt * een probleemquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:10 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts slikt een flauwe woordgrap over Houston in
en dat probleem ben jij ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ze hebben * echt * een probleem
Joh, ik heb pas sinds vanmiddag een laptop half werkend. Ik KAN nog geen probleem veroorzakenquote:
Een baksteen kun je niet kaatsen..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:20 schreef Egberts het volgende:
[..]
wie de baksteen kaatst kan hem terug verwachten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |